на інсігнії переплата за нормальний пробіг тисяча-півтори євро, імхо це не велики гроші які збережуть нерви, і додадуть впевненості в експлуатації авто, а за три роки щей відіб’ються в повній мірі зменшеними витратами на експлуатацію, але це мало хто розуміє..Быстрее всего космос по отношению к авто которые на авториа - у них ведь у всех пробег 130 вне зависимости сколько они в Германии наездили:-)
Реклама
Пригон авто з ЄвропиРозложимо по полках
#1786
Опубликовано 27 Март 2021 - 15:37
#1787
Опубликовано 27 Март 2021 - 15:44
Все хотят сейчас и подешевле. Ничего не имею против, сам такой же :-), но иногда надо брать калькулятор и считать.
Просто пример, я в 2008 купил вектру в салоне сразу оплатив ее стоимость. Знакомые взяли daewoo nexia в кредит на 3 года.
В итоге им нексия стоила в 3 раза дороже чем моя вектра. Вот не могли люди посчитать и просто годик подкопить и купить авто без дикой переплаты.
#1789
Опубликовано 27 Март 2021 - 16:06
Просто мне вектра обошлась в 18 к баксов. Купил бы полторы недели больше обошлась бы в 16500. Как видно, я "влетел" в полторы штуки просто так.
В декабре 2008 года вектра с стоила в гривне столько же как и летом, а бакс тогда улетел вверх и хорошо, кажись с 5 на 8. Ну и по ценнику астра H стоила дороже вектры. Вот так вассадзе тогда торговал:-)
#1793
Опубликовано 27 Март 2021 - 17:51
Ну а до чого порівнюють ціни авто з-за кордону ?!? Звичайно, що до цін в Україні.Космос у порівнянні до чого? )
Тут може і не бути, як моєї )
Я собі також авто привозив з Німеччини. Вірніше, німецький дилер забрав лізингове авто у Франції і привіз до себе автовозом, а я вже забирав у них з їхньою гарантією і т.п. Але це вже потрібно бути фанатом марки і щоб зайві пару тисяч у.о. не «робили погоди» для сімейного бюджету. Для розуміння ситуації: хто готовий з місцевих заплатити за БМВ Ф10 (2014р.в. 535d, пробіг 67700км) 35000€ (вже в Україні на номерах) ?!?
Так, у авто є практично все, що можна було вибрати в опціях, окрім підігріву керма (південь Франції) і webasto (з тієї ж причини). Є навіть сонячна батарея в люку :)
За скільки я продам це авто, наприклад, через 5 років ?!? Є багато людей, які готові купити авто на декілька тисяч (а мова про 5-7-8т. $) дорожче тільки за те, що там купа опцій ?!? Такі люди є, але їх одиниці і продаж такого авто затягується, як правило, на довгі місяці.
#1794
Опубликовано 27 Март 2021 - 19:03
А коли на ріа ще висить біточок 535d з Сша за 25куо)) то продати європейку буде дуже важко.Ну а до чого порівнюють ціни авто з-за кордону ?!? Звичайно, що до цін в Україні.
Я собі також авто привозив з Німеччини. Вірніше, німецький дилер забрав лізингове авто у Франції і привіз до себе автовозом, а я вже забирав у них з їхньою гарантією і т.п. Але це вже потрібно бути фанатом марки і щоб зайві пару тисяч у.о. не «робили погоди» для сімейного бюджету. Для розуміння ситуації: хто готовий з місцевих заплатити за БМВ Ф10 (2014р.в. 535d, пробіг 67700км) 35000€ (вже в Україні на номерах) ?!?
Так, у авто є практично все, що можна було вибрати в опціях, окрім підігріву керма (південь Франції) і webasto (з тієї ж причини). Є навіть сонячна батарея в люку :)
За скільки я продам це авто, наприклад, через 5 років ?!? Є багато людей, які готові купити авто на декілька тисяч (а мова про 5-7-8т. $) дорожче тільки за те, що там купа опцій ?!? Такі люди є, але їх одиниці і продаж такого авто затягується, як правило, на довгі місяці.
Wir leben autos!
#1795
Опубликовано 27 Март 2021 - 19:08
ну я готовий. Але я на таких авто буду довго їздити и мені на ціну при продажі буде пофіг.Для розуміння ситуації: хто готовий з місцевих заплатити за БМВ Ф10 (2014р.в. 535d, пробіг 67700км) 35000€ (вже в Україні на номерах) ?!?
Так, у авто є практично все, що можна було вибрати в опціях, окрім підігріву керма (південь Франції) і webasto (з тієї ж причини). Є навіть сонячна батарея в люку :)
За скільки я продам це авто, наприклад, через 5 років ?!? Є багато людей, які готові купити авто на декілька тисяч (а мова про 5-7-8т. $) дорожче тільки за те, що там купа опцій ?!? Такі люди є, але їх одиниці і продаж такого авто затягується, як правило, на довгі місяці.
навряд чи. Покупці різні є. Хтось мотлох купує, хтось - машини.А коли на ріа ще висить біточок 535d з Сша за 25куо)) то продати європейку буде дуже важко.
Изменено: Zachariasz, 27 Март 2021 - 19:11
#1796
Опубликовано 28 Март 2021 - 08:29
Є ж і написав, що такі люди є, але, ось наприклад ти, сам озвучив, що їздиш на авто дуже довго. А я 3 роки максимум. І яка ймовірність, що наші біоритми співпадуть?!? :) Ну і просідання в ціні такого авто за три наступних роки суттєве (можна сміливо купити/привезти/відремонтувати Jetta з Америки). :)ну я готовий. Але я на таких авто буду довго їздити и мені на ціну при продажі буде пофіг.
навряд чи. Покупці різні є. Хтось мотлох купує, хтось - машини.
#1798
Опубликовано 28 Март 2021 - 11:49
Не ррзумію про біоритми, а про Джетту можу сказати,що вже кращє пішки.
Да ладно - с колёсами всегда лучше чем без них.
На каждый товар есть свой покупатель. Из последней поездки в Германию, две недели назад, дядька привёз 5 авто - все в бюджете 6-9 тыс. Три уже проданы, две ждут кузовного ремонта. И пофиг это Нубира с гнилыми порогами зато на комбинированной коже и с газом ( СДХ но механика, не путаем с нашими СДХ ) или Гольф 5+ 1.6 с автоматом в очень достойном состоянии.
Кстати, смотрел по Риа неделю назад в Тернополе в хорошей комплектации была Вектра С 2007 универсал с 2.2 Директ за 5.7 - уже не наблюдаю, видат тоже ушла. Внешне мне понравилась, если бы не мотор, поехал бы глянул для себя. Но как я понимаю, в Германии они все, даже первых годов, с Директами шли - во всяком случае универсалов с 2.2 обычным я как то не вижу...
Изменено: sapphir, 28 Март 2021 - 11:50
#1799
Опубликовано 28 Март 2021 - 12:25
естественно. Но Джетта не в этом списке)Да ладно - с колёсами всегда лучше чем без них.
Изменено: Zachariasz, 28 Март 2021 - 12:27
#1801
Опубликовано 28 Март 2021 - 13:49
#1802
Опубликовано 28 Март 2021 - 14:47
Вектры с директами пошли с рестайла, потому что евро 4. А нам оставили обычный, потому что не было таких норм.
Судя по мобиле де - все Вектры доресты универсал/бензин/акппп которые в наличии - все 2004 год дорестайловый кузов но все с директами. Старый кузов меня не напрягает, как по мне - квадратные фары красивее - а вот 147 сильные моторы, к сожалению, только у седанов и, возможно, хетчей встретить можно...
Вот эту бы забрать но с таким ценником пусть сами ездят
https://www.mobile.d.../319649942.html
Изменено: sapphir, 28 Март 2021 - 15:19
#1804
Опубликовано 28 Март 2021 - 21:10
Норм ціна за такий пробіг. Смисл німцю зливати її по низу ринку?
Хто купить, відкатає без проблем 5 років і продасть нашим скупердяям за 1000 ойро, нехай махаються.
А кто говорит по низу - тысячи 2.5 евро я б ему дал. Да кто её купит там 2003 года с 2.2 бензином и АТ за 4-ку евро? Оно ж не едет а жрёть - я её только на газе вижу и багажник мне такой интереснее по работе доски возить. Универсала найти с этим мотором и АКПП не получается а в седан мало входит ( даже когда поджопник заднего дивана выкидываю )...
С ней же даже походу резины нормальной не будет - диски как по мне какие то левые а резина написана всесезонка - однозначно на продажу пойдёт...
Изменено: sapphir, 28 Март 2021 - 21:27
#1805
Опубликовано 29 Март 2021 - 09:41
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#1806
Опубликовано 29 Март 2021 - 15:17
Ну да, если жлобы всесезонку ставят - они не в жизнь диски не сменят
#1808
Опубликовано 30 Март 2021 - 16:13
А що вас зацікавило у цій німецькій Вектрі?
Ви впевені, що перфекціонізм на ній з обох боків - це просто з-за подряпин, а кузовних робіт там не було? Він обома боками зумів у ворота не потрапити? Звичайно, німці не паряться і за рахунок страхової люблять фарбувати машину, але невже страхова розкошелилась на фарбування мінімум двох кузовних елементів чисто з-за подряпин?
А якщо ні і вона таки трохи бита - що, за такі гроші у Німеччині нічого пристойнішого немає?
#1809
Опубликовано 30 Март 2021 - 18:01
Ну про бита/не бита можна тільки після діагностики говорити. А може там двигун останні дні доживає чи коробка?
Наразі можемо судити із заявленого пробігу та за зовнішнім виглядом, сприймаючи за промовчанням технічний стан, котрий мав би відповідати даному пробігу при звичайній експлуатації.
#1810
Опубликовано 30 Март 2021 - 18:27
А що вас зацікавило у цій німецькій Вектрі?
Ви впевені, що перфекціонізм на ній з обох боків - це просто з-за подряпин, а кузовних робіт там не було? Він обома боками зумів у ворота не потрапити? Звичайно, німці не паряться і за рахунок страхової люблять фарбувати машину, але невже страхова розкошелилась на фарбування мінімум двох кузовних елементів чисто з-за подряпин?
А якщо ні і вона таки трохи бита - що, за такі гроші у Німеччині нічого пристойнішого немає?
Я дивився 2.2 під газ і універсал. Таких не має, пішов дивитися хетчі - це єдиний від першого власника, є діючий Тюв.
На рахунок чи можна щось купити - напевно можна, я і цю не збираюсь за такі гроші брати - ще +/-2500 евро буде розмитнення і 650 доставка в Україну.
#1812
Опубликовано 30 Март 2021 - 18:57
Интересно, а механизм возврата НДС с таких машин сейчас существует? Раньше вроде какие-то документы о вывозе нужны были и на границе возвращали налог.
Где то недавно читал - только если продаёт первый владелец и он юрик ( на истину не претендую )
#1813
Опубликовано 31 Март 2021 - 06:03
нема різниці перший другий, чи п’ятий, головне щоб юрик, і якщо авто пару раз переходило по рукам то коло юриків щоб не переривалось, і юр особи була можливість і бажання продати вам з відшкодуванням, а взагалі по-простому на тому ж мобайлі просто треба дивитись чи є дві ціни( нетто/брутто) якщо ціни дві- то на 90% що можливість відшкодування є, якщо ціна одна то нема,Где то недавно читал - только если продаёт первый владелец и он юрик ( на истину не претендую )
Ну і часто всеж бувають випадки коли різна шваль, навіть німецького походження, має намір кинути вас на пдв і залишити його собі.. тому треба мати досвід його повернення і спілкування з такими хто нехоче його повертати, у моєму досвіді були і випадки неповернення 3.7кує євро моєму кумові і буквально перед новим роком була спроба мене кинути на на 1кує, благо досвіду вистачає і обложивши за пару годин продавця необхідним документами і аргументам пдв всеж було повернуто.
#1814
Опубликовано 18 Апрель 2021 - 21:57
#1815
Опубликовано 18 Апрель 2021 - 23:22
І в Україні авто встає +/- 18$...Для фанатов Opel, попалось на глаза объявление
https://www.mobile.d.../321592087.html
#1817
Опубликовано 19 Апрель 2021 - 07:26
На:Для фанатов Opel, попалось на глаза объявление
https://www.mobile.d.../309611047.html
https://www.mobile.d.../321777241.html
country tourer. Только у Форда ST были, а не СТ.А что это за Opel Insignia CT - закос под Форд ?!
Изменено: Zachariasz, 19 Апрель 2021 - 07:32
#1819
Опубликовано 19 Апрель 2021 - 07:29
не обязательно полноприводная. То у нас комплектации такие были.Opel Insignia Country Tourer - обязательно полноприводная, кажись выше клиренс и арки пластиком прикрыты как на паркетниках
#1820
Опубликовано 19 Апрель 2021 - 07:40
Zachariasz, те авто ссылки на которые ты дал - дорест и дороже чем Lightman спросил.
А вторая так вообще би-турбо, с которой не советуют связываться.
Как по мне 18$ на укр. номерах - дохрена и больше.
AFL похоже что нет, хотя омыватели фар есть - но высота света из салона регулируется (у меня только яркость приборов), 8-дюймового экрана приборов нет, адаптивного круиза нет.
Ну салон, да, классный. Но без вентиляции сидушек
не обязательно полноприводная. То у нас комплектации такие были.
У нас и Вектра с двигателем 1.6 продавалась - но это ж все бомж комплектации.
Zachariasz, так второе авто вообще биток...
Состояние: Транспортное средство, поврежденное в ДТП, Подержанные
Изменено: nick6482, 19 Апрель 2021 - 07:38
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых