bazl, Ти так і не зрозумів калькуляції ціни. Напишу умовно бо цін я не знаю, лише певні уривки цін .... берем француза який купує сценіка за 7кує (а точніше для француза він встане в 8.5кує по ПДВ йому не повертають) з за рік володіння він вкидає в нього в техогляд, в заміну наприкад тих самих амортизаторів, в щеплення, в ходовку і т.д. це кілька тисяч Євро бо ціни на обслугу та й подекуди на самі запчастини там немаленькі. плюс страхівка буде недешевою .... покататись рік думаю буде нерентабельно ..... тому задоволення будуть розтягувати. і попадати на страхівку і ремонти, аж поки це не вийде за межі розумного. якщо навіть мінімальна аварія то там або їздять (якщо тільки трішки прим’ято) так або ремонтують по страховій і продають на експорт бо є кілька нюансів коли таким авто заборонено експлуатуватись у франції. повторюсь ще раз цін я не знаю, тільки чутки.
Так звісно що більші доходи і дешевші кредити, правильна робота страхових дозволяють частіше змінювати авто. але також немальим фактором є фінансове утримання старого авто що і спонукає шукати альтернативу в нових авто в кредит.
Так звісно є багато немолодих авто, загалом після поїздки по хорватії, італії, після сидіння на сайтах продажів склалось враження що комерційний транспорт (і легковушки які використовуються в комерційних цілях) там служать 3-5-6років а приватники продають авто десь у 5-10річному віці. Визначальним для ціноформування є пробіг, аварійність, рік-комплектація при тому саме в такому порядку. і саме тому не чесні на руку перекупи беруть гарну комплектаці з великим пробігом (скажімо 200+) марафетять (роблять ту саму хімчистку за 100 баксів) крутять пробіг і продають її тут з пробігом в 140-160 і все тіпа гуд.
Що до сусідніх країн ... типу Польщі, Венгрії,Словачини, Румунії ... думаю там утримання авто коштує таки менше ніж в німечинні і франції і тому там не сильно спішать позбуватись від старих авто. хоча таки позбуваються бо парк оновлюється.
Ладно то таке, ми вже останні кілька сторінок переливаємо з пустого в порожнє. Суть така що людина завжди прагне отримати товар дешевше і марно переплачують одиниці. і якщо йде масова заміна авто на нові то таки є якісь фінансові причини це робити. це треба розуміти а не весь час бідкатись що ми бідно живемо. у нас контраст великий. але бабки в країни є, тільки вони розділені дуже нерівномірно і плюс велика частка в тіні. Подивись в Вікі на якому ми місці по ВВП і які країни вище нас в рейтингу і порівняй вулиці і т.дю в тих країнах що вище нас по рейтингу і ти побачиш що у нас жопа з сірим обігом бабла в країні а звідци і занепад інфраструктури і загалом рівня послуг .... хоча то певно вже тема для іншого топіка ))