Реклама
#2242
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 15:09
DenisZed, це я ж так, гіпотетично, прости ти там різницю між гольфом і зоє заложив так будьто би на гольфах всі 3-5 куй підіймають з пригнаної, я ж просто кажу що ми люди скромні готові працювати і за менше
Чесно кажучи, в тебе дуже гарна ціна на гольфа (з урахуванням повернення ПДВ).
Мойї знайомі з іншої країни повертати мито з електричок не можуть.
Ни ГМО, ни ГБО
#2243
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 16:03
Мірик, ти уже не перший поштовх маєш купити електричку, і все ніяк не наважишся.
спробуй уже і по-перше, я думаю, що тобі сподобається, а по-друге, зрозумієш цілий ряд нюансів і особливостей їзди на електричці.
кажуть, що гольфи дуже цікаві машинки, тому і тобі має сподобатися, і ліквідність їхня не повинна тебе підвести.
#2244
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 17:01
Не забываем, что батарейку крайне желательно меньше 20% не садить. И когда в "баке" меньше четверти заряда уже включается ежим тошнотика-параноика.
У меня кум еще и заряжает только до 80% .)Так и ездит, от 80% до 30% )
#2245
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 17:19
в процесі, люблю спочатку трохи розібратись в теорії щоб навчитись на помилках у практиці.Мірик, ти уже не перший поштовх маєш купити електричку, і все ніяк не наважишся.
спробуй уже і по-перше, я думаю, що тобі сподобається, а по-друге, зрозумієш цілий ряд нюансів і особливостей їзди на електричці.
кажуть, що гольфи дуже цікаві машинки, тому і тобі має сподобатися, і ліквідність їхня не повинна тебе підвести.
якщо приватна особа, то так мусять купляти брутто.Чесно кажучи, в тебе дуже гарна ціна на гольфа (з урахуванням повернення ПДВ).
Мойї знайомі з іншої країни повертати мито з електричок не можуть.
#2246
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 18:42
Та, так не цікаво :) ,я он , можна сказати по пьяні, теслу купив :) . Тепер сидю читаю їхню групу і прозріваю, куда я влип :(в процесі, люблю спочатку трохи розібратись в теорії щоб навчитись на помилках у практиці.
Але поки вона припливе, або настроюсь або продам її нах в дорозі :)
#2247
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 20:15
Напевно на сьогодня якби я брав електичку для міста то взяв би Фіат 500 після 15 року за 10-ку)))
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#2249
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 20:37
я щось теж так думаю, дуже мало машини за багато грошей.В мене дружина теж не захотіла 15к віддавати за зою, сказала, що занадто вона мала для таких грошей). А я був в принципі і не проти, щоб це було її перше авто.
Сюрпризів в житті і так вистачаєТа, так не цікаво :) ,я он , можна сказати по пьяні, теслу купив :) . Тепер сидю читаю їхню групу і прозріваю, куда я влип :(
Але поки вона припливе, або настроюсь або продам її нах в дорозі :)
#2250
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 21:14
Мірик тут важливо ще не забувати той момент, що з появою електроавто в сім"ї на нього вистроїться чималий попит з боку усіх членів сім"ї, в тому числі і тебе. тому мабуть не варто брати авто, яке асоціюється тільки "для дівчинки з рожевими бантиками", а трохи більш унісекс авто. одним словом я за Е-Гольф від 17 року. а там побачимо, до чого це все призведе
#2251
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 21:39
#2252
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 22:51
Спортивний інтерес ти отримаєш від тесли, все решта (бюджетне до 20) то х...няserg9, дружина має своє досить економічне авто, може на тисячі дві гривень в місяць наїзжає.. так що їй не дуже актуально, сказати що я там сильно електричкою наекономлю, мабуть яких 150-200$, то якби взагалі не пріоритет, бажання придбати електричку то більше спортивний інтерес.
#2254
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 23:01
Ну я також не тільки від 0 до 100 мав на увазі, а в принципі друга філософія. Ті всі фіати, гольфи то такі ж авто тільки з іншим двигуном. Тесла це другий світ, айфон на колесах.Yurec-8, під « спортивним інтересом» я маю наувазі трохи інше чим різні електрогонки.
#2257
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 10:04
Тесла це другий світ, айфон на колесах.
За такі гроші в нашій ситуаціїї на порядки (порядок це в 10 раз, хто досі не в курсі) дешевше походити до гарного психолога, закрити комплексти та тригери, та почати дивитися на світ розкритими очима та спокійним розумом. Але зазвичай люди ідуть досить дешевим шляхом через алкоголь та пропадають у залежності.
Изменено: baton45, 08 Февраль 2023 - 10:05
#2259
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 12:36
Яким це чином кондюк споживає те саме?На старті 3+, коли салон прогріється то показує біля кіловата. Плюс в тому, що за 2хв вже дує теплим. Кондюк споживає +- так само.
Там тільки електромотор який крутить компресор. Що він там бере
#2265
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 17:27
Там тільки електромотор який крутить компресор. Що він там бере
А компресор просто у повітрі вал обертає чи, може, виконує роботу по перекачці теплової енаргії? Навіть за коефіцієнта ефективності кондея 1:3, споживання буде десь від 1 до 2 кВт, в залежності від інтенсивності охолодження.
#2266
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 17:29
по відгуках кондер бере рази в два менше чим обігрів, то десь до 1.5 кВ на старті і 0.5 в сталому режимі.А компресор просто у повітрі вал обертає чи, може, виконує роботу по перекачці теплової енаргії? Навіть за коефіцієнта ефективності кондея 1:3, споживання буде десь від 1 до 2 кВт, в залежності від інтенсивності охолодження.
Изменено: Мірик, 08 Февраль 2023 - 17:29
#2267
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 19:11
0.5 в сталому режимі.
Ну х.з... Більше половини з тих 0,5 піде суто на вентилятори, салону та конденсору, а чи залишок у вигляді еквівалентних 500-600Вт теплової потужності задовільнить потреби пасажирів в літньому міскому заторі - можна посперечатись.
Може мова за саме компресор, тоді ближче до реальності...
Изменено: Andre_71, 08 Февраль 2023 - 19:13
#2269
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 20:04
А навіщо
Задля більш реалістичного усвідомлення навколишнього світу та запобігання потраплянню у пастку власних ілюзій.
Бо розрахунки штибу
Там тільки електромотор який крутить компресор. Що він там береможуть привести до досить неочікуванних наслідків у дорозі...
#2270
Опубликовано 09 Февраль 2023 - 16:01
по відгуках кондер бере рази в два менше чим обігрів, то десь до 1.5 кВ на старті і 0.5 в сталому режимі.
Ну я тобі свій реальний досвід пишу, що літом бачив моментальний розхід в 3+ кВт при включенні кондюка. І нормально так кондюк з'їдає.
Сьогодні вночі було ніби -12, зранку бортовий показував -7. При включенні пічки показало цифру в 4.5кВт, потім поступово падало. Клімат на 18 градусів. На 28км пішло 9кВт. І це ще в мене тепловий насос є, який кажуть економніший... В сталому режимі пічка їсть 700-800Вт/год + стільки ж інші споживачі(вентилятор і тд).
#2271
Опубликовано 09 Февраль 2023 - 22:07
зранку бортовий показував -7. При включенні пічки показало цифру в 4.5кВт, потім поступово падало. .............. І це ще в мене тепловий насос є, який кажуть економніший...
Та щось підказує, що за таких зовнішніх температур тепловий насос вже не економніше виходить...
А є альтернатива тепловому насосу? Тіпа на звичайні ТЕНи перемикнути обігрівач...
#2273
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 11:29
Питання навіщо- відповім, є озеро Світязь за 150км є причіп дача, практично безкоштовно мотатись на вихідні покупатись дуже заманливо.
Также с меткой «Tesla, Leaf, Bolt»
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых