Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Електромобіль

Tesla Leaf Bolt

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
4831 ответов в теме

#2276
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 12:29

Это туда-обратно выходит 300 км. А разве столько проедет электромобиль без подзарядки.
А тянуть прицеп - это же еще дополнительная нагрузка.

на світязі є багато розеток)) якраз теоритично е-гольф з батарейкою на 36кв має забезпечити пробіг в одну сторону.
  • 0

#2277
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 3009
  • Возраст: 28
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 12:34

поставити форкоп на електро гольф... є причіп дача, практично безкоштовно мотатись.

А той причіп не завеликий/важкий буде для такого авто?
  • 0

В ігнорі - Vigors.


#2278
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 12:37

А той причіп не завеликий/важкий буде для такого авто?

до 750кг категорія Б, практично для будь-якої легкової машини масою в 1200-1500 і двигуном від 80кс такий причіп не проблема.

Изменено: Мірик, 12 Февраль 2023 - 12:37

  • 0

#2279
Люля

Люля

    Авторитет

    • Сообщений 12795
  • Возраст: 48
  • Имя:Юлія
  • Город:Дніпро
  • Авто:nissan_лифТ
  •  
  • Регистрация: 18.03.2015

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 17:58

до 750кг категорія Б

шо то за звір такий?
Електричку з трейлером ще не бачила...але ідея дуже приваблива
Спойлер

РАМКИ ОПЕЛЬКЛУБ в наличии

#2280
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 18:20

шо то за звір такий?
Електричку з трейлером ще не бачила...але ідея дуже приваблива

та практично будь-який до чотирьох метровий одновісний причеп-дача вписується в такі параметри, і його потягне практично будь-що, я років п’ятнадцять тому їздив відпочивати на озера по області тягаючи щось приблизно таке саме деу-сенсом з двигуном 1.3бензин
https://m.olx.ua/d/u...tended_category

Я взагалі планую зробити щось таке, переночувати одну- дві ночі такого вистачить за очі, вага десь 300кг, набагато менший опір повітря чим повноцінних причепів дач, відповідно набагато менше з’їсть лишніх кіловат, доя недалеких не тривалих подорожей як на мене саме те.
https://auto.ria.com...1_33940641.html

Ціну людина виставила космічну, я порахував приблизну вартість матеріалів там максимум штука доларів..

Изменено: Мірик, 12 Февраль 2023 - 18:20

  • 0

#2281
Люля

Люля

    Авторитет

    • Сообщений 12795
  • Возраст: 48
  • Имя:Юлія
  • Город:Дніпро
  • Авто:nissan_лифТ
  •  
  • Регистрация: 18.03.2015

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 18:25

Мірик, а як саморобку на облік? Тут і до звичайного автопотяга з трейлером уваги інспекторів надмірно зазвичай.
Спойлер

РАМКИ ОПЕЛЬКЛУБ в наличии

#2282
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 18:28

Мірик, а як саморобку на облік? Тут і до звичайного автопотяга з трейлером уваги інспекторів надмірно зазвичай.

в районі 300-400 сотень вічнозелених все вирішується.
  • 0

#2283
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:09

по обзорам, с прицепом ресурс падает чуть ли не в 2 раза..

 

там правда тестили что-то типа форд Ф-150 и Ривиан и прицепы потяжелее, но и в плане батарей и мощности ситуация там посерьезнее.

 

общий вывод - не созданы электрички для этого. разве что на расстояния раза в 2 короче заявленого запаса хода. и то, определять нужно методом научного тыка.



#2284
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:18

Ну ти як завжди хочеш розказати про те в чому ти нічого не шариш і те чого ти ніколи не пробував.
  • 0

#2285
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:25

Ну ти як завжди хочеш розказати про те в чому ти нічого не шариш і те чого ти ніколи не пробував.

в ютубе захочешь - нагуглишь..



на глаза попадались обзоры этих чуваков:

The Fast Lane Truck

Out of Spec Reviews



#2286
DenisZed

DenisZed

    Авторитет

    • Сообщений 2803
  • Возраст: 38
  • Имя:Denis
  • Город:Гагарина - Тополь - Выборгская
  • Авто:разные
  •  
  • Регистрация: 27.01.2008

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:28

Тягали прицеп на соуле.
Пробкг делим на 1,5..1,7
  • 0

Ни ГМО, ни ГБО
 


#2287
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:28

Ти хоч кулю від форкопа вживу бачив:sm13_: щоб щось про причепи тут триндіти.. в ютубах багато що розказують..
Якщо що гейропейці теслами прицепи дачі тягають аж гаї шумлять.
  • 0

#2288
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:35

Ти хоч кулю від форкопа вживу бачив :sm13_: щоб щось про причепи тут триндіти.. в ютубах багато що розказують..
Якщо що гейропейці теслами прицепи дачі тягають аж гаї шумлять.

та один ты в этой жизни что-то видел.

никто ж не говорит, что нельзя. просто пробег сильно страдает.



#2289
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:36

Тягали прицеп на соуле.
Пробкг делим на 1,5..1,7

так тож залежно які причепи і де тягати, для прикладу фольцгваген крафтер 2.0 д з причепом лаветою на гачку масою за дві тонни збільшує розхід палива на дві літри, одиночка розхід 10 з лаветою 12 тобто з таким тяжким причепом розхід підіймається на 20%, я щось дуже сумніваюсь що прицеп масою півтонни на трасі при скажем 90км на годину збільшить потреби електрики більше як на тих же 10-20%, чисто з фізики кіловат енергії він і в Африці кіловат, якщо для опору причепа треба потратити більше на 20% кіловат двигуна і палива для тягання причепа то і на електричці це буде тих самих 20% при рівних умовах.
  • 0

#2290
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11978
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:11

Ще би на причеп свій двигун з акумулятором)
  • 0

#2291
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:19

Ще би на причеп свій двигун з акумулятором)

тоді вже і кермо і педалі:sm13_:
  • 0

#2292
DenisZed

DenisZed

    Авторитет

    • Сообщений 2803
  • Возраст: 38
  • Имя:Denis
  • Город:Гагарина - Тополь - Выборгская
  • Авто:разные
  •  
  • Регистрация: 27.01.2008

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:19

так тож залежно які причепи і де тягати, для прикладу фольцгваген крафтер 2.0 д з причепом лаветою на гачку масою за дві тонни збільшує розхід палива на дві літри, одиночка розхід 10 з лаветою 12 тобто з таким тяжким причепом розхід підіймається на 20%, я щось дуже сумніваюсь що прицеп масою півтонни на трасі при скажем 90км на годину збільшить потреби електрики більше як на тих же 10-20%, чисто з фізики кіловат енергії він і в Африці кіловат, якщо для опору причепа треба потратити більше на 20% кіловат двигуна і палива для тягання причепа то і на електричці це буде тих самих 20% при рівних умовах.


Ну, я написал со слов тех, кто тягал.
Прицеп 500 кг.
Понятно, что много вводных и условий. И фактор скорости становится вдвойне решающим.
  • 0

Ни ГМО, ни ГБО
 


#2293
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:32

DenisZed, так опір повітря на трасі при великій швидкості чи дьоргання з причепом в місті можуть зробити коефіцієнт 1.5-1.7 розходу від пустого, не питання, але по трасі при стабільній не високій швидкості впевнений що цей коефіцієнт буде 1.2

Изменено: Мірик, 12 Февраль 2023 - 22:32

  • 0

#2294
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11978
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:50

Може електричка більше витрачає із збільшенням навантаження в порівнянні з ДВЗ.
Наприклад, при швидкості 100 км електро візьме в 2 рази більше Квт, ніж при 50.
А з ДВЗ всього на 25% більше палива.
Тобто з причепом на електро коефіцієнт може бути й 1.7, а з ДВЗ впишеться в 1.2.
Порядок цифр приблизний, для наочності.
  • 0

#2295
DenisZed

DenisZed

    Авторитет

    • Сообщений 2803
  • Возраст: 38
  • Имя:Denis
  • Город:Гагарина - Тополь - Выборгская
  • Авто:разные
  •  
  • Регистрация: 27.01.2008

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:54

Мірик, мне кажется, будет больше :)
Выше ответитили.

Изменено: DenisZed, 12 Февраль 2023 - 22:55

  • 0

Ни ГМО, ни ГБО
 


#2296
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:07

Може електричка більше витрачає із збільшенням навантаження в порівнянні з ДВЗ.
Наприклад, при швидкості 100 км електро візьме в 2 рази більше Квт, ніж при 50.
А з ДВЗ всього на 25% більше палива.
Тобто з причепом на електро коефіцієнт може бути й 1.7, а з ДВЗ впишеться в 1.2.
Порядок цифр приблизний, для наочності.

на чому основані такі дані? Електродвигун має стабільну характеристику крутного моменту і такуж стабільну потребу в електриці залежно від навантаження, причому якщо мені не зраджує пам’ять навіть навпаки більше енергії йому треба від обертів, а не навантаження, якраз в двс там можуть бути різні перекоси по розходу, там набагато більше факторів, тому небачу підстав чому елетродвигун має починати жерти батарею в якісь не лінійній залежності від навантаження, можу звичайно помилятись, але скоріше всього що ні.
  • 0

#2297
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:12

Мірик, мне кажется, будет больше :)
Выше ответитили.

не мешай великому теоретику набивать шишки.. )



#2298
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:20

Мірик, мне кажется, будет больше :)
Выше ответитили.

мабуть тільки практика покаже.. а так з теорії небачу чому електродвигуну якось непропорційно розходувати кіловати відносно авто з двс, для прикладу для досягнення швидкості 100 км/г на авто масою в 1200‘кг і опором повітря 0.3-0.4 треба приблизно 22-25кв потужності двигуна, незалежно двс це чи електро, це і буде розхід кіловат енергії на сто км при такій швидкості, легкий причеп до 500кг на трасі згідно різних тестів додає до розходу еквівалент як повна загрузка авто ( 5чол +багаж) відповідно і розхід енергії має збільшитись з причепом так само якби в електричку посадили п’ять людей з чемоданами, якщож причеп дача там ще опір повітря добавляється, але при швидкостях до 90 це не будуть якісь цифри в рази.

не мешай великому теоретику набивать шишки.. )

як ти кажеш великий теоретик має одну з вишок якраз по профілю, закінчив політех на факультеті Автомобілі і автомобільні господарства, і з причепами проїздив не одну сотню тисяч км, так що мішай свій сок з горілкою і незаважай людям.
  • 0

#2299
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11978
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:42

Мірик,

тому небачу підстав чому елетродвигун має починати жерти батарею в якісь не лінійній залежності від навантаження, можу звичайно помилятись, але скоріше всього що ні.

Також можу помилятись, просто розмірковую.
Якраз в електро більш лінійна залежність. ДВЗ не так лінійно витрачає пальне із збільшенням навантаження.
Але таки тільки практика покаже.
  • 0

#2300
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:52

як ти кажеш великий теоретик має одну з вишок якраз по профілю, закінчив політех на факультеті Автомобілі і автомобільні господарства, і з причепами проїздив не одну сотню тисяч км, так що мішай свій сок з горілкою і незаважай людям.

тебе люди из практики рассказывают, а ты про места где штаны протирал в юном возрасте..

 

пробуй, расскажешь.



#2301
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:05

Мірик,
Також можу помилятись, просто розмірковую.
Якраз в електро більш лінійна залежність. ДВЗ не так лінійно витрачає пальне із збільшенням навантаження.
Але таки тільки практика покаже.

наскільки я пам’ятаю то в е якраз навпаки, електродвигун виправдовує свій ККД у тому випадку якщо він напружений хочаб на 70%, тобто якщо його ненавантажувати до цього показника то жерти він буде не сильно менше.. звичайно в сучасних електро авто використовуються складні контролери які по максимуму стараються максималізувати ККД двигуна під різне навантаження, але теоритично електродвигун якраз більш стабільний до навантажень, але таки то все теорія, якщо куплю електричку то обов’язково все виясню на практиці.

тебе люди из практики рассказывают, а ты про места где штаны протирал в юном возрасте..
 
пробуй, расскажешь.

люди з практики розказали від розказів інших людей без будь-яких ввідних, може вони цеглу по розкісшій ґрунтовці на будівництво возили, так там пробіг з причепом може в два рази впасти.
Ну і звичайно всім дуже важлива думка головного спеца по електричках і експлуатації авто з причепами.
  • 0

#2302
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:10

Мірик, если хочешь, вот чуваки таскают одинаковые трейлеры на дизеле и на электричке (понтовый Хаммер за 114 тыс долларов) и офигевают, насколько упал запас хода..

 

все твои теории - фигня на постном масле..

 



Ну і звичайно всім дуже важлива думка головного спеца по електричках і експлуатації авто з причепами.

та да, я ж вчера родился..


Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 00:09


#2303
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:12

Manager, мабуть тобі ніяк не дійде різниця між валінням по хайвею з причепом вагою в дві тонни і в дві висоти машини і тягання легкого причепа на малих швидкостях де його опір руху буде мінімальним..
  • 0

#2304
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:26

Manager, мабуть тобі ніяк не дійде різниця між валінням по хайвею з причепом вагою в дві тонни і в дві висоти машини і тягання легкого причепа на малих швидкостях де його опір руху буде мінімальним..

наверное до тебя не доходит, что значение имеет не вес прицепа, а соотношение его веса к массе автомобиля.. там тот хамммр за 3 тонны и без прицепа должен бы проезжать 320 миль..

 

по отношению к гольфу, твой прицеп будет представлять собой существенную часть веса автомобиля, на которую рассчитан электромотор. аэродинамика - ладно.. но имхо вряд ли обойдешься потерей в 10-20%. делить на 1.5-1.7,  как говорит Денис - примерно так оно и будет. я бы с запасом делил на 2, чтобы не застрять в полях орошения..

 

а там - смотри сам. тебе ж приключений хочется..  


Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 00:27


#2305
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:48

Manager,яж кажу ніх ти не шариш в їзді з причепами і в цифрах, той прицеп що тягнуть хамером на дві осі, там як мінімум 1.5 тонни, а вірніше всього дві, це 50-75% масси від тягача який важить як ти кажеш 3 тонни, електро гольф важить півтори, прицеп в планах 500кг тобто 30% від маси гольфа, нарахунок аеродинаміки ти далекий як завжди, коефіцієнт опору з ростом швидкості росте в геометричній прогресії, опір повітря при 90км в годину в два рази вищий чим при 60, і в чотири рази якщо їхати 120, тому якщо причеп буде в два рази вище авто і помножить лобовий коефіцієнт в два рази то навіть з мінімальною масою при швидкості 120км в годину опір повітрю буде основним пожерачем енергії, а не масса.

Можна ще знайти відео як америкоси теслою тягнули лавету з яхтою висотою в три тесли і вагою 2.5 тонни, і здивувались що кілометраж на заряді впав в 2.5 рази.. якщо такі приклади приводити то згоден, пробіг буде падати в два рази, а то і більше :sm13_:
  • 0

#2306
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:59

Мірик, тебе ж ответили из опыта. киа соул весит примерно как гольф и прицеп на 500кг.. дели пробег на 1.5-1.7.. 

 

пробуй свои теории..

 

молчу о том, что относительно маломощные электромоторы не факт что рассчитаны на дополнительную нагрузку в виде прицепа.

 

первая попавшаяся ссылка - 500 кг на нем и таскать нельзя. формально, за гранью дозволенного.. советуют не больше 80% от заявленного.. иначе тупо гробишь электромотор.

 

https://autofiles.co...kswagen/e-golf/

 


Towing at your Volkswagen e-Golf max capacity is atrocious for your automobile's wellness. It will certainly ravage or stimulate degeneration of the automobile's engine, suspension, tires, brakes, and also the structure . That's why you can consistently run into recommendations to merely use about 80% of your total Volkswagen e-Golf towing capacity.

Maximum towing capacity 999 lb

 

тысяча фунтов - это примерно 450кг, на 0.8 - это 360кг.. здравствуй мама новый год.. собачью будку можно перевезти.. и то, не понятно, как далеко..

 

из гугла:

 

Даже самый простой прицеп весит около 200 кг


Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 01:14


#2307
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 22075
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 01:20

Manager, твоїх « практичних» порад взагалі ніхто не питав..
Про тупо гробиш електромотор поржав:sm13_: масло почне жерти чи що:sm13_:

Цікаво чого дурні рено притулили електромоторчик в 44кв в кенго де майже тонна вантажопідємності, якби порадились з досвідченим « електриком» з Одеси то точно знали б що треба булоб капіталити електродвигун раз в рік, і пробіг загруженого на зарядці був би 30км:sm13_:
  • 0

#2308
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 01:26

Manager, твоїх « практичних» порад взагалі ніхто не питав..
Про тупо гробиш електромотор поржав :sm13_: масло почне жерти чи що :sm13_:

Цікаво чого дурні рено притулили електромоторчик в 44кв в кенго де майже тонна вантажопідємності, якби порадились з досвідченим « електриком» з Одеси то точно знали б що треба булоб капіталити електродвигун раз в рік, і пробіг загруженого на зарядці був би 30км :sm13_:

не один ты читаешь тему.

 

и не все хотят гробить своё авто.

 

здравый смысл - это не всегда твой диплом "автомобили и прочие самоходные кибитки".. :ad_new:

 

при работе под перегрузкой - ничего хорошего для электромотора не происходит и жизни ему не добавляет. :smile423:  есть и другие узлы, которые тупо на это не расчитаны.


Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 01:28


#2309
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15424
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 01:49

при работе под перегрузкой - ничего хорошего для электромотора не происходит и жизни ему не добавляет

С чего бы там там перегрузка? Мотор Е-гольфа 115 л.с.  Авто с таким ДВЗ  выходит на максимальную мощность мотора где-то при 170-180 км\ч. С прицепом в 500-700 кг и скоростью до 100км\ч  нагрузка на мотор будет % 60-70.


  • 0

#2310
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Февраль 2023 - 02:08

С чего бы там там перегрузка? Мотор Е-гольфа 115 л.с.  Авто с таким ДВЗ  выходит на максимальную мощность мотора где-то при 170-180 км\ч. С прицепом в 500-700 кг и скоростью до 100км\ч  нагрузка на мотор будет % 60-70.

выложил ссылку о рекомендуемой нормальной массе прицепа. 

если равномерно по трассе, то вроде как да. но, есть режимы ускорения и торможения. прицепы в 500кг врод как обычно без тормозов, т.е. дополнительная нагрузка на тормозную систему.

как по мне, превышать рекомендованные 360кг - игра в русскую рулетку.

хотя, для перепука покататься полгода-год и перепродать - может и нормально. ну, типа..







Также с меткой «Tesla, Leaf, Bolt»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых