ГБО-зло.
Об'їздив тут один всіх кого можливо...І діагностів і мотористів і газовщиків...Замінив шланги від форсунок ГБО до колектора і все заспівало.
В іншого смоктало через вісі засувок твінпорта...Ще в когос через нещільні гумові манжети бензофорсунок...
Починати треба з простого-викинути з умов задачі чужерідний імплант-а саме ГБО.
у 99% випадків проблеми описані в темі виникають у власників авто обладнаних(не дуже якісно,або вже зносилось)ГБО.
Тому шерше ля в ГБО
Ось нагладний приклад.
http://www.opel-club...astra-h-14-xer/
При 40 градусах начинает работать лямбда зонд и корректировать состав смеси. Газовый блок переобучает блок управления двигателем. Отсюда и проблемы. Нужно посмотреть почем происходит переобучение..по защите мною или по составу смеси.ГБО-зло. Об'їздив тут один всіх кого можливо...І діагностів і мотористів і газовщиків...Замінив шланги від форсунок ГБО до колектора і все заспівало.В іншого смоктало через вісі засувок твінпорта...Ще в когос через нещільні гумові манжети бензофорсунок... Починати треба з простого-викинути з умов задачі чужерідний імплант-а саме ГБО.у 99% випадків проблеми описані в темі виникають у власників авто обладнаних(не дуже якісно,або вже зносилось)ГБО.Тому шерше ля в ГБО Ось нагладний приклад.http://www.opel-club...astra-h-14-xer/