Всім драсте. 100 років сюди не заходив, так як змінив опель на октавію, потім на л200, і зараз катаю нісан ліф.
експлуатую як другу машину в сімї з вересня 16р. накатав вже 12т.
Скептікам скажу - ніяка це не іграшка, а отлічне авто. двиг, ходова, кузов, салон, даже багажник - зачот.
головне правильно продумати - навіщо вам така машина (маю наувазі пробіг)....якщо я ганяю в київ в офіс - заряджається кожен день в гаражі (туди-обратно 125 км) (хоча відсотків 50 заряжаю її то біля епіцентру, то біля метро - нашару). якщо я в відрядженні - жінка ганяє по василькову (школа, садочок, магазин) - заряда хватає з понеділка по пятницю (тут взагалі ніхто непариться...--їзди якхоч)
тепер по параметрам (нерекламним):
- максимальний пробіг ліфа по літу біля 170км (дуже акуратна/тошнотна їзда, макс 70 км/год). нормальна експлуатація -пробіг до 150 км (по трасі 100км/год, по місту - як всі). Якщо хочеться поганять - газ впол (по трасі 150км/год, по місту - также (якщо можливо) = макс пробіг 80км. (но це екстрім.........вже шукаю бампер...)
Зима.....мороз біля 15гр - макс пробіг = 100 якщо дуже тошнить, і не розтібати куртку. реальних 80 пробігу = якщо в машині клімат на 22 , швидкість по трасі до 80, в місті - як всі.
от. мені дуже подобається. перед НГ був мій пробіг 9000км, заплатив по лічильнику гаража 1100гр (від покупки машини до нг) решта- заряжався депопало по киеву нашармака.
пс. батарея зараз 90% (тоїсть з початку 14 року (даже кінця 13) до зараз, при теперішньому пробігу 41т - батарея потіряла 10% своєї ємності), так що до кінця ще далеко.....коли пробіг від теперішніх 150 впаде до 75 - так думаю пройде років 8-10, атам батарейку з штуку можна буде найти.....хоча мені по василькову і 75км пробігу хвате на день :)
Изменено: sasha_vasilkov, 04 Май 2017 - 20:55