Вот вам Копарт
и Иншуринс
https://www.iaai.com/AdvancedSearch
ставьте фильтры год/модель и выбирайте то что вам интересно, если что пишите мне на Вайбер или Телеграмм 098-550-92-55
Опубликовано 24 Январь 2021 - 14:50
Вот вам Копарт
и Иншуринс
https://www.iaai.com/AdvancedSearch
ставьте фильтры год/модель и выбирайте то что вам интересно, если что пишите мне на Вайбер или Телеграмм 098-550-92-55
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 24 Январь 2021 - 20:49
Сам бери пример с кого хочешь, ангестенд)??? А мне не нужно говорить что делать, ты для меня не авторитет и стиль твоего общения мне не нравиться, а какой привет такой и ответ !!!
Спроси у Мирика может он тебе подберет что без задатка с договором или еще кто займется.
Гроші треба отримувати за підбір авта. Бери приклад з Мірика. Да я і не бачу помітки що ти сплачуєш клубу гроші за свою комерційну діяльність.
Точно обидели и норку испортили !!!
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 24 Январь 2021 - 20:57
Сам бери пример с кого хочешь, ангестенд)??? А мне не нужно говорить что делать, ты для меня не авторитет и стиль твоего общения мне не нравиться, а какой привет такой и ответ !!!
Спроси у Мирика может он тебе подберет что без задатка с договором или еще кто займется.
Точно обидели и норку испортили !!!
В Україні добре жити таким як ти.Сам порийся в тирнеті і дай мені 500 баксів.Та нема проблем.Сама порийся,скинь пропозицію і процес пішов.Чи хочеться на рівному місці бабла? А клубу коли заплатиш?Думаю що ти сидиш на всіх українських автоклубах бесплатно.В реалі видно не всі готові вивалити бабло за то що на аватарі.
Опубликовано 09 Апрель 2021 - 08:21
an76,Як власник почті електрички скажу про заявлені пробіги. 320-360 буде коли будеш їхати по прямій дорозі 90-100 км/год. Конд і пічка будуть понижувати кілометраж. Кілометраж 100% по місті зимою чи жарким літом сміло діли на 2. Це все прописано маленькими буквочками в специфікації автомобіля. Ну в принципі в мене кпд падає через проміжну корбку дсг. Ну добав до моїх кілометрів 20%.
Опубликовано 04 Май 2021 - 19:46
nick6482,Ні, реально 90-100 в заявленних виробником кілометрах пробігу на одній зарядці.Потім з кожним кілометром вище 100 стрілка зарядки худне на очах.
и как вы это терпите?
Все машины, в основном, в своем классе, в затратах одинаковы.
Дизель, Бензин, Электрика, без разницы.
Опубликовано 12 Май 2021 - 15:52
Изменено: Lightman, 12 Май 2021 - 16:04
Опубликовано 12 Июль 2021 - 15:33
В Україні добре жити таким як ти.Сам порийся в тирнеті і дай мені 500 баксів.Та нема проблем.Сама порийся,скинь пропозицію і процес пішов.Чи хочеться на рівному місці бабла? А клубу коли заплатиш?Думаю що ти сидиш на всіх українських автоклубах бесплатно.В реалі видно не всі готові вивалити бабло за то що на аватар
А таким как ты видно везде плохо живется, аватар и то так себе)???
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 12 Июль 2021 - 22:55
Сейчас расплачусь прямо, такое добро не интересую , с чего ты вообще возомнил то что мне важно интересует тебя что с аватарки или нет , написала тебе выше что тебе делать, не нравиться проходи мимо дядечка, ищи себе кого другого для душевного подбора тачечки, вот что тут непонятного ???
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 13 Июль 2021 - 06:59
seksinika,По темі. В Європі круто взули всіх власників електричок які не мають можливості вдома заряжатись. Спочатку зарядки були безкоштовні, ще й безкоштовні паркінги з зарядками. Народ активно купляв електрички, я сам чуть нового ліфа не купив. Потім халяву почали відключати. На сьогодні середня ціна кіловата на заправках коло 35 євроцента. Для порівняння вдома середня ціна 20 центів, нічний тариф 10. Якщо їхати на дальняк то прийдеться заряжатись дорогою електрикою. Добре що я напівелектричку купив.
Опубликовано 13 Июль 2021 - 07:21
По теме, выходит 210грн. на 100км. при таком раскладе, ну а если как положено по 0.10 то 58грн. на тех же 100км., я бывает каждую ночь заряжаю а бывает 2 раза в неделю, на сегодня не в Европе а коло Киева это 18кВт х 0.84 = 15.12грн. н 100км. Хорошо что я своих бензиновых монстрадонотов распродала и теперь у меня электрички.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 13 Июль 2021 - 07:35
seksinika,Ну в реалі моє відро бере 30 кіловат на 100 км міського циклу. Це мені коштує 3 євро(точніше 2.1 Є до грудня) при нічному тарифі, або 10 євро для тих хто живе на поверхах. За 10 євро купиш 7 літрів соляри, змісту в електричці нема. Правда деякі заявляють що це для них не напряг бо вони бережуть екологію. І така різниця буде і в Україні найближчим часом.
Изменено: TPAKTOPICT, 13 Июль 2021 - 07:50
Опубликовано 13 Июль 2021 - 07:50
Не знаю я чего там за ведро в рассмотрении и что с ним нужно делать, дабы оно 30кВт брало), моя Тесла С проехала подо мной уже больше 16000, специально расход не сбиваю, вот на сейчас он 19.2кВт(это с зимою и понятно печуркой), повторюсь не знаю про ведро но что то мне подсказывает что мой седанчик порезвее будет. Вторая машина РАВ-4ев едет 5.5км. на кВт это 18кВт на 100, при этом иногда при свободной дороге и с выключенным климатом рисует больше 7км. на 1кВт.
П.С. Эти обе машины скажем так прожорливые ибо резвые), есть и с меньшим потреблением к примеру КиА Соул.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 13 Июль 2021 - 07:52
По теме, выходит 210грн. на 100км. при таком раскладе, ну а если как положено по 0.10 то 58грн. на тех же 100км., я бывает каждую ночь заряжаю а бывает 2 раза в неделю, на сегодня не в Европе а коло Киева это 18кВт х 0.84 = 15.12грн. н 100км. Хорошо что я своих бензиновых монстрадонотов распродала и теперь у меня электрички.
Опубликовано 13 Июль 2021 - 08:13
Не знаю я чего там за ведро в рассмотрении и что с ним нужно делать, дабы оно 30кВт брало100% міський цикл при кучі світлофорів і макс швидкістю 50 км час.
прожорливые ибо резвые
И электричество по 84 копейки скоро поднимут
Змішаний цикл.
Опубликовано 13 Июль 2021 - 09:02
Поехал львовянин в северную Грецию на Тесле 85 кВатт - вот его многабукв :
От я і в Греції,
давайте розкажу як їхалось по факту а не з відео де в одних рекламують теслу бо продають, а в інших навпаки "бакланять" по якихось інших причинах
Мій маршрут був такий
Львів-Чернівці(тести)-Сірет-Бухарест (ночівля)
Бухарест-Софія-Кулата-Катеріні
По факту моя тесла з 85 батареєю має наступний розхід
швидкість 80-110 - 165Вт/км, або 400-420км пробігу
швидкість 120-150 - 200Вт/км або 330-350км пробігу
пробіг я пишу з розрахунку використання 80% обєму батареї, тобто зарядка до 90% і розрядка десь до 10%
Звичайно можна заряджати і до 100%, але останні від 90 до 100% на зарядці дуже довго чекати, бо швикість заряду падає в кінці, і тому немає смислу.
Також можна і розряджатись в 0 і проїжджаати на 30-40км більше чим я написав вище, але я так старався не робити, так як їхав в перший раз і особо не планував маршрут і зарядки, і тому переживав що якась може не працювати чи бути зайнята і шоб мати запас доїхати до наступної.
По факту ж всі зарядки на моєму шляху працювали, ні на одній я не зустрів жодного електрокару, так і взагалі на всьому шляху не побачив ні однієї тесли і може 2 чи 3 bmw i3.
Походу не особоливо вони популярні в цих країнах.
Ну так от, приступимо від лірики до практики
Виїхав я десь коло 7 ранку зі Львова і десь в 11 був в Чернівцях, забрав тести - це десь 40хв чекав поки роздрукують і відразу за чернівцями є зарядка, пробіг був 310км і залишок заряду 135км. Зарядка зайняла 50хв і на кордон Сірет.
Кордон 15хв і ми в Румунії, залишок заряду десь 350км
Так як я планував спочатку поїздку в Хорватію і вивчав питання зарядок в ту сторону, то по Румунії-Болгарії я не маю ні прогамок скачаних ні взагалі особливого розуміння як це тут працює, а оріентувався тільки на сайт https://www.plugshare.com
Відразу в процесі розкажу про автопілот
Реально вже тепер з досвіду, з нього є толк такий нормальний тільки на автострадах або в пробках в містах, і проблема не в тому що він погано десь працює, а в тому що автопілот тесла не дає перевищувати ліміт більше як на 10км
а як ми всі прекрасно знаємо ніхто не їздить +10. В Україні +20, в Румунії взагалі скільки стан дороги позволяє ( в мене було практично всюди 100-110)
Відповідно при обмеженні в 60/90 - автопілот по Румунії мені мало де допомагав, але от адаптивний круїз був практично всюди включений.
Так от повернемось до зарядок.
Заїхавши в Румунію я відкрив оцей сайт і так по ньому з розрахунку кожні 250-300км і їхав по зарядках.
Довго про зарядки розказувати не варто так як там всюди ідея однакова - всі зарядки в основному на автозаправках, частина з них безкоштовні, частина платні. Швидкість заряду всюди 320-370км/год.
Включати зарядки можна як з аплікух (собі скачати 2-3) або брати карточку активації на заправці і потім там карткою як за бензин і платити.
Як я вже казав вище, жодної поламаної чи зайнятої зарядки не було, я набрав зі собою купу кабелів, а по факту тут хватає тільки одного перехідничка розміром з дві пачки сигарет.
На оригінальних тесла суперчарджерах я ще не пробував, так як по моєму маршруту їх було тільки 2 шт (в Бухаресті і Софії), але вони знаходились в середині міст, а часу заїжджати і стояти в пробках цих міст сенсу не було, так як купа зарядок є при трасі і також часто безкоштовні.
Мій маршрут був 800км/день, відповідно грубо 2год/день (дві зарядки) я витрачав лишніх на маршруті,
і от тут вже робити висновок кожному, в залежності від його стилю їзди
для мене це виявилось комфортніше чим їхати на бенз авто, тому що при зупинці на 5-10хв (заправка + перекур), я по факту не відпочиваю і потім приїжджаю до точки призначення змучений.
Тут же відпочиваєш 45-60хв і мені як виявилось це дуже підходить, і навіть власник будинку де ми поселились в греції казав - шо дивно, що ви проїхали таку дорогу а виглядаєте зовсім не змучені.
І так і було - по факту навіть дружина і не сідала за кермо, бо за день поїздки зовсім не змучувався. А в дорозі був 12-14год/день
Хто їздив дорогами болгарії/румунії знає - що це не самий простіший маршрут.
Також два рази було таке, що я не встигав поїсти як вже приходило повідомлення що авто заряджене
По витратах опишу пізніше так як потрібно подивитись банківську виписку шо там і коли знімало, але так оріентовно десь зарядити на 300км - коштувало 350-400грн/болгарія, ціну в Румунії я не знаю бо попались тільки безкоштовні, але судячи з карти то десь така ж ціна.
Ну і витрати на дорогу
. Зарядка дома до 100% - 130грн
2. Зарядка Чернівці - 303грн
3. Зарядка Румунія 1 - free
4. Зарядка Румунія 2 - free
5. Зарядка Болгарія 1 - 516грн
6. Зарядка Болгарія 2 - 490грн.
Total = 1439грн / 1740км = 0,83грн за 1км
От себя - в принципе реально, бензином - те же два перехода с одной ночёвкой. Хотя есть особо упорные которые едут за раз.
По стоимости - 40-60 евро на електричке или +/- 80 мне на газу при разнице в стоимости авто 1:10 - каждый решает сам. В последние месяцы даже 1000 км в месяц не могу проехать - некуда, зато 8-12 тыс шагов айфон насчитывает
Изменено: sapphir, 13 Июль 2021 - 16:03
Опубликовано 13 Июль 2021 - 10:03
От ще одне підтвердження, що елька не така вже і вигідна. Максимум 2-ге авто у сімї, де є будинок із двохзонним лічильником.
А не далеко той час, коли електроенергія буде 2-3грн за 1 кВт.
Опубликовано 13 Июль 2021 - 11:51
пусть про тахикардию, седые волосы и потраченные нервы напишет, как очковал, что где то станет, надо эвакуатор, или не сможет зарядится.
никто ни разу на остатках бензина заправку не искал?
Опубликовано 13 Июль 2021 - 15:38
Посчитай расход приуса на пропане и учти возможность проехать тыщу км один раз заправившись за бесять минут
И электричество по 84 копейки скоро поднимут
Ну я в Привусе ездить вообще не хочу если уже на то пошло), тачки на Пропане у меня были, как электричество поднимут то и пропан с бензином подорожает мгновенно, сейчас тот пропан по 16 гривен и так, ну будет по 20-21.
П.С. Плагин гибрид вообще тема сложная), по 1000км. в день я не езжу и ездить не собираюсь, для этого есть самолеты!!!
Тесла рєзва, а вот козлик ні грама.
Та ладно, моторы одинаковые стоят .
Никаких проблем. Тянешь и она заряжается
Верно, тариф за фурой 1грн./1км. .
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 13 Июль 2021 - 16:41
Давно уже ни кто не очкует, уже полно зарядок на каждом углу. Езда на электрике она другая, вот совсем.пусть про тахикардию, седые волосы и потраченные нервы напишет, как очковал, что где то станет, надо эвакуатор, или не сможет зарядится.
никто ни разу на остатках бензина заправку не искал?
Опубликовано 13 Июль 2021 - 20:46
С того же что и батон в магазине подорожает, вот для электричек в % соотношении больше а для бензинок меньше, но вот в гривневом эквиваленте наоборот.
П.С. Запоминайте цифры на заправках и через немного сравним).
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
|
Продано
Базар →
Продам →
Автомобили →
Nissan Leaf "Рестейлинг" 2013 г.Целый Автор: DenisZed • Дата: 19 Август 2018 nissan, leaf, электро |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Ремонт модуль зажигания astra HАвтор: ivan20best • Дата: 02 Январь 2017 катушка зажигания и 5 еще... |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Uber-таксиАвтор: Dunkan0 • Дата: 26 Февраль 2016 таксі, такси, Uber, Уклон, Bolt и 1 еще... |
|
0 пользователей, 8 гостей, 0 скрытых