Давно читаю форум, а виявляється Мірик не пробивний
Починалось з того, щоб соватись по кілька кілометрів по місту, зараз вже 150км в одну сторону
і ще й з причепом
Мірик, якщо в тебе все прогнозовано і зрозуміло, то будь ласка, зніми в майбутньому коротке відео про те, скільки кілометрів ти з тим причепом не доїхав до місця призначення, ну і заодно розхід і швидкість.
У відео вище тягали причіп на відстань в 40км і то в одну сторону він пустий, в іншому відео з дровами бачу швидкість 40км/год.
Ти ще не їздив ні разу, навіть на самій електичці, не те що з причепом, а вже приводиш якісь практичні розрахунки. Те, який розхід показує бортовий з реальним може суттєво відрізнятись, вже зима закінчується, а в мене тільки тиждень тому він почав показувати трохи ближче до реального(різниця по бортовому була в 4.5кВт/100км). В твоєму випадку з причепом, для електрички не проблема його тягти, тільки пробіг я б ділив десь трохи більше ніж на 2, а може й на 2,5 і то це з практики треба прикидати. Ти ще просто не знаєш, що після обгону фури може зникнути 2% заряду, а при вигляді затяжного підйому може почати сіпатись око з думкою "А чи доїду взагалі?"
Не треба порівнювати з ДВЗ, тут трохи по-іншому, потрібно враховувати все, від тиску в колесах, швидкості руху, до рельєфу дороги по якій будеш їхати. Якщо ти порівнюєш з Теслою в якої 80-100кВт і пробіг 500км, то такою можна без проблем тягати причіп на 150км, але не Гольфом в 36кВт, в якого НОВОГО заявлено 250 - він сам при швидкості 100км/год може трохи більше 200 проїде.