Всім привіт.
Розкажу вам свою історію..
В самого Меган 3, пересів на нього з Логана, машина супер.
Але зараз трошки не про неї.
Була потреба купити ще один автомобіль для дружини (потрібно для роботи).
Шукали щось найдешевше, але іномарка.
Купили Nissan Pixo, гнали з німеччини. В принципі авто зовсім не погане, но були нюанси з розходом.
По трасі все добре 4,5-5 л/100км, но по місту менше 10л не получалось ніяк. Думав газ поставити, але там також були закавики, балон нема де поставити бо на місці запаски просто докатка, клапана регулювати не зручно, двигун на 3 циліндра, та й машина попросту найменшого класу, як матіз, їхала добре, але на нерівностях скакала як тенісний шарік.
Зимою в дружини по роботі не сезон, роботи менше, тому покуривши АвтоРіа вирішили змінити машину за цей період на щось інше.
Продати нісан вдалось навіть трошки дорожче ніж купили, хоча якщо порахувати все що я робив для зменшення розходу, то плюсом там навіть не пахне.
І так, розглядались такі варіанти:
1. Renault Clio 3
2. Opel Corsa D
3. Fiat Punto
4. Hyundai i20
Авто шукалось малолітражне, бензинове (буде доставлятись газ) і 100% 5-ти дверний хетчбек.
Фіат відпав зразу через слухи про його проблемність, і він у нас не настільки популярний.
Кліо також відпало, хоч на нього і ставиться газ, але регулювання клапанів дорогувате, ну і дружині воно по дизайну як би не дуже.
Опель і Хюндай підходили повністю.
В обидвох клапана з гідрокомпенсаторами, ГРМ ланцюг, двигуни 1.2, або 1.4 з однаковими потужностями з ресурсом в 350тис, проблем ніяких крім кузовів, в опеля починає лізти ржавчина з капота, в Хундая з задньої ляди. Тому готові брати що ту, що ту, яка попадеться по хорошій ціні. Купівля тільки в Європі під розмитнення, шукав сам, гнав перевірений знайомий.
Попалась Корса, 1.2, 03/2010 р.в, 167 000 пробіг, середньої комплектації. Як і очікувалось невеликі місця ржавіння під капотом, не проблема, ліквідується малою кров"ю.
Діагностика показала:
- заміна задніх амортизаторів (лівий не тримє зовсім)
- заміна правого пильника гранати (є дирка в місці де хомут прижимає до піввісі)
- профілактика гальмівної системи (інколи моргає лампочка ABS)
- прокладка корпуса термостата
- ну і масла, фільтра, рідини, ремінь натяжного, ГРМ (тут по ситуації)
Машиною задоволений, по ривку і тязі приблизно як Логан 1,6.
Салон відносно тихий, пластик частково мякий, частково твердий, але без лишніх скрипів, зате сидіння та акустика кращі Меганівських. Електро руль, надзвичайно легкий, зчеплення вроді гідравлічне, МКПП чітка, але хід ручки довгуватий, пічка/кондюк в нормі, зеркала електро но без підігріву, скло електричне тільки зпереді, заді весла.
З косметики під заміну салонне зеркало і кріплення антени.
Якось так.