О, нарешті зашевелилася толока, а то наче вас нещодавніми дощами у ставок змило, довго пішки піднімалися на гору.
Так почнемо з останнього, бо якось посипалися питання одночасно.
asiancars, по оливі я не буду сперечатися взагалі, мені чесно пофігу підробка там чи ні, я ллю ZIC 10W-40 LPG, пройло вже 6 ти.с км., хоча останні роки вихожував просто дуже жостко, підняв тему і вона досить широка. Весь час лив 10-40. Можливо це тотальна моя помилка. Добре, піділлю ще до зими разок цей тип (залишки), а потім перейду на ZIC 5W-30 LPG, там ціна не суттєва. Дуже можєливо що буду міняти два рази на рік, сумарно 15 тис. км., тоді як раз як наші знатоки рекомендують.
Рек би зробив зразу зауваження по синтетиці, вангую, і це було би абсолютно правильно, він майстер, а я тільки у глазок споглядач. Це без питань. Та мене стримує ГБО, його завищений температурний режим, машина на 1,4 в основному по місту, крутити треба веселіше, чимало простоїв у заторчиках, рідна олива-ЖМ може і не дуже любить перегрів, тому я і не спішив.
Igor C., дякую за додаткове підтвердження, що цепок оригінал досить ходовий, значить різні є оригінали і сплави металів до них, що і підтверджує слова Река.
Просто я надав відео про цепки взагалом, а Рек трактував про оригінали ЖМ, може навіть і другі оригінали, вваждаючи його великий досвід. Тут досить слизьке трактування і можна віїзжати в любому напрямку, чим тут і користуються.
Сказали би так "На твоєму оригінальному цепку (якщо так) дуже не можливе ростягування, це нонсенс, це не можливо, і тільки реальне споглядання нового і старого цепу дасть відповідь".
Справа в тому, що явно цепок йшов у комплекті з іншими причандалами, і гра у вірю-невірю не цікава ні майстру ні господарю авто.
Що там може і підзаробив моторист, так то на б/у цепку. То все дрібне. МєлочІ.
Але пригадую, Ігоре, про астрочку твого знайомого... Може точно у нього олива 10W-40 і він крутить двигун як мустанга? Чи так випадає лотерея на якість матеріалів? ХЗ.
Rek, ну нарешті. Я дочекався твого палкого виступу. Вибач, я зовсім не хочу тебе дратувати чи звинувачувати, просто мати глибокі знання і подавати всього штучні фрази, або смайлики..... Це вже рівень якогось мудрого ГУРУ, я не можу досягнути тих рівнів і тому часто не второпаю правильну твою відповідь.
Не вважав спеціально і не буду, але більше 50 по 1,4 ХЕР.
Коли це я мав справу з тобою? Не плутай. Знати тебе не знаю і в очі не бачив
Свою думку залишай при собі
А це звідки ти викопав? Яка Корса? Нічого не поплутав?
Разом із поршнями для усунення масложеру, з твоїх слів. Але спроба виявилася неуспішною, так? Проблема масложера опинилась у сальниках клапанів які ти в результаті сам поміняв. Але ж то не "мотористів" справа. Їм поршневу міняти цікавіше.
Так, я з тобою не знайомий очно. Є таке діло. Пам"ять ще добра в тебе, це відмінно.
Думка не горобець, віником і до ночі не вигониш.... Не парься, ми всі на світі такі, і навіть різні...
Не Корса, Астра, так сплутав. Хрін рідьки не солодше, але Астра краще. Коли взяв Комбіка то казав "мені би передню половинуку від Астри..."
По поршням і масложеру. Ще раз повторюсь, бо нікому це не цікаве окрім мене. Машина почала втрачати динаміку досить помітно, воняло з вихлопу, десь в ту ж пору почався помітний серйозний і масложер, та сизий димна прогазовках, вихлопна на виході з труби була в жирних напливах.
По масложеру, зараз дивлюсь свої бортові записи. На момент капіталки у Юстаса, масложер був уже два роки починаючи з 130 грам до 470 /1Мм (мегаметр на той момент капіталки.
Капіталка була по причині і поганої динаміки. За два місяці до капіталки був вибитий каталік та поставлений полум"ягасник. Динаміка покращилася, та дим не зник. При вскриванні виявили потерті поршня, еліпси вже давні. Пропонували зразу робити і ГБЦ, направлялки клапанів вже були на краю допуску. Додаткова ціна ремонту ГБЦ була також не проста і мені дали час на подумать. Моя пропозиція просто замінити маслозьємні ковпачки аргументувалася віддтягуванням питання нехай тисяч на 20-30.
Поки я ще думав і через три-чотири дні вже підготував додаткову десятку на ремонт голови, мене вже сповістили, що двигун зроблено без голови бо роботи дуже багато і нема часу чекати. Поршньова, фрезерування, заміна щеплення. Двигун при роботі шепотів.
Та масложор з півлітра за півроку вийшов до літра. На нормально працюючому у динаміці двигуні. Далі пошуки майстра на ковпачки не увінчалися успіхом. Замінив сам, не без пригод, але досвід отримав. Пробіг після заміни ковпачків вже більше 50 тис.км. Масложор практично як з моменту заміни корвпачків 80 грам/ 1000 км. Це зрозуміло не масложор, а розхід оливи.
Сподіваюсь питання по технічним причинам закрито. Якщо Рек хоче знайти косяк у мотористів, щоби виставити свою кращу чесноту, то я трошки сумніваюсь, що він би зробив прямо у рази дешевше. Матеріали звичайно, якісні, не здешевиш. Роботу майстра можливо знівелювати до собівартості, але майстер жива людина з життєвими потребами годувати не тільки себе. Тому питання дешево, чи дорого досить риторичне і за плюс-мінус пару тисяч у загальному ціннику навіть не принципово.
Коли в мене на почачку автодосвіду був вісім років свій персональний майстер-моторист, то після освітлення вартості робіт, я пропонував ще 500 зверху, чи казав кажи чесно, бо я тебе ціную і буду звертатися ще раз. Людина часто лишнє просто відмовлялася брати. Американський автобізнес затягнув майстра у більш цікаві роботи. Та спогади про людину залишилися добрі і теплі.
Сподіваюсь, ні з ким з вас також сваритися так і не доведеться. Сотий раз повторюю, то ваші всі характери та внутрішні настрОї.
Із усого вами наданого.... Буду дивитися на кришку ГБЦ, може настрою по новій фази. Так розумію дуже логічно замінити болти на розподільчі вали, тоєсть купити нові, 2 шт. Ще треба оливу замінити, краще перейти на синтетику. Вроді всьо... Ах да, і тоді дуже можливо помилка датчика РВ Р0340 перестане майоріти на приборці. Доречі, можна спробувати зчитати датчики КВ і РВ двухканальним цифровим осцилографом, подивитися здвиг по фазі, і це все без вскриття ГБЦ. Але треба лізти до контактів датчиків чи ЕБУ. Заморочка все одно. Хоча по механіці також не складно дивитися. Якщо є правильний набір, ну чи хотя би спецтранспортир.
Изменено: baton45, 14 Июнь 2024 - 09:54