так як і зараз, ніхто не зважає що вона бита, всерівно нижче нижньої ціни ніхто не опуститься, тому вивести середню ціну на рік, модель, двигун і все, бо інакше буде те саме що і зараз, якщо ж купив бітка нижче середньої то прямим контрактом через перерахунок і експортну декларацію так як американці, тут проблем нема.Мірик, а как битые машины оценивать с помощью электронной системы?
Реклама
Пригон авто з ЄвропиРозложимо по полках
#2241
Опубликовано 19 Январь 2022 - 12:49
#2242
Опубликовано 19 Январь 2022 - 12:57
це повний безпредел, цього не було ще два роки тому коли нормально працювало ДБР і телефони довіри по звінку яких практично миттєво спрацьовувала внутрішня безпека, це все похерилось, вже про це ніхто не згадує.
"Неофіційні платежі на митниці" не два роки тому створились, вони були завжди, головне знати до кого підходити.
#2243
Опубликовано 19 Январь 2022 - 13:52
Павло, я говорю за тенденцію, і я її чітко бачу, скажу тобі по « секрету» при Януковичу і навіть ще при Тимошенко примєрці можна було фуру товару просто в чорну прогнати через митний перехід, потім ситуація різко змінилась, пішла тенденція що такий безпредел прикрили, на митниці неждано з нальотами почали приходити дбр, СБУ , внутрішня безпека, зараз ці органи зайняті іншими справами, Нефьодова прибрали, назначено знов багато людей з старої гвардії, причому багато працюють під В.О, і практично не несуть відповідальності, незнаю чиї вони там, татарова чи ще когось, але тенденція знов пішла в зворотньому напрямку."Неофіційні платежі на митниці" не два роки тому створились, вони були завжди, головне знати до кого підходити.
#2244
Опубликовано 19 Январь 2022 - 18:08
Нічого не закрите. Не буду про подробиці, але особисто сплачував наслідки.нічим не загрожує, митниця таку ціну пропустила, все питання закрите, тема глибока, як я писав вище система зараз увійшла в такий стан що все зроблено для того щоб гонщик/ брокерська фірма/ рядовий митник залишав частину розходів для узгодження необхідної ціни, це потоки, мільярди доларів поза бюджетом, цю систему ніхто нехоче ламати, зараз навпаки вже більше року йде війна регіональних митниць за право розмитнювати по « пільгових ставках» тобто чий начальник більше передав на Київ тому і дають « квоти» на оцінки товарів, і імпортери змушені шукати митницю де розмитнять дешевше.. це повний безпредел, цього не було ще два роки тому коли нормально працювало ДБР і телефони довіри по звінку яких практично миттєво спрацьовувала внутрішня безпека, це все похерилось, вже про це ніхто не згадує.
Тепер нарахунок самої системи оцінок, є напрацьована криво база, яка не відображає реальних цін, є вилка цін на один той самий товар, є митник який у цій вилці може робити все що хоче, вилка достатньо широка, і може повністю нівелювати ваш заробіток якщо ви неподілитесь з митником, от і все.. Переходити на стабільну електронну систему оцінок без людського фактору як це зробив Саакашвіллі в Грузії по зрозумілим причинам ніхто нехоче, такий перехід це справа місяця чисто з технічної точки зору, і принесло б мільярди в бюджет, навіть з позиції швидкості оформлення, та логістики, і накінець би закрило всі питання по корупції, але маємо те що маємо.
#2245
Опубликовано 19 Январь 2022 - 18:41
І ваша історія це як наслідок системи яка породжує корупційну складову, фірми прокладки, різні схеми які кришують силовики і тд, на переходах і в митних оцінщиків є списки лояльних фірм, є чорна бухгалтерія і тд, всі все бачать знають і говорять, як тільки нефьодов вже при зеленському щось почав рухати в сторону щоб це прикрити так його зразу і звільнили.
Изменено: Мірик, 19 Январь 2022 - 18:42
#2246
Опубликовано 19 Январь 2022 - 20:41
Мірик, а как битые машины оценивать с помощью электронной системы?
А їм до лампочки бита вона чи ціла. Нема такої графи, як і ціни покупки.
https://www.autobazr...calculator.html
І в нас так само. Заповнив калькулятор, роздрукував результат і заплатив по своїй роздруковці.
#2248
Опубликовано 20 Январь 2022 - 10:43
так як і зараз, ніхто не зважає що вона бита, всерівно нижче нижньої ціни ніхто не опуститься, тому вивести середню ціну на рік, модель, двигун і все, бо інакше буде те саме що і зараз, якщо ж купив бітка нижче середньої то прямим контрактом через перерахунок і експортну декларацію так як американці, тут проблем нема.
Мне кажется ты сам себе противоречишь. С одной стороны, говоришь что нужна полностью независимая автоматизированная система, с другой стороны - что битые машины надо оценивать по контракту. Но ведь речь идёт про б/у машины, могут быть разного рода дефекты, и как тогда быть? Например, примята задняя арка, и несколько других небольших дефектов, по контракту машина стоит 50% от средней оценочной (это мой американец, я его даже не ремонтировал, так и езжу уже 3 года). Что тогда делать? Снова возвращаемся к необходимости человека.
И если бы система зарядила мне полную оценочную стоимость, то мне пришлось заплатить за растаможку ощутимо больше. То есть это не выгодно мне как гражданину.
Изменено: alex83, 20 Январь 2022 - 10:44
#2249
Опубликовано 20 Январь 2022 - 11:30
alex83, Корупція якраз виникає там, де робляться для когось виключення. Ти придбав пошкоджене авто дешевше, ніж таке саме тільки не пошкоджене, воно коштувало би дорожче. А на українській митниці повинні бути усі рівні по формулі (рік, об'єм, комплектація), а не тому що хтось везе авто без бампера чи без запаски
#2250
Опубликовано 20 Январь 2022 - 11:39
alex83, Корупція якраз виникає там, де робляться для когось виключення. Ти придбав пошкоджене авто дешевше, ніж таке саме тільки не пошкоджене, воно коштувало би дорожче. А на українській митниці повинні бути усі рівні по формулі (рік, об'єм, комплектація), а не тому що хтось везе авто без бампера чи без запаски
Если ты не в курсе, у нас чуть не каждое второе авто - биток из США. Ты предлагаешь завышать стоимость растаможки для половины владельцев? Прекрасное предложение.
#2251
Опубликовано 20 Январь 2022 - 11:39
#2252
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:06
Мірик, а где взять прямую цену с аукциона? Всякие сайты типы автоастат или бидфакс - это же не официальная инфа. Если не ошибаюсь, мне таможили по счёту от дилера, который выкупал машину на аукционе. В тайтле цены не было, только номер лота на аукционе. То есть снова возвращаемся к вопросу оценки, можно ли считать счёт от дилера основанием для начисления платежей. Получается что для автоматической системы нужен официальный доступ напрямую к базам данных аукциона. ХЗ, возможно ли это.
#2253
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:13
Як казав товаріщь Саахов: - Аппалітічна рассуждаєшь. Ти дивися на світ з вікна пригнаного з Європи автомобіля. Бите авто не може коштувати як ціле, навіть відремонтоване. Тому що тоді пропадає сенс їх купувати.Ти придбав пошкоджене авто дешевше, ніж таке саме тільки не пошкоджене, воно коштувало би дорожче. А на українській митниці повинні бути усі рівні по формулі (рік, об'єм, комплектація), а не тому що хтось везе авто без бампера чи без запаски
В ігнорі - Vigors.
#2254
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:24
у нас чуть не каждое второе авто - биток из США.
Це ти мабуть як власник битого авто із США, так розмірковуєш. Маєш статистику?
Ты предлагаешь завышать стоимость растаможки для половины владельцев?
Я пропоную щоб закон був один для усіх, а не для когось рівніший
#2255
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:25
якщо авто має експортну декларацію це ї є доказ ціни, міжнародні експортні декларації та подача у них даних контролюються податковими і іншими контролюючими органами, тому там важко щось нахімічити з ціною, або якщо й буде заниження вартості то воно буде мінімальне, велосипед не треба придумувати, система нарахуванння платежів з прямого і підтвердженого експорту і з непідтвердженого по прямій сталій електронній оцінці чудово працює в багатьох країнах, бери запроваджуй і користуйся.Мірик, а где взять прямую цену с аукциона? Всякие сайты типы автоастат или бидфакс - это же не официальная инфа. Если не ошибаюсь, мне таможили по счёту от дилера, который выкупал машину на аукционе. В тайтле цены не было, только номер лота на аукционе. То есть снова возвращаемся к вопросу оценки, можно ли считать счёт от дилера основанием для начисления платежей. Получается что для автоматической системы нужен официальный доступ напрямую к базам данных аукциона. ХЗ, возможно ли это.
#2256
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:26
Тому що тоді пропадає сенс їх купувати.
Наче ніхто не змушує
з.і. проглядається звична риса для українців: проти корупції, але якщо шо, шоб кум порішав
#2257
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:33
якщо авто має експортну декларацію це ї є доказ ціни, міжнародні експортні декларації та подача у них даних контролюються податковими і іншими контролюючими органами, тому там важко щось нахімічити з ціною, або якщо й буде заниження вартості то воно буде мінімальне, велосипед не треба придумувати, система нарахуванння платежів з прямого і підтвердженого експорту і з непідтвердженого по прямій сталій електронній оцінці чудово працює в багатьох країнах, бери запроваджуй і користуйся.
Тут я без понятия) А если покупаешь б/у машину у дилера в Европе, то экспортная декларация подаётся?
Изменено: alex83, 20 Январь 2022 - 12:34
#2258
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:34
Змушує відсутність грошей на новий автомобіль.Наче ніхто не змушує
До чого тут корупція? Людина хоче купити авто.На таке як продається тут грошей не вистачає, тому вона купує в Америці, ремонтує і отримує таке саме тільки дешевше.
Изменено: Sanyokk, 20 Январь 2022 - 12:36
В ігнорі - Vigors.
#2259
Опубликовано 20 Январь 2022 - 12:42
Це ти мабуть як власник битого авто із США, так розмірковуєш. Маєш статистику?
посмотри на дороги) А статистика импорта будет искажена из-за растаможки ранее навезенных блях.
Я пропоную щоб закон був один для усіх, а не для когось рівніший
По закону, я должен заплатить определённый таможенный платёж, который зависит от цены авто. При этом ты хочешь для некоторых завышать этот платёж. И теперь снова подумай что ты предлагаешь.
#2260
Опубликовано 20 Январь 2022 - 13:05
До чого тут корупція?
До того, що поки на законних підставах є можливість розмитнити дешевше або дорожче, в залежності від основних фактів 1. будеш цим займатись сам чи через посередника 2. готовий комусь надати неофіційний платіж, щоб загальна сума витрат в тебе стала меншою, 3 через яку митницю будеш оформлювати, до тих пір, як вказав Мірик, у кишенях митників буде осідати мільярди доларів
посмотри на дороги
дивлюсь майже кожного дня, помічаю американські авто (не тільки великі джипи, а усілякі ваги з червоними ліхтарями поворотів). Впевнено можу сказати що не має половини, навіть у Києві
По закону, я должен заплатить определённый таможенный платёж, который зависит от цены авто.
Будь ласка, якщо в тебе є у наявності усі офіційні документи де буде вказана справжня ціна. Щоб не було можливості розмитнення авто з підбитим крилом, а розмитнили як тотал
#2261
Опубликовано 20 Январь 2022 - 13:42
експортну декларацію можна згенерувати від фірми вона обов’язкова якщо авто з відшкодуванням пдв, по ній і в системі проходять дані по відшкодуванню, її можна зробити по необхідності і на авто яке немає відшкодування пдв, від фізичної особи експортну декларацію не зробиш.Тут я без понятия) А если покупаешь б/у машину у дилера в Европе, то экспортная декларация подаётся?
Изменено: Мірик, 20 Январь 2022 - 13:45
#2262
Опубликовано 21 Январь 2022 - 10:30
експортну декларацію можна згенерувати від фірми вона обов’язкова якщо авто з відшкодуванням пдв, по ній і в системі проходять дані по відшкодуванню, її можна зробити по необхідності і на авто яке немає відшкодування пдв, від фізичної особи експортну декларацію не зробиш.
получается что можно автоматизированную систему можно уверенно применять для машин, купленных у частников. В других случаях, таких как покупка на страховом аукционе или покупка у дилера, оценку приозводить по документам. Таможенник только будет проверять адекватность документов.
#2272
Опубликовано 01 Февраль 2022 - 12:57
Пару популярних авто з кінцевими вартостями розмитнення було і на тепер.
Астра ш 1.6 бензин 2008-2009 року було 2000$ стане 2400$
Пассат б 8 2.0 тді 2017 року було 2600$ стане 4200 $
Ауді А6 2.0тді 2016 року було 4300$ стане 6000$
Изменено: Мірик, 01 Февраль 2022 - 12:58
#2273
Опубликовано 01 Февраль 2022 - 13:10
Если ты не в курсе, у нас чуть не каждое второе авто - биток из США. Ты предлагаешь завышать стоимость растаможки для половины владельцев? Прекрасное предложение.
Я за обома руками за!!! У рази менше гімна, що на ходу сиплеться та є небезпечним на дорогах стало б!
#2274
Опубликовано 01 Февраль 2022 - 13:19
а я б був обома руками за якби розмитнення привели до якихось стабільних адекватних цифр відносно доходів громадян без поділу на американців, европейців, корейців, є авто, рік, обєм чи потужність і є стабільна ціна, і всі будуть в рівних чесних умовах, а то всі « благі наміри» це всього лише прикриття для перерозподілу потоків чорного налу, хто з начальників митних округів більше зібрав тому і дають зелене світло..Я за обома руками за!!! У рази менше гімна, що на ходу сиплеться та є небезпечним на дорогах стало б!
Изменено: Мірик, 01 Февраль 2022 - 13:35
#2275
Опубликовано 01 Февраль 2022 - 13:26
Я за обома руками за!!! У рази менше гімна, що на ходу сиплеться та є небезпечним на дорогах стало б!
Це хибна думка...
Чим менше доступний/дорожчий новий(або близько до нового вживаний)автомобіль тим більше буде на дорогах тазов.
Вище жори не плигнеш.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых