в Швейцарії звісно теж цікаві варіанти є, але країна маленька, машин мало, морокі, логістики більше/дорожче, ну короче кожному своє.Ну, на єршова в мене також місце було до війни, зараз повернувся в рідні краї) в мене Швейцарія, пробіги малі, бувають комплектації цікаві.
Реклама
Пригон авто з ЄвропиРозложимо по полках
#2906
Опубликовано 23 Октябрь 2022 - 09:51
#2907
Опубликовано 23 Октябрь 2022 - 09:53
Це тільки корінний одесіт
если что - кыянын. так в паспорте написано место рождения. хотя, жил в Вишневом и в Ворзеле.
в Киеве - в гостишках обычно. в прошлом году - на Львовской площади.
надеюсь, ты с юмором воспринимаешь мой вброс. кто захочет - напишет в личку.
нафига мне 8куе - не понимаю от слова вообще. )
#2908
Опубликовано 23 Октябрь 2022 - 10:08
Звичайно, того і так відповів. В Одесі тільки так)если что - кыянын. так в паспорте написано место рождения. хотя, жил в Вишневом и в Ворзеле.
в Киеве - в гостишках обычно. в прошлом году - на Львовской площади.
надеюсь, ты с юмором воспринимаешь мой вброс. кто захочет - напишет в личку.
нафига мне 8куе - не понимаю от слова вообще. )
То з гбо за 8, а так тільки на Ланос міняти ключ в ключ)
#2909
Опубликовано 23 Октябрь 2022 - 10:27
Звичайно, того і так відповів. В Одесі тільки так)
То з гбо за 8, а так тільки на Ланос міняти ключ в ключ)
мне это зачем?
я откашлял 23.
и одновременно тогда были еще ООБ и Субарик (т.е. колес примерно на 45-50куе)..
их нужно было продать. продал.
эту - нет смысла от слова вообще.
война на дворе. в плане армейских навыков - нифига не Джеки Чан.
нужно - прыгнул в авто и уфигачил на 200-500км по киевской трассе.
#2913
Опубликовано 23 Октябрь 2022 - 10:50
Кароч, встряв ти зі своїм чемоданом)
Нерухомість, котра втрачає в ціні кожен день.
это лишь твоё мнение)
имхо, последнее авто представительского класса, которое можно содержать лично.
пневмостойки предыдущий поменял (это 3-4куе). типа упреждающе. бу у него реально валяются.
ТО 150 пройдено.
движок миллионщик.
реально создавалось, как конкурент 140кета и едет, как танк.
220 - уже фуфел.
как и 460 (по отзывам).
какой-то пылесос должен же быть.
не самый унылый. 282 пони. 6.2 до сотни. 130куе новым. о каком Ланосе речь?
Изменено: Manager, 23 Октябрь 2022 - 10:59
#2914
Опубликовано 23 Октябрь 2022 - 11:10
То всьо класно, тільки стоїть те добро без діла, не їздить і знецінюється.
это судьба каждого авто.
купить другое и влететь на полторушку-двушку для доведения до ума - тоже как-то глупо.
оно как бы и не в продаже.
есть ценители.
билось, красилось. ставилось новое. мамой клянутся, что подушки не срабатывали.
начальник таможни дал дочке проехаться, она якобы подвлетела по мелочи. видел фотки разобранного. не особо шарю - но там реально внешняя косметика. хозяин СТО для себя поставил всё новое (капот крылья бампер, фары). чувак выкупил у небедного клиента для себя и делал под себя.
мужик - можно сказать друг семьи. мне не жалко было 23.
остальное - решение каждого.
бу авто.
новое в салоне, если есть 150-200куе.
Изменено: Manager, 23 Октябрь 2022 - 11:27
#2915
Опубликовано 23 Октябрь 2022 - 20:39
А як він їде НП? У обрешитці?Шусман. У мене так в гаражі моя бувша Афріка стояла зиму, чекала коли новий власник по весні забере). Двіжняк серед мотоциклістів трохи інший за автолюбителів)).
В Харкові в зимку купував мот. Приїхав, глянув, мотоевакуатор в Мрео,потім на НП). Вдома забрав)
А в цьому році одесит приїхав забрав мій гусь. Комплект коліс з гумою та комплект сидінь я відправив НП в догонку...
#2917
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 17:29
Мірик, Manager,
Обидва перейшли межу особистих образ, обидва відпочиньте
#2918
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 18:00
Відправляв велік в цьому сезоні то там ще все надійніше. Вони його ставлять в дерев'яний пенал ширинию десь 40-50 см і гоу))
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#2919
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 20:14
Тут нещодавно згадували за СТО, я також думав що за кордоном (Німеччина) не має проблем загнати на підйомник авто для перевірки, але по перше вільне СТО прямо зараз складніше, по друге ціна зовсім відрізняється від тих самих київських
#2920
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 06:54
Тут нещодавно згадували за СТО, я також думав що за кордоном (Німеччина) не має проблем загнати на підйомник авто для перевірки, але по перше вільне СТО прямо зараз складніше, по друге ціна зовсім відрізняється від тих самих київських
Нормальне СТО від 50 євро за годину.
Офіціали 80-100 + VAT
#2921
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 12:44
Нормальне СТО від 50 євро за годину.
Це у Ірландії? Для перевірки припустимо вистачить пів години, тоді чек буде 25 ойро чи все таки мінімум 50? І потрібно завчасно домовлятись чи не проблема одразу по приїзду?
Пересічному важко віддати 2000грн за діагностику, коли вдома та сама послуга у 4-5 разів дешевше. Я нещодавно заїхав на СТО для перевірки ходової, взяли з мене 400грн, були й дешевше варіанти, але тут зробили якісно та був вільний підйомник
#2923
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 13:40
Так пересічний і не буде платити,а от пригонщик заплатить.
Це якщо авто там коштує від 10 тис або пересічний дуже захоче отримати таку послугу. В більшості випадків подивитись наживо, підключення за допомогою ELM для перевірки помилок та проїхатись на авто цілком достатньо для вердикту. Якщо є сумніви, тоді можна і на СТО або за побажанням клієнта.
пересічний заплатить за це і за багато іншого але вже в дома
Звичайно що замовник заплатить. Вдома в будь-якому випадку доведеться робити ТО та/або виправляти серйозніші пошкодження, якщо вони відомі і ціна влаштовує. Або приховані дефекти про які не виявив або не повідомив пригонщик, тоді це мінус у карму пригонщику
#2924
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 17:52
Ну і незабуваєм про час, знайти в Німечинні якесь пристойне СТО то ціла проблема, а щоб попасти туди прям коли треба то взагалі фантастика, в офіціалів то гарантовано треба ще і за пару днів записатись..
#2925
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 18:11
Що може дати перевірка на « сто» в якогось абрека в Німечинні? Діагностика по обд, замір лакофарбового, тест-драйв, візуальний огляд, досвід дають відповіді на 90% питань, типу якщо справа в підйомнику ну то ми не горді берем коврик з машини стаєм на коліно і заглядаєм з фонариком знизу, якщо візуально все рівно і ціле і ніде нема підтікання- потінь масла чи ще чогось то сенс у тому підйомнику.. це як правильно Павло Академік сказав якщо авто до 10кує, бо в такому авто якщо і потім вилізе якийсь сайлент, чи ще щось дріб’язкове по підвісці то можливо воно буде коштувати дешевше тих 50євро що довелось би потратити на підйомник, а навіть якщо і побувати на підйомнику і знайти щось там на заміну на якусь сотню євро то що відмовлятись від авто?
Ну і незабуваєм про час, знайти в Німечинні якесь пристойне СТО то ціла проблема, а щоб попасти туди прям коли треба то взагалі фантастика, в офіціалів то гарантовано треба ще і за пару днів записатись..
почитал внимательно..... точно так у нас покупают только перекупы... без обид. Никаких оскорблений. Разве течь сальника коленвала не предмет для торга? или потекшая рейка? при том, что при стоящей защите, встав на колено ты нифига там не увидишь? а компрессия? если это бенз конечно....я честно думал, ты там проверяешь авто на сто....
Изменено: molodec, 25 Октябрь 2022 - 18:18
#2926
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 18:40
Ну і незабуваєм що я стараюсь займатись авто до п’яти років, з адекватним пробігом, історією і тд, в дилерів не « онлі експорт» а які продають на внутрішній ринок для європейців з гарантією і тд, на таких авто такі питання як сальник колінвала чи стукаючи рейка можуть тільки в страшному сні приснитись. Можу довго ще на ці теми спілкуватись, але у нас мабуть кардинально різний досвід і бачення покупки авто, тому до чогось спільного ми навряд чи прийдем.
Можеш перегорнути пару сторінок форуму, є з десяток-другий людей які скористались послугами, ніхто на якісь мегавитрати не попав, якщо є якісь нюанси то вони озвучуються і узгоджуються з замовником, тому можна констатувати що мій досвід дозволяє мені купувати авто без всяких « сто» так я сам собі « Сто» якби у цьому напрямку булиб якісь значні косяки то вірогідно щоб до мене ніхто незвертався і навіть тут на УОЦі це б всплило, я не кажу що я якийсь самий-самий, чи особливий, просто стараюсь робити свою роботу якісно щоб потім людям не було соромно в очі глянути.
Изменено: Мірик, 25 Октябрь 2022 - 18:42
#2927
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 19:03
видно що ти ніколи не купляв нормальних машин в Німечинні,
это правда и понять с моей предидушей риторики не сложно... жил конечно в Германии 5 лет ну то такое....
Тигуан с пробегом в 100, с полным оф обслуживанием, который я купил по бедности в Украине, это хуже чем "нормальный авто" который ты привозишь оттуда? приведи примеры, если логично, соглашусь...
Ну і незабуваєм що я стараюсь займатись авто до п’яти років, з адекватним пробігом, історією і тд, в дилерів не « онлі експорт» а які продають на внутрішній ринок для європейців з гарантією і тд, на таких авто такі питання як сальник колінвала чи стукаючи рейка можуть тільки в страшному сні приснитись.
привожу конкретный пример. Круз. атмосферный 1.8. пробег 120. (аналогичный двигатель где стоит ты конечно понимаешь). Сальник коленвала типичная болячка и тек ручьем. Т.е. если бы я заказал тебе такой авто, то должен был бы отнестись к этой проблеме как к расходнику? при всем объеме работ, чтобы это устранить? цену самого сальника я знаю и она смешная....
кароч. не убедительно все что ты написал.
либо ты фартовый, либо твои клиенты пообщавшись с "таким хорошим человеком" просто потом живут со всеми проблемами, которые вылазят....сами виноваты конечно)
#2928
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 19:20
я тебе ні у чому нехочу переконувати, так як зважаючи що ти зі старта вважаєш мене « хорошим человеком» в лапках то і сенсу у якійсь дискусії нема.. мої людські якості і результати моєї роботи хай оцінюють люди які зі мною стикались в реальному житті, це їм вирішувати.не убедительно все что ты написал.
либо ты фартовый, либо твои клиенты пообщавшись с "таким хорошим человеком" просто потом живут со всеми проблемами, которые вылазят....сами виноваты конечно)
Про сальники, рейки і тд взагалі небачу сенсу тут розносити двіж, я для себе людям і на продаж купляю авто від 10 до 40 кує і набагато складніші чим Шевроле круз, і як і де їх купляти і куди їм заглянути щоб непопасти повірь, я знаю, приходиться це все знати, інакше результат бувби інший.
#2930
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 19:28
molodec, я тебе ні у чому нехочу переконувати, так як зважаючи що ти зі старта вважаєш мене « хорошим человеком» в лапках то і сенсу у якійсь дискусії нема.. мої людські якості і результати моєї роботи хай оцінюють люди які зі мною стикались в реальному житті, це їм вирішувати.
Про сальники, рейки і тд взагалі небачу сенсу тут розносити двіж, я для себе людям і на продаж купляю авто від 10 до 40 кує і набагато складніші чим Шевроле круз, і як і де їх купляти і куди їм заглянути щоб непопасти повірь, я знаю, приходиться це все знати, інакше результат бувби інший.
ок, похоже, что обиделся
Мобілку на лопату, робиш відеозвінок на інакший телефон, з включеним фонаріком і на основну камеру. Вуаля.
извращенцы
#2934
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 19:34
навіщо, зараз є такі девайси як камери на тримачу з підсвіткою для огляду авто з низу, ендоскопи і тд, при наявності досвіду і необхідних девайсів яких зазвичай нема на якомусь підворотньому СТО можна побачити набагато більше чим тобі надивляться пересічні СТОшники.Мобілку на лопату, робиш відеозвінок на інакший телефон, з включеним фонаріком і на основну камеру. Вуаля.
Изменено: Мірик, 25 Октябрь 2022 - 19:35
#2936
Опубликовано 25 Октябрь 2022 - 19:57
так кругом.. в німців з тими « термІнами» -записами то взагалі катастрофа, з дня на день не те що зразу взагалі нічого робити нехочуть.Заплатиш за пів години. Тільки з розгону тебе нормальне СТО не прийме. Або записуйся в чергу, або лишай машину на авось вискоче вікно.
#2937
Опубликовано 26 Октябрь 2022 - 09:04
« онлі експорт»
иногда на том же автохусе мелькают авто с такой меткой.
А что это обозначает и чем отличается от обычных авто?
И судя по тому, что и как было написано выше, такие авто лучше "обходить стороной"?
Изменено: nick6482, 26 Октябрь 2022 - 09:04
#2938
Опубликовано 26 Октябрь 2022 - 09:32
як де, залежно яка машина і тд, якщо у випадку з автохусом і з другими великими дилерами то помітка “ only export “ не завжди «чорна мітка» для авто, просто у німців в лізингових і страхових компаніях є вимоги що авто на яке вони готові надати кредит чи відносно дешеве страхування тільки у тих випадках якщо авто має до 170 тисяч пробігу і до семи років, далі вже авто потенційно переходить в розряд « сильного б.в.» і вони відмовляються працювати з такими авто, страхувати по низьких ставках і давати гарантію.иногда на том же автохусе мелькают авто с такой меткой.
А что это обозначает и чем отличается от обычных авто?
И судя по тому, что и как было написано выше, такие авто лучше "обходить стороной"?
Але! Неодноразова ситуація з досвіду, на площадці стоять скажем аналогічні авто по роках комплектаціях і тд, в однієї пробіг 164 тисячі і вона може продаватись на внутрішньому ринку зі всім комплексом і стоїть аналогічне авто з поміткою « онлі експорт» авто зі скажем 173 тисячі, і стан авто може бути кращи і ціна на 10-20% нижча, все за того що пробіг перейшов цю « сакральну» відмітку у 170 тисяч, булоб на щитку 169 тисяч він би був дорожчина за той у якому 164 але у гіршому стані, ось така ситуація.
Зовсім інша ситуація коли купляєш у маленьких перекупів більш бюджетні авто, коли пишуть тільки на експорт-ніяких гарантій, значить їхня задача спихнути і забути, тільки як продавець отримав гроші і виписав на тебе купчу то до нього якщо що ніяких претензій, він чесно дав зрозуміти що він невпевнений у стані авто, пробігові і тд, і відповідно нехоче мати проблем продаючи його на внутрішньому ринку.
Изменено: Мірик, 26 Октябрь 2022 - 09:36
#2939
Опубликовано 26 Октябрь 2022 - 10:09
А диагностика стартует от 800грн на свежепригнанную.
А там уже на сколько "вылезет"
ИМХО в ценовом диапазоне на данный момент))
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#2940
Опубликовано 26 Октябрь 2022 - 10:18
у німців в лізингових і страхових компаніях є вимоги що авто на яке вони готові надати кредит чи відносно дешеве страхування тільки у тих випадках якщо авто має до 170 тисяч пробігу і до семи років
Як зараз ситуація з поповненням б/в авто та відповідно цінами на них? ситуація з виробництвом нових потроху вирівнюється
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых