У бібліотеці Конгрессу США,на стінах портрети видатних постатей світу.Тих,хто вніс найбільший внесок в розвиток людства у 20сторіччі.Є в цій галереї портрет з прізвищем яке більшість не знає-портрет Радянського конструктора Ростислава Євгеновича Алєксєєва.
Конструктора який двічі за своє життя перевернув уяву людства про швидкість…
З повагою,шаною та до 100річчя з дня народження цієї видатної особистості відкриваю цю тему…
https://ru.wikipedia...слав_Евгеньевич
Є докфільми на Ютуб буде цікаво-переглянути.
-Крылатый корабль
-Тайны забытых побед.18.Эффект Алексеева.
-Сожжённые крылья.Предать конструктора.
-Комета выходит в океан
Розумію,що не в тому місці(УОК не є профільним),та можливо не в той час(наразі в тренді тюленячий відпочинок-бажано за кордоном).
Але…
Всі теми,що я починав на УОК,навіть ті що були не автомобільної направленості-в категоричній формі зазнавали завершеності та успіху.Присносячи мені натхнення та задоволення іншим на розвагу,та радість;а дехто і приймав активну участь не тільки словом а й ділом.
Буду радий всім хто відгукнеться в темі.Адекватно сприймаю поради,думки.Особливо буду радий будь якій(слушній)думці,критиці та точці зору яка не співпадає з моєю…
Крайнім моїм проектом була тема «Будинок для активного відпочинку»-в якій,активну участь прийняли ака Шуша,ака Пуля+Меш+Енді та всі інші.Ці особистості допомогли мені своїми порадами,щоб проект дійшов логічного кінця.Маю надію,що в цю тему також зайдуть небайдужі люди та можливо зможуть виявити/вказати на слабкі місця…
Проект має назву «Судно на подводних крыльях-Казанка».Маю надію,що тему також відвідає небайдужий народ з країн колишнього СНД,де мав велике розповсюдження моторний човен Казанка.
«Ты помнишь как всё начиналось?Всё было впервые и вновь…»
http://www.barque.ru...ngs_for_kazanki
Ставить крылья или не ставить! Пожалуй, это самый существенный вопрос, возникающий у многих любителей. И это естественно. У малого моторного судна с подводными крыльями имеются не только преимущества, но и ряд специфических недостатков, которые иногда заставляют сомневаться в целесообразности установки крыльев. Поэтому следует хорошо разобраться в деле и взвесить все «за» и «против». Поспешное и необдуманное решение о пригодности корпуса для установки крыльев, подбор несоответствующей конструкции крыльев и крыльевого устройства в целом могут вообще привести к неудаче.
Итак, каковы, по нашему мнению, недостатки и преимущества любительского судна на крыльях?
Если говорить о недостатках, то прежде всего мы должны отметить, что большинство из них объясняется только неудачным конструктивным решением крыльевого устройства.
Главным тормозом для развития любительских судов на крыльях является сложность изготовления самих крыльев. Ведь крылья должны быть изготовлены исключительно точно, профиль их должен быть выдержан строго постоянным, они должны быть зеркально отполированы,— в противном случае крылья будут только мешать. Каждому ясно: без заводского оборудования и специального инструмента не обойтись.
Починати,воно завжди важко.Багато сумнівів чи правильний обрано шлях,та проект.
Бо з проектом багато білих плям.
Сама головна з них-відсутність будь яких прикладів аматорських робіт.Немає де підгледіти та «подивитись» руками.Приходиться йти навмання.В моєму розпорядженні є тільки журнал КіЯ з статею та кресленнями що була опублікована 52 роки назад!
Я розумію,що перше питання яке виникає в того,хто це читає-набуя воно мені нада?Особливо якщо розуміти,що моя Казанка і так під Сузукі 20л.с.-спокійно перетинає рубіж в 40км/год.
Відповім:
-хочеться попробувати як воно на крилі
-буде прирост в максимальній швидкості(маю надію на 20%)
-менша витрата палива
-менше часу витрачатиметься на подолання шляху.
-таке буде «тільки в мене та Майкла Джексона!»))
Як я «докотився до такого життя»?...
Знову ж в усьому «винуватий» УОК.Колись(у 2011році!!!) на форумі Олег ака ОВ порекомендував звернути увагу на секцію Вітрильного Спорту,що на Оболоні.Я в секцію відвів свого старшого і…поступово моя сім'я майже оселилася на воді.В 2015 році я отримав посвідчення судноводія та придбав човен Казанка(з булями) з мотором Сузукі 20л.с.На витрати не зважаю-бо перестав заносити гроші в аптеку на лікування дітей.А так як витрати на аптеку дорівнювали витратам на човни та мотори,то вважаю-краще витрачати на задоволення ніж покращувати життя виробників ліків.
Що я маю(мав!) наразі для початку проекту.
-Мотор Сузукі 20к.с.Девайс новий,з пробігом 100мотогодин.Тут в мене тили надійно прикриті.
-Човен «Казанка»1971р.в.Придбаний восени 2015року.За час навігації в ньому були виявлені та підсилено всі слабкі місця корпусного набору.(ремонт опишу з фотками нижче)
-Технічна,документація,досвід в даній галузі майже повністю відсутній.
-Матеріальнотехнічна база,спеціалісти,обладнання теж відсутні.(за виключенням гаража де можу щось приклепати)
В принципі непогано для початку))
Изменено: Юстас, 12 Июль 2017 - 14:38