Компоненти і пророблену роботу описувати не буду, і з дозволу модераторів просто дам посилання на драйв:
http://www.drive2.ru...ournal/1494885/
Вже замовив 4канальний 600ваттний підсилювач магнат http://www.avtozvuk....74-86magnat.htm
Тепер виникають багато запитань по підключенню і выбору сабвуфера.
Варіант1 - два канала на перед, два канали мостом на саб. Недоліком такого варіанту є те що динаміки Helix мають потужність 45/90, такі характеристики ідеальні дня штатної голови, проте їх явно за мало для нового підсилювача, хоча по ідеї через підсилювач теоретично мають краще грати ніж від голови. Мінусом є те що потужність двох каналів буде використовуватись тільки на половину. Два канала які будуть підключені мостом підуть на саб........ а це тільки 300ватт, що для саба не дуже багато.
Варіант2 - віддати всю потужність підсилювача більш потужному сабу.
Хотілось би поексперементувати з цими варіантами, але саб потрібно купити один.
Вивчивши пропозицію сабів вони майже всі мають потужність "від 600ватт" тобто будуть грати без ризику "спалити" я при першому варіанті так і в другому......... Питання - чи буде достатньо 600ваттному сабу 300ватт що готовий йому дати підсилювач при першому варіанті?
Ну і саме головне - який саб купити під таку акустику?
Вимоги - висока чутливість, глибокий бас, щоб не бубнів, не дорогий.
Изменено: Opel Omega B, 05 Август 2013 - 09:52