1,4 бубен и полубубен / 1,6 с кондером Эти?Других не собиралось. Попадалась ещё с 1,2 ХЕР
Реклама
Пригон авто з ЄвропиРозложимо по полках
#1962
Опубликовано 12 Август 2021 - 07:03
выделяю по количеству комплектаций, продаваемых дистрибьютором. Как ты выше и указал - 1.4, 1.4/1.6 с кондеем.
А партія проданих 2.2 без кондюка-сюди теж підходить?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#1966
Опубликовано 12 Август 2021 - 13:53
если они были 2004 года выпуска и выше украинской сборки - включай. Но ты знаешь ответ, не так ли?А партія проданих 2.2 без кондюка-сюди теж підходить?
#1967
Опубликовано 25 Август 2021 - 13:02
Вітаю всіх з черговим покращенням! Кому поступового зниження вартості розмитнення на 30% за пару років яке нам анонсували? Так от Хрін всім без солі, від сьогодні подорожчання на 5-10% вартості у зв’язку з прибирання європейських авто з переліку преференційних товарів, так що готуємся до підвищення цін на авто на в середньому на півштуки у.е.
Шукав в новинах та спілкувався зі знайомим митним брокером, ніхто про це не знає. Можливо нічого не відбулось?
#1968
Опубликовано 25 Август 2021 - 16:11
-akaDemik-, В Ютубе один продавец так же про отмену преференций говорил.
А вообще сейчас цены на бу в Европе круто скакнули вверх из-за сбоя поставок электронных чипов и соответственно снижения выпуска новых авто. Возможно через год ситуация нормализуется, но не в ближайшее время.
Изменено: Olaf, 25 Август 2021 - 16:16
#1972
Опубликовано 27 Август 2021 - 11:13
А до кого по пригону електромобіля з Європи(Франція, Німеччина)?
А чем от обычного авто отличается? Думаю к тем же и нужно обращаться...
Неделю-две назад знакомый для перепродажи Лиф 15 года 30 кВатт привёз - говорил пришлось поискать, не знаю комплектацию и продал ли уже...
#1973
Опубликовано 27 Август 2021 - 11:18
А вообще сейчас цены на бу в Европе круто скакнули вверх из-за сбоя поставок электронных чипов и соответственно снижения выпуска новых авто.
Можливо ціни пішли вгору для відносно нових авто, до 3 років, а для більш старих від 8 років та більше не побачив великого стрибка
#1974
Опубликовано 27 Август 2021 - 12:08
А чем от обычного авто отличается? Думаю к тем же и нужно обращаться...
Неделю-две назад знакомый для перепродажи Лиф 15 года 30 кВатт привёз - говорил пришлось поискать, не знаю комплектацию и продал ли уже...
Уточнил - 7.5 евро стоила там, уже продана...
#1975
Опубликовано 27 Август 2021 - 12:13
ціни пішли практично на всі авто мінімум на 20% за останніх півтора «карантинних» років пропозицій на ринку дуже сильно поменшало.Можливо ціни пішли вгору для відносно нових авто, до 3 років, а для більш старих від 8 років та більше не побачив великого стрибка
#1977
Опубликовано 27 Август 2021 - 14:38
ціни пішли практично на всі авто мінімум на 20% за останніх півтора «карантинних» років пропозицій на ринку дуже сильно поменшало.
те що було до карантину не сильно прослідковував, але проблеми з чіпами виникли десь пів року тому у зв'язку з тимчасовою зупинкою декількох великих заводів
#1980
Опубликовано 19 Сентябрь 2021 - 14:58
Буду писати інфу чисто інформативного характеру, тільки з Німечинни повернувся- машини розривають, дефіцит суттєвий, проблема з чіпами і корона практично зупинила лізинговий обмін, німці старі авто не продають бо лізинг неможе запропонувати нові..
ціни на п’ятирічки вже як мінімум на 25% вищі в порівнянні з роком тому.
Изменено: Мірик, 19 Сентябрь 2021 - 14:58
#1982
Опубликовано 20 Сентябрь 2021 - 08:21
Пару раз на тиждень звонять люди з клуба з питаннями як виїхати за кордон по машину, про доцільність такої поїздки тут не буду, напишу варіанти.
1 Вакцинація- якщо все чітко то таки почали пускати по ДІЇ + паперовий сертифікат англійською, незнаю чи довго протримається, але люди вже поки/ їздять
2 Набір документів фірми міжнародного перевізника, документи на завантаження і копії документів за яким товаром їдете( якщо авто то купча/фактура та копія бріфа) тобто набір документів як для фур, підходить суто для вантажного транспорту, легковим авто під такими документами не виїдите.
Інші варіанти типу ліві робочі візи і тд звичайно не раджу, можна зловити депорт і великий штраф.
Ще хочу додати що на кордонах вас ніхто не чекає, особливо ввічливим не буде, і буде шукати причину повернути, у мене водії при наявності всіх документів буває за третій раз заїзжають, тому треба бути готовим до цього, або летіти літаком, там повернути важко якщо вже прийняли на борт.
Изменено: Muzzy, 20 Сентябрь 2021 - 08:32
#1983
Опубликовано 20 Сентябрь 2021 - 08:30
Огласите условия (сроки предоплата и т.д.)
Ця тема була закрита адміном по рекламі, потім відкрита.
Мірик вирішив тут писати інфу чисто інформативного характеру (попередній пост), і тут ти з шаленою безпосередністю намагаєшся підвести і тему, і Мірика під монастир. Причому, він її і починав як тему інформаційного характеру, а потім подібні "доброзичливці" допомогли їй перетворитися у таку, яка є під великою підозрою на рекламну.
Енібаді хоум?
Чи ти не знаєш як лічкою користуватися?
Ні, ти не порушив правила, як модератор я до тебе ніяких претензій не маю, і адмін з реклами їх матиме не до тебе.
Якщо хтось не в курсі - синім кольором пишуться інформаційні повідомлення, а не директивні (як червоним), але вони також є модераторіалом, обговорювати який заборонено.
#1984
Опубликовано 20 Сентябрь 2021 - 10:51
машини розривають, дефіцит суттєвий
Додам що якщо з'являється більш-менш нормальне авто, його куплять ще до того як ви перейдете кордон, тому в ідеалі мати у запасі деякі варіанти. Якщо авто не продається певний час, але по наведених фото воно виглядає в ідеалі, треба готуватись до того що є певні нюанси, про які навіть по телефону продавець вам не повідомив, а на фото цього не видно. Дива не буде, тому треба змиритись з цим фактом та готуватись на додаткові $ по приведенню авто до нормального стану, або зайвий раз прокотитись іншого разу... а це час та додаткові затрати
німці старі авто не продають бо лізинг неможе запропонувати нові..
Купують додаткові кілометри по гарантії?
почали пускати по ДІЇ + паперовий сертифікат англійською
Одної Дії недостатньо?
#1985
Опубликовано 20 Сентябрь 2021 - 12:06
Бачиш ти вже можеш поділитись досвідом:))Додам що якщо з'являється більш-менш нормальне авто, його куплять ще до того як ви перейдете кордон, тому в ідеалі мати у запасі деякі варіанти. Якщо авто не продається певний час, але по наведених фото воно виглядає в ідеалі, треба готуватись до того що є певні нюанси, про які навіть по телефону продавець вам не повідомив, а на фото цього не видно. Дива не буде, тому треба змиритись з цим фактом та готуватись на додаткові $ по приведенню авто до нормального стану, або зайвий раз прокотитись іншого разу... а це час та додаткові затрати
Від себе додам що ринок авто в Європі дуже « плотний» зазорів просто так там не буває, за дуже малими виключеннями, за низькою ціною завжди щось слідкує, стан, пробіг, приховані дефекти і тд
Наскільки я зрозумів що лізингові програми стали більш гнучкі нарахунок км і років, так як цього на сьогодні вимагає ситуація.Купують додаткові кілометри по гарантії?
скажем так погранці це люди які поєднують в собі наділеність владою воріт в країну ,та часто наділені нехорошими людськими якостями, тому зважаючи на теперішню абсолютну вакханалію міжнародних правил в’їзду і перебування треба мати чим побільше аргументів, і папір з печаткою який можна скопіювати і залишити в папці, буває більшим аргументом для звичайного статиста в’їзду чим різні додатки в телефоні, особливо якщо вашу долю вирішує людина старшого віку.Одної Дії недостатньо?
Изменено: Мірик, 20 Сентябрь 2021 - 12:07
#1986
Опубликовано 21 Сентябрь 2021 - 06:54
летіти літаком, там повернути важко якщо вже прийняли на бортВ аеропортах на рослабоні бо за добу до виліту заповнюєш форму на офсайті країни до якої летиш. Там інформація коли і чим вколовся або дані тесту, адреса звідки і куда летиш, мейл, номер телефона і т.д. Я недавно в Пальму літав, ніхто нічого не дивився, був тільки агрегат який дистаційно міряє температуру.
#1987
Опубликовано 21 Сентябрь 2021 - 08:13
Одної Дії недостатньо?
Подскажите, а бумажного варианта Международного свидетельства на английском языке достаточно для пересечения границы с Польшей? без Дії - а то эта Дія ещё та кака, неделю не видит сертификат, а все сообщения и обращения уходят в чёрную дыру.
#1990
Опубликовано 21 Сентябрь 2021 - 11:01
Понятно - но вариантов у меня больше нет, попробую и расскажу вернули на границе или пропустили.
Ну тут наверное на кого нарвешься и сможешь ли уговорить.
У нас на прошлой неделе семья-сотрудники возвращались из отпуска, из Перу.
Почти перед самым вылетом, еще там в Перу, жена заказывала на улице такси Uber и после этого мотоциклист на ходу вырвал у нее телефон и был таков.
Муж пытался через песочницу на андроиде поставить у себя второй экземпляр Дия Вдома - оно то стало, но активироваться не захотело.
По закону, вроде если нет смарт-телефона с Дия Вдома, должны вызвать полицию и она должна сопроводить тебя до места обсервации (кстати наверное не плохой лайф-хак по вопросу о бесплатном такси ). Хотя тоже не понятно, они прилетали в Борисполь, а отвезти надо в Харьков.
Но ничего, в аэропорту попалакалась в платочек, рассказала историю о том как сперли телефон, погранец сжалился и пропустил просто так.
Без ПЦУ. без обсервации, без полиции.
Изменено: nick6482, 21 Сентябрь 2021 - 11:01
#1991
Опубликовано 26 Сентябрь 2021 - 07:18
У Європі зростають ціни на вживані автомобілі
Навіть нехочу уявляти що буде коштувати скажем той же Пассат б8 наступної весни, «вчора» він коштував 10тис €, сьогодні за такий самий вже треба дати 13тис €, на весну мабуть всі 15 потягне, і німці самі будуть ганятись за хорошим б.у. Варіантом так як нового не купити-черга.. нагадує ситуацію з жигулями в радянському союзі.
Изменено: Мірик, 26 Сентябрь 2021 - 07:19
#1992
Опубликовано 26 Сентябрь 2021 - 09:46
суд, виконавча, на послуги адвоката і тд було витрачено майже половину суми пдв.. чотири роки пройшло гроші вибили, тепер на розгляді другий етап відшкодування втрат на судовий процес і поточні витрати.Повернення пдв треба обговорювати зразу і конкретно, по можливості залишате не всю сумму, а кауціон в 500-1000 євро, якщо в період розмови з продавцем нема конкретики по цьому питанню краще відмовитись від покупки.
Два тижні тому мій кум мав необережність віддати всю суму за ПДВ, причому купляли авто в німця старших років, безпосередньо в власника, до моменту отримання грошей міліший чоловік був, каву цукерки носив поки авто дивились, після отримання грошей появився демон в якого різко пропав час і він навіть немає часу подивитись адрес де у їхньому місті таможня знаходиться, оформились, відбили, забрати ще не можем, готівкою віддавати не хоче, має переказати на знайомих в Німечинні, якщо докінця наступного тижня не перекаже, будем судитись, ціна питання 3250 євро..
Изменено: Мірик, 26 Сентябрь 2021 - 09:48
#1993
Опубликовано 26 Сентябрь 2021 - 09:58
суд, виконавча, на послуги адвоката і тд було витрачено майже половину суми пдв.. чотири роки пройшло гроші вибили, тепер на розгляді другий етап відшкодування втрат на судовий процес і поточні витрати.
життя буремне...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#1994
Опубликовано 28 Сентябрь 2021 - 11:12
Одної Дії недостатньо?
Перетинав кордон автомобілем 24-го вересня. Мав і паперовий сертифікат і Дію. Паперовий навмисне навіть не показував - хотів попробувати, чи проканає одна лише Дія. Проканало. Наші навіть не питали, а полька щось трохи помучилась зі сканером, але все пройшло добре.
makaruh1978, думаю що тільки паперового сертифіката буде недостатньо.
Коли перетинав кордон з Польщі в Україну, то не показував Дію, а показував лише паперовий - ніяких проблем, правда, полякам було пофіг, а дивилися тільки наші. Іхав в Польщу - навпаки, показував лише Дію
Добро всегда побеждает зло. Значит, кто победил - тот и добрый.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых