Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Електромобіль

Tesla Leaf Bolt

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
4831 ответов в теме

#2696
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7162
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 06 Август 2023 - 22:49

Шусман, Тут кожному своє. Поступово "електрички" входять в наше життя, налагоджується інфраструктура. Зараз це далеко не ідеальне авто для всіх. Так, є ті, в кого це друге-трете авто, близькість до розетки, невеликі добові пробіги. Та навіть якщо це єдине авто, є люди готові миритись з деякими обмеженнями в обмін на зручність керування тягою та й взагалі зараз це модно.

Але для більшості електромобілі мають декілька моментів які роблять експлуатацію дуже незручною або неможливою.

По-перше: це дорого, хай не для всіх та не у всіх випадках, але це факт. Авто дорожчі в купівлі, дорожчі при довготривалому (10-15-20 років) користуванні.

По-друге: малий запас ходу та нерозвинена зарядна інфраструктура.  Навіть авто з паспортним запасом ходу 500-700 км і близько не можуть замінити авто с ДВЗ для більшості мешканців багатоквартирних будинків або інших, яки мають обмежений доступ до джерела живлення потрібної потужності. Пробіг в деяких умовах можно ділити на два, а це унеможливлює експлуатацію у випадках термінової потреби проїхати 400-500 за день і немає можливості або часу підзарядитись.

І в майбутньому нічого в цьому плані не зміниться. Зараз задля пробігу можна запхати хоч дві тони батарей, але революцій в плані суттєвого підвищення ємності АКБ (Ват година на кг) немає вже багато років, і не думаю що будуть в осяжному майбутньому.

Думаю, що ми дійдемо до розгалуженої інфраструктури, коли буквально в кожному дворі будуть зарядні пункти. А хімія батарей буде пристосована до швидкої зарядки без суттєвого зниження ресурса. І тоді наприклад дорога в 500 км з півгодинною зупинкою на підзарядку буде розглядатись як буденність.

Є ще "по-третє" зв'язане з виробництвом акумуляторів та виробництвом електроенергії. Якщо просто порахувати: витрата 15-20 кВт на 100 км, пробіг хай 15-20 тис/рік - то середній електромобіль вимагає ~4-5 тис кВт на рік. На, скажімо, 5 млн авто + 20 млрд кВт, наче і небагато... Але це вже високі матерії не видимі для пересічного користувача.


Изменено: Olaf, 06 Август 2023 - 22:51

  • 0
 

 


#2697
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6471
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 07 Август 2023 - 09:57

Olaf,Скільки годин готовий сидіти за кермом? Я більше трьох не хочу. Нехай проїдеш за 3 години по автостраді 400 км, зупинився, випив чаю кави, зарядив машину.  


  • 0

#2698
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 07 Август 2023 - 10:01

Маючи зараз три гольфа сім з 1.6акпп 2.0 акпп і е-гольф, задоволення від їзди найбільше саме на електричці, пересідаєш на двс навіть на швидкій роботизованій кпп враження що потрапив в минуле століття, якісь вібрації, звуки, перемикання, що це все таке?:sm13_: хоча коли пересідаєш навіть на практично цивільну шкода Октавія РС ці всі « мінуси двс» стають плюсами і їх хочеться відчувати..

Короче електриці бути, але покищо як друге міське авто.

Изменено: Мірик, 07 Август 2023 - 10:02

  • 0

#2699
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 37
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 07 Август 2023 - 11:07

Olaf,Скільки годин готовий сидіти за кермом? Я більше трьох не хочу. Нехай проїдеш за 3 години по автостраді 400 км, зупинився, випив чаю кави, зарядив машину.

Ты час будешь пить кофе/чай?
  • 0
050-547-37-17

#2700
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6471
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 07 Август 2023 - 12:38

Ты час будешь пить кофе/чай?

 

High Power Charging

We are ramping up our installations of high power hubs (>=150kW £/kWh) on Motorway and national road sites. These hubs can provide up to 100km of driving range in as little as 6 minutes.


  • 0

#2701
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 37
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 07 Август 2023 - 13:22

1. 400 км за 3 часа на современной электричке-это высадить ее со 100 до нуля. Это не 90км/ч тошнить.

2. Скорость зарядки нелинейна и сильно падает после 80 процентов. Если считать в лоб, то 90 квт батарея зарядится минут за 40 на такой зарядке. Но не все так просто)
  • 0
050-547-37-17

#2702
Gran turismo

Gran turismo

    Дока

    • Сообщений 721
  • Имя:turismo
  • Город:Дніпро
  • Авто:По сезону)
  •  
  • Регистрация: 03.04.2015

Опубликовано 07 Август 2023 - 14:16

Бодню посмотрите в Ютубе, и все эти детские возражения отпадут. Варшава- Киев сейчас, с таможней, за 13 часов, с одной заправкой.
Другой вопрос в том, что технологичные технологии)) стоят денег, а у большинства и 10ки на 10летний Лиф нет (а если и есть, то при выборе весь мозг вынесут эти нищеброды своими завышенными ожиданиями к 10летней машине- привет Мирику и Максу, они поймут)))
  • 0

#2703
Yurec-8

Yurec-8

    Авторитет

    • Сообщений 2655
  • Возраст: 50
  • Имя:Юрец
  • Город:Боярка
  • Авто:Lincoln mkz hybrid
  •  
  • Регистрация: 08.09.2006

Опубликовано 07 Август 2023 - 15:44

1. 400 км за 3 часа на современной электричке-это высадить ее со 100 до нуля. Это не 90км/ч тошнить.

2. Скорость зарядки нелинейна и сильно падает после 80 процентов. Если считать в лоб, то 90 квт батарея зарядится минут за 40 на такой зарядке. Но не все так просто)

133км./г. середня, по факту буде рвана 80-160
більшість електричок в такому режимі не проїдуть 400 км.
Зарядить з майже 0 до хоть би 80% в наших реаліях не вийде не то що за 40хв. а ні за час ні за два.

"Варшава- Киев сейчас, с таможней, за 13 часов, с одной заправкой"
Для 90% нашого електропарку , це неможливо.
  • 0
Катал такие Опеля: Калибра 2.0 , Омега А 2.0 (караван) , Омега Б 2.0 (караван)

#2704
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 980
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 07 Август 2023 - 21:45

Варшава- Киев сейчас, с таможней, за 13 часов.

На лаветі? :sm13_:


  • 0

#2705
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7162
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 07 Август 2023 - 22:24

Olaf,Скільки годин готовий сидіти за кермом? Я більше трьох не хочу. Нехай проїдеш за 3 години по автостраді 400 км, зупинився, випив чаю кави, зарядив машину.  

Зазвичай було 250-300 км по звичайних середніх дорогах, потім 5-15 хв. зупинка на розім'ятись, перекус, туалет. Зарядитись за такий час ну ніяк. Та й в кущах зарядки нема ))

Пам'ятаю як років з 5 приятель гнал Ліфа з Київа. 3 чи 4 години "пив каву" на пів дороги до Черкас в Циблях. Тому що швидка зарядка там була не дуже й швидка.

Їздив я потім на тому Ліфі декілька разів пассажиром і раз за кермом. Прикольно, це інший рівень в плані керування тягою та прискоренням.

Пам'ятаю інший випадок. Поїхали перед Новим 21-м Роком на Київ роботу робити. Двома машинами: бус с продукцією і ми на легковій. По приїзду виявилось що об'єкт не готов для нас (прораб сцуко пздбл). Щоб не вертатись назад, вирішили всі їхати далі на другий об'єкт у Вінницю щоб учотирьох зробити його в два рази швидше. Поки доїхали, знайшли готель, було біля 22.30, пробіг за день біля 480 км. Потім день роботи і всю ніч до ранку "свердлили" до Черкас ще 360 км. Який електромобіль витримав би такій пробіг взимку, за умови що заряджатись особливо не було де?.. Розумію: хто шукає - той знайде, але це був би додатковий стрес при тих обставинах.

Тому і пишу, що поки у нас не буде розвиненої мережі швидких зарядних станцій і відповідно підготовлених авто, доти електрички будуть транспортом не на всі випадки життя.


  • 0
 

 


#2706
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 37
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 08 Август 2023 - 07:33

На лаветі? :sm13_:

На шнурке)))
  • 0
050-547-37-17

#2707
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 17848
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 08 Август 2023 - 08:10

Олаф , отож . Припустимо приїдеш відпочивати в Яремчу( цікава дійсність , зараз думка не Партеніт чи Кирилівка ) . Пару разів по дорозі зарядишся . По приїзду першою думкою буде куди ввімкнути зарядку .
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#2708
Gran turismo

Gran turismo

    Дока

    • Сообщений 721
  • Имя:turismo
  • Город:Дніпро
  • Авто:По сезону)
  •  
  • Регистрация: 03.04.2015

Опубликовано 08 Август 2023 - 08:29

Зазвичай було 250-300 км по звичайних середніх дорогах, потім 5-15 хв. зупинка на розім'ятись, перекус, туалет. Зарядитись за такий час ну ніяк. Та й в кущах зарядки нема ))
Пам'ятаю як років з 5 приятель гнал Ліфа з Київа. 3 чи 4 години "пив каву" на пів дороги до Черкас в Циблях. Тому що швидка зарядка там була не дуже й швидка.
Їздив я потім на тому Ліфі декілька разів пассажиром і раз за кермом. Прикольно, це інший рівень в плані керування тягою та прискоренням.
Пам'ятаю інший випадок. Поїхали перед Новим 21-м Роком на Київ роботу робити. Двома машинами: бус с продукцією і ми на легковій. По приїзду виявилось що об'єкт не готов для нас (прораб сцуко пздбл). Щоб не вертатись назад, вирішили всі їхати далі на другий об'єкт у Вінницю щоб учотирьох зробити його в два рази швидше. Поки доїхали, знайшли готель, було біля 22.30, пробіг за день біля 480 км. Потім день роботи і всю ніч до ранку "свердлили" до Черкас ще 360 км. Який електромобіль витримав би такій пробіг взимку, за умови що заряджатись особливо не було де?.. Розумію: хто шукає - той знайде, але це був би додатковий стрес при тих обставинах.
Тому і пишу, що поки у нас не буде розвиненої мережі швидких зарядних станцій і відповідно підготовлених авто, доти електрички будуть транспортом не на всі випадки життя.

Поїхав я колись на 5тоннику на кар'єр купатися. Покупалися, шашлики порихтували, дивлюся, а там пісок вантажать. Ну я за шашлик і домовився, загрузили мені на 5, а усі 10 тон.
А поїхав би на електричці- то хіба було таке можливе?
))
  • 0

#2709
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 17848
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 08 Август 2023 - 08:36

Минулим століттям мислиш . Зараз в розвинених країнах таке буденна справа .
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#2710
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11118
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 08 Август 2023 - 10:02

Поїхав я колись на 5тоннику

Сарказм це непогано.

Але те що легкова "електричка" в наших реаліях не авто на всі випадки життя - факт. 

Який там відсоток електромобілів у нас в користуванні? 

Так ото ж.

 І зміниться це у нас ще не скоро.


  • 0

#2711
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2839
  • Возраст: 55
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 08 Август 2023 - 16:18

На лаветі? :sm13_:

 
Варшава - Киев, гугл говорит что расстояние 782 км.
Моя зинка если экономить, считай 2 раза пройдет это расстояние.
Оценка на сколько хватит топлива после заправки до отсечки - на 1834 км

Правда я перед этим тошнил Днепр-Харьков со скоростью около 100 км\ч, 3-ое взрослых в салоне и все свободное место занято шмотками под самую крышу


w87LndAT_t.jpg


Изменено: nick6482, 08 Август 2023 - 16:24

  • 0

#2712
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 2791
  • Возраст: 39
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla X, Ford F-150
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 08 Август 2023 - 20:13

Так ни кто не спорит с тем, что в случаи поездок Киев - Варшава через день электричка не лучший выбор, опять таки это не лучший выбор для обитателей "скворечников" при отсутствии доступа к розетке), я например за год ездила далеко три раза, один не считается ибо эвакуационно в Познань там дизеля купила и домой на нем приехала), второй в Мамая(Румыния), третий в Несебр(Болгария) и вот все остальное время катаюсь ежедневно вокруг собственной розетки 40-110км. и каких либо неудобств не испытывала), сегодня как то пробочно было + бабуля ученица спереди ехала, добралась я в итоге из дому на Столичный Оптовый на БМВ с расходом 7.7кВт на 100км. :sm13_: это блин 10 гривен 16 копеек за 100км. :sm13_:, обратно по Одесской трассе быстрее дело пошло и вернулась с расходом 9.5кВт на сто), что есть 12.54 за 100.

В общем рейс в круг от розетки и обратно составил 36км. и обошелся 4 гривны и 8 копеек по топливу и вот если мне при этом нужно раз 6 в год испытать неудобство со скоростью зарядки то говорить о чем то глобальном вообще нету смысла), а если учесть что я еду не от точки к точке а люблю по дороге заехать на дня три во Львов + переночевать где то еще после пересечения границы итд, то эти 6 неудобств в год сводятся к одному/двум мелким недоразумениям))) и то как бы ни о чем СУПЕРЧАРД дает залить 100-150кВт в час и о каких таких многочасовых простоях на зарядках рассказывают тут владельцы авто с ДВС я как тот кто ездит на электричках уже лет пять не понимаю).


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#2713
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11118
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 08 Август 2023 - 20:21

все остальное время катаюсь ежедневно вокруг собственной розетки 40-110км. и каких либо неудобств не испытывала

А какие могут быть неудобства в эксплуатации электомобиля в таких условиях? ))

Особенно при наличии второго авто с ДВС на всякий пожарный? ))



 

 

о каких таких многочасовых простоях на зарядках рассказывают тут владельцы авто с ДВС

Далеко не все владельцы электричек ездят на Тесле или на чем-то подобном по пробегу на одной зарядке..  :ad_new:  :ukr:


Изменено: Avtomobilist, 08 Август 2023 - 20:22

  • 0

#2714
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 08 Август 2023 - 20:35

seksinika, щоб зробити розхід 7.7кв це як треба їхати? На шнурку, чи одним каблуком підпихати через відчинені двері:sm13_:
  • 0

#2715
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 2791
  • Возраст: 39
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla X, Ford F-150
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 08 Август 2023 - 20:52

seksinika, щоб зробити розхід 7.7кв це як треба їхати? На шнурку, чи одним каблуком підпихати через відчинені двері :sm13_:

 

Вообще легко), тянучка + крейсерская +- 40км. + БМВ аЙ3 :sm13_:, на Лиафе расход 9.3км. на кВт при тех же условиях, Тесла Х маршрут то же 17-18кВт на сто из всех перечисленных климат не выключается ни при каких условиях только в иКсе.


А какие могут быть неудобства в эксплуатации электомобиля в таких условиях? ))

Особенно при наличии второго авто с ДВС на всякий пожарный? ))

 

Ну не знаю, пишут все что КОНКРЕКТНЫЕ :sm13_:,

то как бы ввиду событий и отсутствия на момент приобретения машины с активным CCS, уже реально продавать собираюсь, удерживает только то что на мойку для фотосета ехать нужно :sm13_:, хорошая кстати машина, масло с фильтрами меняла и полную диагностику сделала), АКТ хоть к сердцу прикладывай из косяков рекомендуется замена аккумулятора, но то не удивительно с ее пробегами, вернее их частотой, уже полтора месяца даже не заводила, стоит себе с полным баком соляры на всякий случай :sm13_:, надо завтра хоть аккумулятор на зарядку поставить.


Мірик,

 

Гольфик кстати так не умеет почему то), мне в Гольфе не нравится как он утром пробег рисует, с розетки пишет к примеру 170, ехать начинаешь и через 10км. уже 130 остаток, у вашего я так понимаю такая же картина? 


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#2716
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6471
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 08 Август 2023 - 20:59

Гольфик кстати так не умеет почему то), мне в Гольфе не нравится как он утром пробег рисует, с розетки пишет к примеру 170, ехать начинаешь и через 10км. уже 130 остаток, у вашего я так понимаю такая же картина? 
В гольфах пробіг малюється від манери їзди за попередній час. Так мені офіціали пояснили.
  • 0

#2717
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 08 Август 2023 - 21:06

Мірик, Гольфик кстати так не умеет почему то), мне в Гольфе не нравится как он утром пробег рисует, с розетки пишет к примеру 170, ехать начинаешь и через 10км. уже 130 остаток, у вашего я так понимаю такая же картина?

у мене на рестайлі 36кв взагалі не так, на повну зарядку( поки що така була одна):sm13_:
Намалював щось близько 200км, катаюсь, порізав 30км, а запас ходу впав тільки на 10км.. але зрозумів що показники він бере і рахує від довготривалого розходу кВ, а не від зарядки чи старту.
  • 0

#2718
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6471
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 08 Август 2023 - 21:07

Вікно відкриєш і зразу пікає і пише шо то перерозхід енергії.


  • 0

#2719
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 08 Август 2023 - 21:10

В гольфах пробіг малюється від манери їзди за попередній час. Так мені офіціали пояснили.

щось типу того, але треба всі показники в нуль збити і побачити що він буде рахувати під свою манеру водіння, я з розходом в 12,5кв проіхав 175км, показує ще 70, по стрілці запасу десь так і є ще 1/4 заряду десь є, хоча спочатку малювала всього 200 пробігу, але я і не обнуляв показники розходу за довгий період.
  • 0

#2720
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6471
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 08 Август 2023 - 21:12

щось типу того, але треба всі показники в нуль збити і побачити що він буде рахувати під свою манеру водіння, я з розходом в 12,5кв проіхав 175км, показує ще 70, по стрілці запасу десь так і є ще 1/4 заряду десь є, хоча спочатку малювала всього 200 пробігу, але я і не обнуляв показники розходу за довгий період.

Так і є.


  • 0

#2721
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 2791
  • Возраст: 39
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla X, Ford F-150
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 08 Август 2023 - 22:04

щось типу того, але треба всі показники в нуль збити і побачити що він буде рахувати під свою манеру водіння, я з розходом в 12,5кв проіхав 175км, показує ще 70, по стрілці запасу десь так і є ще 1/4 заряду десь є, хоча спочатку малювала всього 200 пробігу, але я і не обнуляв показники розходу за довгий період.

Ну как бы 30кВт делим на 12.5 получаем +- 240 должен проехать.


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#2722
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 08 Август 2023 - 22:13

seksinika, так десь і получається
  • 0

#2723
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 2791
  • Возраст: 39
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla X, Ford F-150
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 17 Август 2023 - 08:40

Мірик, а как обстоят дела с привезти караван, что по чем получается, год 2001-2004, длина общая с дышлом 6-7 метров, вес(полный) 1200-1400, хочу себе прикинула по Норвегии и как бы не вариант + по фото не разберешь понятно что там с сыростью внутри)???


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#2724
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 17 Август 2023 - 10:32

Мірик, а как обстоят дела с привезти караван, что по чем получается, год 2001-2004, длина общая с дышлом 6-7 метров, вес(полный) 1200-1400, хочу себе прикинула по Норвегии и как бы не вариант + по фото не разберешь понятно что там с сыростью внутри)???

доставка по ціні як легкова машина в середньому 800€, якщо сам на колесах котиться, розмитнення думаю як і на причіпи 33% від вартості яку пропустить митниця, + стандартні брокер і перехід кордону, нарахунок стану і сирості то зрозуміло дивитись треба, інакше ніяк, огляд і тд теж думаю як і по авто 100-300€ в залежності від місця розташування від того хто буде дивитись.

Изменено: Мірик, 17 Август 2023 - 10:33

  • 0

#2725
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 2791
  • Возраст: 39
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla X, Ford F-150
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 17 Август 2023 - 15:29

А где посмотреть по чем они в Германии?


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#2726
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 17 Август 2023 - 16:41

А где посмотреть по чем они в Германии?

та там де й все, mobile.de , Ebay
  • 0

#2727
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6471
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 18 Август 2023 - 07:19

Мірик, а как обстоят дела с привезти караван, что по чем получается, год 2001-2004, длина общая с дышлом 6-7 метров, вес(полный) 1200-1400, хочу себе прикинула по Норвегии и как бы не вариант + по фото не разберешь понятно что там с сыростью внутри)???

Сирість всередині не проблема, просушиш, проморозиш, провітриш. Проблема з шассі. Воно там тоненьке і хоть оцинковане але згниває в труху. До нас таких багато привозять на евакуаторі бо неможливо тягнути.


  • 0

#2728
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 18 Август 2023 - 07:40

Сирість то таки проблема, знищені сирістю меблі і
Оздоблення не вивітриш і не просушиш, та і цвіль хоч і висушена залишає запах і затхлість, а от підвіска то на сьогодні не проблема, нова торсіонна балка в зборі коштує не таких великих грошей і міняється за пару годин, але це все пов'язано, неможе бути сухий доглянутий кемпінг зі згнившою балкою, раз вже балка згнила знач і рама підгнивша і сам корпус вже набрав вологи.
  • 0

#2729
Люля

Люля

    Авторитет

    • Сообщений 12795
  • Возраст: 48
  • Имя:Юлія
  • Город:Дніпро
  • Авто:nissan_лифТ
  •  
  • Регистрация: 18.03.2015

Опубликовано 18 Август 2023 - 11:36

привезти караван

проще и дешевле здесь взять. Ездить особо некуда, многие продают свою кемпинговую снарягу.

Оздоблення не вивітриш і не просушиш, та і цвіль хоч і висушена залишає запах і затхлість

+1. И на любую деталюшку цена как на крыло от боинга.

по фото не разберешь

только глазками смотреть, ооочень много нюансов.
Спойлер

РАМКИ ОПЕЛЬКЛУБ в наличии

#2730
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22074
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 18 Август 2023 - 15:09

Може і у нас хороший варіант попастися мабуть, але в Європі вибір значно більший, там багато кемпінговодів, у на так одиниці.
  • 0





Также с меткой «Tesla, Leaf, Bolt»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых