Він дороще, зовні і в середині Астра К цікавіша, а також вибір їх більший.
Чи мені здається чи цей 308й по комплектації пустий?
https://auto.ria.com...8_37087162.html
Він дорожчий for a reason, у нього проблем практично немає. Ззовні універсал ОАК схожий на катафалк, я б його тільки з-за цього не те щоб не взяв, але поставив би у кінець переліку. Хетч ОАК виглядає гут, тут хетч 308 програє. Інтер'єр - справа смаку і треба переконатися, що для конкретного водія ота прекрасна концепція Пежо з приладами над кермом працює, бо інколи неможливо так налаштувати, щоб і кермо було зручно тримати, і прилади було видно.
Судячи з інфотейнменту (хоча добре, що він там взагалі є), комплектація нижньо-середня. Актів Пак - це Актів (нижня або близько того) з додатковими опціями. Це навіть не Аллюр, не кажучи вже про ГТ.
ВАГ також дорожчий не просто так, воно того варте, а при подальшому продажі відіб'ється (і порівняно з Пежо також, бо ВАГ продається дуже гарно).
Стосовно цепу ГРМ - по-перше, це взагалі ненормально, що його треба міняти до пробігу хоча б 300 ткм, для таких розваг існують двигуни з паском ГРМ. По-друге, одна справа, коли ти купуєш БМВ 3 чи Х1 з двигуном N20A , і міняєш у ньому ланцюг ГРМ за 900 баксів кожні 100 ткм - так, у машини є патологічний недолік, але весь цей час ти їздиш на БМВ (до речі, все інше там не найдорожче, у тобто загалом у плані вартості експлуатації машина не є критично проблемною, і одна, і інша), а інша справа, коли ти купуєш відвертий ширпотреб, який має бути просто дешевим у експлуатації, і тобі кохає мозок цей піс оф креп.
Стосовно 3-циліндрового, це 3/4 від 2.0 л двигуна 13 року. Ти чув щось хороше про опелівські дизелі 2.0, крім того, що порівняно з 1.6 вони ще огого? Крім того, GM на Опелі - це або олдскул, типу того, який тебе привів на цей форум, але про нього не йдеться вже, або тупикова гілка розвитку. Воно тобі треба, у це влізти?