Тобто за 3-4 тижні черга так зменшилась, я вважав що зараз люди все одно декілька діб стоять
В людей не має грошей чи якісь інші фактори?
так черг вже нема, думаю основний фактор фінансові можливості які дуже сильно впали, я віз Пассат б6 2010 року і рено гранд сценік 2011 року, то були мабуть одні з найдорожчих і рівних машин.. а так в основному польський шрот лохматих років ціною максимум до трьох тисяч євро, як завжди є і « унікальни» машини на які просто вистачило грошей типу трьох дверний Фіат стіло який на мій погляд можна було заставити когось купити під дулом пістолета.. але потім глянув ціни на них і зрозумів що у зв’язку з повною неліквідністю ціни на них смішні і вони є в продажі, сумно це все..
якщо вернуть бодай навіть половину того мита що було до війни то впевнений що приганяти вже нічого ніхто не буде..
середня вартість авто згідно даних з митниці під нульове 4300доларів, реально поїхали за машинами небагаті люди які немогли дозволити собі авто, але і ці вже закінчуються , та категорія людей яка має авто і хотілиб обміняти на щось краще ще не змирилась з тим що своє треба продати значно дешевше, в крайньому випадку суду про це з дзвінків тих людей які звертаються до мене.
Клієнт на сегмент 13-23 куе яким я займався раніше практично пропав, люди зараз неготові вкладати стільки в авто зараз, дорогий сегмент 30-60 взагалі небачу ніде, хоча там економія на митові 10-15 тисяч.
Изменено: Мірик, 07 Июнь 2022 - 16:38