и я наконец то вступил в ряды газированных.
спасибо Валику (Cr-z) подсказал, направил к нужному человеку.(благодарность PULYA будет в другой теме)
комплект:
форсунки AEB 2.4
мозги STAG-4 QBOX Plus
редуктор STAG 250
баллон 54л,
Опубликовано 19 Апрель 2016 - 17:03
Підкажіть в кого Z22SE на механіці чи не помічаєте ви в діапазоні температури двигуна 50-70 градусів провалу (затримки в наборі обертів) на газі, коли з холостих різко нажати на педаль акселератора?
Мене це трохи напрягає, бо при рушанні з місця під гору можна заглохнути...
При прогріві до робочої температури проблема пропадає.
По графіках ніби проблеми немає.
Обладнання: Stag Qnext plus, KME Silver, форси Баракуда. Свічки нові.
По потужності все ок, розхід також в нормі. Проблема проявляється лише коли машина декілька секунд працює на холостих.
Опубликовано 19 Апрель 2016 - 18:00
(затримки в наборі обертів) на газі, коли з холостих різко нажати на педаль акселератора?
У мну глохло пр и сбросе газа (переход на нейтраль).
И только на газу. Тут всем голову заморочил.
Проблема ушла после двух пшиков карбелинером на дроссель, через снятый хобот.
Изменено: 1342, 19 Апрель 2016 - 18:00
Опубликовано 20 Апрель 2016 - 13:15
Не певний шо Назар зможе взяти її в роботу. Але треба телефонувати.
В Назара був минулого тижня. Міняли патрубки. Не було часу з настройками бавитись, Поверхнево причину не вдалось виявити. Ще як в Назара з'явиться вільний час, поїду наводити порядок їх підключенням охолодження (в мене чомусь підключено редуктор послідовно на виході пічки, а має бути паралельно) і заодно може розберемось з настройками.
Думав поки є час винести тему на обговорення ,може хтось стикався з такою проблемою, щоб Назару було легше виявити причину провалу.
Ще з потеплінням помітив, що при прогрітому двигуні на холостих БК показує на газі поточний розхід 0,6-0,7 л/год, а на бензині 0,8-0,9 л/год. Це нормально?
Изменено: oleg_lviv, 20 Апрель 2016 - 13:16
Опубликовано 03 Май 2016 - 11:29
не нуна
спасибо.
Спецы, подскажите такой момент.
Если заменить редуктор BRC Sequent 1500 то делать перекалиьровку и прошивку систему нужно.
Реально ли сделать это без датчика калибровки ВRC ? и обойтись штатным датчиком вакуума ?
Изменено: karma, 03 Май 2016 - 11:29
Опубликовано 03 Май 2016 - 14:43
спасибо.
Спецы, подскажите такой момент.
Если заменить редуктор BRC Sequent 1500 то делать перекалиьровку и прошивку систему нужно.
Реально ли сделать это без датчика калибровки ВRC ? и обойтись штатным датчиком вакуума ?
без датчика нет, подключаешься к штатному, настраиваешь, и больше его не отключаешь, ездишь с подключенным
- Нет... Но страна у нас конечно...
- Да! Страна - да!
- И народ...
- Ну народ у нас вообще прекрасный!
- Только люди г...вно ...
Опубликовано 06 Май 2016 - 00:31
Поповнив ряди адептів газіровки. Як новачок зі стажем, до питання підійшов системно: прочитав кілька тематичних форумів і ГБОшні теми УОКа, після чого в мене намертво відпало бажання вибирати конфігурацію самостійною.
Тому я здійснив улюблений фінт - залучив до вирішення своїх душевних тривог чарівника Rekа, і отримав оперативну відповідь, що з кількох перевірених особисто конфігурацій найкраще враження склала така:
Вот и я решился заморочиться установкой ГБО.
Оборудование следующие:
— Форсунки Hana
— Редуктор HL-propan Magic-3 225 kW
— Фильтр с отстойником Ultra 360
— Мозги Zenit Pro OBD
— Баллон Tugra makina на 54 литра
— УОЗ
Подтверждаю, конфигурация удачная. Установка тоже почти получилась, за некоторым малоприятном вычетом.
Зв'язався з Kosmosikом, набридав йому недалекими питаннями, і в результаті з'ясував що:
- паритися не треба
- хлопці з Сервіс-газ знають свою справу
- треба їхати і ставити, а не займатися теорією
На установку записався за 6 днів, і в назначений день в 9-00 завіз свою ракету на Заболотного 15а.
Конфігурація - аналогічна зазначеній вище. Результат такий:
А разница в приросте мощности именно после 3000 тыс.об как и ранее написал 1342, да и на низах он ведет себя прекрасно, я иногда посматриваю на кнопочку не на бензине ли я еду
+1 Відмінності між їздою на бензі я не помітив. Зате змінилося ставлення до процедури заправляння - майже втричі менший цінник порадував травмовану цінами на бензин душу Перший бак виїздив з результатом приблизно 1грн/км, втім думаю показники ще змінюватимуться в процесі обкатки.
Хочу подякувати Kosmosikу за терпіння і консультації, Rekу за терпіння і потурання моїм примхам, колективу s-gas.ком.юа (особиво ВІталію) за якісну роботу і гнучкий підхід
Изменено: PatBC, 06 Май 2016 - 16:42
Опубликовано 06 Май 2016 - 08:32
Рэк одобрил гас ? Це синку хфантастика))))
думаю что сопротивлялся
PatBC,Поздравляю
Опубликовано 06 Май 2016 - 19:48
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых