Перейти к содержимому


Реклама









Фото

ошибка P0340-04 (обрыв цепи датчика положения распределительного вала)

0340 обрыв цепи датчика

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
135 ответов в теме

#106
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 08 Июнь 2024 - 10:14

Не твоє.

Просто пиши. :ad_new:

Форум все стерпить.

 

    Андрію, я не тільки написати можу, я і крізь слова та реакцію, вік людини і її життєві перепетиї можу орієнтуватися що зараз людина із себе складає, в якому вона тонусі і можливо в якій віковій кризі,  а ще додати зовнішні проблеми з її оточенням, то взагалі може бути все не просто. Багато це хто із оточуючих відчуває самостійно, просто мовчать, поглинувши в свої думки.

    Добре, давай не переходити на особистості. Мені байдуже можеш ти багато чи весело писати, це дано далеко не усім і це не важливо. Величезна частина наших форумчан закрита в своїй раковині, дехто навпаки просто випльоскує душу, бо нема з ким нормально побалакати, або навіть посваритися. Доречі такі балакуни можуть навіть дратувати мовчунів. З боку це помітно, і смішно , і грішно. Всі ми різні, і всі ми неповторні.

    Вибачатися за щось, я чесно кажучи не бачу сенсу, вроді тримав себе у рамках, та й у нашому з тобою віці вже пізно на когось ображатися. Все чого ми досягли за цей життєвий вік, дуже довго залежало і від нас самих. Більше поглиблюватися тут і психологічні теми не бачу сенсу. 

    Сподіваюсь ми не граємо у гру чия собака гавкнула останньою та і права? :ad_new:  :sm13_:  Це в мене із Zетніками на телеграмі такі не довгі змагання. Але ж то дурна робота воювати з полу-ботами.

Ще раз усім дякую! Тримайтеся, хлопці!


Изменено: baton45, 08 Июнь 2024 - 10:19

  • 0

#107
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 08 Июнь 2024 - 10:51

Ти забув. Ще долар став по 5 грн ))))))))))

То за умовчанням))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#108
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 09 Июнь 2024 - 10:59

Ну, і нічого не тарахтить, дизельного звуку від ланцюга немає
2006 340 000. Нічого не гримить, ланцюг у мітках. ТО кожні 7 тисяч :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#109
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2075
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 09 Июнь 2024 - 15:43

2006 340 000. Нічого не гримить, ланцюг у мітках. ТО кожні 7 тисяч :ad_new:

У  МС-Вовка (та Астра которую я упоминал выше) 200 с хвостиком.

Такое впечатление что там не цепь грм по башмакам ездила, а какая то цепь от бензопилы )))

Так съесть башмаки , я честно говоря не знаю что надо делать и как ездить.

 

И болтаться она начинает совсем не из за того что "растягивается" 

Приходит пушной зверек натяжителю, выедаются зубья на звездочке коленвала, стираются башмаки, вот и получается эффект растянутой цепи


  • 0

#110
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 09 Июнь 2024 - 19:11

Так съесть башмаки , я честно говоря не знаю что надо делать и как ездить.
Недавнг приезжала с пробегом 160. "Посмотреть" цепь после страшилок из инета. Вскрывать не стал, мотор шепчет. Натяжитель звук издаёт буквально в секунду. 

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#111
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 09 Июнь 2024 - 20:32

:sm13_:

 

Хлопці, у вас також театр одного актора?

Рек, а що таке ТО у 7 тис.км? Це заміна мастила з фільтрами, чи зняття кришки передньої?


  • 0

#112
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 12 Июнь 2024 - 08:04

http://www.youtube.c...annel=ТеорияДВС

 

Питання про розтягування цепу. Навіть не у світовому заговорі. Нікому вона вічна не потрібна. Принаймні людина цікаво розповідає. Дуже багато публікує. Мабуть також Іксперт?

 

І мабуть туди у копілку питання по заміні моторної оливи. Бо олива  давить на натягувач. Вибір типу, частота заміни. В іншому пості лектор радив (та і не тільки він) при міському трафіку відштовхуватися по мотогодинам, а не пробігу. Так що набігало 3-5 тис.км і вже можна чухати потилицю. Бренди усі дуже підвласні підробці, тому можливо доцільно брати не брендову оливу, та міняти по ресурсу, а не часу. Що в принципі співпадає з рекомендаціями і наших мотористів. :smile423:


Изменено: baton45, 12 Июнь 2024 - 08:13

  • 0

#113
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 12 Июнь 2024 - 21:08

Принаймні людина цікаво розповідає. Дуже багато публікує. Мабуть також Іксперт?
:faceoff:  :faceoff:  :faceoff:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#114
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 12 Июнь 2024 - 21:20

Rek:sm13_: .

Інколи тільки мовчання рятує людину від остаточного фіаско. :smile423: Дякую за красномовні розповіді з технічних питань. Читайте ще раз вище мій пост №106.

Всім добра і миру! 


  • 0

#115
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 12 Июнь 2024 - 22:05

baton45, учи матчасть :smile423:  


О растянутых цепях https://www.opel-clu...i/?p=1075600984


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#116
asiancars

asiancars

    Запчастини для авто

    • Сообщений 773
  • Возраст: 39
  • Имя:Юрій
  • Город:Херсон (тимчасово Чернігів)
  • Авто:Дегазифікований пыжЫк
  • Гос. номер:ВТ
  •  
  • Регистрация: 20.07.2012

Опубликовано 12 Июнь 2024 - 23:46

 

при міському трафіку відштовхуватися по мотогодинам, а не пробігу. Так що набігало 3-5 тис.км і вже можна чухати потилицю.

Деяка логіка є, але ти сам хоча б раз цього притримувався, заміряв кількість часу в заторах, відносно загального пробігу та замінював масло по цьому принципу?  Тільки давай відповідь по суті запитання

 

 

 

тому можливо доцільно брати не брендову оливу, та міняти по ресурсу, а не часу. Що в принципі співпадає з рекомендаціями і наших мотористів.  :smile423:

 

"Брендова" олива не в фаворі, ясно.  А шо таке ВАШІ мотористи? Може з них треба розмову починати?


  • 0

0677164282,  0500656376 (Telegram, WhatsApp, Signal)

У Viber НЕ відповідаю


#117
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 13 Июнь 2024 - 09:30

baton45, учи матчасть :smile423:  


О растянутых цепях https://www.opel-clu...i/?p=1075600984

    Ну і що ти мені даєш? У мене зет14 у людини зет22. Це одиничний випадок. Мені щоби тронутися треба крутнути мотора, йому тільки висморкатися. Це не твоя Корсочка, у мене Комбо-пиріжок.

Рек, для розгляду питання треба систематизувати масив прикладів, бажано 50-100. Я не бачу тут якусь велику закономірність, що треба прямо ставити аксіому.

    Доречі, мені цепок міняв Юстас, щось його давненько не чутно, він би може і надав відповіді, та ти любиш з ним посперечатися, це вже давно було помітно.

Юстаса чи не мобілізували? :smile423:

 

Деяка логіка є, але ти сам хоча б раз цього притримувався, заміряв кількість часу в заторах, відносно загального пробігу та замінював масло по цьому принципу?  Тільки давай відповідь по суті запитання

 

"Брендова" олива не в фаворі, ясно.  А шо таке ВАШІ мотористи? Може з них треба розмову починати?

    asiancars, це ти мене так вирішив тупо нагрузити питаннями, чи така мода з дитинства?

Почитай уважніше той мій пост, "лектор радив" це значить "совєтовал". Ніхто не заставить міняти оливу окрім рішення самого господаря. Так що не треба наїзджати на мене, що я це проповідую як закон.            Оливу губить не скільки час, а перегрів. Стоїш у пробці і грієш двигуна.  На скільки пам"ятаю цифру 300-500 мотогодин. От у мене за рік набігає 300-350, але я не стою годинами у пробках, півгодини на роботу і назад, 21 світлофор, половина точно мене зупиняє. Полусинтетика нехай 300, синтетика трохи більше. Цифри більш живі шукайте у інеті.

 

Наші мотористи це по моїй думці київські Рек та  Юстас. З іншими не мав справи від слова ваабще. Був іще один раніше свій майстер, але той пішов у амеріканКар бізнес. Мабуть у мене рідко опеля ламалися, бо маю такий не великий кругозір майстрів по двигунам. А може і добре? :ad_new:  Ладно там ходова, а давати двигун універсальним сапожнікам біля будинку в СТО дуже строьмно. Потім знаходяться лишні запчастини. :sm13_: Це канєшно буває з усіма по стану здоров"я чи ситуаціях, але майстер це майстер.


Изменено: baton45, 13 Июнь 2024 - 09:35

  • 0

#118
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 13 Июнь 2024 - 17:54

для розгляду питання треба систематизувати масив прикладів, бажано 50-100
Не вважав спеціально і не буду, але більше 50 по 1,4 ХЕР.

Наші мотористи це по моїй думці київські Рек та  Юстас. З іншими не мав справи від слова ваабщ
Коли це я мав справу з тобою? Не плутай. Знати тебе не знаю і в очі не бачив

це вже давно було помітно.
Свою думку залишай при собі

Це не твоя Корсочка
А це звідки ти викопав? Яка Корса? Нічого не поплутав?

:sm13_:



Доречі, мені цепок міняв Юстас,
Разом із поршнями для усунення масложеру, з твоїх слів. Але спроба виявилася неуспішною, так? Проблема масложера опинилась у сальниках клапанів які ти в результаті сам поміняв. Але ж то не "мотористів"  справа. Їм поршневу міняти цікавіше. :sm12_:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#119
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2075
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 13 Июнь 2024 - 18:34

От вам точно скучно.

 

Надо наверное Женьке в Днепр позвонить, чтоб подкинул какую нибудь стоящую тему для обсуждения)))

 

"Лектор" в принципе начал очень даже в правильную сторону, но не довел мысль до конца

Он прав в том, что "пальцы" цепи (серединки, бочонки, как он их там ещё называет) со временем "проедаются" от постоянного соприкосновения с звездочками, какая бы там смазка не была., тоесть на несколько микрон увеличивается расстояние между ними в каждом звене, ну и в общем, если учитывать количество звеньев то да, люфт цепи на звёздах может быть приличный.

Но, вот така фишка. Судя по всему, он  основывался на ихних "отечественных" цепях, типа от ВАЗа

В опелевских движках, первыми износятся "звёзды", особенно звёздочка К/вала. 

Поскольку металл из которого сделана цепь (а точнее средние "пальцы" цепи)  прочнее чем металл на звёздочках

Поэтому, износ звёзд, износ башмаков + хреновый натяжитель, ну и допустим + износ серединок звеньев цепи, так как рассказывает человек на видео.

Всё это вызывает люфт, болтание цепи, но не её увеличение по длине (растяжение в прямом смысле этого слова)

Во всяком случае, посколько у самого цепной движок (именно z14xep), то хоть и сам ещё цу себя не менял, но тоже интересовал этот вопрос.

Вытягивается ли всё таки цепь или нет. Поэтому старался всегда "крутиться рядом" когда коллеги меняли цепи на запорожских Астрах., или других цепных движках.

Могу подтвердить.  Несколько раз уже замеряли длину старых и новых цепей.

Если оригинальные цепи - ничерта там разницы в длине нет между старой и новой.

Может даже если взять поправку на точность замеров, то и будет разница в 1-2 мм, но такая разница это ни о чем.

Про неоригинальные цепи типа BGA и прочих ничего не скажу. Может они и "тянутся" )))


Изменено: Igor C., 13 Июнь 2024 - 18:35

  • 0

#120
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 13 Июнь 2024 - 19:23

Могу подтвердить.  Несколько раз уже замеряли длину старых и новых цепей.
Если цепь в "метках" то всё с ней ок. И замерять ничего не надо. Но представители секты "растянутых цепей" утверждают , что цепи тянутся. Не видя при этом ни одной из них. :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#121
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2075
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 13 Июнь 2024 - 19:40

Если цепь в "метках"

 

Ну не знаю. Это же не ремень на котором метки ставятся.

Выставляется шкив по метке ВМТ на крышке картера. Если "дырка" для фиксации коленвала совпала с "пробкой" в блоке, и при этом оба распредвала стали прорезями горизонтально, так что без проблем устанавливается фиксатор, то можно считать что ничего там не "растянуто"

Меряли в снятом состоянии старую после снятия, новую перед установкой.  Прикладывал одну к другой.

Ничерта они по длине не отличаются.


  • 0

#122
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 13 Июнь 2024 - 19:54

Так и я о том же. Исходя из личных наблюдений))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#123
asiancars

asiancars

    Запчастини для авто

    • Сообщений 773
  • Возраст: 39
  • Имя:Юрій
  • Город:Херсон (тимчасово Чернігів)
  • Авто:Дегазифікований пыжЫк
  • Гос. номер:ВТ
  •  
  • Регистрация: 20.07.2012

Опубликовано 14 Июнь 2024 - 07:38

   

 

    asiancars, це ти мене так вирішив тупо нагрузити питаннями, чи така мода з дитинства?

Це було просте і пряме запитання, з якого ти вирішив зробити шось етаковоє нєпанятнає

 

 

Почитай уважніше той мій пост

 

 

 

Уважно почитавши твій пост і задав питання, в якому ти, можливо, сам і заплутався.  

 

Стосовно підробки - ну так можна брати у дистрибуторів напряму як ми (якшо оптовик) або у дилерів/офіційних представників. Чи в такому випадку теж можна попастись на підробку і "краще отработку заливати, бо пофігу"? Чесно кажучи логіка не зовсім ясна 


  • 0

0677164282,  0500656376 (Telegram, WhatsApp, Signal)

У Viber НЕ відповідаю


#124
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 14 Июнь 2024 - 09:34

     О, нарешті зашевелилася толока, а то наче вас нещодавніми дощами у ставок змило, довго пішки піднімалися на гору. :ad_new:

Так почнемо з останнього, бо якось посипалися питання одночасно.

     asiancars, по оливі я не буду сперечатися взагалі, мені чесно пофігу підробка там чи ні, я ллю ZIC 10W-40  LPG, пройло вже 6 ти.с км., хоча останні роки вихожував просто дуже жостко, підняв тему і вона досить широка. Весь час лив 10-40. Можливо це тотальна моя помилка. Добре, піділлю ще до зими разок цей тип (залишки), а потім перейду на ZIC 5W-30 LPG, там ціна не суттєва. Дуже можєливо що буду міняти два рази на рік, сумарно 15 тис. км., тоді як раз як наші знатоки рекомендують.

      Рек би зробив зразу зауваження по синтетиці, вангую, і це було би абсолютно правильно, він майстер, а я тільки у глазок споглядач. Це без питань. Та мене стримує ГБО, його завищений температурний режим, машина на 1,4 в основному по місту, крутити треба веселіше, чимало простоїв у заторчиках, рідна олива-ЖМ може і не дуже любить перегрів, тому я і не спішив. 

     Igor C., дякую за додаткове підтвердження, що цепок оригінал досить ходовий, значить різні є оригінали і сплави металів до них, що і підтверджує слова Река.

Просто я надав відео про цепки взагалом, а Рек трактував про оригінали ЖМ, може навіть і другі оригінали, вваждаючи його  великий досвід. Тут досить слизьке трактування і можна віїзжати в любому напрямку, чим тут і користуються.

      Сказали би так "На твоєму оригінальному цепку (якщо так) дуже не можливе ростягування, це нонсенс, це не можливо, і тільки реальне споглядання нового і старого цепу дасть відповідь".

Справа в тому, що явно цепок йшов у комплекті з іншими причандалами, і гра у вірю-невірю не цікава ні майстру ні господарю авто.

Що там може і підзаробив моторист, так то на б/у цепку. То все дрібне. МєлочІ. :ad_new:

      Але пригадую, Ігоре, про астрочку твого знайомого... Може точно у нього олива 10W-40 і він крутить двигун як мустанга? Чи так випадає лотерея на якість матеріалів? ХЗ. :ac:

     Rek, ну нарешті. Я дочекався твого палкого виступу. Вибач, я зовсім не хочу тебе дратувати чи звинувачувати, просто мати глибокі знання і подавати всього штучні фрази, або смайлики..... Це вже рівень якогось мудрого ГУРУ, я не можу досягнути тих рівнів і тому часто не второпаю правильну твою відповідь.

 

Не вважав спеціально і не буду, але більше 50 по 1,4 ХЕР.

 

Коли це я мав справу з тобою? Не плутай. Знати тебе не знаю і в очі не бачив

 

Свою думку залишай при собі

 

А це звідки ти викопав? Яка Корса? Нічого не поплутав? :sm13_:

 

Разом із поршнями для усунення масложеру, з твоїх слів. Але спроба виявилася неуспішною, так? Проблема масложера опинилась у сальниках клапанів які ти в результаті сам поміняв. Але ж то не "мотористів"  справа. Їм поршневу міняти цікавіше. :sm12_:

 

    Так, я з тобою не знайомий очно. Є таке діло. Пам"ять ще добра в тебе, це відмінно. :sm302:

    Думка не горобець, віником і до ночі не вигониш.... Не парься, ми всі на світі такі, і навіть різні...

    Не Корса, Астра, так сплутав. Хрін рідьки не солодше, але Астра краще. Коли взяв Комбіка то казав "мені би передню половинуку від Астри..."

 

    По поршням і масложеру. Ще раз повторюсь, бо нікому це не цікаве окрім мене.  Машина почала втрачати динаміку досить помітно, воняло з вихлопу, десь в ту ж пору почався помітний серйозний і масложер, та сизий димна прогазовках, вихлопна на виході з труби  була в жирних напливах.

   

    По масложеру, зараз дивлюсь свої бортові записи. На момент капіталки у Юстаса, масложер був уже два роки починаючи з 130 грам до 470 /1Мм (мегаметр на той момент капіталки. 

   

    Капіталка була по причині і поганої динаміки. За два місяці до капіталки був вибитий каталік та поставлений  полум"ягасник. Динаміка покращилася, та дим не зник. При вскриванні виявили потерті поршня, еліпси вже давні. Пропонували зразу робити і ГБЦ, направлялки клапанів вже були на краю допуску. Додаткова ціна ремонту ГБЦ була також не проста і мені дали  час на подумать. Моя пропозиція просто замінити маслозьємні ковпачки аргументувалася віддтягуванням  питання нехай тисяч на 20-30.

    Поки я ще думав і через три-чотири дні вже підготував додаткову десятку на ремонт голови, мене вже сповістили, що двигун зроблено без голови бо роботи дуже багато і нема часу чекати. Поршньова, фрезерування, заміна щеплення. Двигун при роботі шепотів.

    Та масложор з півлітра за півроку вийшов до літра. :faceoff:  На нормально працюючому у динаміці двигуні. Далі пошуки майстра на ковпачки не увінчалися успіхом. Замінив сам, не без пригод, але досвід отримав. Пробіг після заміни ковпачків вже більше 50 тис.км. Масложор практично як з моменту заміни корвпачків 80 грам/ 1000 км. Це зрозуміло не масложор, а розхід оливи.

 

     Сподіваюсь питання по технічним причинам закрито. Якщо Рек хоче знайти косяк у мотористів, щоби виставити свою кращу чесноту,  то я  трошки сумніваюсь, що він би зробив прямо у рази дешевше. Матеріали звичайно, якісні, не здешевиш. Роботу майстра можливо знівелювати до собівартості, але майстер жива людина з життєвими потребами годувати не тільки себе. Тому питання дешево, чи дорого досить риторичне і за плюс-мінус пару тисяч у загальному ціннику навіть не принципово. 

     Коли в мене на почачку автодосвіду був вісім років свій персональний майстер-моторист, то після освітлення вартості робіт, я пропонував ще 500  зверху, чи казав кажи чесно, бо я тебе ціную і буду звертатися ще раз. Людина часто лишнє просто відмовлялася брати. Американський автобізнес затягнув майстра у більш цікаві роботи. Та спогади про людину залишилися добрі і теплі.

     Сподіваюсь, ні з ким з вас також  сваритися так і не доведеться. Сотий раз повторюю, то ваші всі характери та внутрішні настрОї. :drinks:  



Із усого вами наданого.... Буду дивитися на кришку ГБЦ, може настрою по новій фази. Так розумію дуже логічно замінити болти на розподільчі вали, тоєсть купити нові, 2 шт. Ще треба оливу замінити, краще перейти на синтетику.  Вроді всьо... :ukr: Ах да, і тоді дуже можливо помилка датчика РВ   Р0340 перестане майоріти на приборці. Доречі, можна спробувати зчитати датчики КВ і РВ  двухканальним цифровим осцилографом, подивитися здвиг по фазі, і це все без вскриття ГБЦ. Але треба лізти до контактів датчиків чи ЕБУ. Заморочка все одно. Хоча по механіці також не складно дивитися.  :ad_new: Якщо є правильний набір, ну чи хотя би спецтранспортир.


Изменено: baton45, 14 Июнь 2024 - 09:54

  • 0

#125
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 14 Июнь 2024 - 10:14

О,наваял. Точнее навалил. Но в показаниях путаешься.
Пиши исчо))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#126
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 14 Июнь 2024 - 21:26

Я вже висказався, двічі для особливо "говірких".  


  • 0

#127
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2075
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Июнь 2024 - 22:25

    

Справа в тому, що явно цепок йшов у комплекті з іншими причандалами, і гра у вірю-невірю не цікава ні майстру ні господарю авто.

 

 

Валєра,  ти сам відповів на питання )))

 

Факторів дужє багато. Починаючи від того що GM ще ті засранці в плані всяких маркетінгових ходів, щоб  втюхати  автовласнику якісь запчастини, котрі по факту не особо то і було потреби міняти

І закінчуючи банальною єкономією часу технічного обслуговування машини.

 

Всі орігінальні деталі ланцюгового грм , включаючи саму дрібну шайбочку, можна купити "вроздріб", комплект покупати зовсім не обов'язково

Але, для цього, треба детальний огляд кожної запчастини. Заміри мікрометром на скількі там "зтерлися" башмаки, зірочки чи пальці ланцюга. Потрібні якісь таблиці допусків, щоб визначитися, які деталі потрібно міняти а які ні, чи хоча б порівняння з започатковими розмірами нових деталей. 

Хто буде цим заморочуватися?  Набагато простіше замінити весь механізм цілком, за принципом "про усяк випадок, як би чого не вийшло"))

Тобто, як ти правильно висловився - грати в вірю-не вірю, нікому не цікаво

Також не забувай що оффіційні СТО в Європі пряцюють "по пртоколу" і якщо написано десь - "міняти все, разом з ланцюгом через кожні 120тис миль", то ніхто навіть це обговорювати не буде, треба по факту міняти ланцюг чи ні.

Це пов'язано з правами споживачів, страховщиками, скаргами, судами і.т.д., щоб не дай бог ніхто з автовласників не подав скаргу.

 

Ну, і головне. купити орігінальний комплект виходить дешевше чим купляти башмаки, зірочки, натягувач, і всі потрібні болти окремо

А на наш народ слово "дешевше" діє досить магічно)))

Хоча, GM і тут "постарався")))  Є комплекти "повні" та "неповні". Наприклад 93191271, там йде 13 чи 14 деталей (включно з усіма болтами), а ще є орігінальний комплект (зараз не пам'ятаю номер), там всього 6 деталей: ланцюг, натягувач, зірка коленвалу та 3 башмака

Але, знову але.  Потрібні прокладки та передній сальник коленвалу не входять в жоден з орігінальних комплектів.

Тому, наскількі я вже бачив, як мінімум 8 з кожних 10 власників купують неорігінальні комплекти BGA, SKF чи INA, бо там передній сальник, прокладка клапанної кришки та прокладка картера, хоч навіть гімняні, але присутні.

І знову таки ж магічне слово - "дешевше" ))))

 

Так що, все відносно в цьому світі.


Изменено: Igor C., 14 Июнь 2024 - 22:27

  • 0

#128
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Июнь 2024 - 09:00

Тому, наскількі я вже бачив, як мінімум 8 з кожних 10 власників купують неорігінальні комплекти BGA, SKF чи INA, бо там передній сальник, прокладка клапанної кришки та прокладка картера, хоч навіть гімняні, але присутні. І знову таки ж магічне слово - "дешевше"
А потом - нет повести печальнее на свете, чем повесть про растянутые цепи :sm12_:  :sm12_:  :sm12_:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#129
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Июнь 2024 - 16:05

  Ясно-панятна. Вічні двигуні вже давно нікому із виробників не цікаві. Добре, хлопці.

  Нє, от сказали би купи два болти, закрути на такий то момент і живи щасливо. А ви мені теорію Канта впарюєте, ще й з останньої сторінки.

Маєш лишні гроші на заміну, міняй, не маєш, розбирайся і не тринькай далі. :smile423:

Дякую усім за бесіду. :sm302:


  • 0

#130
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2075
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 15 Июнь 2024 - 16:29

 

  Нє, от сказали би купи два болти, закрути на такий то момент і живи щасливо. 

 

 

Так я так одразу і сказав )))))



 

Взагалі, якщо болт зірочки р/вала більш меньш "новий", тобто його не відкручували/затягували вже з десяток разів, то зазвичай так і роблять. Відпустив болт, виставив задаючий диск, затягнув болт.

Принаймні, в себе зробив так, і як бачиш нічого не трапилося.

 



 

Виставляєш задаючий диск,  затягуєш болт 50Нм потім доворот на 60 градусів. (це як по мануалу)

Якщо знов "з'їде" через пару років то береш новий болт

 

 

Навіть пропонував не бігти одразу кпляти нові болти, а для початку затягнути  старі, так як того вимагає мануал.

Якщо черезх кілька років зміщення диску знов повтоиться, то тоді ставити нові болти


Изменено: Igor C., 15 Июнь 2024 - 16:31

  • 0

#131
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Июнь 2024 - 16:56

Добре! Савсєм карашо... :sm13_:


  • 0

#132
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Июнь 2024 - 17:31

Навіть пропонував не бігти одразу кпляти нові болти, а для початку затягнути  старі, так як того вимагає мануал.
Це якщо болти нові та оригінальні. Наприклад горезвісні фебі-сваг "тягнуться" якщо моторизди їх тягнуть без моменту до упору. Вал зі зламаним на вторинній затяжці болтом вже привозили на витя

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#133
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2075
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 15 Июнь 2024 - 17:50

Це якщо болти нові та оригінальні.

 

Будемо сподіватися на краще )))))))))))))))

Якщо болти не міняли разом з ланцюгом, то вони звісно що оригінальні

І якщо, за час існування машини це перший раз їх відкручували, а не з пів десятка разів відкручували - затягували, то велика вірогідність що нові болти поки що не потрібні

 

Думаю що просто або момент не дотягнули, або після затяжки довернули не на 60 (бо це ж треба ще "доворотну" насадку на динамометр мати), а зробили "на глаз"


Изменено: Igor C., 15 Июнь 2024 - 17:50

  • 0

#134
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49175
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Июнь 2024 - 17:54

зробили "на глаз"
Вангую що и без момента :sm12_:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#135
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1394
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 16 Июнь 2024 - 22:35

Вангуй.  :ad_new:

https://cdn.27.ua/79.../6500227_3.jpeg

 

по мануалу 50Н*м  +   60 град.

 

Технічне питання, на двигуні металева пробка під торкс для клину коленвалу. Так оця пробка не хоче ніяк відкручуватися. Аж починає торкс вести.

Може її прогріти тихенько горілочкою маленькою? :smile423:Доречі там таких пробок декілька, одна на фіксації натягувача. 


Изменено: baton45, 17 Июнь 2024 - 08:26

  • 0

#136
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2075
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 17 Июнь 2024 - 18:19

 

Може її прогріти тихенько горілочкою маленькою? 

Щось сумнівня якась ідея.

 

В мене теж не хотіла йти.  Відкрутив "на ура" ударною викруткою.  Тількі звісно що не лупити кувалдою

Прару разів постукав - пішла. 

 

 

Доречі там таких пробок декілька, одна на фіксації натягувача. 

 

Не преплутай )))))  Там зовсім поруч з пробкою для фіксації шківа є пробка маслонасоса )))


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых