Юстас, красиво идет на крыле.
Реклама
Судно на подводных крыльях-Казанка.Казанка с булями,подводное малопогружное саморегулирующееся крыло,откидное крыло.
#212
Опубликовано 17 Май 2017 - 10:08
Менше навантаження на корпус
судя по некоторым заклекпам, я думал наоборот
Вихід і рух на крилі-це відмінний від глісування режим.
ты спроси у своих пассажиров, насколько им понравился "эффект дельфина", пару раз может и прикольно, в качестве аттракциона, но на дальние дистанции в таком режиме лично мне не на корме, было бы не комфортно
Вихід і рух на крилі-це відмінний від глісування режим.но с твоих же слов я понял что такой ход на крыле становится более опасным, ввиду другого поведения судна
#214
Опубликовано 17 Май 2017 - 10:25
А как сейчас мотор стоит, относительно днища? По моему АКП вровень с днищем, а то и выше, можно поднимать смело, но в поворотах будут прохваты. Ещё попробовать пригрузить нос.
Насчет нагрузок на корпус по гладкой воде нагрузки вместо равномерного распределения будут концентрироваться в местах крепления крыла, а так же загрузка в лодке будет давить по центру на изгиб. По волне возможно по другому.
Andre1611, Такой дельфин по спокойной воде никуда не годится. А для большой волны Южанка и так не пригодна, с одной стороны за счет длины она неплохо опирается на гребни и не сильно долбит, но с другой: близок момент когда волна просто опасна с точки зрения заливания через борт/
Это у современных лодок бывает, на волне долбит так что можно идти только в водоизмещенке, но залить или перевернуть лодку ещё очень трудно.
#215
Опубликовано 17 Май 2017 - 10:28
-akaDemik-,эффект дельфина это лучше чен вытрясывание внутренних органов в волну
все относительно, смотря какая волна и какая амплитуда дельфина
но на спокойной воде есть куда стремиться, для ровного хода
#218
Опубликовано 17 Май 2017 - 10:36
испытания то проводились не по тихой воде
не штиль, но высота волны по видео не превышает 10см
#220
Опубликовано 17 Май 2017 - 11:27
красиво идет на крыле.
Це так.Трохи мені потрібно ходової практики,щоб правильно скомпонувати човен,крило,центр тяжіння.
Вже не сплю...)
судя по некоторым заклекпам, я думал наоборот
клепки засльозили старі.Ті шпангоути що підсилював нормально відпрацювали.Ти не забувай- в човні змінилася поверхня яка на себе приймає хвилю під час руху.Тому момент з клепками штатний-передбачуваний.Новиною не став.
ты спроси у своих пассажиров, насколько им понравился "эффект дельфина", пару раз может и прикольно, в качестве аттракциона, но на дальние дистанции в таком режиме лично мне не на корме, было бы не комфортно
Не комфортно на носі,на кормі нормально.
Пасажирів на борт не берем.Є екіпаж,який чітко виконує накази капітана згідно судової ролі)
но с твоих же слов я понял что такой ход на крыле становится более опасным, ввиду другого поведения судна
Ні,ти не правильно зрозумів...Це вирізняється як боковий дріфт від руху колеса в подовжньому напрямку.
А как сейчас мотор стоит, относительно днища? По моему АКП вровень с днищем, а то и выше, можно поднимать смело, но в поворотах будут прохваты. Ещё попробовать пригрузить нос. Насчет нагрузок на корпус по гладкой воде нагрузки вместо равномерного распределения будут концентрироваться в местах крепления крыла, а так же загрузка в лодке будет давить по центру на изгиб. По волне возможно по другому.
Двигун наразі краще всього працює на середньому отворі з п'яти доступних.Цей нахил самий оптимальний.Але коли хвиля вища 25см. інколи гвинт долі секунди кавітує.
За рахунок того,що крило припідняло корпус човна,також піднялась корма.Вище піднімати мотор не можна.Мотор почне кавітувати і що саме головне буде старатись вийняти ніс(разом з крилом)човна з води.Мені ж потрібно,щоб двигун тільки штовхав човна в подовжньому напрямку.
не штиль, но высота волны по видео не превышает 10см
Паш...Ну дик відео знімалось як ознайомлююче.Тому і по тихій воді.
Спробую наголосити.Я ще до кінця не навчився правильно виставляти нахил(кут)крила та двигуна.
Не все зразу.
Вчитись мені нема в кого.Посібники по керуванню СПК-теж відсутні.
Все доведеться до оптімалу.
передвижение в тёмное время суток маломерных судов -запрещено
В туман заборонено.
В темну пору доби,я б сам нікуди не пішов.Чого вночі шаритись?На бакенах огні горять тільки в Києві.Все інше обладнання-знищено.Це ще дякувати богові,що бакени позначають судовий хід вдень.
Изменено: Юстас, 17 Май 2017 - 11:29
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#221
Опубликовано 17 Май 2017 - 11:42
Все доведеться до оптімалу.
бажаю успіхів
#223
Опубликовано 28 Май 2017 - 21:42
Ходив на свої грядки до Ржищева на вихідні.....
Знайшов оптимальний кут атаки...І ідеальне при цьому) навантаження на ніс човна
Двигун розганяється до 5850об. при повному штилі.
Човен йде майже ідеально.Іноді просідає якщо щось наліпиться на крило.Трохи буває мордою плигне,але в мене Vобразість крила не ідеальна.А як рихтонути титан чи вигнути-я не знаю.
Ще буду пробувати погратись з кутом атаки...
Коли йшов вверх на Київ засікали швидкість.Проти течії жопс показував від 42 до 49 км/год.Зупинився в Українці на морозиво.Не встиг до берега стати-підходить мужик.Каже,що бачив мене,як валив на травневі свята під Трипіллям.Під враженням,що на казанці таке можливо)
Під Києвом по крилу ввалив брус,а по тому ще й лопасть посередині підігнув на гвинті....Швидкість не зменшилась,вібрації нема,кавітації теж не відчув...Завтра Сен Сей рихтоне...
Хто користувався гвинтами з нержавки.Які переваги недоліки?Чи варто взагалі?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#226
Опубликовано 29 Май 2017 - 10:57
acpav,Olaf,
Тобто,спільнота має думку,що частина енергії від удару об підводний предмет поглинається за рахунок деформації гвинта,таким чином меншеи передається енергії на вал,чобіт та інші частини двигуна.
Я правильно зрозумів основну думку.
2-3 км. мені і крило дасть,в цьому плані нержавка не цікава.
Я думав,що менше буде нержавіючий гвинт пошкоджуватись і втрачати геометрію.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#227
Опубликовано 29 Май 2017 - 12:32
Юстас, Как "повезет", можно, угодив ногой в топляк или бетонный предмет, и с алюминиевым попасть на замену ноги и утопленного редуктора.
Но лучше по возможности быть аккуратным, знать район плавания на предмет торчащих коряг и прочих предметов, не тыкаться ногой при подходе/отходе, так же сам за два выхода убедился в полезности эхолота для контроля глубины.
#228
Опубликовано 29 Май 2017 - 14:03
Olaf,
То зрозуміло.
Мене цікавло питання який гвинт практичніший,кращий...
Изменено: Юстас, 29 Май 2017 - 14:04
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#232
Опубликовано 11 Июнь 2017 - 17:20
Є дві новини...
Та що гарна...
При попутному свіжому вітрі на відстань з Яхт клуба Оболонь до Ржищева двигун "з'їв" всього 8л. пального.
Та що пагана.
По дорозі на Київ в трохи вище Витачів в районі 64 бакена відламалась стійка від крила.
Яким чином і завдяки чому не уявляю.Йшов я не крепко-десь приблизно 35км/год.Те що не 40км/год-точно.
Раптово і миттєво човен осів передньою лівою частиною у воду.По тому човна кинуло праворуч.Перевертатись мені не хотілось і завдяки реакції мені вдалося майже миттєво вирівняти,а потому скинувши швидкість зупинитись.
Те що це не кульок налип на крило було зрозуміло одразу.
Миттєво оглянув човна на предмет пробоїн т.ін.
Все ціле.
Кидаю якір,стаю на носа відкручую стійку з подовжувачем.По тому відкручую другу стійку з крилом.
Кидаю в човна всі елементи,скидаю балласт,піднімаю трім двигуна на один отвір-йду на Київ...
Розпачу немає меж.На тахометрі 5600обертів,а повзу неначе волами.Гліссер-хай йому грець.
Одним словом наразі все виглядає отак.Треба відрихтувати одну стійку і приварити іншу.Стійка відламалась в результаті-не зрозуміло чого...Чи метал перепалився-незрозуміло.
просто відламалась...Ніякого удару не було.Як це,коли крило б'є і розрубує гілляку я в курсі...
Буду пробувати відновитись...
Изменено: Юстас, 16 Ноябрь 2017 - 11:36
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#235
Опубликовано 11 Июнь 2017 - 21:41
Мда.....неприятно. Предположу, что вариантов проблемы два. Первый-усталость металла после сварки. Второй- несоответствие конструкции нагрузке, сломалось самое слабое место.
Не певен...
Жив собі був такий Павло Петрович Аносов...Видатна людина...
https://ru.wikipedia..._Павел_Петрович
В нього теж були невдачі схожі на мою...
Другу стійку завернуло в дугу,але вона не лопнула.Варилась тим же апаратом,дротом,майстром...
Щось не так.
Буду міркувати.
Классный расход, прикинул это 75 км. Т.е. грубо 11 л. на сотню.
В мене виходить 80км...
Нехай буде 11л.-що дуже непагано як на таку відстань для човна з цим двигуном.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#236
Опубликовано 12 Июнь 2017 - 07:00
Если вы не материтесь за рулем, значит вы не следите за дорогой
#237
Опубликовано 12 Июнь 2017 - 07:34
Дядя k0tЪ,
До роспорочки як до неба рачки...
Як відрихтувати титан?Сверлити я його навіть вручну навчився,а от рихтувать!!!
Ща приїде на роботу Сен Сей(у нього чорний пояс по рихтовці) будем міркувать...Хотілось би зберегти цю деталь і виріб в взагалі.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#242
Опубликовано 12 Июнь 2017 - 08:21
Букет, крыло титановое, варилось аргоном. на фото цвета побежалости нормальные. так и должно быть на титате
зы. опир воды да, будет, но можно подогнать под какую нибудь каплевидную форму
докладываю два, пригласил спеца к фоткам: так как варили вы его на воздухе и титан набрал в себя кислорода и водорода. и стал как стекло в том месте(простыми словами). нужно было максимально создать аргоновое облако и варить по чуть чуть. теперь это место испорчено, но спасти можно выход один, шукай выходы на институт Патона. нужна камера (космос;-)) ) вакуум
Если вы не материтесь за рулем, значит вы не следите за дорогой
#244
Опубликовано 12 Июнь 2017 - 12:22
нужно было максимально создать аргоновое облако и варить по чуть чуть. теперь это место испорчено, но спасти можно выход один, шукай выходы на институт Патона. нужна камера (космос;-)) ) вакуум
Панятна...Значить будем спасать!!!)
отакої
А ти думав!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых