Пошук електро авто не настільки простий виявляється). По критерію 200км на день взимку (це мінімум, який мені потрібен) плюс, щоб в ньому ще тих 200км можна було більш-менш комфортно проїхати, не так багато авто попадають в мій бюджет 20$ плюс-мінус. Дивлюся в основному під пригон в Німеччині і Нідерландах. Гольфа з невеликим пробігом і з комплектацією з тепловим насосом та електронним щитком приборів найти практично нереально. В пошуку айоніка, але його теж хочу в максимальній комплектації, а це вже 23+, і то, якщо пощастить. Кона + ніро з 64кВт батареєю 25+, до того ж по коні треба дивитися, чи була заміна батареї по відзивній. Але в ціну 25+ уже поруч маячать китайські айдішки, які майже в усьому кращі, крім зарядного порту і заднього приводу.
Зате тепер на власному досвіді знаю, що з турками в Німеччині краще діло не мати. По телефону говорять одне, по факту зовсім інше.
Під ці критерії Гольф і не попадав. Покатавшись на старому Ліфі для себе зрозумів, що якщо максимальний пробіг в день для мене 100 км то потрібно брати авто котре в зимку проїде мінімум в двічі більше. Тоді буде комфортно їздити на електо тязі без економії і паніки)). А для Гольфа 36 квт 200 км це вже около максимум. У мене Ліф 40 квт теж пишуть 300 км, по факту максимум 270 в режимі улітка, а якщо їхати комфортно то 180-200. Хоча у Сексінки і старий Ліф 160 їде...))))
а за 40-50 річний Х у хорошій комплектаціїї. І що?
Просто цікаво чому мінусують китайські авто. Всерівно їздитимеш на ньому максимум 5-7 років, які він легко тебе відкатає. Авто нове, батарея велика, все модне, сучасне...
+200. Батько купив рік назад нову Хонду. Катається і довольний,що слон. Віддав тоді за неї 22.5. Як на мене то краще чим не зрозуміла бітюга, чи пригониш. Кожному своє!
Изменено: max911, 13 Октябрь 2023 - 10:58