Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra J 1.7 2012 р.в. проблеми з машинкою.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
34 ответов в теме

#1
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 07:14

Шукаю поради. В машинкі постійні регенерації, (раніше засаічувалась індикація на панельці, а зараз ні але регенерації робляться), рівень масла дуже великий, підтраює, цокотять чи то клапана чи то форсунки. Масло міняю через 3 тис, але це не вихід. Діагностування Denso, в Рівному ніхто не робить, пару електриків дивилося шнурками, проблем не бачать. Питання проблема в сажевому? Чи в двигуні/паливній тоді порадьте хто може продіагностувати.
  • 0

#2
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 07:24

Пробіг?

Що показує компютер по забитості сажевого?

Примусову регенерацію робив?


  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#3
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13139
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 08:26

van4a1984,была похожая проблема на пассате Б6....

Примусова регенерация кривой рукой была стартом 2-х месячного гемора....

Я бы искал офов для комплекса
Если пробег не ее и саже труба-онли замена сажи и на базар
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#4
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 08:29

164 тис, комп помилок не видає, про регенерації не сповіщає вже 3 місяці, зимою сповіщав кожних 50-100 км.

van4a1984,была похожая проблема на пассате Б6....

Примусова регенерация кривой рукой была стартом 2-х месячного гемора....

Я бы искал офов для комплекса
Если пробег не ее и саже труба-онли замена сажи и на базар


Офиціали нічого з дизелем не роблять взагалі по такій проблемі ні в Рівному ні у Львові.
Пробіг 163 тис. думаю рідний купував сам з аукціону минулого року а Люксембург.
  • 0

#5
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 08:38

van4a1984, ищи диагноста. 


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#6
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 08:59

van4a1984, ищи диагноста.

Це зрозуміло, знайти не можна, ніхто за таку паливну і такий комп.блок неберуться
  • 0

#7
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 09:05

рівень масла дуже великий
Дизтопливо в масле?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#8
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 09:41

Дизтопливо в масле?

Так
  • 0

#9
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27439
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 09:53

Це зрозуміло, знайти не можна, ніхто за таку паливну і такий комп.блок неберуться

Про вдалий вибір авто з економічним двигуном зрозуміло...

Зрозуміло що нема діагностів по електриці,але ж яким чином попадає солярка в оливу визначити були б повинні...

 

Бош Сервіс Вінниця?

Аверс центр Київ?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#10
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 10:01

Так
Таки ищи моториста.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#11
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24890
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 10:02

van4a1984, ищи диагноста. 

 

Слово диагност и опель(тем более дизельный) как оказалось в неньке слова не допустимые  :sm12_:


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#12
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 10:18

Так

Сажевий сильно забитий.

Вирізати фізично і відшити програмно / замінити.


Изменено: Maxim B., 01 Июнь 2018 - 10:23

  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#13
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 10:30

Слово диагност и опель(тем более дизельный) как оказалось в неньке слова не допустимые 
Ну хоть не вне закона? А то я тревожусь.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#14
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24890
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 11:09

Ну хоть не вне закона? А то я тревожусь.

 

Хз..во всяком случае речь про оф сервис  :sm12_:


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#15
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 12:43

Хз..во всяком случае речь про оф сервис :sm12_:

Алексей хочу почути Вашу думку - куди рухатися, різати саду чи не трогати її, а шукати "диагноста"?
  • 0

#16
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 13:56

 шукати "диагноста"?

це в першу чергу


  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#17
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24890
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 14:06

Алексей хочу почути Вашу думку - куди рухатися, різати саду чи не трогати її, а шукати "диагноста"?

 

тут диагност прохаванный и в топливной аппаратуре в одном лице должен быть....хз где его искать.

 

система коммон рейл стоит?



на вагах с насос форсунками соляра в масле это как правило разбитая ГБЦ-колодцы под форсунками

 

на коммон рейле это может быть льющая форсунка/ки


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#18
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 17:09

тут диагност прохаванный и в топливной аппаратуре в одном лице должен быть....хз где его искать.

система коммон рейл стоит?


на вагах с насос форсунками соляра в масле это как правило разбитая ГБЦ-колодцы под форсунками

на коммон рейле это может быть льющая форсунка/ки

Паливна типу комон рейл на апаратурі і мозгах денсо
  • 0

#19
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 20:01

тут диагност прохаванный и в топливной аппаратуре в одном лице должен быть....хз где его искать.

система коммон рейл стоит?


на вагах с насос форсунками соляра в масле это как правило разбитая ГБЦ-колодцы под форсунками

на коммон рейле это может быть льющая форсунка/ки

Паливна типу комон рейл на апаратурі і мозгах денсо
  • 0

#20
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Июнь 2018 - 21:48

Паливна типу комон рейл на апаратурі і мозгах денсо
Вот по нему и ищи диагноста.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#21
Юра87

Юра87

    Начавший говорить

    • Сообщений 1
  • Имя:Юра
  • Авто:Opel Astra 1.7
  •  
  • Регистрация: 02.06.2018

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 16:50

Солярка в маслі через незавершені регенерації, глушиш машину під час регенерації. Часті регенерації бо сажовий забити або заліплений сажою датчик в сажовику, тре викрутити йогог і почистити, якшо не поможе знач вирізати сажу і відшивати її. Цокот скорше за все то форсунка, компенсують втрату потужності через забити сажовий, на малих оборотах певно не тягне машина. Шоб цокот пішо треба вирізати сажовий і добалояти  двухтактре масло в солярку., або зняти і відправити на діагностику у львові є фірми.


  • 0

#22
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 13 Июнь 2018 - 06:44

Сажу вирізав та відшив, машина на низах краще підхвачує, але не їде, цокотить, тепер треба вияснити яка форсунка і чи ремонтувати чи міняти

Изменено: van4a1984, 13 Июнь 2018 - 07:03

  • 0

#23
G@rry

G@rry

    Старожил

    • Сообщений 253
  • Возраст: 38
  • Имя:Андрій
  • Город:Тернопіль
  • Авто:ex-Opel AstraJ ST,kia cerato,vectraB96,vectraB98,lacettiHB
    BMW f30 now
  •  
  • Регистрация: 08.09.2009

Опубликовано 13 Июнь 2018 - 07:18

А що казали про сажевий ? Був забитий ? Візуально в якому стані ?
І як часто регенерації проходили ? З яким інтервалом ? Км

Изменено: G@rry, 13 Июнь 2018 - 07:19

  • 0

#24
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 13 Июнь 2018 - 08:59

А що казали про сажевий ? Був забитий ? Візуально в якому стані ?
І як часто регенерації проходили ? З яким інтервалом ? Км

Візуально про сажевий багато не скажеш. Сажа є. Повітря проходить важко, навіть якщо він і не був сильно забитий це питання часу/пробігу з нашим дизелем. Регенерації взимку через 50 км. Влітку через 150 км.
  • 0

#25
G@rry

G@rry

    Старожил

    • Сообщений 253
  • Возраст: 38
  • Имя:Андрій
  • Город:Тернопіль
  • Авто:ex-Opel AstraJ ST,kia cerato,vectraB96,vectraB98,lacettiHB
    BMW f30 now
  •  
  • Регистрация: 08.09.2009

Опубликовано 13 Июнь 2018 - 10:42

Ну в мене шо літом шо зимою 250-300 км, певне таки не багато йому залишилось
  • 0

#26
ivanesko

ivanesko

    Старожил

    • Сообщений 243
  • Возраст: 33
  • Имя:Димась
  • Авто:омега б
    2002 г.
  •  
  • Регистрация: 10.02.2013

Опубликовано 14 Июнь 2018 - 14:38

Меняй редукционный клапан и не будет цокать.

Поставишь клапан svc, прогрей двc, в op-com обучи его и топливная станет работать тише.
  • 0

#27
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 14 Июнь 2018 - 16:56

Меняй редукционный клапан и не будет цокать.

Поставишь клапан svc, прогрей двc, в op-com обучи его и топливная станет работать тише.

Солярка также перестанет в масло попадать?
  • 0

#28
igorokkk

igorokkk

    Авторитет

    • Сообщений 1863
  • Имя:Ігор
  • Город:Рівне
  • Авто:була АmеgAБ,
    4wd
  •  
  • Регистрация: 16.11.2013

Опубликовано 16 Июнь 2018 - 19:46

На Бахарєва 23 є трактористи. Був там?
  • 0

#29
van4a1984

van4a1984

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Возраст: 40
  • Имя:Іван
  • Город:Рівне
  • Авто:Astra J 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.11.2017

Опубликовано 16 Июнь 2018 - 20:35

На Бахарєва 23 є трактористи. Був там?

Конкретно тут не був, але в Рівному всі, крім Автолюкса, за денсо братися не хочуть

Изменено: van4a1984, 16 Июнь 2018 - 20:35

  • 0

#30
Alex 1985

Alex 1985

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Олександр
  • Авто:opel zafira b 1.7
  •  
  • Регистрация: 06.12.2018

Опубликовано 17 Декабрь 2018 - 23:58

Конкретно тут не був, але в Рівному всі, крім Автолюкса, за денсо братися не хочуть

Привіт!Вирішив проблему? Бо в мене щось схоже.Машина з аукціону 142000 пробіг .Регенирація включаеться часто але я по місту катаюсь і на короткі відстані.І ще таке питаня в мене регенерація може включитися і при 60 градусах може хтось підскаже в чому проблема?


  • 0

#31
kurt-59

kurt-59

    Авторитет

    • Сообщений 11819
  • Возраст: 65
  • Имя:Николай
  • Город:Deutschland
  • Авто:Skoda Fabia Combi 1,6 TDI 105 PS
  •  
  • Регистрация: 18.03.2009

Опубликовано 19 Декабрь 2018 - 14:01

Ты не путаешь регенерацию с лампочкой  ДПФ ? Регенерацию глазом не видно.


  • 0

#32
user404

user404

    Начавший говорить

    • Сообщений 4
  • Имя:Іван
  • Авто:Opel astra j
  •  
  • Регистрация: 24.12.2015

Опубликовано 20 Декабрь 2018 - 21:05

Привіт!Вирішив проблему? Бо в мене щось схоже.Машина з аукціону 142000 пробіг .Регенирація включаеться часто але я по місту катаюсь і на короткі відстані.І ще таке питаня в мене регенерація може включитися і при 60 градусах може хтось підскаже в чому проблема?

Вирізай і відшивай сажевий

Меняй редукционный клапан и не будет цокать.

Поставишь клапан svc, прогрей двc, в op-com обучи его и топливная станет работать тише.

Клапан поміняв. Стало ще гірше, не можу знайти електрика щоб обнулив і навчив клапан scv
  • 0

#33
Ihor.K

Ihor.K

    Начавший говорить

    • Сообщений 1
  • Имя:Ігор
  • Авто:Opel Astra J Sports Tourer 1.7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 05.01.2019

Опубликовано 05 Январь 2019 - 21:14

Привіт , появилась похожа проблема при прогріві авто зранку (але частіше коли включений кондиціонер на обігрів , якщо виключати дуйку на 0 та почекати коли авто набере температуру може і незпрацьовувати) часта регенерація фільтра . Промив фільтр не помогло . Можливо хтось зтикався з такою проблемою


Изменено: Ihor.K, 05 Январь 2019 - 21:27

  • 0

#34
Ярок

Ярок

    Начавший говорить

    • Сообщений 1
  • Имя:Ярослав
  • Авто:astra j 1.7 dts
  •  
  • Регистрация: 30.01.2019

Опубликовано 01 Март 2019 - 12:35

Всім Привіт! Та ж проблема. На рахунок включеного обіграв не знаю. Але кожні 100 км якщо не виїхати одразу на трасу включається очистка сажового. Хоча якщо їхати трасою то за 1.5 тис км очистка включилася 1 раз і я лише випадково це замітив. Така проблема лише коли виїхав і одразу пробка.
Поки що проблему не вирішив.
  • 0

#35
PSL

PSL

    Частый гость

    • Сообщений 22
  • Возраст: 45
  • Имя:Сергій
  • Авто:Astra j 1.7 cdti, 2011 рік.
  •  
  • Регистрация: 22.11.2015

Опубликовано 02 Июль 2019 - 18:44

Ты не путаешь регенерацию с лампочкой ДПФ ? Регенерацию глазом не видно.

Доброго дня.
Регенерація це коли трішечки плавають оберти і розхід миттєвий показує не 0,4-0,5 літрів, а 2-3 літри на холостих обертах чи повинна загорітися лампочка на приборці?

Изменено: PSL, 04 Июль 2019 - 20:00

  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых