я весной поставил полный комплект оригинала, и всё равно, несколько раз слышал этот противный звук при запуске
Стан масляного насоса і взагалі двигуна?
Я би ще раз переставив натягувач по вірному, по книжці, на всякий випадок.
Що саме турбує?
Опубликовано 18 Август 2021 - 16:34
я весной поставил полный комплект оригинала, и всё равно, несколько раз слышал этот противный звук при запуске
Стан масляного насоса і взагалі двигуна?
Я би ще раз переставив натягувач по вірному, по книжці, на всякий випадок.
Що саме турбує?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Август 2021 - 17:09
А никто не знает. Вообще совсем. Лампочка давления гаснет, значит работает. Натяжитель работает при минимальном давлении.звідки я знаю який стан того насосу?))
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 18 Август 2021 - 18:45
звідки я знаю який стан того насосу?))
Від стану системи змащування залежить і швидкість наповнення системи ,робота компенсаторів і т. ін.
Перевірити (опосередковано) стан(тиск) насоса можна як на холодну,так і на гарячу механічним манометром.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 20 Август 2021 - 10:18
вкрутили новый в рабочем состоянии не снимая крышки и после заводки слышен звенящий звук (у нас на форуме были высказывания по звенящим звукам после замены натяжителя в робочем состоянии без снятия крышки), незамедлительно глушить двигатель, взводить натяжитель, снимать крышку, вкручивать его обратно и приводить в рабочее положение надавливая на цепь через снятую крышку. Звенящий звук – это удары штифта штока в дно храповика, цепь перетянута что грозит выходом ее и натяжителя из строя.
Оце все теоретично можливо і щоб виключити цю ситуацію треба було би ще раз переставити натягувач по книжці.
На форумі був запис по такій проблемі, коли поміняли нятягувач без зняття кришки і були посторонні звуки і дзвін при роботі двигуна, потім переставили натягувач і всі звуки пропали. Не можу просто знайти ці записи, бо це було давно, якраз десь перед написанням мого першого посту по цій темі. Тим більше , що вже не раз переконувався що у вирішенні проблеми починати треба з малого і не влазити в дєбрі технічного стану високих матерій ))). Зазвичай проблема якраз і криється у якійсь дрібниці на яку ніхто не звертає увагу.
ось тут ще була похожа проблема
http://www.opel-club...е +замены +цепи
Изменено: urevich13, 20 Август 2021 - 10:50
Опубликовано 20 Август 2021 - 11:51
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 20 Август 2021 - 13:31
Для чого тоді в нятягувачу храповик на три ступені вильоту? Достатньо було поставити поршень і пружину і все. Якщо при книжному встановленні натягувача він буде працювати на першій ступені вильоту і якщо його зняти, він вийде на робочу третю ступінь і от коли в такому положенні його поставити назад, то цеп буде перетягнута, бо шток назад не зайде на потрібну відстань (буде довший), а значить і цеп натягне сильніше. Тиск на планку натягувача збільшиться від цього і може з'явитися посторонній звук. В свою чергу, при роботі цеп вібрує і шток б'є в обмежуючий штифт, від цього буде ніби цокати або дзвеніти. Друге діло, що напевно ті ступені в натягувачу до одного місця, бо при його встановленні він відразу виходить на третю робочу ступінь і вся конструкція його просто зроблена для перестраховки, на всякий випадок, якщо деталі будуть мати заводський дефект в плюс, мінус, для компенсації цих дефектів і неможливості перетягнути цеп. Все це можна вияснити тільки детальними замірами відстаней від площини встановлення натягувача до планки натягувача і робочої довжини натягувача на кожній ступіні роботи в кожному окремому випадку на конкретному авто.
Опубликовано 20 Август 2021 - 13:57
Все вірно, при викручуванні натягувача він завжди вийде на третю, останню ступінь, але це не дає підстав вважати що він завжди виходить на третю ступінь при першому , вірному встановленні. Все можливо вияснити тільки замірами, або ''методом научного тыка''. Поставив, завів, не шумить не свистить, поїхав. Якщо шумить-свистить , знімай кришку і став по книжці.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых