та думаю +/- 5см механизму пофигу, если тупо не гупает по рамке лобовухи.
Реклама
#142
Опубликовано 09 Август 2023 - 19:25
У Велмарті (нова назва Великої Кишені) безкаркасні китайські двірники по 44.99, довжина різноманітна.
Називаються МаксЕффект, але таких під різними марками на ринку відсотків 40, включно з найдешевшими безкаркасниками Ашан (чи КД, суті не змінює), на коробочці кріплення Г-подібні полоси схожі на логотип Формули-1. Я їх купив до того, як мене тут попередили, щоб я цього не робив, так що затестував трохи.
Гівно. Причому, хоча я цікавився ними на зиму як першими безкаркасниками, зиму (всі чотири рази, коли за пробіг ~400 зимових км я їх включав на відмитому розморожувачем від льоду склі) вони пережили норм, а з весни заполосили. Для дощу ОК (як і каркасний Бош 17 року, який також полосить), але для бруду - вже дуже суттєва деградація.
До нерезинової частини зауважень немає. Чи варто гратися у змінні резинки і якщо так, то які брати? У продажу є Лавіта (впевнений, що такої ж якості як і ті, що стоять зараз, тобто не треба), Алка (суперечливі відгуки, на дистанції переважно негативні), можна пошукати Вегліо (у мене був з ними короткий позитивний досвід, але машину продали до того, як вони засохли, а оскільки хотілося б більше, ніж на рік, то можна вважати, що досвіду немає).
Міхалич залишився на Перова, я там не буваю, на Жулянах і Лепсе начебто пропозиції по перепаковці немає, хоча це не точно.
До речі, ідею з каркасними нормального бренду розглядаю цілком серйозно.
Чи правда, що Бош зіпсувався, при тому значно? Не тільки сербський, а і бельгійський.
Якщо так, виникає інше питання - Чемпіон чи Валео? Чемпіон, наскільки я пам'ятаю, скрипить, але не критично, у Валео ціна менш приємна.
вони мені зайшли, вже кілька раз змінював на такі самі (vimax)
А як часто ти цей Вімакс міняєш? І ти його міняєш по віку чи за пробігом (двірника мається на увазі)?
У каркасних виявилася зимою одна незручна особливість - якшо поставити під поводки підставки на час тривалого паркування, то їм, на відміну від безкаркасних, де скла при цьому будуть торкатися тільки кінчики, це не допомагає - резинка каркасних просідає на скло більшою частиною своєї довжини.
#143
Опубликовано 10 Август 2023 - 08:58
А як часто ти цей Вімакс міняєш? І ти його міняєш по віку чи за пробігом (двірника мається на увазі)?
скоріше за настроєм...
наче жодного разу не дочекався шоб дуже некомфортним відчувався
результат їх функціонування (звук, чистота витирання тощо),
здається якось змінив з першим снігом (вже можна вважати сезонна заміна )
наче з того часу як поставив такі перші (мабуть 3-4 роки), зараз користую вже четверту пару (але це неточно )
тобто в середньому виходить трохи більше, або пара на рік
Міхалич залишився на Перова, я там не буваю,
+1
а колись спєцом з цією ціллю туди перся...
Изменено: lame, 10 Август 2023 - 10:13
#144
Опубликовано 10 Август 2023 - 10:13
скоріше за настроєм...
наче жодного разу не дочекався шоб дуже некомфортим відчувався результат їх функціонуання
Є в мне знайомий, який заюзав двірники до стану відриву робочої поверхні, тобто терли вони резиновою основою
Віддав йому свої старі резинки, так він радів як мале дитя
а колись спєцом з цією ціллю туди перся...
Ху із Міхалич?
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#145
Опубликовано 10 Август 2023 - 10:31
Ху із Міхалич?
шо тобі там їхать до перова?! дізнаєшся
на ринку перова, ще за тих часів, коли про безкаркасні двірники ніхто не чув
та й взагалі ринок перова ще був авторинком, а не ринком запчастин
вздовж припаркованих авто гуляв мужичок (Мазі каже, шо й досі може гуляти)
з торбою, яка з роками все більшала від вмісту
приїхав ти наприклад за зч, або просто прогулятись по ринку (були й таки забави)
за час твоєї відсутності він міняв (отримавши твоє "добро") гумки на двірниках, пружинки цих гумок, самі каркаси,
або приводив до ладу твої (підгинав належним чином самі каркаси, пружинки, мастив гумки силіконом тощо)
короче, щодо двірників це був (є) бест сервіс мані кен бай (с)
пс кілька раз бачив його дружину, шо "патрони" йому підносила
Віддав йому свої старі резинки, так він радів як мале дитя
в тих вімаксах, які беру, сама робоча тоненька гумка
захищена окремим еластичним пластиковим опакованням,
коли міняю старі пакую замість нових так само...
може наступним разом зберегти
Изменено: lame, 10 Август 2023 - 10:49
#146
Опубликовано 10 Август 2023 - 11:16
шо тобі там їхать до перова?! дізнаєшся
вздовж припаркованих авто гуляв мужичок (Мазі каже, шо й досі може гуляти)
20-ть років бував на Перова, ніразу не бачив, резинки мені міняв хлопець, здається Андрій, займається суто двірниками, але після невдалої заміни задньої резики ( через пару місяців почала стрибати по склу) вже й не дуже хочу до нього
може наступним разом зберегти
Я старі одразу не викидаю, ситуації бувають різні
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#149
Опубликовано 20 Ноябрь 2023 - 18:26
Називаються МаксЕффект, але таких під різними марками на ринку відсотків 40, включно з найдешевшими безкаркасниками Ашан (чи КД, суті не змінює), на коробочці кріплення Г-подібні полоси схожі на логотип Формули-1. Я їх купив до того, як мене тут попередили, щоб я цього не робив, так що затестував трохи.
Гівно. Причому, хоча я цікавився ними на зиму як першими безкаркасниками, зиму (всі чотири рази, коли за пробіг ~400 зимових км я їх включав на відмитому розморожувачем від льоду склі) вони пережили норм, а з весни заполосили. Для дощу ОК (як і каркасний Бош 17 року, який також полосить), але для бруду - вже дуже суттєва деградація.
Уже і по дощу залишає прямо перед очима полосу води сантиметрів два висотою, я такого ще не бачив.
Ну таке, з ноунеймами я награвся.
Правда, стосовно брендових безкаркасників жабу не поборов, враховуючи мої зимові пробіги до 1 ткм, причому без опадів.
А таке питання до шановної публіки: між Rain-X Expert FIT Conventional та TRICO Fister ви б що вибрали? Якщо у вас, раптом, є досвід з ними.
Rain-X дорожчий на третину, але обидва дешевші, ніж Бош, яким я користувався майже завжди і який мені трохи набрид.
Мексиканський Трайко (а на сайті магазину пишуть, що вони мексиканські) хвалили, на відміну від не пам'ятаю з якого іншого заводу. У мейд ін ЮСА стосовно Rain-X я не дуже й вірю, але справа ж у якості продукції бренду, де б його не робили. Модний Rain-X у американських тестах завжди виглядав добре, Трайко, звичайно, також. Питання у тому наскільки це розповсюджується і на базові моделі.
Ще таке питання: наскільки важливою є дата виробництва? У різних офлайн-магазинах повно двірників різних марок виробництва 2016-2018 року. Для шин це не круто. У двіриників якось інакше?
#151
Опубликовано 20 Ноябрь 2023 - 19:33
Зря.....
По-перше, останніми роками було багато негативних відгуків про двірники Бош, причому не тільки про сербські, а і про бельгійські. І я підозрюю, що мова йшла не про Бош Еко, якими я завжди користувався, а про який-небудь Аеротвін, то що вже казати про Еко.
По-друге, Бош існує в конкурентному середовищі. Хоча так, в тих же американських тестах Бош завжди в лідерах. Але, знову таки, модні моделі, тестів базових я не бачив.
#152
Опубликовано 21 Ноябрь 2023 - 07:41
останніми роками було багато негативних відгуків про двірники Бош,
кожного року у вересні місяці перед сезоном дощів та на зиму ставлю новий Бош аеротвін...
у мене тільки позитивні відгуки....
Бош існує в конкурентному середовищі. Хоча так, в тих же американських тестах Бош завжди в лідерах.
одна справа коли в тестах Бош існує на дорогах вимитих шампунем інша коли в реалі вимушений постійно згрібати багно з скла...
Як на мене,гарна робота склоочисника за рік активного використання-чудовий результат...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#155
Опубликовано 21 Ноябрь 2023 - 10:22
Але у мене рука не підіймється влючити двірники по брудному засохлому склу після стоянки.
Да при чому тут стоянка?
Саме більше щітка вбивається під час руху.Коли на скло летить багно з під попутних/зустрічних авто.
Стан доріг-один сплошний кизяк....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#156
Опубликовано 21 Ноябрь 2023 - 14:40
Як на мене,гарна робота склоочисника за рік активного використання-чудовий результат...
Ключове слово активного, ти забуваєш шо у Muzzy, малі пробіги і він розраховує на довший термін експлуатації
Саме більше щітка вбивається під час руху.Коли на скло летить багно з під попутних/зустрічних авто.
Стан доріг-один сплошний кизяк....
Та да, самоскиди витягають на трасу глину кусками, доводиться навіть швидкість зкидати, бо носить як на льоду
А таке питання до шановної публіки: між Rain-X Expert FIT Conventional та TRICO Fister ви б що вибрали?
Я б купив самі дешеві гібридні, а потім міняв би фірмові резинки, або і не фірмові, но частіше, головне для такого не брати Бош, бо в нього не стандартний профіль
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#157
Опубликовано 21 Ноябрь 2023 - 15:09
Рассчитывал и яКлючове слово активного, ти забуваєш шо у Muzzy, малі пробіги і він розраховує на довший термін експлуатації
В крайнюю поездку на Днепр отметил что много полосок тонких оставляют на стекле дворники ....
Надо в бж глянуть когда менял их. Весной что ли ...
Изменено: bzhasso, 21 Ноябрь 2023 - 16:21
#158
Опубликовано 21 Ноябрь 2023 - 15:17
Ключове слово активного,
Ключове слово сезонність....
Двірники варто міняти на осінь.Сезон дощів,сніги,весна....Влітку майже не використовуються.Саме влітку сонечко випалює все в тому числі і склоочисники...
На вересень замінив і не паришся...
Все імхо...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#161
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 00:15
Безопасность стоит денег
И дворники ( такая мелочь) это вершина этого " айсберга", имхо
Та ну, это самый низ того айсберга, с галимыми дворниками можно запросто ехать, просто будет не очень комфортно, знакомый зимой ездил с оборваными от основания резинками на дворниках
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#162
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 08:05
В багатих свої причуди.
Двірник вартує як пачка презервативів....І те і те запобігає небажаним наслідкам.
Не думав що в твоєму віці це нечувана розкіш....
, знакомый зимой ездил с оборваными от основания резинками на дворниках
самодостатня людина
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#166
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 10:52
#167
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 11:00
Ну зачем сразу с галимыми. Есть масса относительно бюджетных дворников, которые неплохо трут в течение одного сезона.
Та це і малось на увазі, я ж не кажу шо треба їздити як той мій знайомий, до речі подарував йому свої старі резинки, так він казав труть вогонь, а мене вже не влаштовували
К счастью у нас разные айсберги
У кожного свої фломастери
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#168
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 11:59
кожного року у вересні місяці перед сезоном дощів та на зиму ставлю новий Бош аеротвін...
у мене тільки позитивні відгуки....
Підтримую. Більше 10 років тому, в АТЛ купив безкаркасні Бош аеротвін (зроблено в Бельгії, віддав близько 40$ і до сих пір вони на авто. Якість космос. Так, останні два сезони пасажирська щітка почала пропускати в декількох місцях, водійська бездоганно і на цей момент. Не знаю скільки вони зараз коштують, але якщо якість така сама, то не шкода)
Ключове слово сезонність....
Двірники варто міняти на осінь.Сезон дощів,сніги,весна....Влітку майже не використовуються.Саме влітку сонечко випалює все в тому числі і склоочисники...
На вересень замінив і не паришся...
Все імхо...
Бачиш, ти пішов далі)
Я максимум періодично пил та бруд з щіток струшував та поки скло замерзле, щітки не вмикаю. На цьому мої правила експлуатації закінчуються)
#169
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 12:56
Модель дворников в студию!)Підтримую. Більше 10 років тому, в АТЛ купив безкаркасні Бош аеротвін (зроблено в Бельгії, віддав близько 40$ і до сих пір вони на авто. Якість космос. Так, останні два сезони пасажирська щітка почала пропускати в декількох місцях, водійська бездоганно і на цей момент. Не знаю скільки вони зараз коштують, але якщо якість така сама, то не шкода)
Бачиш, ти пішов далі)
Я максимум періодично пил та бруд з щіток струшував та поки скло замерзле, щітки не вмикаю. На цьому мої правила експлуатації закінчуються)
Потому и служат долго что по минимуму бережешь
#170
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 13:30
Модель дворников в студию!)
Так написал же - Бош аеротвін
Не знаю скільки вони зараз коштують, але якщо якість така сама, то не шкода)
А оце наврад, тільки якщо знайдеш бельгійські
Щітки Bosch Aerotwin виробляють у Бельгії, а з 2010 року виробничий процес також налагоджений на заводі Bosch у Китаї. Існують також сучасні заводи в Сербії, Чехії, Румунії.
Изменено: paa, 22 Ноябрь 2023 - 14:28
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#172
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 14:08
Мне ваша розмова шото напоминает...
ttps://www.youtube.com/watch?v=7h0L-FwDC9Y&ab_channel=OSilaev
Изменено: baton45, 22 Ноябрь 2023 - 14:08
#173
Опубликовано 22 Ноябрь 2023 - 15:31
Ойвсе ))))Мне ваша розмова шото напоминает...
ttps://www.youtube.com/watch?v=7h0L-FwDC9Y&ab_channel=OSilaev
5 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 5 гостей, 0 скрытых