Якщо ти хочеш великий ресурс і дизель нєт, чому ти шукаєш турбову машину?
Стосовно автобану - ІМХО, ти не там бачиш проблему. Краще нехай на ній валять з більш-менш рівномірною швидкістю по автобану (і як правило 140, а не 200), ніж у неї буде масляне голодування у пробках у великому місті, чи суцільні холодні пуски на коротких маршрутах у малому місті. І все це з регламентом заміни оливи один раз на 30 ткм.
Стосовно вибору, при бюджеті 8-12 (в залежності від того, потрібен пробіг до 200 чи до 350) і якщо влаштовує седан, я б дивився машини з чарівною приставкою LPI. Але вибір авто - це більше сюди: http://www.opel-club...-pro-vibr-avto/
LPI теж не підходить ... виключно метан, так само як і седан , він мені просто ні до чого ... по роботі потрібно щось перевозити постійно, треба турбова ,тому що це сучасно та зручно не за ради гонок , а за для запасу потужності під капцем коли потрібно просто тиснеш і їдеш без перемикань . Тим більш атмо мотор на пропані в мене вже є , він на разі мене не влаштовує зовсім , з метаном порішати там ще більш менш можливо , а от з потужністю і турбіною на багато важче ...