Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Z14XEP тарахтит во время пуска


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
145 ответов в теме

#141
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1396
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 28 Октябрь 2023 - 23:13

Рік тому чи два обговорювався клапан у такому фільтрі і козирні моделі самих фільтрів. Прийшли до висновку, що клапанок у корпусі фільтра виконує важливу роботу, тримає масло після зупинки двигуна у самому фільтрі. 

На своєму авто вже 10 років міняю фільтр, старий завжди пожмаканий, з тиском  оливи питань не було ніколи, що при пуску, що взагалі.


  • 0

#142
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1688
  • Возраст: 57
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкассы
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 29 Октябрь 2023 - 09:11

Вибачте за посилання на контент з раші, але він технічний і надасть поняття про те, що відбувається з маслом в моторі.

 

https://youtu.be/fHN31gF4QQI

 

пс. Якщо хочете вставити відео з ютуба, то сюди кладіть не пряме посилання з браузера (бо ніц не буде видно), а URL (права кнопа на миші по відео). 


Изменено: Юрий Сергеевич, 29 Октябрь 2023 - 09:15

  • 0

ПТН ПНХ


#143
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49206
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2023 - 10:15

Замінив корпус фільтра. Хоч корпус і не дешевий але воно того стояло.

Зазвичай достатньо клапан змінити. Або ретельно промити старий.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#144
mnp2610

mnp2610

    Старожил

    • Сообщений 323
  • Возраст: 48
  • Имя:Михаил
  • Город:Кропивницкий
  • Авто:Astra G 1.4 Twinport 2005 + ГБО
  •  
  • Регистрация: 28.06.2012

Опубликовано 29 Октябрь 2023 - 10:30

Зазвичай достатньо клапан змінити. Або ретельно промити старий.


Пробували на машині у знаймого. Але бажаного ефекту не отримали. Враховуючи не зовсім простий процес зняття корпусу, вирішив що для мене простіше і дешевше замінити корпус в зборі
  • 0

 

 


#145
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49206
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2023 - 10:32

Пробували на машині у знаймого. Але бажаного ефекту не отримали. Враховуючи не зовсім простий процес зняття корпусу, вирішив що для мене простіше і дешевше замінити корпус в зборі

А шо там того клапана міняти? Кришку видкрутив, фільтр достав и вуаля

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#146
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2023 - 12:25

Вибачте за посилання на контент з раші, але він технічний і надасть поняття про те, що відбувається з маслом в моторі. https://youtu.be/fHN31gF4QQI

Там вже насували цьому спецу. Він не розуміє значення  диференційного тиску, саме на який налаштований перепускний клапан, і тому в нього такі "цікаві" висновки.

Кажуть, що по АКПП майстр гарний. Х.з... Після цього відео я б  йому  коробас не довірив би...


Изменено: Andre_71, 29 Октябрь 2023 - 13:03

  • 0




3 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых