Це я до того - перекуп поставить на облік і отримає свої 50% - що ти потім з тим робити будеш?
100% людина яка займається авто може рішити в Мрео, а потім вилізе через якийсь час, тому Б.у товар є б.у товар, ризики звичайно є, щоб іх мінімізувати таки бажано зв’язуватись з перевіреними людьми, продавцями, гонщиками, підборщиками, то хоч щось можна вирішити, та до чогось домовитись.
Що саме цікаве поки життя не навчить то до того номера кузова заглядає по моєму досвіду менше 1% людей, у тому числі і професійні підборщики, можуть через вихлопну залізти і з капота вилізти, подивитись різними діагностиками, форсунки, турбу, пробіг, а відповідність номерів кузова заявленим в тп то звіряють реально одиниці.
Manager,та хрень то все, ніхто так не погодиться працювати.. з такими договорами і умовами.
Я наприклад( одноклубники підтвердять) до війни, бравши замовлення на авто з Європи просив взагалі всього 10% від вартості, 90% платив своїми, схема проста, я співучасник ризиків на цілих 90%, і вважав таку співпрацю вигідною як для себе так і для замовника, замовник ризикує всього десятою частиною вартості, основна ж сума з мого кармана як гарант що привезу заявлену якість авто, передача залишку суми вже в Україні коли замовник переконається у заявленому і узгодженому стані авто, до моменту підписання договору купівлі продажу замовник в праві перевіряти машину як він хоче і де хоче, за всю свою практику ніхто не відмовився від авто яке я привіз, а мені 10% завдатку цілком вистачало, тому що у разі відмови від авто я отримував товар на 10% дешевше який я з успіхом можу реалізувати комусь іншому, але повторюсь, таких випадків не було, просто підбираєш нормальне авто, і спокійно з чистою совістю везеш машину в Україну знаючи що тобі нема чого приховувати і ти отримаєш необхідну суму за авто.
Зараз звісно така схема непрацює, вірніше коли війна і розмитнення відбувається безпосередньо на власника я просто не готовий працювати по такій схемі.