поверь горькому опыту, у хозяев не менее интересные и байто-раздирающие истории...
всі брешуть (с)
Опубликовано 28 Июль 2016 - 21:23
memphis, toxa2006, сразу видно кто у нас
перекуптрейд ин ассистанс
они это и не скрывали
Опубликовано 29 Июль 2016 - 01:53
Сегодня ко мне в ремонт заехала шкода 1.6 тур, с пробегом 90 тыс. С виду шо новая, салон целка, тока масла на 1000 км - 1л. кушает...-akaDemik-
Шкоду ннадо? А5 2013 год 30 тыс пробег 1,6 мт "шонова" Пробег подтвержден сервисом шкоды. Не краш. Даже если проверять@
О66-778-О5-45 Игорь
Опубликовано 29 Июль 2016 - 07:09
Крученый пробег. Поверху скорее всего полировка, может передули, хз, прибора нет. В салоне ведро селикона. Покупалась у автобизнесменов. По ценнику пока не скажу, вчера только мотор разбросали, но думаю не дорого, там 1,6 8кл. Но мотор это еще не все, надо подвеску смотреть, кпп не четко работает.jgor, так а причина в чем? пробег крученный, масло фиговое или они на 90тыкм мрут?,,
какой ценник капиталки??
Я такие частности частенько вижу... Страна у нас такая, не налюбишь - не проживешь(А я видел Ланос, ктр на 20 тыс. км. надо было капиталить. Это я к чему, - частный случай!
О66-778-О5-45 Игорь
Опубликовано 29 Июль 2016 - 08:00
Сегодня ко мне в ремонт заехала шкода 1.6 тур, с пробегом 90 тыс. С виду шо новая, салон целка, тока масла на 1000 км - 1л. кушает...
Хозяин говорит шо продавец сказал МСК подкинуть, типо болячка)))))
Вскрытие мотора показало износ 8 соток и элипс 5, хона вообще не видно))))) мотор под полную капиталку с расточкой... с виду шо новая))))
Спілкувався з володарем октавіі 1.8. Авто нове з салону. Пробігу 57, здається. Вже масло ням-ням.
Если у него дизель, то действительно будет дороже чем у тебя)
Угу.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 08:30
не казка. на некоторых автомобилях багажник был изнутри погрунтован, но не покрашен...
Я прозрів, коли на бемеве Е39 побачив раму торпеди взагалі голу. Голий метал. Трішки іржавий.
Після цього голе залізо під торпедою вже не дивувало, хоча бачив не одноразово.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 09:25
Как говорят на УОКе, "я просто люблю часто менять машины" ©
я в данном случае консерватор, не люблю расставаться с вещами, к котором привык
Опубликовано 29 Июль 2016 - 10:00
Турбіна?Спілкувався з володарем октавіі 1.8. Авто нове з салону. Пробігу 57, здається. Вже масло ням-ням.
Угу.
Это на каких авто такое было?не казка. на некоторых автомобилях багажник был изнутри погрунтован, но не покрашен...
В такому випадку получається, що е39 не занурювали у ванну, якщо рамка торпедо голий метал.Я прозрів, коли на бемеве Е39 побачив раму торпеди взагалі голу. Голий метал. Трішки іржавий.
Після цього голе залізо під торпедою вже не дивувало, хоча бачив не одноразово.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 12:17
Lexius, возможно, нужно искать что-то индивидуальное... один раз в жизни купить классные сидухи Рекаро и переставлять их в каждое следующее авто - тоже вариант...
Я тут: 067 976 23 06
Опубликовано 29 Июль 2016 - 13:02
А що це за запобіжники у бардачку? Щоб їх поміняти треба бардачок скидувати?
Х.з. В мене такої тачки нема, але колега, коли в нього перестав робити кулер на кондьорі каже, що ледве виколупав з-під бардачка запобіжник.
Там він здоровенний, на 50 ампер.
В мене під сідухою задньою є трохи, а основна маса під капотом.
ЗЫ октаха 1.8 турбо и должна есть масло. Это норма. Брали нульцевую с салона и тоже ела.
Ну не знаю.....
Якось дивно.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 13:43
Nazgul, нэма чі просто недоливає від заміни до заміни? Скоріш за все так і є.
Не доливає. Навіть те, що лишаеться в 4-х літровій каністрі після заміни.
А той знайомий, що
октавіі 1.8. Авто нове з салону. Пробігу 57, здається. Вже масло ням-ням.
По пам'яті озвучував цифру в 3 літри +.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 13:46
Хотя бємєвє кушает и без турбы и там тоже это норма.
Блін, це яка? Чи який?
Нє ну в мене трохи їсть, але похилий вік (а ще й прокладка передньої кришки вже пару років сопливить), та й орієнтуватися на машину віком у 27 років - безнадійна справа. Але теж не доливаю. Плюс юзаю мастило ЖМ, яке, як кажуть, під кінець терміну починає уходити майже на всіх моторах.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 13:58
Ну те шо він недолеває не говоре про то шо не їсть. Може й їсть але 05 літра наприклад.Не доливає. Навіть те, що лишаеться в 4-х літровій каністрі після заміни.
А той знайомий, що
По пам'яті озвучував цифру в 3 літри +.
Ось не буду "балоболом" і не стану писати з потолка. Зараз непом'ятаю але часто зустрічав що то є ноома на бемеве. Навіть десь чітав сервіску де писали що якісь енний росхід масла є нормою.Блін, це яка? Чи який?
Нє ну в мене трохи їсть, але похилий вік (а ще й прокладка передньої кришки вже пару років сопливить), та й орієнтуватися на машину віком у 27 років - безнадійна справа. Але теж не доливаю. Плюс юзаю мастило ЖМ, яке, як кажуть, під кінець терміну починає уходити майже на всіх моторах.
Я понял. И ни в коем разе это не опровергаю и нн оспариваю.Я просто хотел сказать, что не всё, что требует смазки поджирает масло. И наличие турбины не означает обязательный его расход.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 16:09
Спілкувався з володарем октавіі 1.8. Авто нове з салону. Пробігу 57, здається. Вже масло ням-ням.
1,8ТСІ, міжсервісний пробіг 15 ткм, жере на ньому масла 3 л з новья чи не у половини екземплярів. У районі приблизно 2012 р щось там поправили, але не радикально. Недурні люди кажуть, що треба міняти раза в два частіше, що схоже на правду. Але двигун у цьому плані справді невдалий, при тому, що це порівняно негеморний для сучасних ВАГів двигун. Гавно, карочє. Але їде весело.
Спитав в колеги (в нього Б5 1.8 турбо) - каже нема витрати взагалі.
Це зовсім інший двигун, 20 клапанів, на ньому дитячі хвороби ще у 97 р полікували, а патологічних проблем там немає. Люди на ньому їздять довго і щасливо, якщо не вграти.
Блін, це яка? Чи який?
Випуску від середини 2000-х - майже всі бензинові. А частина - ще з кінця 90-х.
Це ВАГ №2 - вони вміють робити прекрасні двигуни і прекрасні автомобілі, просто не хочуть. Очевидно, перед ними не ставиться задача робити надійний довговічний двигун.
Опубликовано 29 Июль 2016 - 17:20
Лечение масложора на 1.8т 2010-2011 г.в. сейчас стоит около 60 тыс. грн у официалов. Меняют голову и масложор прекращается.ЗЫ октаха 1.8 турбо и должна есть масло. Это норма.
Брали нульцевую с салона и тоже ела.
Да, этот двигатель очень капризен к маслу. Сейчас брат взял для такого двигла какое-то хитрое масло вязкостью 10в40 фулл синтетик.1,8ТСІ, міжсервісний пробіг 15 ткм, жере на ньому масла 3 л з новья чи не у половини екземплярів. У районі приблизно 2012 р щось там поправили, але не радикально. Недурні люди кажуть, що треба міняти раза в два частіше, що схоже на правду. Але двигун у цьому плані справді невдалий, при тому, що це порівняно негеморний для сучасних ВАГів двигун. Гавно, карочє. Але їде весело.
0 пользователей, 4 гостей, 0 скрытых