но цены на риа не падают(
падають і впадуть ще, але падіння буде стримувати рентабельність і дефіцит, в Європі ціни не падають, хоч і ринок купівлі нових авто в Німечинні впав щось на більше як 20% а Польша завезла найменше беушки з 2004 року то це не показник того що купляти нема кому, наразі з тією ситуацією що в Європі черги на нові авто по пів року, і зжимається ринок б.В то купити просто нема чого.. і ціни ростуть.
Елементарний приклад того літа октавія А7 таку як я продаю коштувала 10ку євро там, перед новим роком я взяв за 11 зараз її ціна вже 11.5-12 і ще треба пошукати, навіть з розрахунком падіння євро вона в Україні зараз стає під 16 кує $мені, я свою наразі за 15 неможу продати, зрозуміло що я таких машин під продаж вже везти не буду, як і продавати дешевше чим вона мені стала в нуль теж небачу сенсу звісно, хоча звичайно ціни будуть тягнути в низ ті продавці яким потрібні гроші і вони готові торгуватись, це емігранти, переселенці, і просто ті кому такі авто будуть вже не покишені в теперішніх реаліях, але по моніторингу ринку зважаючи на наш несильно насичений нормальними авто ринок, нормальні машини за безцінь охочих продати одиниці, дисконт в 10% від ринку вже вважається хорошим.