у моего товарища гибридный авто с газовой установкой...ходит улыбается
Молодець, в смислі твій товариш молодець.
Опубликовано 01 Декабрь 2022 - 22:15
навіщо платити баригам, які підняли ціна в три-чотири рази на інвертори-генератори-акуми, якщо є під боком ціла станція? Був би у мене електро мобіль то уже давно працював би на будинок, як альтернативне джерело.
Вже не перший раз зустрічаю об'яви що продається електричка без акумулятора
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 10:03
Та по ночам у большинства вроде есть..
Хотя, из рассказов - хватает исключений.
Не у всіх. До сьогодняшних 00.15 год в мене світла не було 28 годин. І це вже не вперше таке
Сьогодні вже краще, дали з 00.15 до 5.00, а потім 0 8.00 дали і до поки є. Хочаб будинок трохи прогрівся, а то було вже 17 градусів
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 15:04
Мірік, ви мабуть скоріше розмірковуєте з позиції перебаєра, який вигідність авто вимірює, якщо не в першу чергу, то все ж таки не без неї - з позиції вигідності при купи-продай
а тут мову ведуть трохи про інше - якщо в господарстві є електроавто, то на крайній випадок є можливість його використати бодай якось для живлення хоча б найнеобхідніших споживачів у будинку.
а не, як ви розмірковуєте, зараз дешевші, тоді дорожчі, і т.д.
ніхто не розмірковує над тим, щоб купити електромобіль для живлення будинку
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 15:33
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 15:43
serg9, так ви абсолютно праві, я оцінюю актив( авто) та його ліквідність з огляду на обставини, далі лізти в дебрі його експлуатації немаю бажання, на сьогодні ліквідність єлектромобілів у зв’язку з ситуацією з електрикою сильно впала, хоча ще пару місяців тому коли були проблеми з паливом ліквідність електрокарів була дуже високою, це все що я хотів сказати.
Мій сусід має такий самий підхід. Вважає, що нові авто з салону купують виключно лошари і невдахи бо авто відразу стрімко втрачає в ціні і можна купити авто б\в набагато дешевше.
п.с. останні років 20 він їздить на Лансері 1984 року...
...вірніше тому, що він називає автомобілем)
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 15:51
Мій сусід має такий самий підхід. Вважає, що нові авто з салону купують виключно лошари і невдахи бо авто відразу стрімко втрачає в ціні і можна купити авто б\в набагато дешевше. п.с. останні років 20 він їздить на Лансері 1984 року... ...вірніше тому, що він називає автомобілем)
На смак та колір усі фломастери різні. Я приблизно так само вважаю, нафіга купувати допустім за 20-ку лансер 1.5. на мешальці в салоні з комплектацією бубен, якщо за ті самі гроші я можу купити наприклад той самий 5-ти річний фінік ку50 3.0ТТ з пробігом до 100 і пару тройку років їздити на ньому і крім ТО нічого не робити, а потім продати і з різницею у пару куе купити знов щось трохи новіше і на багато прикольніше ніж вже пару літній лансер-бубен, який ти купив на 10 років уперед
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 15:57
я взагалі то ніяких оцінок нікому не давав.. і лошарою нікого не називав, я лише оцінив ліквідність товару відносно наших швидкозмінних ринкових реалій за час війни, тому нерозумію до чого тут ваші переходи на персоналії..Мій сусід має такий самий підхід. Вважає, що нові авто з салону купують виключно лошари і невдахи бо авто відразу стрімко втрачає в ціні і можна купити авто б\в набагато дешевше.
п.с. останні років 20 він їздить на Лансері 1984 року...
...вірніше тому, що він називає автомобілем)
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 16:19
я взагалі то ніяких оцінок нікому не давав.. і лошарою нікого не називав, я лише оцінив ліквідність товару відносно наших швидкозмінних ринкових реалій за час війни, тому нерозумію до чого тут ваші переходи на персоналії..
Мірик, доволі часто зустрічаю, що дискусія за вашою участю інколи буває досить цікавою, ви висловите якусь "аксіому" і її дотримуєтеся. ну так, це ж безспірно, це ж аксіома
а коли вам намагаються сказати, що мова тут йде про іншу аксіому, то як повезе, може піти в русло розуміння, а може піти геть у повний рознос
так от - тут наче ведуть мову про електромобіль в сьогоднішніх реаліях, як воно і який з нього толк. і відповіді йдуть про те, що в принципі зарядити його можливість все таки є, + ще більша його цінність в тому, що від нього можна заживити важливі елементи будинку у випадку відсутності е/е хоча б на деякий час.
имхо, як для мене, то купивши перетворювач з 12в на 220в, і накинувши його на 12в акум в електромобілі - можна спробувати живити котел доволі довший час, до наступного включення е/е. чого не скажеш про просто окремий акум+перетворювач+зарядне до акума, ну і не говорячи уже про покупку для цього бензогенератора.
мова звичайно про тимчасові відключення е/е, а не про повний блекаут на декілька днів чи тижні.
а ваша відповідь на усе це - тоді були дорогі, тепер стали дешеві = все, я більше нічого не мав на увазі.
так, ви може і праві, але мова вроді не про те, як мені видалося, але якщо я помиляюся, то сорян
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 16:36
Мірик, доволі часто зустрічаю, що дискусія за вашою участю інколи буває досить цікавою, ви висловите якусь "аксіому" і її дотримуєтеся. ну так, це ж безспірно, це ж аксіома
а ваша відповідь на усе це - тоді були дорогі, тепер стали дешеві = все, я більше нічого не мав на увазі.
так, ви може і праві, але мова вроді не про те, як мені видалося, але якщо я помиляюся, то сорян
Наразі у нас електрички вже дешевші чим в Європі, скоро взад повезем продавати там..
Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 22:55
На смак та колір усі фломастери різні. Я приблизно так само вважаю, нафіга купувати допустім за 20-ку лансер 1.5. на мешальці в салоні з комплектацією бубен, якщо за ті самі гроші я можу купити наприклад той самий 5-ти річний фінік ку50 3.0ТТ з пробігом до 100 і пару тройку років їздити на ньому і крім ТО нічого не робити, а потім продати і з різницею у пару куе купити знов щось трохи новіше і на багато прикольніше ніж вже пару літній лансер-бубен, який ти купив на 10 років уперед
есть одно правило: нет правил
как правило, у каждого есть какая-то сумма. я тоже за то, чтобы ездить каждый день на бу в комфорте, чем на новой табуретке, которая после выезда из салона уже тоже бу.
если хватает на комфортное новое и карман не жмет - там уже чуть другие законы и подходы. от новизны модели до каких-то понтов до наличия гарантии.. нередко там и тусовка немного другая, на которую на бу как-то и прехать неудобно.
Опубликовано 03 Декабрь 2022 - 21:24
Мій сусід має такий самий підхід. Вважає, що нові авто з салону купують виключно лошари і невдахи бо авто відразу стрімко втрачає в ціні і можна купити авто б\в набагато дешевше.
п.с. останні років 20 він їздить на Лансері 1984 року...
...вірніше тому, що він називає автомобілем)
)))есть одно правило: нет правил
Опубликовано 05 Январь 2023 - 12:42
https://mezha.media/...mobil-za-3-700/
кто то в теме?
Опубликовано 05 Январь 2023 - 12:47
molodec, имхо, нужно 10 раз подумать, прежде чем даже купить эктрочайник от наших умельцев, как ни прискорбно..
у меня даже зарядное к аккуму от типа авторитетной конторы сломалось. отправлял новой почтой в ремонт кажись в Днепр.
причем, проблема ж обычно выявляется в момент, когда оно тебе реально нужно. вроде и есть зарядное, но через 2 недели + расходы на пересылку туда-обратно (не помню, платил ли за ремонт.. если и да, то по мелочи).
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 21:58
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 22:15
Хто що скаже про такі « мікроби» як сітроен С-zero чи його близнюків? Приваблює ціна, кажуть сто км на батареї в 16кв проїзжає, думаю мож привезти собі як третю машину в сім’ю.. часто доводиться їхати в день пару раз на два-три км образно кажучи « в магазин за пивом» і при таких коротких поїздках авто з двс жруть як не в собі, невстигають прогрітись ну і так далі..
я вам не скажу за всю Одессу, але я б взяв ліфа, пофіг шо там нульова батарея. Ті ж 80км. Але повнорозмір
Реклама!!!
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 22:28
Хто що скаже про такі « мікроби» як сітроен С-zero чи його близнюків?Я вже якось тут питав, ніхто толком нічого про них не знав. Але я все-таки потестив. Комфорту там небагато, місця теж мало, але у великому місті з парковкою проблем не буде.
в магазин за пивомПішки, щоб нівелювати лишні калорії від пива)
Для себе вирішив, що якщо вже брати другим авто електричку, то краще як мінімум 40ку зою...
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 23:03
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 09:01
Хто що скаже про такі « мікроби» як сітроен С-zero чи його близнюків? Приваблює ціна, кажуть сто км на батареї в 16кв проїзжає, думаю мож привезти собі як третю машину в сім’ю.. часто доводиться їхати в день пару раз на два-три км образно кажучи « в магазин за пивом» і при таких коротких поїздках авто з двс жруть як не в собі, невстигають прогрітись ну і так далі..
Є таке поняття "ідеальні умови". Навряд чи ви створите такі умови, за яких електрокар проїжджатиме 100 км із витратою 16 кіловат. Та наааавіть якщо створите, то такий стиль їзди вам не сподобається точно
Моя середня витрата 18-25 кіловат на сто км. Звичайна манера їзди. Палити шини - 35+ кіловат
п.с. моя думка - фактично пох яке авто, головне то батарейка. Чим живіша і більша, тим краще. Решта парамертрів дискусійні
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 09:19
Тур, питання нестоіть проїде він 100 чи 70 км на заряді, не таксі, денний пробіг на електричці планується навіть менший, і кинути кожну ніч на заряд в приватному будинку проблеми нема.
У такому разі ви самі відповіли на своє питання)
Тільки спершу перевірте батарейку, скільки так фактично
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 09:40
я ж кажу- ліф за 7000.
З перевіркою батареї ще треба розібратись, як просто і швидко визначити її залишковий потенціал? Я так розумію оптимально домовитись з потенційним продавцем і на повністю зарядженій машині перевірити кількість пройдених км?
я б так робив. Бо всі перевірки - таке як намалювати можно
Реклама!!!
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 09:51
З перевіркою батареї ще треба розібратись, як просто і швидко визначити її залишковий потенціал? Я так розумію оптимально домовитись з потенційним продавцем і на повністю зарядженій машині перевірити кількість пройдених км?
Це звісно ідеальний варіант, навряд чи погодиться продавець) Подивіться скільки ви проїхали і скільки там по ТТХ заявлено, от і кейпесіті батареї. Доречі витрата у міському циклі зазвичай нижча ніж за містом у зв'язку із рекуперацією.
Крім того дивіться які роз'єми та перехідники є в наявності. Це все також не дешево.
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 10:02
бачили, знаємо. Спочатку купуєш для зганяти в магазин і на йогу, за півтора року розумієш шо бензинка віїзжала з двору тільки на міжмісто.Тур, питання нестоіть проїде він 100 чи 70 км на заряді, не таксі, денний пробіг на електричці планується навіть менший, і кинути кожну ніч на заряд в приватному будинку проблеми нема.
+1. Ну дуууже приємно стартує зі світлофора)))Та наааавіть якщо створите, то такий стиль їзди вам не сподобається точно
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 10:20
а де є ліф з нормальною батареєю за сім?я ж кажу- ліф за 7000.
зараз в продажі достатній вибір електричок, а покупці в дефіциті, тому думаю домовитись можна..Це звісно ідеальний варіант, навряд чи погодиться продавець)
ну у нас не Київ, сто км в день то десять раз місто вздовж і впоперек..бачили, знаємо. Спочатку купуєш для зганяти в магазин і на йогу, за півтора року розумієш шо бензинка віїзжала з двору тільки на міжмісто.
і шо знову фактично одна машина на двох, хоч чергу пиши
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 10:33
Изменено: Мірик, 02 Февраль 2023 - 10:34
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых