какое-то хитрое масло вязкостью 10в40 фулл синтетик.
Для вантажних машин є багато таких масел. Ціни дорожчі за звичайне не топове легкове 5-40, але не в два рази, так що цілком доступно.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 19:20
Опубликовано 29 Июль 2016 - 21:29
Nazgul
ЗЫ октаха 1.8 турбо и должна есть масло. Это норма.
Брали нульцевую с салона и тоже ела.
При тому пробігові, єдине, що може їсти масло, це турбіна. І причина не в тому, що це норма. Просто турбіна вже трішки зношена і починає їсти масло.Спитав в колеги (в нього Б5 1.8 турбо) - каже нема витрати взагалі.
Ого! Три літри за 8тисяч км?Не доливає. Навіть те, що лишаеться в 4-х літровій каністрі після заміни.
А той знайомий, що
По пам'яті озвучував цифру в 3 літри +.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 21:33
Капець! То чи існують зараз безпроблемні автомобілі? Маю на увазі авто свіжіші 2010-2011рр.1,8ТСІ, міжсервісний пробіг 15 ткм, жере на ньому масла 3 л з новья чи не у половини екземплярів. У районі приблизно 2012 р щось там поправили, але не радикально. Недурні люди кажуть, що треба міняти раза в два частіше, що схоже на правду. Але двигун у цьому плані справді невдалий, при тому, що це порівняно негеморний для сучасних ВАГів двигун. Гавно, карочє. Але їде весело.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 21:35
Капець! То чи існують зараз безпроблемні автомобілі? Маю на увазі авто свіжіші 2010-2011рр.склоняюсь к мнению, что автопрому не выгодно выпускать беспроблемные авто - проехали 300ткм - и в утиль. Аналогия с быттехникой из 2000-х годов и нынешней
Опубликовано 29 Июль 2016 - 21:39
Если за 300 тыщ умер мотор, и новый стоит как пол автомобиля, плюс износ других деталей, которые по немного начинают сыпаться, то выгоднее купить новую машину. А купив б/у мотор, можно попасть на такой же труп.склоняюсь к мнению, что автопрому не выгодно выпускать беспроблемные авто - проехали 300ткм - и в утиль. Аналогия с быттехникой из 2000-х годов и нынешней
Изменено: Lexius, 30 Июль 2016 - 09:22
Опубликовано 29 Июль 2016 - 21:50
Не, не! Исправная не должна есть масло! Если авто с салона ест масло, значит чтото там не исправно.
У меня другая информация.
Вот по жору масла, двигателям которые это любят, и ЦПГ.
http://www.skoda-clu....php?tid=111539
Опубликовано 29 Июль 2016 - 22:20
Не, не! Исправная не должна есть масло!пожалуйся на завод их
Опубликовано 30 Июль 2016 - 11:33
ога, наслышаны.
1.8Т 2005 года - вообще на масло не падкая...была
А яке має відношення 20-кл. 1.8Т розробки 90-х рр. (про який я, до речі, писав чи не у тому пості, який ти вибірково процитувала) до 1.8ТСІ?
Капець! То чи існують зараз безпроблемні автомобілі? Маю на увазі авто свіжіші 2010-2011рр.
За датою випуску - так, і немало, хоча б ВАГівські атмосферні 1.6 л. За датою початку випуску - думаю, що також існують, але переважно японські або корейські. Це щодо бензинових. Щодо дизелів я більш оптимістичний - там вони точно існують. Я б, при бюджеті під 20 куо на нову машину з інтересом подивився на базовий дизельний Сітроен С4 (92 к.с.,не БлюХДІ 130 к.с. з Євро-6) або акційну дизельну Джетту. Або б/в Короллу з МКПП, але не 1,33.
Тіпа теорія про 1.8ТСІ: http://www.zr.ru/con...odedayut-maslo/
Опубликовано 30 Июль 2016 - 13:56
Ого! Три літри за 8тисяч км? Це вже серйозно. Якщо він її не розривав, то скоріш за все це турбіна полюбляє масло. Якого року машина?
Та він спокійний водій. Каже, що взагалі хотів 1.6 купити, а манагери в салоні вмовили взяти 1.8. Машина, здається, 12 року.
Опубликовано 30 Июль 2016 - 14:01
Певно менеджером дуже гарна дівчина була, розрив в ціні 1.8 та 1.6 суттєвий ;)Та він спокійний водій. Каже, що взагалі хотів 1.6 купити, а манагери в салоні вмовили взяти 1.8. Машина, здається, 12 року.
Изменено: lankit, 30 Июль 2016 - 14:02
Опубликовано 30 Июль 2016 - 20:00
Опубликовано 30 Июль 2016 - 20:51
Я отвечаю за то, что говорю. Но не отвечаю за то, что вы слышите...@
Опубликовано 30 Июль 2016 - 22:55
на кой тот лач, тут вон халява после завтра прийдёт
Опубликовано 01 Август 2016 - 14:38
Пробега 870 тыс.
1 пользователей, 4 гостей, 0 скрытых