Реклама
Установка ГБО на Vectra C 2.2Установка ГБО на Vectra C 2.2
#3643
Опубликовано 08 Сентябрь 2015 - 20:58
Тому, кто счастье нашел в этом мире -- Нечего бояться, и можно идти в другие!
#3644
Опубликовано 08 Сентябрь 2015 - 22:33
1.15-1.25
Вот и я загазировался)) набор в общем-то стандартный, Stag qbox +, редуктор Гюртнер, форсунки хана грин, балон 54 литра вместо запаски, заправочное под бампер. Расход: спокойная езда - 11.5 литра, с отжигом - 13.5
Поздры!!!Экономь,теперь!!!Набор не совсем стандартный
#3649
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 11:40
мог просто дать просадку. Подъедь и подними его до калибровочной величины.
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3651
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 14:25
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3652
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 14:36
Колеги - підкажіть, порадьте.... маю "трабл"..
Два дні назад їду по трасі - заїжджаю в місто, зупинка на першому роздоріжжі - і чію різкий запах газу в салоні. Трохи проїхав, запах відчутний, але не такий різкий - таке враження що просто "залишки" в систеі вентиляції...
Постояла машина пів дня, завів, поїхав до "газовиків" - кажу шукайти де витік газу....
При мені всі з'єднання (і на редукторі і на фільтах і на форсах іт.д.) оббризгали балончиком - ніде нічого не видно, витоку немає.... - підключили до компа - тиск в сстемі нормальний, не падає.... порегулювали налаштування (сказли збіднена суміш).
Поїхав до дому - проїхав десь 20 км. - все Ок. Перед самим домом - скинув швидкість, зупинився - знову ЧУТИ ЗАПАХ ГАЗУ, не такий різкий як був зранку але є запах газу....
Вчора зранку - аналогічно - поки їхав по трасі - все добре, зупинився - є запах, не такий різкий, але відчутний.....
Повторно поїхав до газовиків - АНАЛОГІЧНО - витоку не знайшли...
На газу машина вже 25 тис, жодних проблем з "запахом" не було.
редуктор КМЕ, форси - Хана, шланги, хомути і т.д. - хороші.
Де шукати? в чому може бути причина?
Чи може бути, щоб настільки був поганий газ на ВОГ ? (просто заправив день перед цією історією - повний балон)...
ХЕЛП - страшнувато з запахом їздити..
Изменено: Roy1, 09 Сентябрь 2015 - 14:37
#3653
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 17:50
Де шукати? в чому може бути причина?каталізатор не вирізаний?
Шланги газові які стоять?
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#3662
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 19:21
по второму да, потому и спросил где машина
а про логику утечки - это по твоему.
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3664
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 20:15
Если кме с клапаном сброса,я б туда заглянул,частый случайТак а не должен ли шланг от клапана быть подключенным к воздушному фильтру? У меня во всяком случае так.
Теперь, когда мы научились летать по воздуху, как птицы, плавать под водой, как рыбы, нам не хватает только одного: научиться жить на земле, как люди.
#3667
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 20:50
Дякую всім що відгукнулися...
По - порядку:
1. машина у Львові
2. каталізатор стоїть, вихлопна ціла - без проблем.
3. ГБО ставив півтора роки назад - Шланги - Atiker, редуктор - КМЕ - Red, магістраль - Faro, хомути хороші, авто на газу пройшло 23 тис км, останній раз фільтри поміняв - 2 тис. км. назад - за весь час - жодних запахів не було, все було Ок.
Раніше їздив на Авео на газу (2 покоління) тому знаю що таке "запах газу". Тут такого не було і близько, а зараз реально на машині неможливо їхати -як тільки зупиняюся, після траси - відразу запах в салон.
Коли спокійно рухаюся помісту в тягнучці - є дуже легенький запах газу, а після траси - просто КОШМАР !!!
Що ви там говорили про "клапан сброса" - де його шукати?
Чи будуть ще ідеї?
#3668
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 20:56
Roy1, заедь к Назару , который Стелс. Адрес: Дашкевича 2
Sashko, если не секрет, скока денег отдал за установку? в уе желательно.
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3669
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 21:10
Roy1, заедь к Назару , который Стелс. Адрес: Дашкевича 2
Sashko, если не секрет, скока денег отдал за установку? в уе желательно.
И не забывайте отписаться о причинах,если найдёте.
Коля вот ты второй вопрос сам игноришь все время
Нашел другое СТО. Заехал, парни взялись за голову!
Саша поверь мне,редко кто хвалит "левую" установку.Косяки можно найти в любой установке главное какую цель преследовать.Твои посты читаю,помню...
#3670
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 21:18
ИГОРЯН, ниче подобного, если к нам заезжает машина с грамотным ГБО - всегда об этом говорим и интересуемся где ставили.
Я спросил не у установщика а у клиента.
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3673
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 21:37
Ник 78, судя по своему опыту работы в трансгазе, проблемы медной магистрали чуть преувеличены. у нас много гостов и стандартов сугубо на медь даже нержавейку низя
просто смешно читать, б/у баллон, б/у редуктор, б/у форсунки, обогрев редуктора через .опу, но все проблемы из за меди
#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)
#3674
Опубликовано 09 Сентябрь 2015 - 21:43
ledokol, не все, а забитость фильтров на малом километраже. , так же забитость самой магистрали. Все остальное уже из другой оперы.
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых