я як думав купити першу електричку щоб « потренуватись» теж над ними задумувався, але повір за пʼять це вже батарейка близько 70% щоб хоч 85% треба дати 6.5-7 і рік щоб хоч 14-15 бувА що скажете за Міцу-ПИжо-Сітро за 5 тисяч?
В міст вже трохи їх є. Може варто спробувати?
Реклама
#2871
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 10:42
#2872
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 14:16
А що скажете за Міцу-ПИжо-Сітро за 5 тисяч?
В міст вже трохи їх є. Може варто спробувати?
Ото таке?
https://www.finn.no/...nnkode=313891023
пробую эту купать, но продавец морозится), с 17 года интереснее чем до.
я як думав купити першу електричку щоб « потренуватись» теж над ними задумувався, але повір за пʼять це вже батарейка близько 70% щоб хоч 85% треба дати 6.5-7 і рік щоб хоч 14-15 був
Грубо 6000 на номерах, та что по моей ссылке, со всеми сертификациями, доверенностями итд.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#2874
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 14:51
Ссылка закрытая
циферка 3 выпала из Url (видно, что она не подчеркнута).
Вот правильная ссылка https://www.finn.no/...nkode=313891023
#2876
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 16:30
циферка 3 выпала из Url (видно, что она не подчеркнута).
Вот правильная ссылка https://www.finn.no/...nkode=313891023
Так прямые не всегда проходят на форуме).
Це ціна в Україні для тебе (без вартості твоїх послуг)? Чи для твого клієнта?
Цену на саму машину смотрим на ее странице в кронах, на сейчас курс к доллару 0.094, комплекс от заключить контракт с дачей задатка продавцу, до отдать в Киеве расстаможенну машину 2800, к этому доверенность водителю 800грн., сертификация 2500-3500грн., налог на таможне 1 евро за 1кВт батареи, постановка на учет 1200грн.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#2877
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 17:35
Цену на саму машину смотрим на ее странице в кронах, на сейчас курс к доллару 0.094, комплекс от заключить контракт с дачей задатка продавцу, до отдать в Киеве расстаможенну машину 2800, к этому доверенность водителю 800грн., сертификация 2500-3500грн., налог на таможне 1 евро за 1кВт батареи, постановка на учет 1200грн.
Емм, я зрозумів, що є формула, просто я не настільки фанат математики, якщо питання не є для мене важливим особисто, все-таки дій досить багато.
Мені (поки що абстрактно) цікаво про конкретно цю машину за 6000. Якщо ти виграєш цей лот, то це буде ціна, за яку вона з доставкою і всіма процедурами в Україні буде для тебе чи для клієнта? Якщо 6000 (припустимо, все буде як ти очікуєш) для тебе, то скільки буде для клієнта?
Калькулятор контори, яка возить електрички з Норвегії, показує по цій машині ціну для клієнта 7200 євро. Правда, я не зрозумів з норвежського сайту яка у неї місткість акумулятора, тому поставив у їхньому калькуляторі галочку на "Я не знаю ємність акумулятора, застосувати середнє значення", не знаю у яку сторону це вплинуло на підсумкову вартість.
#2878
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 18:00
В школі були завдання типу "спрости вираз".
Так от береш ціну в кронах, ділиш на 10 і додаєш 3000$. Виходить орієнтовна ціна в Україні :-)
7000$ - дуже гарна ціна за цю i-Miev'ку
UPD. Пробачте, вчора трохи помилився в коефіцієнтом. Виправлено.
UPD2. Формула актуальна для електричок!
Изменено: Caшка, 20 Сентябрь 2023 - 16:15
#2879
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 19:44
Емм, я зрозумів, що є формула, просто я не настільки фанат математики, якщо питання не є для мене важливим особисто, все-таки дій досить багато.
Мені (поки що абстрактно) цікаво про конкретно цю машину за 6000. Якщо ти виграєш цей лот, то це буде ціна, за яку вона з доставкою і всіма процедурами в Україні буде для тебе чи для клієнта? Якщо 6000 (припустимо, все буде як ти очікуєш) для тебе, то скільки буде для клієнта?
Калькулятор контори, яка возить електрички з Норвегії, показує по цій машині ціну для клієнта 7200 євро. Правда, я не зрозумів з норвежського сайту яка у неї місткість акумулятора, тому поставив у їхньому калькуляторі галочку на "Я не знаю ємність акумулятора, застосувати середнє значення", не знаю у яку сторону це вплинуло на підсумкову вартість.
Это не аукцион, там выигрывать не нужно ни чего), там цена лота указана, конкретно этот продан уже, а если абстрактно то считайте цену 1 к 10 с долларами, прибавляйте 3000 и будет цена на номерах клиенту.
Давайте точно посчитаем) 39961 крона ее цена, в долларах это х 0.094 = 3756 доллара должно попасть на счет продавцу, можете сами с этим справится отлично, нет понадобится тот кто может оплатить за границу потому как свифт у нас сейчас под запретом что бы валюту не выводили за рубеж, плательщик берет за свою услугу 3% от суммы + 100 долларов за платежку 3756+3%(113)+10=3969
Мой комплекс от купить там до отдать вам в Киеве растаможенную машину 2800-2900 в зависимости от локации в Норвегии, лоты смотрим до 55 индекса, все что дальше будет дороже по логистике = 6769 растаможенная машина в Киеве, к этом нужна доверенность водителю эвакуатора 800гр., налог за батарею 1 евро за 1кВт в этой машине 16кВт батарея тобишь 16 евро, сертификация 2500-3500гр. в зависимости где договоритесь могу я за 3000 сделать), постановка на учет 1200гр.
Итого точная стоимость той машины на номерах(для клиента) 6919 долларов.
П.С. Я предлагала в пример грубо 39961 крон посчитать как 3996 долларов и добавить 3000 = 6996 выходит, в реальности чуть дешевле 6919(для клиента).
В школі були завдання типу "спрости вираз".
Так от береш ціну в кронах, ділиш на 100 і додаєш 3000$. Виходить орієнтовна ціна в Україні :-)
7000$ - дуже гарна ціна за цю i-Miev'ку
Вот блин, реально проще не куда), цена может немного меняться от курса кроны к доллару и от емкости батареи, но в такой просчет мы точно помещаемся, по ДВС там другая ибо налог на таможне очень сильно больше + еще и ПФ при регистрации, дорогие машины свыше 30000 долларов логистика будет дороже как и по новым машинам, потому как ответственность больше и водители оценивают свой труд выше.
Я недели полторы как машину там купила), эту вот белую красавицу)
Как бы блюду интригу , купила местному форумчанину, захочет отпишется по приезду а я как встречу то видосик в Тик-Ток сниму .
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#2880
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 20:16
Давайте точно посчитаем) 39961 крона ее цена, в долларах это х 0.094 = 3756 доллара должно попасть на счет продавцу, можете сами с этим справится отлично, нет понадобится тот кто может оплатить за границу потому как свифт у нас сейчас под запретом что бы валюту не выводили за рубеж, плательщик берет за свою услугу 3% от суммы + 100 долларов за платежку 3756+3%(113)+10=3969
Мой комплекс от купить там до отдать вам в Киеве растаможенную машину 2800-2900 в зависимости от локации в Норвегии, лоты смотрим до 55 индекса, все что дальше будет дороже по логистике = 6769 растаможенная машина в Киеве, к этом нужна доверенность водителю эвакуатора 800гр., налог за батарею 1 евро за 1кВт в этой машине 16кВт батарея тобишь 16 евро, сертификация 2500-3500гр. в зависимости где договоритесь могу я за 3000 сделать), постановка на учет 1200гр.
Итого точная стоимость той машины на номерах(для клиента) 6919 долларов.
П.С. Я предлагала в пример грубо 39961 крон посчитать как 3996 долларов и добавить 3000 = 6996 выходит, в реальности чуть дешевле 6919(для клиента).
Навіть я почав щось розуміти
В школі були завдання типу "спрости вираз".
Так от береш ціну в кронах, ділиш на 100 і додаєш 3000$. Виходить орієнтовна ціна в Україні :-)
7000$ - дуже гарна ціна за цю i-Miev'ку
Это не аукцион, там выигрывать не нужно ни чего), там цена лота указана, конкретно этот продан уже, а если абстрактно то считайте цену 1 к 10 с долларами, прибавляйте 3000 и будет цена на номерах клиенту.
Така формула взагалі дуже доступна для мене.
seksinika, а якщо електромобілем користуватися раз на два тижні і їздити на 25-60 км, то йому скоро кінець буде, чи це проблемний сценарій тільки для не плаг-ін гібриду?
А якщо для електромобіля це не проблема, то чи повинен він для уникнення/компенсації саморозряду стояти весь час на підзарядці? А якщо не весь час, то як часто?
#2881
Опубликовано 19 Сентябрь 2023 - 21:38
seksinika, а якщо електромобілем користуватися раз на два тижні і їздити на 25-60 км, то йому скоро кінець буде, чи це проблемний сценарій тільки для не плаг-ін гібриду?
А якщо для електромобіля це не проблема, то чи повинен він для уникнення/компенсації саморозряду стояти весь час на підзарядці? А якщо не весь час, то як часто?
Нормально все с ним будет, он такую эксплуатацию переживет легче чем машина с ДВС, главное стараться держать батарею заряженной от 20 до 80%,
ну тут есть разные машины, к примеру Тесла на Тегре высаживается при простое в ноль за несколько месяцев), а вот она же на Интеле быстро засыпает и заряд практически не теряет, но вот если у Теслы с Тегрой стрелянная безопасность то она заряд не теряет) но теряет 12 вольтовую батарею), а если говорить о Нисане Лиаф то он как в Калифорнии при при погрузке был заряжен на 42 мили, так его через три месяца в Клайпеде и достали заряженным на 41 с половиной милю))), Форд Фокус пытается в минус подогревать свою батарею, естественно он будет терять заряд, то вообще машина очень загадочная, способное преподнести очень неожиданные сюрпризы и вот производитель пишет, мол если оставляете ее надолго то лучше оставить ее подключенной к розетке, но обязательно при этом ограничив полный заряд до 80%, в этом случаи машина будет сама контролировать свой заряд и пополнять его запас.
П.С. У меня когда Тесла С 15 года на Тегре была и я уезжала зимой на месяц/два, то я ее оставляла включенной в розетку на слабом токе 7 ампер, ограничивала заряд 70% и давала коридор для зарядки с 23.15(ночной тариф ), В250Е не теряет, Соул не теряет, Лиаф не теряет, РАВ-4ЕВ не теряет, Тесла Х у меня сейчас на Интеле, по ощущениям очень быстро засыпает и если теряет то совсем немного.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#2884
Опубликовано 24 Сентябрь 2023 - 06:54
А хто і шо може порадити із Plug-In гібридів? Але не страшне як Пріус
Шось стало трохи напрягать заправлятись по 63 грн. за літр 98-го...
Щоденний пробіг на роботу і додому складає 60 км. От задумався щодо гібрида, який на батареї може проїхати +- 50 км.
Шеві Вольт трохи малий, да й по комфорту/плюшкам хотілось би не гірше, ніж в Буйку Преміум 2.
Поки із того що дивився, найбільш підходить Ford Fusion Energy (PHEV) в комплектації Титаніум.
#2886
Опубликовано 24 Сентябрь 2023 - 09:41
Він чисто на електриці 50км не проїде, скоріше біля 30 і то не взимку. Якщо потрібно більше, то з седанів-гібридів можна розглянути хонду кларіті, якщо дизайн і ціна не відлякують.
Для такого пробега действительно из массового - вольт 1 (с натяжкой), вольт 2 или кларити
Ни ГМО, ни ГБО
#2887
Опубликовано 24 Сентябрь 2023 - 09:42
Кларити хорошая машина, но плагин-гибрид это как резина зима-лето , технически сложная машина которая в себя включает все возможные засады как электро так и ДВС вариантов + таможня по ним дорогая ибо как ДВС таможаться, они конечно имеют право на жизнь но лично мне чистые электрички нравятся больше и если я раз в месяц на какой то общественной а не домашней розетке заряжусь, то и за 10лет разницу между таможенными налогами на половину не отобью).
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#2888
Опубликовано 24 Сентябрь 2023 - 10:16
Кларіті, то ще страшніше ніж Пріус ;)Він чисто на електриці 50км не проїде, скоріше біля 30 і то не взимку. Якщо потрібно більше, то з седанів-гібридів можна розглянути хонду кларіті, якщо дизайн і ціна не відлякують.
В рестайловому Фьюжені (кажись з 2018 року) збільшили батарею з 7,6 кіловат кажись на 9,2, то на 50 км має хватити. Але подивився огляди, чисто на електриці він розганяється геть печально. Таки мабуть другого Вольта треба дивитись...
#2889
Опубликовано 24 Сентябрь 2023 - 11:06
Ни как не хватит), 9.2 это номинал, рабочий объем не больше 8 в новой машине будет, в общим рассчитывать нужно на 6 при расходе 15 на сто = 30км. должен проезжать точно, но летом и без климата , то в пробках экономить и не загрязнять окружающую среду машина, а не ездить на работу.
Да и еще если не наваливать потому что если наваливать то расход можно и 30 легко посмотреть).
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#2890
Опубликовано 24 Сентябрь 2023 - 11:11
Ни как не хватит), 9.2 это номинал, рабочий объем не больше 8 в новой машине будет, в общим рассчитывать нужно на 6 при расходе 15 на сто = 30км. должен проезжать точно, но летом и без климата , то в пробках экономить и не загрязнять окружающую среду машина, а не ездить на работу.
Да и еще если не наваливать потому что если наваливать то расход можно и 30 легко посмотреть).
Тоді печаль. Блін, чому нормального седана Д класу не зробити гібридного типу другого Вольта?
#2893
Опубликовано 25 Сентябрь 2023 - 18:28
а потім затягне і дійдеш до 45К за якусь теслу. Витрати підштовхнуть до заробітків.
На думку знавців електричок, з'явилось авто яке перевершило Теслу і як не дивно саме з Піднебесної, під назвою Zeekr 001. Випускається компанією Geely. Zeekr 001 YOU повний привід, батарейка - 100 кВт/г. Оголошено запас ходу - 606 км. Потужність - 544 к.с. Передній двигун 200 кВт + задній двигун 200 кВт)
Изменено: figarey, 25 Сентябрь 2023 - 18:28
#2895
Опубликовано 25 Сентябрь 2023 - 22:05
Без слов все на видео).
https://www.tiktok.c...436192160761370
Возможен привоз любого лота под заказ из США, как со страховых аукционов так и с аукциона целых автомобилей Манхейм, мой гонорар за подобное действо(подбор машины, согласование цены, все манипуляции по США, доставка в порт Клайпеда, доставка в Украину автовозом, сопровождение всех действий в Украине до постановки на учет) 400 долларов при цене автомобиля до 8000 долларов, 500 долларов при цена до 15000 долларов, 600 долларов при цене до 20000 долларов - сотрудничаю с дилерами не имеющими аккредитации и дилерства на Manheim - играю машины с закрытых аукционов!!!
Так же возможно приобретение, полное сопровождение на всех этапах и привоз с оформлением под ключ автомобилей из Норвегии
www.finn.no/car/used/search.html?sort=PUBLISHED_DESC
Отзывы обо мне
reibert.info/threads/seksinika.482233/
Мой Tik-Tok nika_32_01_
Немного моего Ютуба)
https://www.youtube....bRrDyyNggui-xrw
П.С. Пишите если что мне на Вайбер 0985509255 будет быстрее и удобнее!
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#2896
Опубликовано 26 Сентябрь 2023 - 10:49
На думку знавців електричок, з'явилось авто яке перевершило Теслу і як не дивно саме з Піднебесної, під назвою Zeekr 001. Випускається компанією Geely. Zeekr 001 YOU повний привід, батарейка - 100 кВт/г. Оголошено запас ходу - 606 км. Потужність - 544 к.с. Передній двигун 200 кВт + задній двигун 200 кВт)
Zeekr 001 WE задній привід де ємність батареї - 140 кВт/г. а запас ходу - 1032 км. Потужність - 200 кВт + 272 к.с.Китайці зробили крок так не слабо, до гурту випустили паркетника Zeekr Х, та автобус V-class, Zeekr 009 який тулить до сотки за 4.5сек. АВТОБУС!!!
Заявленные китайские километры пробега нужно делить на 1,5, тогда это примерно реалии.
Изменено: Koval, 26 Сентябрь 2023 - 10:50
#2899
Опубликовано 26 Сентябрь 2023 - 12:57
Реалії Zeekr 001
63600 у.о. - дороХо!
https://auto.ria.com...1_35262939.html
Цікава і актуальна фішка електрички Honda NS-1, це можливіть віддавати електроенергію з потужністью до 2 кВт.
Тобто у Вас є в запасі павербанка на 60 кВт з можливістью підключення приладів до 2 кВт.
З максимальним навантаженням більше 2-х суток просидіти можна підключившись до автівки.
#2900
Опубликовано 26 Сентябрь 2023 - 13:06
63600 у.о. - дороХо!
https://ncars.com.ua/models/zeekr/001/ Tesla Model Y 2023 з Європи -- в Тернополі, зі всіма "послугами", 52 зелених. https://youtu.be/PRgo5RVtgT0
Изменено: figarey, 26 Сентябрь 2023 - 13:12
#2901
Опубликовано 26 Сентябрь 2023 - 13:20
Цікава і актуальна фішка електрички Honda NS-1, це можливіть віддавати електроенергію з потужністью до 2 кВт.
Тобто у Вас є в запасі павербанка на 60 кВт з можливістью підключення приладів до 2 кВт.
З максимальним навантаженням більше 2-х суток просидіти можна підключившись до автівки.
називаться функція V2L. Практично стандартна фішка, до інших моделей хонди купуєш розрядник за 350-500 баксів і витягуєш з авто до 5 квт без проблем)
#2903
Опубликовано 26 Сентябрь 2023 - 15:50
Ну так гібрид це авто не для гонок, яке там розганятись.Кларіті, то ще страшніше ніж Пріус ;)
В рестайловому Фьюжені (кажись з 2018 року) збільшили батарею з 7,6 кіловат кажись на 9,2, то на 50 км має хватити. Але подивився огляди, чисто на електриці він розганяється геть печально. Таки мабуть другого Вольта треба дивитись...
Фьюж їде реальних 40км.
Є в БЦ хлопці які підкидали батарейку і фьюж поїхав 100км.але дорого.Можна ще туда гбо прикрутити , тоді зовсім по розхіду буде копійки.
З плагінів фьюж мабуть самий цікавий варіант і велике і комфортне і сімпотне.
Але коштує зараз не мало.
#2904
Опубликовано 27 Сентябрь 2023 - 05:47
Ну так гібрид це авто не для гонок, яке там розганятись.
Фьюж їде реальних 40км.
Є в БЦ хлопці які підкидали батарейку і фьюж поїхав 100км.але дорого.Можна ще туда гбо прикрутити , тоді зовсім по розхіду буде копійки.
З плагінів фьюж мабуть самий цікавий варіант і велике і комфортне і сімпотне.
Але коштує зараз не мало.
Так, варіант цікавий. Але не згоден, що гібрид - значить не їде. Той же ХС60 5,5 сек до сотні.
Фьюж дійсно самий цікавий із сегмента до 20 куе, але багажніка там практично геть нема і прискорення таке собі. Хз, ще буду думати.
#2905
Опубликовано 27 Сентябрь 2023 - 06:53
називаться функція V2L. Практично стандартна фішка, до інших моделей хонди купуєш розрядник за 350-500 баксів і витягуєш з авто до 5 квт без проблем)
Це не стандарт Хонди. Цн стагдарт китайського порта.
От тільки фоллц цей стандарт ріже :)
Ни ГМО, ни ГБО
Также с меткой «Tesla, Leaf, Bolt»
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых