то був мій комент напів жарт, кому ти що порадив коментуючи його хз.. але піх.. будем вважати що то була порада комусь
Хай буде так, хоч твої напів жарти я не коментував
Опубликовано 16 Март 2024 - 06:29
вже в політичці нічого не пишу, так як і так там всі розумні,акцент интересов переместился в авто темы.
Шусман, рено уже год 3й по темам гуляет)
И цена падает пробег 15 т.км., цена 14 т.
фабию оставлю как поджопник, на рыбалку, дачууниверсал гринлайн имеет климатконтроль , есп, круиз-контроль, задние дисковые тормоза, диски, металлик, и дороже всего на штуку. Жрёт всего до пяти литров.
Опубликовано 16 Март 2024 - 14:56
ти і тут можеш здивувати чіткою кореляцією дій і висновків
Та куди мені до кореляції і висновків в твоїх жартах, " людина одружена на роботі та риболовлі." а ти пропонуєш здивувати її розміщенням спінінгів і відра с карасями, у нього пару років дружина за кордоном, йому б тьолочку на задне сидіння покласти, тим більше в авто тонування по колу
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 19 Март 2024 - 15:48
та ну..... они не дают ее крутить....знаю людей купивших и не пожалевших
Изменено: max911, 19 Март 2024 - 15:49
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 19 Март 2024 - 15:54
Я в свій час купив Форестер по знижці після тест драйву. Десь на 30т.км попав на коробку, хоча там стояв надійний 4-х ступінчастий автомат. Може співпадіння звісно, але осадок залишився.
Ну теоретично автомату пох на то хто і як їздить, він везе усіх однаково, тут більше питання про двигун
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 19 Март 2024 - 16:07
max911, ну за 30т. багато чого могло трапитись. або банально забракло везіння. прикро. Хто їздив на тестдрайвах знає як там все влаштовано, звісно можуть бути виключення
Rek, ти про те, що автомат пристосовується до типу водіння водія? багато чув такого, але як це технічно працює не розумію...на програмному рівні?
Опубликовано 19 Март 2024 - 18:30
Опубликовано 19 Март 2024 - 18:43
Неа.
Ну ми ж не беремо постйне водіння, скільки там того тест-драйву 10-30км на ніс
Rek, ти про те, що автомат пристосовується до типу водіння водія? багато чув такого, але як це технічно працює не розумію...на програмному рівні?
Таке кажуть і про механіку, скоріш за все реалізується через ЕБК
Якраз навпаки. Це двигуну байдуже, як хто їздить, якщо авто з АКПШ.
АКПШ не дає крутити двигун вище 3000 об.?
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 19 Март 2024 - 18:51
тю.. це ж ще двохтисячних реалізовано на самих простих класичних АКПП в яких є хоч якийсь електронний моцк.. просто після умовно пʼяти-десяти перемикань кпп в якомусь режимі відмінному за середні налаштування, скажем в більш динамічному режимі- ЕБК кпп отримує команду наступних скажем пʼятдесят таких циклів перемикатися саме у таких режимах.. після проходження таких циклів ЕБК знов аналізує останніх десять циклів в якому режимі їхало авто і знов на наступних пʼятдесят циклів підстроює роботу кпп під такі параметри.. ну це якщо дуже просто розʼяснити..автомат пристосовується до типу водіння водія? багато чув такого, але як це технічно працює не розумію...на програмному рівні?
Изменено: Мірик, 19 Март 2024 - 18:52
Опубликовано 19 Март 2024 - 19:14
Дає. Але вона, наприклад, не дасть рухатись 30 км/год на 6-й, та ще й на підйом.
Або почати рухатись з 5-ї. ))
Іншими словами, не дасть перевантажити двигун.
Ну це ти вже трохи перегнув але в цілому вірно, якщо тест-драйв не виходить за межі міста, то АКПШ врятує двигун, а от якщо хтось з робітників захоче, як каже Мірик, дати під хвіст, то тут вона вже безсила
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 19 Март 2024 - 19:27
теоретично автомату пох на то хто і як їздить
Якщо навалювати (особливо на холодному агрегаті), перегрівати, то гідротранс і варік тобі не скажуть дякую, ДСГ також попросить заміни мехатроніків в найближчому...
Ключові слова тут : НА БУДЬ ЯКОМУ.
Изменено: Юрий Сергеевич, 19 Март 2024 - 19:28
ПТН ПНХ
Опубликовано 19 Март 2024 - 19:33
як каже Мірик, дати під хвіст, то тут вона вже безсила
І що може трапитись з двигуном? Перекрутити вона його не дасть. А більше нічого двигуну з АКПШ не буде, як не навалюй. А ось самій АКПШ навалювання навряд чи сподобається.
Изменено: Avtomobilist, 19 Март 2024 - 19:34
Опубликовано 19 Март 2024 - 19:37
https://auto.ria.com...a_36223519.html
Этот варик можно не ехать и смотреть.
Сегодня счупал. Даже 9 не дал.
В на фото огонь и тд.
Блин что происходит? Продажи мёртвые а цены лупят как за новые...... Жесть.
Опубликовано 19 Март 2024 - 19:44
І що може трапитись з двигуном? Перекрутити вона його не дасть. А більше нічого двигуну з АКПШ не буде, як не навалюй. А ось самій АКПШ навалювання навряд чи сподобається.
Ну коробка ж має кінечну кількість передач, а далі іде підвищення обертів, знову ж є спорт режим.
Цікаво а на яких обретах працюють нові турбо двигуни об"ємом1,0-1,2л з АКПШ?
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 19 Март 2024 - 20:08
Отдал газовую сонату 8https://auto.ria.com...a_36223519.html
Этот варик можно не ехать и смотреть.
Сегодня счупал. Даже 9 не дал.
В на фото огонь и тд.
Блин что происходит? Продажи мёртвые а цены лупят как за новые...... Жесть.
Опубликовано 19 Март 2024 - 20:11
Отдал газовую сонату 8
Эта лучше натерта)
Если бы не зашла по обмену…. Ланос ланосом
Не. Тут 2 батона с переходом на задние крашены. Одно из них сполировано в каккашку.
Капот меня на тайвань. Еще и похоже открывалс бо залом есть на стойке. Плюс в попу трохи вьехали. По передку работы были. Зацарапана сильно. И это я ещё по технике не разбирался.
Опубликовано 19 Март 2024 - 20:15
https://auto.ria.com...a_36223519.html
Этот варик можно не ехать и смотреть.
Сегодня счупал. Даже 9 не дал.
В на фото огонь и тд.
Блин что происходит? Продажи мёртвые а цены лупят как за новые...... Жесть.
А что с ней, по фоткам +- норм
Опубликовано 19 Март 2024 - 20:18
А что с ней, по фоткам +- норм
По фоткам огонь. Я давал 10500 и готов был забрать сегодня же.
2 батона с переходом на задние крылья крашены. Один из них сполирован до шершавого состояния. Предок трохи получал. Капот менян на тайвань. Крышка багажника исцарапана в каккаху и многое другое.
И на таком пробеге меняли датчик коленвала....
Опубликовано 19 Март 2024 - 20:33
Не буде обертів більше, ніж дозволено.
Ага, після останньої передачи, як каже Мірик, до відсічки
Да і нема у нас де летіти на всі гроші тривалий час.
Знаходять люди
на тих самих що і всі інші)) бензинові)) від холостого і до відсічки
Дякую кеп
А что с ней, по фоткам +- норм
Солнце, много отблесков, хотя некоторые косяки и так видны
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых