Реклама
#3186
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 09:39
rogii. Який рік, ціна і комплектація? Дивно,що там місця меньше, чим в Гольфу. Думав навпаки більше.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3188
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 12:32
Seksinika. В Ліфа 40 квт теж є гальмування на пас, перешкоди. Також якщо в режимі Є-Педаль то тормозами можна не користуватись взагалі).
Смотря в какой комплектации, а такой рекуперации как в аЙ3 у него все равно нету.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#3189
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 13:19
2019, біля 21тис$ буде (18500€ там з поверненням пдв), комплектація преміум (типу максимальна, але дивна, є підігріви, вентиляція сидінь, адаптивний круїз, дистронік, але немає пам'яті сидінь), є тепловий насос.Який рік, ціна і комплектація? Дивно,що там місця меньше, чим в Гольфу. Думав навпаки більше.
Попереду зручніше в Коні, позаду в гольфі і не через недостатність місця як такого, а через особливості заднього дивану (в гольфі він зручніший), плюс немає місця не за, а під передніми сидіннями, щоб тому, хто позаду підсунути туди ноги.
Візуально не менше, але в гольфі просто сидіти зручніше. Я тестував сидіння позаду, поки дружина їздила, то прям дискомфорту не було. В мене позаду будуть сидіти діти, тому для нас взагалі без питань.Меньше тому що Кона, це хоть і розтягнутий,але В-клас.
Поставив на облік.
Ще й номера нормальні вибрав)
Изменено: rogii, 20 Ноябрь 2023 - 22:54
#3193
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 14:51
Смотря в какой комплектации, а такой рекуперации как в аЙ3 у него все равно нету.
Такой це какой?).
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3195
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 14:57
2019, біля 21тис$ буде (18500€ там з поверненням пдв), комплектація преміум (типу максимальна, але дивна, є підігріви, вентиляція сидінь, адаптивний круїз, дистронік, але немає пам'яті сидінь), є тепловий насос.
Попереду зручніше в Коні, позаду в гольфі і не через недостатність місця як такого, а через особливості заднього дивану (в гольфі він зручніший), плюс немає місця не за, а під передніми сидіннями, щоб тому, хто позаду підсунути туди ноги.
Візуально не менше, але в гольфі просто сидіти зручніше. Я тестував сидіння позаду, поки дружина їздила, то прям дискомфорту не було. В мене позаду будуть сидіти діти, тому для нас взагалі без питань.
Поставив на облік.
Ще й номера нормальні вибрав)
Прикольно. Норм ціна. Вітаю! В Ліфоні місця валом. Даже за мною зі зростом 187 см то сидіти норм. І посадка у ньому, як у паркеті і кліренс норм. Якщо порівнювати з Гольфом то останній краще по якості матеріалів, шумці, керуванню та тормозам, але якщо для сім'ї то Ліфон по посадці, кліренсу та місцю в салоні краще. Думав Кона,щось на кшталт Ліфа по місцю в салоні, посадці і кліренсу, а по якості матеріалів ближче до Гольфа)). Але виходить не так.... Хоча тре посидіти самому та зрівняти.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3197
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 15:00
Самої найкращої від бмв!
Ну це зрозуміло))). І не просто БМВ, а БМВ від Ніки). У неї все найкраще і не іпьоть))
В соседней теме продается Tesla Model 3.
До чего же унылый салон. ИМХО.
Так і є. Катався день. Перше враження бомба! Тулить, рулиться. Потім через пару годин, коли проходить вау ефект починаєш звертати увагу на деталі. Підгонка матеріалів на троєчку, салон простий, кліренсу немає... Друге діло еска, або ікс. Там уже є за що платити. Тройка це бюджет.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3201
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 15:09
Візуально не менше, але в гольфі просто сидіти зручніше. Я тестував сидіння позаду, поки дружина їздила, то прям дискомфорту не було. В мене позаду будуть сидіти діти, тому для нас взагалі без питань.
Теж такі думки виникли, коли покатався на кума робочій Коні.
ІМХО ззаду місця мало. Спереді для середніх людей норм, а от батькові кума, котрий під 120 кг не зручно спереду сидіти на відрізку Рівне-Київ( порівняно із С4 Пікасо і Зафірою Б)
Одного заряду цілком хватає на цю ділянку дороги.
Стартує вона класно, і маневрувати по місту теж класно виходить.
Там, доречі, в неї вже пробігу 170 - по стану на всі 70. Сподобалось авто)
Изменено: Tank89, 16 Ноябрь 2023 - 15:09
#3202
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 15:11
Такой как в аЙ3 нету, у Лиафа в любой комплектации нету а у БМВ в любой комплектации есть, а остановка на препятствие не во всех комплектациях есть и у аЙ3 и у Лиафа.
Ну якщо брати Ліф 40 і Ай3 в одній практично ціні то яка різниця, яка якість тої рекуперації, коли Ліф все рівно на сотку проїде дальше?)
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3203
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 15:17
Ну це зрозуміло))). І не просто БМВ, а БМВ від Ніки). У неї все найкраще і не іпьоть))
Еще раз), в вашем Лиафе, как я понимаю в топовой комплектации, нету такой рекуперации как у аЙ3 в самой ущербной комплектации, так уже понятно)?
Ну якщо брати Ліф 40 і Ай3 в одній практично ціні то яка різниця, яка якість тої рекуперації, коли Ліф все рівно на сотку проїде дальше?)
Треш какой то , а при чем тут "сотку дальше" или клиренс выше с более широким багажником, я написала за рекуперацию и то что в Лифе "сороковке" стовостмидесятке итд ее нету, вы начинаете за мои машины, кто дальше проедет итд , да я заведомо не беру себе на продажу электрички со скисшими батареями что не так то ???
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#3204
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 15:25
Еще раз), в вашем Лиафе, как я понимаю в топовой комплектации, нету такой рекуперации как у аЙ3 в самой ущербной комплектации, так уже понятно)?
Так понятно). Але мова не про мій Ліф, а так взагалі). Мені бмв не тре зовсім. Є два в сім'ї (мот і авто) досить з мене)). Візуально мені ай3 не заходить зовсім. Хоча плюсів там є трохи звісно. Але те, що у нього пробіг на рівні першого Ліфа, а ціна більша в два рази це звичайно перекреслює все хороше, що у ньому є. На мою думку.
Еще раз), в вашем Лиафе, как я понимаю в топовой комплектации, нету такой рекуперации как у аЙ3 в самой ущербной комплектации, так уже понятно)?
Треш какой то , а при чем тут "сотку дальше" или клиренс выше с более широким багажником, я написала за рекуперацию и то что в Лифе "сороковке" стовостмидесятке итд ее нету, вы начинаете за мои машины, кто дальше проедет итд , да я заведомо не беру себе на продажу электрички со скисшими батареями что не так то ???
Ну так який тоді плюс рекуперації, якщо є авто за цю ціну котре проїде дальше з гіршою рекуперацією? Я про це, а ви за своє))
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3205
Опубликовано 16 Ноябрь 2023 - 15:31
Ну вот), так я тоже не про свой БМВ я его то и своим не считаю если на то пошло), я в целом о его рекуперации, еще раз я не ездила ни на одной электрички у которой бы была подобная, шу меня квадроцикл есть) 700 кубовый, так аЙ3 в разы быстрее его останавливается если ногу с газа убрать.
Ну так який тоді плюс рекуперації, якщо є авто за цю ціну котре проїде дальше з гіршою рекуперацією? Я про це, а ви за своє))
Какой я в ней вижу плюс я выше написала) и это не больший пробег или меньшая стоимость, мне она нравится я реально могу пол дня ездить и не трогать педаль тормоза))), ребенку не нравится, стартует говорит сильно быстро а наката нет), включает себе эко + , а на Лиафе Нравится Теслу не даю
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#3206
Опубликовано 17 Ноябрь 2023 - 00:00
Та до чого тут це? Останній мій «жигуль» був 2018 року випуску на 286к.с., тому вираз «після жигуля» зовсім не в тему. Ну і з совком порівнювати простий тест драйв авто це щось зовсім не те…
Ну не треба так буквально, то було про "вау ефект", переходу з двс на електро
А чому такі думки виникли?)
Може тому що нема помаранчових поворотників, а фарбовані лампи не побачила
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#3208
Опубликовано 17 Ноябрь 2023 - 06:54
Та нє, вона ж ще ж не на обліку, на євробляхах. Потестував біля години та й поставив в двір. Буду ловити електронну чергу на запис в СЦ.
зроби декілька фото може
зі . побачив колір какашка))))))
Смотря в какой комплектации, а такой рекуперации как в аЙ3 у него все равно нету.
типа: спустился с горки "две полоски" добавились?
Изменено: Дядя k0tЪ, 17 Ноябрь 2023 - 07:02
Если вы не материтесь за рулем, значит вы не следите за дорогой
#3211
Опубликовано 17 Ноябрь 2023 - 10:21
Думаю над зимовою резиною. Хтось мав справу з преміум брендами, зробленими в Китаї? Дуже гарна ціна зараз на Goodyear UltraGrip Ice+ 215/55 R17
То краще перенести в профільну тему, аби тут не розводити
https://www.opel-clu...ashivaem/page-8
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#3212
Опубликовано 17 Ноябрь 2023 - 17:37
Через несподіване погіршення погодних умов, змушений був (2 роки тому) купити в Німеччині різноширокий комплект KUMHO на своє авто виробництва China… R18. Минулу зиму також відкатав на них (авто задньопривідне) - жодних зауважень. Торгував цими шинами, до речі, офіційний дилер моєї марки авто.Ну трохи є таке). Зато бруд не видно, можна рідше мити).
Думаю над зимовою резиною. Хтось мав справу з преміум брендами, зробленими в Китаї? Дуже гарна ціна зараз на Goodyear UltraGrip Ice+ 215/55 R17
P.S. Нехай хтось перенесе і мою відповідь до відповідного розділу…
Изменено: Лемберг, 17 Ноябрь 2023 - 17:38
#3214
Опубликовано 18 Ноябрь 2023 - 23:28
Изменено: rogii, 18 Ноябрь 2023 - 23:28
#3215
Опубликовано 19 Ноябрь 2023 - 00:49
Кона очень мелкая у меня клиент года три назад сильно хотел, я его отправила посмотреть любую ближайшую ему машину в наличии, в итоге закончилось тем что я привезла ему КиА Ниро, машины +- одинаковые но Ниро намного просторнее, тоже самое те Китайские дерчики аля "Хонда", дети ттам помещаются но взрослым не комфортно.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#3217
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 18:04
как похоладало, так сдулись электроавтосрачи? все по гараж? до весны...
А чо?)). Сьогодня наїздив з підігрівами керма, дупи з пічкою 70 км. З соткою в запасі приїхав домів)). А що там у мазутчиків? Почім бенз-гас квас?)))
Изменено: max911, 23 Ноябрь 2023 - 18:05
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3220
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 20:02
Розхід звичайно виріс, у мене з 20 до 24квт/100, але ще ж не дуже й холодно і авто ночує в теплому гаражі, побачим що буде далі.как похоладало, так сдулись электроавтосрачи? все по гараж? до весны...
Але на разі вже про 300км на заряді можна забути.
Также с меткой «Tesla, Leaf, Bolt»
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
10 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 10 гостей, 0 скрытых