Всім привіт. Звати мене Василь. Місяць тому став власником Opel Omega 2,5TDI 1999 р.в., правда реєстрація польська але я думаю це не проблема. Після місяця експлуатації автомобілем залишився задоволений. Помаленько підганяю під себе. Буду радий стати в пригоді. Проживаю не далеко від Львова, всього за 25 км. в м. Жовква.
Реклама
Приймайте новенькогоНовачок
#4
Опубликовано 25 Октябрь 2015 - 23:47
VBoruts,вітаю,приєднуйся!
Дякую
Вітаю!
Автівка на автоматі чи з механікою? Яка витрата палива місто/траса?
Авто на механіці. На рахунок витрат точно не скажу. Середнє виходить в районі 7 - 7,5. Від попереднього власника бортовий комп'ютер показує дурниці. З його слів сталось це коли авто пробували завести на посадженому акумі. Тому він в мене показує середній розхід 0,2 л. А по їзді в мене весь час змішаний цикл, тому десь така цифра виходить по підрахунках.
До речі, якщо в когось є проблеми з помутнівшим склом фар, тобто пластиком, можу поділитись секретом як їх відновити. Свої відреставрував власноручно, тепер світять як нові. Фото скину пізніше.
#10
Опубликовано 26 Октябрь 2015 - 08:37
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#12
Опубликовано 26 Октябрь 2015 - 10:25
#16
Опубликовано 26 Октябрь 2015 - 22:22
IMAG0111.jpg 112,11К 36 раз скачано IMAG0112.jpg 120,96К 59 раз скачано
ласкаво просимо!!!
фото і опис в студію))
При купівлі авто фари були фактично матові. На авто стоїть штатний ксенон, но при першій ж поїздці в нічний час я зрозумів, що якщо впаде дощ то дорогу мені прийдеться шукати на ощуп. Порившись один день в інтернеті знайшов відеоролик де чувак за допомогою нождачного паперу полірує фари. На наступний день вирішив попробувати. В магазині купив три різних нождачних папери з номерами 1500, 2000 і 2500
Спочатку вирішив попробувати на поворотніку, на всяк випадок щоб завтра не купляти нові фари. Шліфувати потрібно починати з 1500 нождачки, обов'язково з водою сильно не прикладаючись, рівномірно, щоб добитись рівномірного матового стану пластику, поступово переходимо до 2000 і 2500. В кінцевому результаті скло получається гладке але все ж таки матове. Дальше брав звичайний Антицарапін на жорстку тряпку і акуратно втирав в скло. Після рівномірного розтирання по склу полірував звичайною мікрофіброю. Антицарапіном проходив три рази. А от кузов навколо фари варто обклеїти паперовим скотчем, бо можна його нечайно зачепити нождачкою. На дві фари пішло близько трьох годин. Результат оцінюйте самі.
IMAG0113.jpg 108,68К 51 раз скачано IMAG0114.jpg 101,22К 53 раз скачано IMAG0115.jpg 119,3К 41 раз скачано IMAG0116.jpg 143,32К 41 раз скачано IMAG0117.jpg 201,7К 38 раз скачано IMAG0118.jpg 91,03К 37 раз скачано
#18
Опубликовано 27 Октябрь 2015 - 01:12
VBoruts, це називається проста поліровка фар, так полірують практично всі. питання в іншому, що після поліровки пластик фари треба захистити від ультрафіолету за допомогою плівки чи лакування. і до речі можна починати чи не з 800ки якщо заводський лак пішов плямами.
ЗІ: судячи по фото машина була бита в праву сторону і поміняли праву фару поставили звичайну галогенову лінзу. (ну або перебирали фари з розборкою). бампер мінявся. посвіти на стіну з 10м і виклади фото і все стане ясно.
#19
Опубликовано 27 Октябрь 2015 - 10:47
VBoruts, це називається проста поліровка фар, так полірують практично всі. питання в іншому, що після поліровки пластик фари треба захистити від ультрафіолету за допомогою плівки чи лакування. і до речі можна починати чи не з 800ки якщо заводський лак пішов плямами.
ЗІ: судячи по фото машина була бита в праву сторону і поміняли праву фару поставили звичайну галогенову лінзу. (ну або перебирали фари з розборкою). бампер мінявся. посвіти на стіну з 10м і виклади фото і все стане ясно.
На рахунок бита чи не бита навіть сперечатись не буду, це ж не авто з салону. Більш ніж впевнений що там не тільки один бампер мінявся, ще може і пробіг скручувався.
#20
Опубликовано 29 Октябрь 2015 - 11:14
Макс чого так слабо,ціла була бита-мальована, жива тільки ліва фара і крило,)?VBoruts, це називається проста поліровка фар, так полірують практично всі. питання в іншому, що після поліровки пластик фари треба захистити від ультрафіолету за допомогою плівки чи лакування. і до речі можна починати чи не з 800ки якщо заводський лак пішов плямами.
ЗІ: судячи по фото машина була бита в праву сторону і поміняли праву фару поставили звичайну галогенову лінзу. (ну або перебирали фари з розборкою). бампер мінявся. посвіти на стіну з 10м і виклади фото і все стане ясно.
#22
Опубликовано 29 Октябрь 2015 - 13:19
vovik1104, до чого тут сарказм? у Топікстартера, одна права галогенова а ліва ксенонова, це видно по склу фари, і до того ж бампер міняний бо мали б бути омивачі фар, бо судячи з блоку керуванням світла стоїть оригінальний ксенон (в одній фарі), так як стоїть автокорекція висоти фар, знову ж таки судячи з блоку керування світлом. хоча круїзу нема, тому можуть бути різні мутки, по ВІНу для 99 року можна пробити повну комплектацію з заводу і вже гадати далі.
#26
Опубликовано 31 Октябрь 2015 - 12:17
#27
Опубликовано 31 Октябрь 2015 - 14:46
Вітаю в клюбі !!!! Катаєш що 5 днів? В мене раніше був пассат Б5 на поляках, о то було весело))))), по декілька годин в "колейці")))
Кожен 5 день акційний, а деколи і свидше коли треба щось привезти.
Я вчора друга забирав з Краківця, станом на 02.00 ночі напевно 2 кілометра черга, то реально сутку треба стояти в черзі
Ну не знаю як на Краківці, а на Раві-Руській 3 кілометра за 6-7 годин проїдеш.
#28
Опубликовано 23 Ноябрь 2015 - 09:51
це називається проста поліровка фар, так полірують практично всі. питання в іншому, що після поліровки пластик фари треба захистити від ультрафіолету за допомогою плівки чи лакування.
доречі цікавить, де такеє роблють? хтось користувався даним сервісом недавно?
#32
Опубликовано 27 Ноябрь 2015 - 23:20
і лакував чи плівкою поклеїв?
Не лакував і нічим не клеїв. Так і залишив, вже два місяці катаюсь все в нормі
легше купити робочий на розбірці. там треба його розбирати і відновлювати шлейф на екран. тобі буде легше придбати БК на розбірці в Польщі.
Так в мене з екраном все добре, він мене розхід не хоче показувати, одні нулі висвічує і весь час світить помилка рівня масла, одну температуру і пробіг правильно показує
#33
Опубликовано 28 Ноябрь 2015 - 10:09
Не лакував і нічим не клеїв. Так і залишив, вже два місяці катаюсь все в нормі
два місяці не показник, мені вистарчило одного лише полірування приблизно на місяців 6-7...Досвід багатьох показує. що вони і далі дряпаються (а-ля сколи і таке інше) плюс жовтіють від ультрафіолету, тому радять захищати...я доречі натрапив на рекламку де полірнути фари і заклеїти їх плівкою 450 грн за обидві https://www.facebook...84/?pnref=story
Изменено: Омегоюзер, 28 Ноябрь 2015 - 10:14
#34
Опубликовано 29 Ноябрь 2015 - 11:26
два місяці не показник, мені вистарчило одного лише полірування приблизно на місяців 6-7...Досвід багатьох показує. що вони і далі дряпаються (а-ля сколи і таке інше) плюс жовтіють від ультрафіолету, тому радять захищати...я доречі натрапив на рекламку де полірнути фари і заклеїти їх плівкою 450 грн за обидві https://www.facebook...84/?pnref=story
Будем бачити як воно буде. Казали мені що для захисту можна відполірувати пастою темпо для захисту.
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых