Реклама
Пригон авто з ЄвропиРозложимо по полках
#1
Опубликовано 26 Апрель 2017 - 16:46
Мова піде в основному про пригон авто під закон зі зниженим акцизом, безпосередньо з розмитненням на власника, сама так би мовити актуальна форму пригону зараз, але завдяки старанням наших автолоббі найбільш запутана та важка для реалізації пересічному громадянину.
В більшості випадків здоровий глузд лінь і страх перемагає і пересічний громадянин почитавши пару заміток в інтернеті вирішує не їхати сам, купити авто на кордоні з так би мовити супроводом продавця, якщо продавець адекватний і порядний та деякий час займається пригоном то весь процес обходиться дешевше чим поїхати в нікуди самому, хоча нікого не відговорюю, якщо хочеться, є знання хочаб елементарної англійської та якісь досвід контакти то чому б і ні.
Тепер повернемось до купівлі авто на кордоні і пригон під замовлення на кордон, надившись авто в інтернеті саме перше питання яке задають-що таке ціна нетто і брутто?
нетто це ціна без ПДВ, брутто повна вартість, орієнтуватись треба на нетто, зазвичай нетто підходить для експорта з єс, але бувають випадки коли тільки для розрахунку між юридичними особами в середені єс, і можливості оформити вивіз по за територію єс неможливий, тому по кожному авто треба індивідуально цікавитись. Якщо ви плануєте скористатись послугами перегонщика то зазвичай поверненням ПДВ він займається сам і всі розходи повязані з цим закладає в авто, на таку схему і потрібно орієнтуватись так і домовлятись- позбавите себе багато головної болі.
Підбір авто- орієнтуйтесь не на самий низ цін, там зазвичай хлам, і дивитись авто краще в дилерів які продають десятки, а то і сотні авто, там і вибір і хоч якась гарантія пробігу та стану, якщо вірити картинці і купляти емоційно ця сподобалась і вона там продається одна, то зазвичай потенційний досвідчений перегонщик відговорить вас від цієї затії, так як йому потім переїзжати, тратити свої/ваші гроші- нерви, тому треба звертати увагу на автосалони де є вибір авто інтересуючої вас моделі, непідійде одна, можна вибрати іншу.
Перед підбором домовляйтесь з перегонщиком про інтересуючі критерії вибору авто, для когось це пробіг, для когось підкраси, для когось комлектація, для когось ціна, всі нюанси обговорити треба з самого початку щоб вам привезли саме те на що ви розраховуєте, але також не треба забувати що дешеве хорошим не буває, і навпаки, тому підбір б.у. авто це завжди компроміс. Щоб перегонщик відчував свою долю відповідальності звичайно не варто віддвати всю суму на авто, я зазвичай і на 20% погоджуюсь.
Авто вибране, пригнане під кордон, якщо у вас є віза і ви готові виїзжати по ту сторону кордону , що вам треба знати і зробити перед цим, саме головне і перше ще як тільки поїхали за авто знайти толкового адекватного брокера на вашій місцевій регіональні митниці, поскільки по закону ви маєте розмитнювати беспосередньо по місцю прописки тобто без брокера вам необійтись, перегонщик може допомогти тільки у тому випадку якщо у нього є якийсь напрацьований контакт у вашій області, брокер впринципі має все зробити сам і зкоригувати вас як правильно оформитись на переході, зазвичай перегонщик вкурсі справи і робить "правильну" купчу та сприяє хорошій оцінці для здешевлення вам розмитнення, на основі цієї інформації треба розуміти що вимагати від перегонщика точної суми авто на номерах- не варто, в кожній області сума розмитнення різна і від настрою митника вона теж залежить, у цих питаннях краще тримати на контролі свого брокера, перегонщик, має озвучити точну суму авто на кордонні, та приблизну остаточну вартість, ще раз підкреслюю приблизну, також не варто вестись на різні заманухи коли продавець /прегонщик озвучує вам за авто з обємом 1.6 літра розмитнення в півтори тисячі зелених, це зазвичай брехня, там акцизу тільки 600у.е. а ще мито та пдв 30% від оціночної, якщо це наприклад рено меган з 1.5 то така сума можлива, поскільки акциз до 1.5 мізерний.
Перехід самої таможні звичайно треба робити разом з перегонщиком/продавцем, впринципі якщо йому потрібно повернути пдв то він вам авто і не віддасть, а поїде разом з вами.
На переході є два шляхи оформлення по так званій ПГД, і по нарахуванню на місці, кращий варіант по ПГД коли вам брокер нарахує у вас в області, ви чи хтось за вас попередньо заплатить і ви на митний перехід поїдете з номером ПГД який буде в базі, це значно скоротить час оформлення, можна звичайно і на переході нарахувати, але це час і всерівно доведеться їхати до себе на дорозмитнення погоджувати ціну та дооформлятись, повністю розмитнитись на переході можливості нема. Сума проплачена з початку до заїзду на регіональну митницю зазвичай неостаточна після огляду експерта ще доводиться доплачувати, так як попередня проплата це необхідний мінімум для початку оформлення.
Також для постановки на облік вам буде необхідний сертифікат відповідності(український) його краще робити до заїзду на регіональну митницью, наприклад в польському тп нема графи норм викидів євро, і тому зазвичай вимагають сертифікат щоб було заключення що авто відповідає євро5 тільки тоді розмитнюють. Варто бути дуже уважним купуючи польскі авто на кордоні! Авто десятого року можуть бути і євро4 треба перевірити по він коду перед купівлею обовязково! Доводилось бути пару раз свідком коли люди купляли євро 4 і потім вертались назад в Польшу.
Якщо авто розмитнене і сертифіковане то далі вас чекає звичайна процедура постановки на облік, там вам доведеться сплати послуги сервісного центру(мрео)-600-700грн, та 3-4або пять % в пенсійний від статичної оціночної вартості вказаній у вашій ВМД(внутрішня митна декларація) пять якщо я непомиляюсь платиться якщо сума більше 270тисяч гривень.
В отриманому т.п. у вас буде відмітка про заборону відчудження протягом 365днів без сплати акцизу, ця відмітка також буде в базі мрев, зняти таке авто з обліку раніше терміну неполучиться, якщо недоплатити повний акциз, всі інші права користування авто збережені, генеральні доручення на такі авто видають, в праві керування іншим особам та виїзду за кордон обмежень нема, перевірено особисто!
Тексту багато, донести все мабуть неполучилось, готовий тут відповідати на різні інтересуючі питання, що знаю з радістю розкажу, чим зможу допоможу.
#3
Опубликовано 26 Апрель 2017 - 17:04
дивитись авто краще в дилерів
напиши будь ласка приклад таких ділерів
якщо це наприклад рено меган з 1.5 то така сума можлива, поскільки акциз до 1.5 мізерний.
напиши по деяких популярних авто, яка вартість окремих послуг (податків)
#5
Опубликовано 26 Апрель 2017 - 17:07
А чому ніхто не пише про пригон авта з Грузії? Якщо довіряти деяким джерелам, такий же шрот, як і з Європи, проти пригнаний з СШП і відновлений у Грузії, коштує відсотків на 30 дешевше, ніж з Польші/Чехії/Румунії і т.д. (необхідне підкреслити)
"Мул круче Настюші, а кіт Лєопольд крутіший Дональда Макдака, ппц якийсь))" (bazl)
#6
Опубликовано 26 Апрель 2017 - 17:12
А чому ніхто не пише про пригон авта з Грузії? Якщо довіряти деяким джерелам, такий же шрот, як і з Європи, проти пригнаний з СШП і відновлений у Грузії, коштує відсотків на 30 дешевше, ніж з Польші/Чехії/Румунії і т.д. (необхідне підкреслити)
А в Литві ще дешевше. Хоча всі знають, що в Литві реставрують авто з Європи після ДТП і потім перепродують в країни третього світу.
ІМХО, машину краще купувати в Німеччині з повною історією обслуговування. Там за скручування спідометру світить кримінальна відповідальність.
#7
Опубликовано 26 Апрель 2017 - 17:40
ну так цеж комерційна таємниця! в Мобайл.де, автоскаут, все є, я зараз присів наприклад нанапиши будь ласка приклад таких ділерів
напиши по деяких популярних авто, яка вартість окремих послуг (податків)
Autohus.de вибір нормальний, авто теж, з мінусів-неторгуєма ціна, повна вартість завдатку пдв, повернення ПДВ тільки після постановки на облік, для пересічного багато нюансів, мені впринципі терпимо, аби авто були хороші, а там вони є.
якщо авто суто на експорт, продавець турок, або араб, ніяких гарантій нема, може і буде скручено, зате авто в хороших цінах які так люблять показувати для прикладу потенційні покупці.ІМХО, машину краще купувати в Німеччині з повною історією обслуговування. Там за скручування спідометру світить кримінальна відповідальність.
З останніх авто які памятаю(сумма за розмитнення)
Фольксваген Туран 2012 2.0 дсг комфортлайн матч, 3890 доларів
Пасат буде приблизно в туж ціну
Рено меган 2013 1.5д рестайл, автомат наві, кліма 2050 доларів
Шкода октавія 2012 1.6д 2700 доларів
Опель зафіра 2013 2.0д мех 3650 доларів
Фольксваген поло 2012 1.2д 1800 доларів
Форд мондео 2012 2.0д акпп 2800 доларів
Мерседес е250 2013 рестайл авангард 5700 доларів
Бмв х3 2011 2.0д акпп 4700 доларів
Ауді а4 2011 2.0д мкпп 4200 доларів
Це те що навскидку памятаю, в областях ціни різні, поки по самим низьким лідирує Донецька обл, саме високо Київ, область більш адекватно.
#11
Опубликовано 26 Апрель 2017 - 21:41
Першим ділом треба пдв правильно оформити, а саме заїхати на митницю і оформитись, отримати експортну декларацію з штрихкодом яка буде у митній базі єс, зазвичай цю процедуру треба ложити на продавця, у крайньому випадку щоб він хоч дав контакт і адресу, але буває що і самому цим займатись приходиться, але краще щоб продавець був присутній бо банально може не вистачити якогось паперу від нього і можна попасти на пдв, непорядних людей багато і там, якщо ви залишили повну суму пдв то їм тільки наруку якщо ви його не "відіб'єте" і у нього буде привід його вам не повернути.Мирослав, а як повертається ПДВ? Наприклад машина виїхала за межі євросоюзу, на митниці поставили відповідну позначку в базу даних. Дилер суму ПДВ перераховує на банківський рахунок? Потім треба знову їхати в ЄС і знімати кошти?
Якщо все добре то з експортною декларацією на виїзді з єс стаємо в вантажну чергу(тільки там можна пройти фіксацію виїзду авто з експортною декларацією) і там завіряєм в митника зі стророни єс виїзд, все відбувається в електроному вигляді, ніхто ніяких підверджень не дає і печаток не ставить, потім підтвердження приходить продавцю на почту, після чого можна вимагати у нього повернення пдв, зазвичай продавець виписує квитанцію на суму яку він вам винен і з цією квитанцією гроші може забрати будь хто хто її предявить, перерахунок теж можливий, але зазвичай тільки по території єс, або й взагалі тільки по території тієї країни в якій ви купляли авто, в Україну вам гроші ніхто не перерахує, хібащо у вас є свіфт рахунок ви серйозна організація і заключили договір, взагалі з поверненням пдв часто бувають нюанси, там треба бути дуже уважним, випадкі кидків трапляються.
що я можу сказати, я не строник цього і цим не займаюсь.А что скажешь по нерастаможеным? есть ли смысл приганять и поездить какое то время в Украине на "польских номерах"?
#12
Опубликовано 26 Апрель 2017 - 22:20
Мірик,
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#16
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 07:06
Іх під документи приганяють? Таможать поагрегатно?
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#18
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 07:25
Cr-z, давай подробиці, можно в л.с.
Хоча б, який порядок цифр. Наприклад авто там коштує 2 тис. євро, скільки обійдеться пригнати під документи і розмитнити?
Я цим не займаюсь і подробиць не знаю (знаю мало), просто кожен день бачу як їх приганять і збирають.
А якщо тобі цікаво, то Мірик більш детально порахує конкретний автомобіль, Але можу сказати одне-халяви там як такої не має
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#19
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 07:47
просто кожен день бачу як їх приганять і збирають
Але можу сказати одне-халяви там як такої не має
Про зовсім халяву і не думаю, але якшо кожень день бачиш як приганяють і збирають, то таки вигідно повинно бути.
Почекаємо Мірика, може він більш детально розповість.
#21
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:14
Займатись цим доцільно якщо є документи і треба з ними щось зробити.
Порядок цифр приблизно такий, візьмем омегу б рестайл для розуміння
Розібрати авто перед границею-150у.е
Перевозка кузова-150у.е
Розмитнення кузова приблизно-800у.е
Перевозка в двигуна і підвіски через кордон-500у.є
Зібрати авто-200у.е
Оформлення заміни кузова і агрегатів з постановкою на облік-800у.є
Ітого 2400у.е грошей без ціни машини пригону і вартості документів.
2600 зборку авто пропустив
#22
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:17
Ауді а4 2011 2.0д мкпп 4200 доларів
Це те що навскидку памятаю, в областях ціни різні, поки по самим низьким лідирує Донецька обл, саме високо Київ, область більш адекватно.
Хоча б, який порядок цифр. Наприклад авто там коштує 2 тис. євро, скільки обійдеться пригнати під документи і розмитнити?
согласен со scenium
как всегда тема ни о чем (без каких либо приколов в сторону Мирика), поскольку весь прикол в покупке авто из ЕС - это меньшая стоимость, по сравнению с аналогичным авто в Украине. Для более корректного ведения диалога можна написать более простым способом, например "приблизительную стоимость расчета в виде элементарной формулы, типа:
стоимость авто (нетто, брутто) + растаможка+услуги брокера+прочие расходы+постановка на учет+сертификаты и прочие документы+возврат ндс. А так получается очередная тема бла-бла-бла (Мирик не в обиду тебе, поскольку вопрос скользкий понимаю, но в виде формулы +- с вилкой цен для понимания актуальности вопроса)
#24
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:27
scenium,так можна,це вважається однією моделю
#26
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:31
Тему прикрепил, чтоб не потерялась
желающим высказаться что "тема ни о чем" - лучше не отписывайтесь
тут только конкретные вопросы по теме
#27
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:33
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#28
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:36
urec-dnepr,якщо для тебе тема ні про що проходим мімо, ціни на розмитнення на дещо я написав, машини різні ціни на них теж це не кілограм металу на який фіксована ціна, авто можуть знаходитись у різних частинах європи відповідно ціна доставки на них теж відрізняється, кожне авто треба рахувати індивідуально.
так я так и написал. Тебе просто можно напримере написать хотя бы одной машины от начала до конца, тогда и вопросов будет меньше.
#29
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:36
Тут Женя написав в що йому стало, авто, в цю суму війшли витрати на всі переїзди і 150 у.е за виріщення питання його перебування на митниці без візи, тобто саме авто на номерах вийшло менше 11000куе
Дорого це чи дешево я не знаю, але він здається задоволений, і ця сума вийшла менша чим ми рахували спочатку.
#30
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 08:40
пдв правильно оформити
наскільки я пам'ятаю, не зі всіх країн ЕС можна відшкодувати ПДВ, також десь бачив інформацію що і від продавця теж залежить, чи можливо потім відшкодувати ПДВ
розкрий цей момент будь ласка
зазвичай цю процедуру треба ложити на продавця
яке заохочення для продавця?
підтвердження приходить продавцю на почту
електронну? тому що деякі люди пропускають пункт заповнення e-mail
#32
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 09:01
Повернення пдв треба обговорювати зразу і конкретно, по можливості залишате не всю сумму, а кауціон в 500-1000 євро, якщо в період розмови з продавцем нема конкретики по цьому питанню краще відмовитись від покупки.
Два тижні тому мій кум мав необережність віддати всю суму за ПДВ, причому купляли авто в німця старших років, безпосередньо в власника, до моменту отримання грошей міліший чоловік був, каву цукерки носив поки авто дивились, після отримання грошей появився демон в якого різко пропав час і він навіть немає часу подивитись адрес де у їхньому місті таможня знаходиться, оформились, відбили, забрати ще не можем, готівкою віддавати не хоче, має переказати на знайомих в Німечинні, якщо докінця наступного тижня не перекаже, будем судитись, ціна питання 3250 євро..
#33
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 09:05
поскольку весь прикол в покупке авто из ЕС - это меньшая стоимость, по сравнению с аналогичным авто в Украине.
не зовсім так, багатьох моделей і комплектацій взагалі нема на українському ринку. наприклад ті самі злосчасні мегани і сценіки з дизелем ... їх просто не було, взагалі. турани дизельні, буси пасажири .... таких машин в Україні не продавались, особливо багато з дизельним мотором. ну і звісно дешевше .... так вибирати треба ретельно, зрештою як і тут, треба дивитись в чотири ока.
хочете приклад повної викладки машини від і до .... ось на мому прикладі. ціни львівські. по часу зайняло: 36 годин перетнути кордон (по червоному коридорі), два рази по півдня на митниці, один раз півдня в МРЕВ, і поїздка в Мукачеве на сертифікацію 1 день. якщо сертифікувати по місцю то займе півдня. "Лєвак" тільки митниця 100у.о., при тому що 50 баксів такса стандартна а 50 треба було додати за розмитнення комерційного варіанта (2 місця) в пасажир 5місць. ну і 100грн на самому кордоні митникав на каву, бо там просять прямим текстом.
Renault Grand Scenic III Ph2 2012 (ціна нетто) $7,062.00
комісія фірми (входить вартість усіх документів, страхівка, переказ коштів у ФР, повернення ПДВ і т.д.) $321.00
Пригон авто з Франції $374.50
Комісія перегонщика $374.50
Розмитнення (ПДГ) 63,200.00грн $2,340.74
Сертифікат відповідності (треба додати витрати на пальне за 500км дороги в Мукачеве) 1,700.00грн $62.96
Послуги брокера 1,500.00грн $55.56
Митниця $50 + $50 (з 2 місць зробили 5ть) $100.00
МРЕВ послуги експерта 196.00грн $7.26
МРЕВ реєстрація ТЗ 496.00 $18.37
МРЕВ пенсійний фонд (3%) 5,700.00 $211.11
РАЗОМ $11000
ПДВ можна відшкодувати у тих країнах в яких воно є,
але тільки у продавця який є платником ПДВ (фірма, салон, і т.д.). наприклад коли купуєш у часника то ПДВ не повертається. так ?
#35
Опубликовано 27 Апрель 2017 - 09:12
Renault Grand Scenic III Ph2 2012 (ціна нетто) $7,062.00
комісія фірми (входить вартість усіх документів, страхівка, переказ коштів у ФР, повернення ПДВ і т.д.) $321.00
Пригон авто з Франції $374.50
Комісія перегонщика $374.50
Розмитнення (ПДГ) 63,200.00грн $2,340.74
Сертифікат відповідності (треба додати витрати на пальне за 500км дороги в Мукачеве) 1,700.00грн $62.96
Послуги брокера 1,500.00грн $55.56
Митниця $50 + $50 (з 2 місць зробили 5ть) $100.00
МРЕВ послуги експерта 196.00грн $7.26
МРЕВ реєстрація ТЗ 496.00 $18.37
МРЕВ пенсійний фонд (3%) 5,700.00 $211.11
РАЗОМ $11000
Макс не сочти за оверквотинг, но тебе ++++10000 , вот такого плана инфу я и хотел, и думаю многим будет более понятно.
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых