Maks2002, 195/65/15 а керується, як сказати перше враження було, що машина стала важкою...
так і є руль трохи важчим стає, але машина перестає бути валкою в поворотах ... і керується як по рельсам.
Опубликовано 24 Март 2015 - 00:32
так і є руль трохи важчим стає, але машина перестає бути валкою в поворотах ... і керується як по рельсам.
+1
В мене на заводській 205/55 R16 така як на рельсах,але дубова...тому і хочу попробувати 205/60 як R15 такі R16 і тоді щось візьму.15-а 195/65 норм але замало "устойчивості",трохи на самій гумі просідає на поворотах,а особливо якщо 7 чоловік...або добре пригружений.
Опубликовано 24 Март 2015 - 00:40
ventil4401, може тоді 195\65\15С ))) буде і для грузу і устойчева)))
Опубликовано 26 Март 2015 - 09:53
195/65 норм але замало "устойчивості",трохи на самій гумі просідає на поворотах,а особливо якщо 7 чоловік...або добре пригружений.
Колись також стояв такий вибір, тоді Макс радив спробувати 205/60. Взяв таки 195/65, не шкодую. Вже один к-кт з"їздив, весною взяв новий, також 195/65. Просто купив машину на 215/55/16, після того в мене широкі колеса з низьким профілем в кошмарах ще деякий час снились.
Опубликовано 26 Март 2015 - 20:58
bazl, ))), Свят взяв таки 205/60/15 ... трохи почекаємо аби розпробував і можна буде питати про відчуття
...а потім я в нього візьму розпробувати,але спочатку поміняю стойки,щоб точно оприділитися
На Зафірі можливо (центр ваги, завантаження), на Вектрі вистачає повністю, головне за тиском слідкувати.
Колись також стояв такий вибір, тоді Макс радив спробувати 205/60. Взяв таки 195/65, не шкодую. Вже один к-кт з"їздив, весною взяв новий, також 195/65. Просто купив машину на 215/55/16, після того в мене широкі колеса з низьким профілем в кошмарах ще деякий час снились.
в мене зимова 195/65/15,цілком влаштовує,але влітку на трасі таки не то шо на 205/55/16.
Опубликовано 27 Март 2015 - 11:17
Опубликовано 27 Март 2015 - 14:51
в мене на лючку бензобака пише що качати до 2.1Svyatoslav_lviv, попробуй накачати до 2,2, а відносно газу скажу що принципової різниці не відчув
Опубликовано 27 Март 2015 - 18:42
П.С. Віталік в тебе які колеса, може махнемся на пару днів?
Запросто,205/55/16 і 195/65/15 ,вибирай.
в мене на лючку бензобака пише що качати до 2.1
А в мене (якщо сім мість загрузити)пише перід 2,8 а зад 3,2 ,їдеш як на дерев'яних,хоча мені вже пора стойки поміняти,але всерівно дуже тверді.
Изменено: ventil4401, 27 Март 2015 - 18:46
Опубликовано 27 Март 2015 - 19:00
Опубликовано 27 Март 2015 - 19:18
давай а в тебе 16-ка на дисках?попробуй 205/55/16 якщо тобі твоя зам'ягка.
Опубликовано 27 Март 2015 - 22:56
Svyatoslav_lviv, Свят, накачай 2.2. а ще ліпше купи собі манометр і перевіряй тиск сам і при тому зранку, тому що манометри на шиномонтажках брешуть буває досить сильно ))))
що до кузова .... Свят, невір у всякі нісенітниці, кузов всюди однаковий, а 2000 там просто трішки інакший обвіс і пару шильдиків, і все. Двигун трохи важчий, але не такий як 2.5 ))) і буквально на 50кг важчий ніж 2.0
так що не варіант ... може стойкам капут якщо видається машина м'якою ?
і я може пропустив, але яка у тебе резина, марка і модель ?
Опубликовано 28 Март 2015 - 00:50
яка у тебе резина, марка і модель ?
Fulda EcoControl HP 91H 205/60/15
може стойкам капут якщо видається машина м'якою ?
стойки провіряв, все гуд
ventil4401, хіба встигнути через обід, вечером буду зайнятий
Изменено: Svyatoslav_lviv, 28 Март 2015 - 00:52
Опубликовано 28 Март 2015 - 11:34
Fulda EcoControl HP 91H 205/60/15
шина екологічно-економічна ... тобто в перекладі м'якша за звичайні )))) висновок - качай до 2.2 незашкодить
треба якось буде перевірити гальмівний шлях твоєї і моєї бо я теж собі придбав економічно-екологічну шину тільки від кумхо.
Опубликовано 19 Апрель 2015 - 00:13
Изменено: Svyatoslav_lviv, 19 Апрель 2015 - 08:41
Опубликовано 19 Апрель 2015 - 08:42
Опубликовано 22 Май 2015 - 00:51
Опубликовано 26 Октябрь 2015 - 23:13
Поскільки я нічого не пишу тут, в моєму своєрідному міні-бортовику, це незначить, що з моїм авто нічого не відбувається)
- Після покупки, була замінена вся ходова.(хто в вайбері в групі УОК_Львів, вкурсі справи) були поставлені нові стойки SACHS
- Оскільки досить відчутно калатав вижимний, було прийняте рішення поміняти зчеплення повністю на нове фірми LUK
- Далі було відремонтовано серцевину замка запалювання, яку допоміг витягувати соклубівець ventil4401 і вся братва з УОК_Львів і друг Вова
- Дальше була подорож в Затоку, про неї писати багато не буду, але скажу так, вектрочка поводилась чемно, без неприємностей і доречі була доволі комфортною в поїздці чотирьох людей на 1150 км, пару цікавих фоток з подорожі
- Після поїздки було знайдено тріщину в патрубку системи охолодження машини...замінено!
- Також було вирішено проблему з завоздушенням паливної системи, в цій справі дякую сім’ї УОК_Львів та особисто ventil4401 а також майстрам дизель-сервісу, що на Кривчицях!
- Були придбані металеві диски в ivan tadash за що йому величезне ДЯКУЮ)
- Додатково придбано шкіряні карти дверей в pdriveromega3000 фото в салоні, буде згодом, після обезшумки салону! Доречі дякую продавцеві, рекомендую!
- Було підібрано і придбано штучну алькантару, для оздоблення салону (фото теж згодом)
- Вирішив оновити оптику, придбав лінзи G5 infolight
(фото процесу встановлення і кінцевого результату, як Ви здогадались, згодом )
- Також у вельмишановного Tiger було придбано камери заднього виду:
і таку:
а також монітор 5-ти дюймовий, для чого дві камери і як вони будуть інтегровані в авто....згодом))
Опубликовано 27 Октябрь 2015 - 00:11
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
0 пользователей, 5 гостей, 0 скрытых