Хороший, маловат размер но хороший, подозреваю стоит как небольшой частный домик под Киевом, квадратов на 120).
Реклама
#3013
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 11:09
В принципе со всех можно снять даже с Теслы которая это не поддерживает.
У сосед Китай купил, 40кВт батарея у него вообще штатно там реализовано и можно снимать с машины до 3кВт + солнечные панели у него стоят 35кВт в итоге и машина и повербанк
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#3018
Опубликовано 24 Октябрь 2023 - 20:42
а у яких популярних авто реалізована така функція?
Ліф тільки. Всі інші не зовсім популярні.
F-150 електричка також має таку функцію але він поки не популярний із-за кінської ціни.
Аутландер плуг-ін гібрид має таку функцію.
Тесла, нажаль, цього не вміє.В перших моделях була така опція.
#3020
Опубликовано 25 Октябрь 2023 - 08:19
другий ліф має таку функцію?
Так.
Nissan Leaf (36-62 кВт*год) – для цього електромобіля доступні опції V2G та V2H. Єдиний мінус – щоб скористатися цими можливостями, вдома потрібна спеціальна силова установка, яка буде розподіляти та направляти електрику.
#3021
Опубликовано 26 Октябрь 2023 - 12:03
Так.
Nissan Leaf (36-62 кВт*год) – для цього електромобіля доступні опції V2G та V2H. Єдиний мінус – щоб скористатися цими можливостями, вдома потрібна спеціальна силова установка, яка буде розподіляти та направляти електрику.
Прикольно. Не знав про це. Цікаво що це за силова установка?))
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3022
Опубликовано 26 Октябрь 2023 - 21:13
Як пише статистика з гугла, краще цю можливість не використовувати, особливо в китайцях. Ібо авто частенько перетворюється в кірпіч (Цеглу). Екофло і тому подібне дешевше обходяться.
Що до питання блекаутів і електроавто, то свій приклад - маю гену 8квт з газовим карбюратором, підєднаний до газової мережі з витратою до 3 кубів газу (8 грн/куб).
Изменено: Koval, 26 Октябрь 2023 - 21:15
#3023
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 07:38
Як пише статистика з гугла, краще цю можливість не використовувати, особливо в китайцях. Ібо авто частенько перетворюється в кірпіч (Цеглу). Екофло і тому подібне дешевше обходяться.
Що до питання блекаутів і електроавто, то свій приклад - маю гену 8квт з газовим карбюратором, підєднаний до газової мережі з витратою до 3 кубів газу (8 грн/куб).
А як кажуть не іксперти-читаки тирнетів а власники китайських електричок, всю зиму авто відмінно відпрацювало з V2L через т.з. розрядник
Головне розуміти можливості розрядника та не економити на дротах. Бо "з дуру можна ж і @x зламати"
#3024
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 07:45
Цікаво що це за силова установка?))
всю зиму авто відмінно відпрацювало з V2L через т.з. розрядник Головне розуміти можливості розрядника та не економити на дротах.
Розрядник можна самому зробити чи купити китайський "заводський" від 50 до 500 бакса.
#3025
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 08:07
Розрядник можна самому зробити чи купити китайський "заводський" від 50 до 500 бакса.
навряд самому. Там важкий ящик повний якихось мікросхем) Ціна під замовлення 350, наявність 450-500, хто як просить. Влітку по наявності можна було взяти за 350-400.
Ну і найцікавіше - батарея 60 квт. І поїздити трохи і на будинок трохи віддати і зарядитись коли світло буде...)
А так то да, чуваки у гуглі напишуть китаєць знач гівно. Краще десятирічний якийсь "чудомобіль (аби нікого не образить) " із напівдохлою батарейкою 20 квт
#3026
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 08:24
Тур,Трохи не так виразився. Розрядників на китайців вагон. Їх треба доробляти для ліфа. Не реклама.
https://www.olx.ua/d...2l-IDRqSGb.html
#3027
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 08:52
Тур,Трохи не так виразився. Розрядників на китайців вагон. Їх треба доробляти для ліфа. Не реклама.
Нічого не можу сказати. Із аспектами експлуатації розрядкиків на ліфі я не знайомий.
Хоча, як дехто міг би сказати, що у ютубі он всі кажуть, що....
#3028
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 09:18
навряд самому. Там важкий ящик повний якихось мікросхем) Ціна під замовлення 350, наявність 450-500, хто як просить. Влітку по наявності можна було взяти за 350-400.
Ну і найцікавіше - батарея 60 квт. І поїздити трохи і на будинок трохи віддати і зарядитись коли світло буде...)
А так то да, чуваки у гуглі напишуть китаєць знач гівно. Краще десятирічний якийсь "чудомобіль (аби нікого не образить) " із напівдохлою батарейкою 20 квт
Ти замовляв? Є контакт? Кинь будь ласка в особисті. Дякую.
Як пише статистика з гугла, краще цю можливість не використовувати, особливо в китайцях. Ібо авто частенько перетворюється в кірпіч (Цеглу). Екофло і тому подібне дешевше обходяться.
Що до питання блекаутів і електроавто, то свій приклад - маю гену 8квт з газовим карбюратором, підєднаний до газової мережі з витратою до 3 кубів газу (8 грн/куб).
Питання в тому, що ніхто електромобіль саме для використання в якості павер банку не купує звісно, але якщо вже він є то чому б і ні? А приєднувати газ через китайські карбюратори в китайський дирчик то така собі справа)). Я б не ризикнув.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#3029
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 18:30
А приєднувати газ через китайські карбюратори в китайський дирчик то така собі справа)). Я б не ризикнув.Приєднувати природний газ з труби і в японський дирчик не зовсім безпечно. Хіба там є клапан який перекриває подачу газу коли генератор глохне. Якщо є такий то чому б ні.
#3030
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 19:33
Приєднувати природний газ з труби і в японський дирчик не зовсім безпечно. Хіба там є клапан який перекриває подачу газу коли генератор глохне. Якщо є такий то чому б ні.
В газовому карбюраторі є захист, при заглоханні перекриває подачу. Це аналог автомобільного ГБО 2 покоління. Прошлу зиму відпахав з два місяці практично постійно. Плюс треба якісним газовим шлангом підключати. Тоді з безпекою все ок. Да, гена типа японська, але зроблена в китаї "MATARI 10000" на 192 двиглі. Тому моя Тесла завжди буде в строю, не зважаючи на блекаути. Головне, щоб був магістральний газ, або на крайняк, бенз на заправках.
Кому цікаво - газовий карб для гени 5-8 квт брав тут: https://www.aliexpre...SmartRedirect=y
Изменено: Koval, 27 Октябрь 2023 - 19:41
#3040
Опубликовано 30 Октябрь 2023 - 17:45
paa, там под рулем справа джостик. прикольно сделано кстати. Это салон про, у икса интереснее, ну как по мне
Блин, ну тож не по людски, левую ногу еще туда-сюда, а правую руку куда пристроить, не на руль же, в самом деле?
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Также с меткой «Tesla, Leaf, Bolt»
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых