Та не спорьте. Ні до чого не доспоритесь точно)). Європа, Америка треба розбиратись конкретно по моделі авто. Щось вигідно з Європи, щось з Америки з дисконтом, кого биток не лякає. Просто різна публіка. Хто бере Європу той на биток не гляне. Хіба, що як я, може повестись на ціну)). Бо якби не ціна то я б на той биток даже не глянув)).
так і я про що!
Лично на мой взгляд то рассказываете доверчивым людям, что выезженная условно целая машина из Евросоюза с пробегом +- 200 тысяч километров, лучше чем более дешевый по ИТОГО биточек из США с пробегом в 2,3,4 раза меньшим, но как бы далеко не со всеми это работает и большинство понимает что лучше ездить с новым бампером и капотом при поращенном крыле и пробега 40 тысяч, чем при опять таки условно целой машине с пробегом 200 тысяч.
Ваш погляд абсолютно не вірний по простій причині що люди які купляють і замовляють європейське авто не потребують ніяких розказів нарахунок вибору між битою Америкою і цілим європейцем, це абсолютно різна категорія людей і клієнтів яка взагалі між собою не пересікається.. Мені ніразу, от ніразу недоводилось когось переконувати у тому щоб хтось купив Європу і відмовився від ідеї купити битка з Америки.. до мене люди йдуть зразу з розумінням що вони хочуть цілого європейця.. я 99% машин продаю взагалі без єдиного підкраса.. холівари про пробіги залиште при собі, привожу машини з будь-якими пробігами під вимоги і гаманець клієнта, та і тупо порівнювати міський сімейний пробіг з собаками в салоні з німцькими автобанами з переважно однією людиною в салоні.. ви серйозно думаєте що це співставні речі? Якщо вже на те пішло з чисто технічної точки зору порівнювати треба не пробіги, мотогодини.. 250 мотогодин це середня цифра заміни масла в двс, вони можуть бути накатані в місті і можуть бути накатані по трасі, різниця в зносі авто як технічному так і естетичному колосальна, це вже всім відомий факт.
Что вы от туда возите, какие то дешевые тазики типа Рено Клио,
які Рено Кліо? Як я вам можу порахувати і порівняти якогось бензинового підбитого форда з цілою Європою зовсім іншого виробника.. це ж абсолютно різні речі.. і різна категорія клієнтів..
Ніякими тазиками типу Рено Кліо не займаюсь.. скільки пафосу.. миж займаємся крутими тачками з Америки , а ви там якимось тазіками типу Рено Кліо.. і Рено Кліо теж машини і люди на них теж їздять якщо що..
мої клієнти це ціновий діапазон 15-50кує від гольфа, астри до якогось Х5 чи Ку7, от одноклубник перед новим роком купив, причому це прямий конкурент навіть не бітка з Америки, а дизельгейтнутого офіційно завезеного цілого гольфа, але навіть їх цілих поюзаних у нас чомусь ніхто не хоче, а купують привезену європу....
Изменено: Мірик, 23 Февраль 2024 - 13:58