але ти вже на 500$ зменшив цифру,
Ну на 150 доларів ще можна,500 нi.
Опубликовано 29 Июль 2019 - 20:17
Нут так яж не безплатно, який тут хабармені віри немає, сам розумієш - ти ж мені машину привіз? Привіз!
Значить дав хабаря щоб я тебе на форумі прикривав.
Рука руку, всі діла.
біда. Мені, на справді, сподобалося. Планував повторити
Опубликовано 30 Июль 2019 - 10:47
-akaDemik-, 500 це за роботу чи зі всіма розтратами?
замислився, що ти маєш на увазі "робота"?
переїзд, проживання(скільки днів?), харчування, послуги СТО, паливо, страхування
що ще я забув?
Опубликовано 30 Июль 2019 - 11:26
Попробую ответить...
Работа - стоимость услуг по пригону автомобиля,сюда не входят логистические расходы.
Вообще кол-во дней рассчитать довольно сложно,есть факторы которые влияют и угадать их не так просто.Например нет оригиналов документов у дилера (продавца),в таком случае ждать можно от 1 дня до 14 (в особо тяжелых случаях),оформление автомобиля в некоторых землях можно сделать до 12 (в таких случаях или ждать или ехать в другое место для оформления,если это экономически целесообразно),не подошла машина по какой то причине и нужно искать другой вариант и тд.Сюда по понятным причинам не включил очевидные вещи,человеческий фактор,техника бывает тоже подводит
Изменено: Zhildas, 30 Июль 2019 - 11:32
Опубликовано 30 Июль 2019 - 11:47
Zhildas, я розумію що існує форс-мажор, та мені, як дилетанту в цій справі цілком можливо що не поталанить, але ж люди, які займаються цим не перший рік, хіба не мінімізують ризики вештання без діла більше 5 днів?
час - це гроші
чому не можна спланувати поїздку, перед виїздом перевіривши, чи є у дилера оригінали документів, в які дні працюють оформлення автомобілів, підібрати авто, щоб був запасний варіант не у іншому кінці країни, якщо основний варіант не сподобається?
Опубликовано 30 Июль 2019 - 12:24
-akaDemik-,так и происходит.Есть человеческие факторы, учесть все - не реально.
Бывает ошибаются по TUV например с датой,по документам бывает пару дней едут,а не заявленный один.Но это касается свежих машин,по старым можно по сути не звонить с вопросами о состоянии
Без дела 5 дней люди не сидят,можно придумать как минимизировать расходы.Вот если поехал сам и на постоянной основе не занимаешься,то ждать.
Изменено: Zhildas, 30 Июль 2019 - 12:26
Опубликовано 30 Июль 2019 - 13:32
Павло плануй не плануй всерівно получиш туй кожна поїздка це нова пригода розкажу по простому, зарезервував ти ідеальне по словам продавця( навіть перевіреного) авто на понеділок, виїзжаєш в неділю закладаєш на границю 5 годин на дорогу 12, в якийсь момент польскому митнику дуже захотілось кави чи поспати чи ще щось і перехід границі у тебе розтягнувся на 9 годин, виїхавши з границі ти зриваєшся як підстрелений і летиш 140-150 щоб наздогнати згаяне, попадаєш в пробку на трасі в Німечинні я ка може забрати чотири години і максимум на що тебе вистачає це дотягнути до паркінга і поспати пару годин, приїзжаєш ти до авто у кращому випадку в обід і звичайно не встигаєш взяти номера, а якщо авто не таке як треба ? І тдZhildas,
чому не можна спланувати поїздку, перед виїздом перевіривши, чи є у дилера оригінали документів, в які дні працюють оформлення автомобілів, підібрати авто, щоб був запасний варіант не у іншому кінці країни, якщо основний варіант не сподобається?
Изменено: Мірик, 30 Июль 2019 - 13:34
Опубликовано 31 Июль 2019 - 13:30
Павло плануй не плануй всерівно получиш туй
Гы, у нас так и было.
Сперва просто договорились, что Мирослав будучи в Гермагнии посмотрит авто и если все с ним ОК, забронирует, чтоб забрать в следующую поездку.
Посмотрели - забраковали. Смотрели еще одно - тоже забраковали.
По факту аж третье или четвертое авто, с третьего заезда купилось. И то, Мирослав еще сидел и ждал документы на него.
А еще были праздники в Германии, потом у нас.
И в итоге покупка авто из одной поездки выросла почти до трех, да и по времени с макс.3 недель на полтора месяца....
Вот и строй потом планы.
Изменено: nick6482, 31 Июль 2019 - 13:31
Опубликовано 31 Июль 2019 - 14:17
кожна поїздка це нова пригода
це зрозуміло, я не в рожевих окулярах
я собі трохи по іншому уявляв...якщо я їду за авто, то яким чином та навіщо мені їхати на іншому авто?
тобто одне авто залишати на місці продажу та повертатись за ним, чи тягнути одне на лафеті?
Опубликовано 31 Июль 2019 - 18:09
Опубликовано 31 Июль 2019 - 18:27
Памятаю Zhildas, поки був молодим зеленим і авантюристом років п’ять тому, теж на літаку літав до незнайомців
Постарше вашего буду
Рассказывать особо смысла нет,пока не попробуешь.Я и сейчас самолет юзаю,но чуть по другой схеме.
шукаючи щоб хоч шось купити
по этой причине и вышло дольше планируемого,хлам не хотелось
Изменено: Zhildas, 31 Июль 2019 - 18:36
Опубликовано 01 Август 2019 - 11:02
dimk,было несколько нубир.Пробеги были 84-120,в 1,6 вообще пробег читается ELM по формуле.Вопрос там не пробега,а состояния коробов и усилителя,обычно их там уже особо нет в годах,ремонт около 500$ если по уму делать.
Пробег видел и 300 по ним,обычно уже с газом.Как повезет.
Хочу чтобы до 8500 тут влесть...
Лучше подкопить или старый год будет...
Опубликовано 01 Август 2019 - 11:06
-akaDemik-, ну можна приїхати до авто літаком, блаблакаром чи ще чимось побачити хлам і що далі? Памятаю Zhildas, поки був молодим зеленим і авантюристом років п’ять тому, теж на літаку літав до незнайомців за авто, причому не сам, розказував весело провели час тоді.. ходячи пішком по Кельну шукаючи щоб хоч шось купити( смарти тоді купляли). А самому в такі подорожі небажано їздити, я від’їздив сам і багато, але з віком так ризикувати вже не хочеться.
навіть я пам*ятаю
Изменено: Cr-z, 01 Август 2019 - 11:08
Опубликовано 01 Август 2019 - 11:24
можна приїхати до авто літаком, блаблакаром чи ще чимось побачити хлам і що далі?
я про це й писав раніше, планувати поїздку заздалегідь, основний варіант наприклад у Дортмунді, запасний Дюссельдорф, Ессен чи Кельн...або декілька варіантів в одному місті...звичайно машиною зручніше переїжджати, але що з цим авто робити, якщо придбаєте нове авто?
до речі, не бувало так, що приїхав за одним авто, проходиш повз інше на майданчику і воно подобається більше?
Опубликовано 05 Август 2019 - 13:10
Добрый день соклубники!!! подскажите такую вот вещь!!! коллега хочет (горит глазами) взять здесь (Украина Мелитополь) бляху, 2000г.в. 1.9ТДI как ему объяснили продаваны что в 2014 въехала на Украину и в 2014 её сняли в Германии с учёта . Тачка стоит без номеров и никуда!!!
вот что из доков у этих продаванов -
парень загорелся а вот чтоб не кинули - у нас же это на первом месте!!!
Опубликовано 05 Август 2019 - 13:44
а вот чтоб не кинулиА тут нема чим кинути.Машина знята з обліку,номера робляться без проблем з відповідними наклейками,далі їздить на свій страх і ризик.З тим самим успіхом може купити українського дубліката.Якщо ціна відповідна то може ризикувати.Тільки невідомо скільки суд йому наклеїть якщо злапають освідчені мусора.
Опубликовано 05 Август 2019 - 18:53
Я сподіваюся, ви не збираєтеся тут просити/давати поради як поставити на облік двійника і про тому подібні незаконні процедури? Бо за це ви підете з форуму на термін від двох тижнів до назавжди, в залежності від наполегливості.
Повідомлення не потребує відповіді, якщо хтось забув п.3.11 Правил форуму.
Опубликовано 09 Август 2019 - 19:54
Изменено: Bodyfresh, 09 Август 2019 - 19:57
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых