на світязі є багато розеток)) якраз теоритично е-гольф з батарейкою на 36кв має забезпечити пробіг в одну сторону.Это туда-обратно выходит 300 км. А разве столько проедет электромобиль без подзарядки.
А тянуть прицеп - это же еще дополнительная нагрузка.
Реклама
#2276
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 12:29
#2280
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 18:20
та практично будь-який до чотирьох метровий одновісний причеп-дача вписується в такі параметри, і його потягне практично будь-що, я років п’ятнадцять тому їздив відпочивати на озера по області тягаючи щось приблизно таке саме деу-сенсом з двигуном 1.3бензиншо то за звір такий?
Електричку з трейлером ще не бачила...але ідея дуже приваблива
https://m.olx.ua/d/u...tended_category
Я взагалі планую зробити щось таке, переночувати одну- дві ночі такого вистачить за очі, вага десь 300кг, набагато менший опір повітря чим повноцінних причепів дач, відповідно набагато менше з’їсть лишніх кіловат, доя недалеких не тривалих подорожей як на мене саме те.
https://auto.ria.com...1_33940641.html
Ціну людина виставила космічну, я порахував приблизну вартість матеріалів там максимум штука доларів..
Изменено: Мірик, 12 Февраль 2023 - 18:20
#2283
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:09
по обзорам, с прицепом ресурс падает чуть ли не в 2 раза..
там правда тестили что-то типа форд Ф-150 и Ривиан и прицепы потяжелее, но и в плане батарей и мощности ситуация там посерьезнее.
общий вывод - не созданы электрички для этого. разве что на расстояния раза в 2 короче заявленого запаса хода. и то, определять нужно методом научного тыка.
#2288
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:35
Ти хоч кулю від форкопа вживу бачив щоб щось про причепи тут триндіти.. в ютубах багато що розказують..
Якщо що гейропейці теслами прицепи дачі тягають аж гаї шумлять.
та один ты в этой жизни что-то видел.
никто ж не говорит, что нельзя. просто пробег сильно страдает.
#2289
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 21:36
так тож залежно які причепи і де тягати, для прикладу фольцгваген крафтер 2.0 д з причепом лаветою на гачку масою за дві тонни збільшує розхід палива на дві літри, одиночка розхід 10 з лаветою 12 тобто з таким тяжким причепом розхід підіймається на 20%, я щось дуже сумніваюсь що прицеп масою півтонни на трасі при скажем 90км на годину збільшить потреби електрики більше як на тих же 10-20%, чисто з фізики кіловат енергії він і в Африці кіловат, якщо для опору причепа треба потратити більше на 20% кіловат двигуна і палива для тягання причепа то і на електричці це буде тих самих 20% при рівних умовах.Тягали прицеп на соуле.
Пробкг делим на 1,5..1,7
#2292
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:19
так тож залежно які причепи і де тягати, для прикладу фольцгваген крафтер 2.0 д з причепом лаветою на гачку масою за дві тонни збільшує розхід палива на дві літри, одиночка розхід 10 з лаветою 12 тобто з таким тяжким причепом розхід підіймається на 20%, я щось дуже сумніваюсь що прицеп масою півтонни на трасі при скажем 90км на годину збільшить потреби електрики більше як на тих же 10-20%, чисто з фізики кіловат енергії він і в Африці кіловат, якщо для опору причепа треба потратити більше на 20% кіловат двигуна і палива для тягання причепа то і на електричці це буде тих самих 20% при рівних умовах.
Ну, я написал со слов тех, кто тягал.
Прицеп 500 кг.
Понятно, что много вводных и условий. И фактор скорости становится вдвойне решающим.
Ни ГМО, ни ГБО
#2293
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:32
Изменено: Мірик, 12 Февраль 2023 - 22:32
#2294
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 22:50
Наприклад, при швидкості 100 км електро візьме в 2 рази більше Квт, ніж при 50.
А з ДВЗ всього на 25% більше палива.
Тобто з причепом на електро коефіцієнт може бути й 1.7, а з ДВЗ впишеться в 1.2.
Порядок цифр приблизний, для наочності.
#2296
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:07
на чому основані такі дані? Електродвигун має стабільну характеристику крутного моменту і такуж стабільну потребу в електриці залежно від навантаження, причому якщо мені не зраджує пам’ять навіть навпаки більше енергії йому треба від обертів, а не навантаження, якраз в двс там можуть бути різні перекоси по розходу, там набагато більше факторів, тому небачу підстав чому елетродвигун має починати жерти батарею в якісь не лінійній залежності від навантаження, можу звичайно помилятись, але скоріше всього що ні.Може електричка більше витрачає із збільшенням навантаження в порівнянні з ДВЗ.
Наприклад, при швидкості 100 км електро візьме в 2 рази більше Квт, ніж при 50.
А з ДВЗ всього на 25% більше палива.
Тобто з причепом на електро коефіцієнт може бути й 1.7, а з ДВЗ впишеться в 1.2.
Порядок цифр приблизний, для наочності.
#2298
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:20
мабуть тільки практика покаже.. а так з теорії небачу чому електродвигуну якось непропорційно розходувати кіловати відносно авто з двс, для прикладу для досягнення швидкості 100 км/г на авто масою в 1200‘кг і опором повітря 0.3-0.4 треба приблизно 22-25кв потужності двигуна, незалежно двс це чи електро, це і буде розхід кіловат енергії на сто км при такій швидкості, легкий причеп до 500кг на трасі згідно різних тестів додає до розходу еквівалент як повна загрузка авто ( 5чол +багаж) відповідно і розхід енергії має збільшитись з причепом так само якби в електричку посадили п’ять людей з чемоданами, якщож причеп дача там ще опір повітря добавляється, але при швидкостях до 90 це не будуть якісь цифри в рази.Мірик, мне кажется, будет больше :)
Выше ответитили.
як ти кажеш великий теоретик має одну з вишок якраз по профілю, закінчив політех на факультеті Автомобілі і автомобільні господарства, і з причепами проїздив не одну сотню тисяч км, так що мішай свій сок з горілкою і незаважай людям.не мешай великому теоретику набивать шишки.. )
#2299
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:42
Також можу помилятись, просто розмірковую.тому небачу підстав чому елетродвигун має починати жерти батарею в якісь не лінійній залежності від навантаження, можу звичайно помилятись, але скоріше всього що ні.
Якраз в електро більш лінійна залежність. ДВЗ не так лінійно витрачає пальне із збільшенням навантаження.
Але таки тільки практика покаже.
#2300
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 23:52
як ти кажеш великий теоретик має одну з вишок якраз по профілю, закінчив політех на факультеті Автомобілі і автомобільні господарства, і з причепами проїздив не одну сотню тисяч км, так що мішай свій сок з горілкою і незаважай людям.
тебе люди из практики рассказывают, а ты про места где штаны протирал в юном возрасте..
пробуй, расскажешь.
#2301
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:05
наскільки я пам’ятаю то в е якраз навпаки, електродвигун виправдовує свій ККД у тому випадку якщо він напружений хочаб на 70%, тобто якщо його ненавантажувати до цього показника то жерти він буде не сильно менше.. звичайно в сучасних електро авто використовуються складні контролери які по максимуму стараються максималізувати ККД двигуна під різне навантаження, але теоритично електродвигун якраз більш стабільний до навантажень, але таки то все теорія, якщо куплю електричку то обов’язково все виясню на практиці.Мірик,
Також можу помилятись, просто розмірковую.
Якраз в електро більш лінійна залежність. ДВЗ не так лінійно витрачає пальне із збільшенням навантаження.
Але таки тільки практика покаже.
люди з практики розказали від розказів інших людей без будь-яких ввідних, може вони цеглу по розкісшій ґрунтовці на будівництво возили, так там пробіг з причепом може в два рази впасти.тебе люди из практики рассказывают, а ты про места где штаны протирал в юном возрасте..
пробуй, расскажешь.
Ну і звичайно всім дуже важлива думка головного спеца по електричках і експлуатації авто з причепами.
#2302
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:10
Мірик, если хочешь, вот чуваки таскают одинаковые трейлеры на дизеле и на электричке (понтовый Хаммер за 114 тыс долларов) и офигевают, насколько упал запас хода..
все твои теории - фигня на постном масле..
Ну і звичайно всім дуже важлива думка головного спеца по електричках і експлуатації авто з причепами.
та да, я ж вчера родился..
Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 00:09
#2304
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:26
Manager, мабуть тобі ніяк не дійде різниця між валінням по хайвею з причепом вагою в дві тонни і в дві висоти машини і тягання легкого причепа на малих швидкостях де його опір руху буде мінімальним..
наверное до тебя не доходит, что значение имеет не вес прицепа, а соотношение его веса к массе автомобиля.. там тот хамммр за 3 тонны и без прицепа должен бы проезжать 320 миль..
по отношению к гольфу, твой прицеп будет представлять собой существенную часть веса автомобиля, на которую рассчитан электромотор. аэродинамика - ладно.. но имхо вряд ли обойдешься потерей в 10-20%. делить на 1.5-1.7, как говорит Денис - примерно так оно и будет. я бы с запасом делил на 2, чтобы не застрять в полях орошения..
а там - смотри сам. тебе ж приключений хочется..
Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 00:27
#2305
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:48
Можна ще знайти відео як америкоси теслою тягнули лавету з яхтою висотою в три тесли і вагою 2.5 тонни, і здивувались що кілометраж на заряді впав в 2.5 рази.. якщо такі приклади приводити то згоден, пробіг буде падати в два рази, а то і більше
#2306
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 00:59
Мірик, тебе ж ответили из опыта. киа соул весит примерно как гольф и прицеп на 500кг.. дели пробег на 1.5-1.7..
пробуй свои теории..
молчу о том, что относительно маломощные электромоторы не факт что рассчитаны на дополнительную нагрузку в виде прицепа.
первая попавшаяся ссылка - 500 кг на нем и таскать нельзя. формально, за гранью дозволенного.. советуют не больше 80% от заявленного.. иначе тупо гробишь электромотор.
https://autofiles.co...kswagen/e-golf/
Towing at your Volkswagen e-Golf max capacity is atrocious for your automobile's wellness. It will certainly ravage or stimulate degeneration of the automobile's engine, suspension, tires, brakes, and also the structure . That's why you can consistently run into recommendations to merely use about 80% of your total Volkswagen e-Golf towing capacity.
Maximum towing capacity 999 lb
тысяча фунтов - это примерно 450кг, на 0.8 - это 360кг.. здравствуй мама новый год.. собачью будку можно перевезти.. и то, не понятно, как далеко..
из гугла:
Даже самый простой прицеп весит около 200 кг
Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 01:14
#2307
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 01:20
Про тупо гробиш електромотор поржав масло почне жерти чи що
Цікаво чого дурні рено притулили електромоторчик в 44кв в кенго де майже тонна вантажопідємності, якби порадились з досвідченим « електриком» з Одеси то точно знали б що треба булоб капіталити електродвигун раз в рік, і пробіг загруженого на зарядці був би 30км
#2308
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 01:26
Manager, твоїх « практичних» порад взагалі ніхто не питав..
Про тупо гробиш електромотор поржав масло почне жерти чи що
Цікаво чого дурні рено притулили електромоторчик в 44кв в кенго де майже тонна вантажопідємності, якби порадились з досвідченим « електриком» з Одеси то точно знали б що треба булоб капіталити електродвигун раз в рік, і пробіг загруженого на зарядці був би 30км
не один ты читаешь тему.
и не все хотят гробить своё авто.
здравый смысл - это не всегда твой диплом "автомобили и прочие самоходные кибитки"..
при работе под перегрузкой - ничего хорошего для электромотора не происходит и жизни ему не добавляет. есть и другие узлы, которые тупо на это не расчитаны.
Изменено: Manager, 13 Февраль 2023 - 01:28
#2309
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 01:49
при работе под перегрузкой - ничего хорошего для электромотора не происходит и жизни ему не добавляет
С чего бы там там перегрузка? Мотор Е-гольфа 115 л.с. Авто с таким ДВЗ выходит на максимальную мощность мотора где-то при 170-180 км\ч. С прицепом в 500-700 кг и скоростью до 100км\ч нагрузка на мотор будет % 60-70.
#2310
Опубликовано 13 Февраль 2023 - 02:08
С чего бы там там перегрузка? Мотор Е-гольфа 115 л.с. Авто с таким ДВЗ выходит на максимальную мощность мотора где-то при 170-180 км\ч. С прицепом в 500-700 кг и скоростью до 100км\ч нагрузка на мотор будет % 60-70.
выложил ссылку о рекомендуемой нормальной массе прицепа.
если равномерно по трассе, то вроде как да. но, есть режимы ускорения и торможения. прицепы в 500кг врод как обычно без тормозов, т.е. дополнительная нагрузка на тормозную систему.
как по мне, превышать рекомендованные 360кг - игра в русскую рулетку.
хотя, для перепука покататься полгода-год и перепродать - может и нормально. ну, типа..
Также с меткой «Tesla, Leaf, Bolt»
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых