Да и еще должно быть отверстие в днище 60мм.Не у всех такПро кришку й болти. Вона ж окрім декоративної функції є ще й елементом безпеки і має щільно прилягати до балона, а під болтами має бути гума, аби в випадку витоку газу він пішов під машину, а не в багажник.
Обережніше з ними.
Реклама
Установка ГБО на Vectra C 2.2Установка ГБО на Vectra C 2.2
#4971
Опубликовано 17 Март 2017 - 08:32
#4972
Опубликовано 17 Март 2017 - 09:21
Да и еще должно быть отверстие в днище 60мм.Не у всех так
Ну я не в курсі чим регламентований діаметр (до речі чим?)отвору. Головне аби він був і не було щілин зверху.
В принципі мало хто слідкує за цим, як і за будь якою безпековою опцією (ременем там пристібатися...ага).
В мене в знайомого взагалі трубки під кришкою пропущені й по підлозі багажника йдуть. Звертався, аби переробив нормально, але грошей зажав. Так і їздить.
#4973
Опубликовано 17 Март 2017 - 09:33
Ну я не в курсі чим регламентований діаметр (до речі чим?)отвору. Головне аби він був і не було щілин зверху.і сапун щоб був
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#4974
Опубликовано 17 Март 2017 - 09:49
Про кришку й болти. Вона ж окрім декоративної функції є ще й елементом безпеки і має щільно прилягати до балона, а під болтами має бути гума, аби в випадку витоку газу він пішов під машину, а не в багажник.
Це все логічно, але ти не зважив на один суттєвий нюанс - балон в ніші запаски прилягає не герметично, отже перетік газу в багажник буде з під-балона. От як би під балон клали ущільнювач, тоді б я повністю погодився.
#4975
Опубликовано 17 Март 2017 - 10:12
Це все логічно, але ти не зважив на один суттєвий нюанс - балон в ніші запаски прилягає не герметично, отже перетік газу в багажник буде з під-балона. От як би під балон клали ущільнювач, тоді б я повністю погодився.
Нєа. В балоні є своє дно, в якому три отвори: під болти, та здорова дірка, яка має сполучати порожнину в середині бублика й вулицю. Через неї ідуть трубки. І ось оце дно й відділяє багажник від цієї порожнини.
і сапун щоб був
Та само собою....
Блін пішов мряти фрезу...
#4976
Опубликовано 17 Март 2017 - 10:14
балон в ніші запаски прилягає не герметично
доречі, я вчора помітив, коли кришку прикручував, що балон не закріплений жорстко.
я зміг його зрушити з місця, а так же ж не має бути?
щось після тих горе-майстрів все доробляти треба (((
як він там прикручується? треба знизу авта підлазити?
#4977
Опубликовано 17 Март 2017 - 10:16
Блін пішов мряти фрезу...
50мм. Підбирав як раз під той сапун.
1342, про сапун. без нього дійсно буде сполучення з багажником. Він має бути і він й відділить багажний простір від балонного.
Ігорян, як бути з 60? Звідки інфа? Якщо має бути 60, то чого виробники балонів роблять той сапун меншим?
#4980
Опубликовано 17 Март 2017 - 15:04
Нєа. В балоні є своє дно, в якому три отвори:Так, я забув про це, хоча газ може проходити між балонним і основним дном.
Я погоджусь, що верхню кришку потрібно кріпити з міркумать безпеки.
Тут спору нема.
доречі, я вчора помітив, коли кришку прикручував, що балон не закріплений жорстко. я зміг його зрушити з місця, а так же ж не має бути? щось після тих горе-майстрів все доробляти треба ((( як він там прикручується? треба знизу авта підлазити?
Балон повинен бути надійно закриплений, А якщо ні, то на випадок ДТП куди він полетить?
Кріпить болтами в днище ніші багажника.
Для того, щоб їх підтянути, прийдеться зіскочити з скейта)))
Ти не знав про те, щоб ГБО нормально їздило, потрібно в нього вникнути з головою і переробити все самому?
#4981
Опубликовано 17 Март 2017 - 17:13
Вже позатягував і підклав резинку під балон.GORAN, Може просто підлога ніші під запаску трохи вигнулась з часом і кріплення ослабло.
Так. Знизу дві гайки (на 17 скоріш за все) по центру ніші. Спробуй їх просто підтягнути.
Гайка на 19 (2 шт)
Вже зробив :)))Кріпить болтами в днище ніші багажника.
Для того, щоб їх підтянути, прийдеться зіскочити з скейта)))
Та все ж думаю, що заплативши за роботу, маю отримати виконання належне. А в нас в все як в Україні :)Ти не знав про те, щоб ГБО нормально їздило, потрібно в нього вникнути з головою і переробити все самому?
#4983
Опубликовано 03 Апрель 2017 - 12:50
Сорри за ламерские вопросы, но хочу понимать что мне сделали.
QBox+, KME Silver Tur, форсунки Hanna Red в профиле Hanna Green. Без малого два года стоит.
Начала на днях барахлить кнопка. На 3/4 бака то со старта красным горит, то полбака показывает, то нормально 3/4
Заехал к ближним установщикам.
Подключились програмой, глянули. Грят, мол, кнопка - эт такой загадочный предмет. У тя настроена автокалибровка и ХЗ почему оно бузит. Мол можем выставить диапазон вручную на пустом и полном баках.
Заодно увидели в истории несколько событий запирания форсунок по давлению. Мол давление установщиком выставлено 1.5 и иногда для форсунок это много.
Я ж такой: если для двигателя это не гут, то давайте как-то пофиксим. Ну и снизили давление до 1.31, вынули дюзы из форсунок, глянули что-то в программе, остались довольны, мол вот теперь все красиво :).
Щя поездил немного, немного по ощущениям тупее машинка.
Ваприс. Правильно ли поступил? Или не надо было аппарат трогать? Ездила ж неплохо, отзывчиво.
Хлопци сказали, что все сделано установщиком правильно: и лямбда подключена и форсунки правильно установлены и вариатор есть.
Что-то же установщик думал когда форсунки ставил и давление выставлял.
Изменено: olden, 03 Апрель 2017 - 12:52
#4984
Опубликовано 03 Апрель 2017 - 14:26
Изменено: mzfkHenry, 03 Апрель 2017 - 14:32
#4985
Опубликовано 03 Апрель 2017 - 18:31
Напишу свой краткий отзыв - при установке ГБО ставились форсунки "томасетто" (синего цвета), без проблем проехали 50 тыс. Можно было бы ездить дальше, но одна начала сильно "цокотеть", и на холостых стали плавать обороты. Поменял на ХАНА, разница сразу чувствуется - машина поехала прям как на бензине. Расход упал.
#4986
Опубликовано 03 Апрель 2017 - 22:57
Может вам попробовать себя на кухне?Если убрали ввертыши и уменьшили давление, примерно одно на одно вышло, пропускная способность форс поднялась , а давление стало меньше... А там было наоборот пропускная была меньше, но было больше давление... Если раньше было лучше, то поставить назад ввертыши, и сделать например 1,4 , поездить пару дней, засечь расход, какой стала динамика?...
Один счастливый случай на 20, обычно их форсунки редко за 5000 переваливают. Модель какая?Напишу свой краткий отзыв - при установке ГБО ставились форсунки "томасетто" (синего цвета), без проблем проехали 50 тыс. Можно было бы ездить дальше, но одна начала сильно "цокотеть", и на холостых стали плавать обороты. Поменял на ХАНА, разница сразу чувствуется - машина поехала прям как на бензине. Расход упал.
#4996
Опубликовано 04 Апрель 2017 - 19:14
А тут особого конструктива давно уже нет.
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#4998
Опубликовано 28 Апрель 2017 - 13:04
День добрый
Специалистов по ГБО прошу помощи
подскажите у меня не подключена лямда
и при езде на газу загореться чек и ошибка богатая смесь (на бензо такого нет)
может ли это быть причиной???
если да то к каким проводам подключать
лямда пяти контактная
мозги ГБО автогаз италия Повер джет
#5001
Опубликовано 02 Май 2017 - 09:59
Согласен полностью, лямбду даже не думай подключать.
И ещё очень важно в какой момент загорается чек.
по разному
может 30км не гореть а может сразу после 4км пробега после обнуления (обнуляется только снятием клем)
настройку делал "авто настройкой" (больше кебы не хватает)
тогда поеду к спецам только где их найти))))))
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых