Manager,Думка про жабоїдну електричку.
Спойлер
та звучит разумно. правило "дешева рибка - хренова юшка" тоже никто не отменял..
Опубликовано 03 Февраль 2023 - 21:04
CanZE бесплатная в маркетах. Если не накрутили грамотно, все покажетПідскажи, як перевірити батарейку зойки 40ки. Є якась програма типу ліф спай? Чи може продавець перед продажем "скинути" батарейку, щоб ПО не побачило можливих проблем по комірках?
Ни ГМО, ни ГБО
Опубликовано 06 Февраль 2023 - 10:28
ты покупаешь с полуизношенной батарейкой. кому она нафиг нужна через 2-3 года с изношенной?
Тогда только ланос... всё остальное палюбасу дешевеет. Любая новая машина теряет в цене очень быстро. Но если есть бабосы, то зачем покупать старый корч, пусть и хороший. Он в любом случае старый. А живём же только один раз.
DenisZed, Так а на что сейчас смотреть из электричек, если надо дёшево и сердито? Или всё по-старому - лиф?
Грубо говоря, вторая машина. надо реальных 100-150 км и не за все деньги мира. Ну или типа, вот под эти задачи подходит вот это, но если ты доплатишь 2-3 куе. то вот уже можно хапнуть вот это, а оно уже 250 проедет, и можно уже будет летом в Кирилловку мотнуть )
Зы А может уже за 15-20 куе есть тачки, которые можно рассматривать и как основную машину (пусть и с натягом)
Опубликовано 06 Февраль 2023 - 10:52
Тесла s , може і не як основна (залежить від вашого маршруту) але на 300+ можна розраховувати.Зы А может уже за 15-20 куе есть тачки, которые можно рассматривать и как основную машину (пусть и с натягом)
Опубликовано 06 Февраль 2023 - 11:34
Так а на что сейчас смотреть из электричек, если надо дёшево и сердито? Или всё по-старому - лиф?Таки так. Їх багато, майстри навчились ремонтувати, є вже на розборках. Я розглядаю ліфа 18-19 роком. Пока халяви не найшов. Є но пробіги поза 150К, гарантія на батарейку закінчилась.
Опубликовано 06 Февраль 2023 - 15:16
rogii, ну так я і розглядаю ті що до десятки=80-120км
А які конкретно моделі? З власного невеликого досвіду - та сама машина, залежно від стилю їзди, використання кондиціонеру/обігріву салону і погодніх умов може проїжджати в два рази менше і це не перебільшення. Ті, що пишуть в оголошеннях 120км - це переважно максимальний пробіг на 100% заряду в супереконом режимі при швидкості 40-50км/год по прямій, без клімату і ледь доторкаючись педалі газу. В реальних умовах там буде мабуть 85-90, зимою може 50 і то не факт. Ті що пишуть 80км то літом в супереко режимі, зимою там буде мабуть кілометрів 35-40 максимум і то можуть бути нюанси.
В мене Ліф 24кВт батарея 82%, літом по Львові(тут специфіка доріг, багато підйомів, багато корків, вузькі вулички, бруківка, що теж не сприяє накату і тд) в еко-режимі, без різких прискорень і без клімату десь 110км. Зараз з обігрівом реально десь 65, але багато з'їдає обігрів в тягучках, тобто літом в корку умовно нічого не витрачаєш, а зимою стоїш на місці, а за рахунок пічки відсотки відчутно падають. Це переважно пробіг до залишку в 20%, не рекомендують розряджати нижче і стараюсь цього дотримуватись, тобто теоретично ще є невеликий запас, але садити в нуль не варто. По трасі проїжджав і 150км і ще там якийсь запас був, але при швидкості 45-50, ну але тут треба розуміти, що проїхати 150км з такою швидкістю треба мати здорову психіку)
По деградації батареї - тут дуже сильно залежить, як її експлуатували до того, ну і твоя експлуатація буде впливати теж. Як бачу з інфи інших юзерів кількість заряду-розряду і пробіг не так впливає, як не тримати батарею довго 100% зарядженою чи розрядженою, дуже важливо не перегрівати в жару швидкими зарядками(і щоб це не було зроблено до тебе, бо процес швидшої деградації буде запущено і він буде вже не минучим, можна міняти одну/декілька окремих банок, але знову ж таки цим потрібно буде займатись).
Підсумовуючи, якщо зимою пробіг до 50км то цілком можеш дивитись варіанти, думаю будеш задоволений. Тим більше, якщо ти проїхав 20-30км і повернувся додому то цілком ок включити в розетку і знову поповнюєш запас до наступного виїзду. Але сильно заїжджені варіанти(якщо не хочеш сильно вникати в перепаковки і тд) то не варто брати. Бо є приклади Ліфів з 200+к пробігу і 80% залишку батареї так і з пробігом 40к і батарея 60%.
Опубликовано 06 Февраль 2023 - 18:51
Тогда только ланос... всё остальное палюбасу дешевеет. Любая новая машина теряет в цене очень быстро. Но если есть бабосы, то зачем покупать старый корч, пусть и хороший. Он в любом случае старый. А живём же только один раз.
та да, если смысл в для попробовать и нравится..
но, многие берут ради экономии. экономия сейчас может и есть, но, при продаже, реально, кто ее потом купит у тебя со сдохшей батарейкой? разве что совсем за бесценок слить, потеряв всю выгоду от экономии.
это не говоря о том, что постоянная возня с зарядкой и ограниченный пробег на одной зарядке.
Изменено: Manager, 06 Февраль 2023 - 18:51
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 07:36
а перевірені це які? Нісан і Рено?Надо брать проверенные варианты. С не всякие Киа Соул ))
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 09:11
Kruza,дякую ща інфо.
а перевірені це які? Нісан і Рено?
Доречі, а що скажеш про електр гольфи? Старіші ті що 2014-2015 року не сильно дорожче тих же ліфів аналогічних років.
Ще хочу спитати пічкою і кондером можна користуватись на електричках коли авто стоїть? Кондером думаю що навряд, але теоритично обігрів має ж працювати?
Товариш має такого Гольфа вже років 2, хотів саме німця, але як на мене то Ліф більший, як і зовнішніми розмірами так і в салоні/багажнику. Гольф буде трошки далі проїжджати, відсотків на 10%. Загалом він задоволений.
Незнаю як в інших авто, але в Ліфі є таймер клімат-контролю і можна виставляти час коли підігріти/охолодити авто, можна і просто вручну вмикати пічку/кондер коли авто заряджається, але брати енергію клімат буде з батареї, а не з розетки.
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 09:23
обгрів то впринципі зрозуміло, компресор кондиціонера мені здається приводиться в рух від основного електродвигуна, який відповідно крутися безпосередньо під час руху авто, можу помилятись, але мені здається що має бути так.А чим обмежено використання кондея та обігріву без руху, окрім витрати заряду батареі?
розміри і тд мене мало цікавлять, гольф просто для мене є гольф, якщо він проїзжав не менше ліфа ( я маю наувазі сьомий дорестайл 14-15р) то при ціні на 2тис доларів вище я б вибрав його.Товариш має такого Гольфа вже років 2, хотів саме німця, але як на мене то Ліф більший, як і зовнішніми розмірами так і в салоні/багажнику. Гольф буде трошки далі проїжджати, відсотків на 10%.
Загалом він задоволений.
Незнаю як в інших авто, але в Ліфі є таймер клімат-контролю і можна виставляти час коли підігріти/охолодити авто, можна і просто вручну вмикати пічку/кондер коли авто заряджається, але брати енергію клімат буде з батареї, а не з розетки.
якраз такий варіант мене влаштовує, якщо образно кажучи запас ходу 100км і є можливість грітись і охолоджуватись коли стоїш і при цьому пробіг зменшиться в два рази, але це буде 50км яких мені всерівно достатньо на день від електоромобіля то такий варіант мене повністю влаштовує.Легесенько. Тільки все за рахунок батарейки, сам не схочеш
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 10:02
компресор кондиціонера мені здається приводиться в рух від основного електродвигуна, який відповідно крутися безпосередньо під час руху авто, можу помилятись, але мені здається що має бути так.
Та ну, нафіга так ускладнювати. Звичайний електричний компрессор. Денсо давно такі виробляє. Їх, здається, навіть на гібриди ставлять, щоб не навантажувати слабенький ДВС гібрида. ІМХО, звичайно, може й помиляюсь...
Изменено: Andre_71, 07 Февраль 2023 - 10:03
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 10:11
логічно.Напевно компресор має свій електромотор, тоді і муфти не потрібно. Я би так зробив.
мабуть так і є, я ще думаю принципами систем на автомобілях з ДВС..Та ну, нафіга так ускладнювати. Звичайний електричний компрессор. Денсо давно такі виробляє. Їх, здається, навіть на гібриди ставлять, щоб не навантажувати слабенький ДВС гібрида. ІМХО, звичайно, може й помиляюсь...
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 12:08
У мене в гібриді компресор з моторчиком живиться від батареї, тому літом коли виходжу в магаз чи ще куди залишаю завжди вкл.розхід енергії невеликий. В електричках те саме.Напевно компресор має свій електромотор, тоді і муфти не потрібно. Я би так зробив.
Изменено: Yurec-8, 07 Февраль 2023 - 12:09
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 12:18
Тогда только ланос... всё остальное палюбасу дешевеет. Любая новая машина теряет в цене очень быстро. Но если есть бабосы, то зачем покупать старый корч, пусть и хороший. Он в любом случае старый. А живём же только один раз.
DenisZed, Так а на что сейчас смотреть из электричек, если надо дёшево и сердито? Или всё по-старому - лиф?
Грубо говоря, вторая машина. надо реальных 100-150 км и не за все деньги мира. Ну или типа, вот под эти задачи подходит вот это, но если ты доплатишь 2-3 куе. то вот уже можно хапнуть вот это, а оно уже 250 проедет, и можно уже будет летом в Кирилловку мотнуть )
Зы А может уже за 15-20 куе есть тачки, которые можно рассматривать и как основную машину (пусть и с натягом)
Если надо реально с комфортом проезжать 100-150 км зимой, то батарея должна быть 30-32 кВт с учетом остатка.
Не забываем, что батарейку крайне желательно меньше 20% не садить. И когда в "баке" меньше четверти заряда уже включается ежим тошнотика-параноика.
Самые бюджетные проверенные варианты - ЗОЕ от конца 17 г. (батарея новая брутто 43 квт/нетто 41 квт) или ее более комфортный технический брат корейский Флюенс (СМ3) от 18 г. (брутто 41 квт/нетто 36 квт).
Я выбрал второй вариант.
Цена вопроса на сейчас около 15 куе.
Если хочешь - пиши в л/с, я каждый день в центре на таком. Покажу, прокатнешься. Сам выбирал в подобном бюджете, зашел.
За почти год - 15К ки прошел, пока без проблем не считая перегоревшей лампочки, которую сам и поменял :)
После покупки почистил щетки за 300 грн и поменял масло в редукторе за 500 грн. Вот и все ТО на ближайшие пару лет :)
Лиф первого поколения даже 30-ка с учетом деградации столько не проедет (30-ка там брутто плюс износ). А второе поколение уже других денег стоит. Хороший, на коже - от 22К.
Не забывай, что у нас весь правый берег холмистый, это сильно влияет на пробег.
Экзотику типа Китая не рассматривал. Есть еще новые Шкода Ситиго с батареей 36 квт брутто, но они там совсем мелкие.
Изменено: DenisZed, 07 Февраль 2023 - 12:24
Ни ГМО, ни ГБО
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 12:33
Kruza,дякую ща інфо.
а перевірені це які? Нісан і Рено?
Доречі, а що скажеш про електр гольфи? Старіші ті що 2014-2015 року не сильно дорожче тих же ліфів аналогічних років.
Ще хочу спитати пічкою і кондером можна користуватись на електричках коли авто стоїть? Кондером думаю що навряд, але теоритично обігрів має ж працювати?
Проверенные - там где явно не накосячил производитель. Для многих производителей сейчас время "первых" электрокаров.
1. Машины с батареей 20-30 кВт как по мне это уже прошлый век. Поэтому стоит рассматривать только рестайлинг. А вот Гольф 36 кВт стоит как по мне неоправданно дорого, поэтому его не изучал. Хотя судя по отзывам рулится он отменно.
Также учитывай, что 36 кВт - это емкость брутто + деградация. По факту там уже 30 кВт.
В том же моем рено/самсунге 36 кВт - это емкость нетто. Фольцы тут схитрили.
Еще у гольфа какая-то можная система БМС на каждую секцию. Выражается в том, что продиагностировать/поменять ячейки в батарее относительно сложно. Не так чтобы сильно недостаток, но надо иметь ввиду.
2. Все работает. Есть тены на обогрев, у некоторых авто присутствует тепловой насос.
Просто расходуется батарея.
У 90% современных электричек есть дистанционный запуск/запуск по тайеру. Очень удобно прогревать салон, когда стоит авто на зарядке.
DenisZed, 15 куй за Зою.. я краще дам 17-18 за гольфа з 36 кВ батарейєю, то хоч молодіжний унісекс, на відміну від С класу з закосом на жіночий автомобіль.
Так-то оно да. Но вот хорошего Гольфа с пробегом до 50-60 км у нас за 17-18 не найти.
Мониторил риа - хотелки на что-то стоящее - 22+.
Если есть вариант хорошего гольфа за 17-18 с 36 кВт - ну, я бы взял.
И да, ЗОЕ - это Б-класс. Платформа Клио.
А вот СМ3/Флюенс - это уже раздутый Ц-класс.
Что самое интересное - весят они почти одинаково.
Ни ГМО, ни ГБО
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 12:35
Ну от для прикладу. А вот Гольф 36 кВт стоит как по мне неоправданно дорого, поэтому его не изучал. Хотя судя по отзывам рулится он отменно.
Если есть вариант хорошего гольфа за 17-18 с 36 кВт - ну, я бы взял.
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 12:45
Та думаю ні, нема там таких зазорів зараз, наразі 50% електрики зі всієї Європи у нас там вибір менший, у нас вже часом можна купити по ціні там.. а звідти ще розходи на доставку..Ну, и Зоя тогда тебе выйдет 12-13, а не 15
Надо сравнивать рынок в равных условиях.
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 12:51
Именно в твое случае перплаты гольф, конечно, интереснее.Та думаю ні, нема там таких зазорів зараз, наразі 50% електрики зі всієї Європи у нас там вибір менший, у нас вже часом можна купити по ціні там.. а звідти ще розходи на доставку..
Тільки що глянув ціни на Зої сороковки ну в 14 можна привезти собі, хз, якось навіть 3.5$ був би готовий переплатити і їздити на гольфі, це вже якщо піднімати бюджет овер 13 куй.
Изменено: DenisZed, 07 Февраль 2023 - 12:50
Ни ГМО, ни ГБО
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых