Поділюся досвідом.
Не очікував приходу UBER в країну так швидко - все таки контора солідна, з ризиками працює нормально і на авантюрні теми не підписується. Тому був приємно здивований. Враження пасажира описувати не стану, розкажу про водійські умови.
Перед тим як спробувати самому, влаштував туди двох приятелів Один на Лансері, другий на Короллі, обидва бензинові. Перший катає вже другий місяць і виглядає задоволеним, другий продав машину через 2 тижні після старту і залишився з неоднозначними враженнями (але це не з UBER пов'язано). Настала моя черга.
Оформлення зайняло 1 годину. Приїхав ввечері на Коновальця 36 (з 9 до 19):
- прослухав 40-хвилинний тренінг по користуванню додатком і умови
- сфотографували паспорт, права, техпаспорт, страховку
- пообіцяв за місяць зробити довідку про відсутність судимості
- підписав партнерський договір
- показав машину
Як вже зазначали, партнерський договір передбачає додаткові 10% комісію (5% податки + 5% комісійна винагорода партнера). Партнера обираєте по бажанню.Рекомендую скористатися реферальною системою - якщо ви приходите за запрошенням іншого водія, йому нараховується 1000 грн після здійснення вами 50ої поїздки. З товаришем ця сума ділиться в пропорціях, близьких до "пополам"
Ті, хто є ФОПом і має ліцензію (вартість з різних джерел від 500 до 1700 грн) можуть працювати з UBER напряму плюс можуть виступати посередником (тобто підключати не-ФОПів і отримувати з них 5%).
На наступний ранок мені прийшло повідомлення про активацію.
Тарифи:
Подача 25 грн + кілометр 4,5 + похвилинно 0,4 грн.
Мінімальна вартість - 40 грн
Відміна клієнтом - 25 грн.?
В UBER діє фіксований мінімальний погодинний заробіток за такою тарифною мережею:
Поясню на прикладі п'ятниці:
Ввечері діє підвищений тариф, це означає що за кожну годину на лінії з 15:00 до 4:00 ви гарантовано матимете мінімум 180 грн за кожну годину.
Якщо за годину дії тарифу ви зробили 2 поїздки по 50 грн (в сумі 100 грн), то різницю (80 грн) вам нарахує UBER. Якщо ви за годину зробили 2 поїздки по 100 грн (в сумі 100 грн), погодинна мінімальна оплата вважається забезпеченою, доплати немає. Зверніть увагу на пункти а)-г) - їх виконання є обовязковим для погодинної тарифікації.
Обов'язків директивних немає. UBER мотивує погодинною оплатою (за умови від 10 годин в тиждень онлайн) і бонусами (від 15 поїздок на день).
Дозволяється відмовлятися від поїздки:
- за місто (система в розробці), крім Борисполя (там фіксований тариф)
- з синіми/неадекватними пасажирами
- з тваринами
- з пасажирами з дітьми до 12 років
Бонуси
Бонуси це те, чим цікавий UBER для пересічних нас Оскільки висока комісія (25%) плюс затрати на посередника (10%) фактично забирають третину заробітку, то твердження
это ж надо быть такими оленями...
на перший погляд може здаватися слушним. Але є цікаві плюшки. Окрім почасовки, UBER пропонує різноманітні бонуси.
Наприклад, з цієї п'ятниці по неділю діє пропозиція:
- за 15 поїздок на день нараховується бонус 450 грн.
- за 25 поїздок - 800 грн.
Крім того, іноді якщо ви на вихідних викатуєте 35 поїздок - це 1000 грн бонусу, 60 поїздок - 2000 грн (але це ситуативні акції)
Готуються спецпропозиції на свята і масові заходи (концерти, футбол).
Постійнодіючий бонус - це 400 грн за 15 поїздок в день.
Мої враження:
Маю напружену роботу і приємні сімейні обов'язки, тому вільного часу в мене обмаль. UBER розглядаю як можливість трохи розвіятися і покататися в своє задоволення. Планую робити мінімалку (10 годин на тиждень в години пік, коли оплата 150-180 грн). Іноді на вихідних вихідних можна зробити від 15 поїздок за день задля отримання бонусу або скористатися святковими тарифами.
Ось звіт за мій перший день:
300 грн за 2,5 години. Накатав 82 км. 10% партнеру перекрилися чайовими.
Висновок:
мені сподобалось. зручний додаток, ввічливі пасажири, відсутність готівки. чудовий спосіб розвіяти голову після робочого трудодня.
якщо кататися на газу і правильно розраховувати час - то це ще й вигідно. для тих, хто не звязаний офісом - може бути джерелом доходу.
Десь так. Якщо є питання - ставте. Якщо є бажання - можемо поділити реферальну тисячу