Привіт всім. нещодавно поставив собі газ, і хочу вписати ГБО в техпаспорт.
питання як це зробити які дії в ДАЇ потрібні ?
ЗІ: пакет документів від установщика є на руках.
Изменено: Maks2002, 10 Июль 2013 - 13:06
Опубликовано 10 Июль 2013 - 15:16
УОК як завжди ... )))
вписую тому що не хочу доказувати кожному дайцу що я розумніший + трохи по польщі хочу покататись.
про те що треба запитати в МРЕВ я здогадувався ))))
по грошам мене зорієнтували що буде близько 500грн. це реальна сума ?
Машина твоя ? или по доверке ?
моя
Опубликовано 10 Июль 2013 - 20:27
Наш соратник недавно тоже отдал деньги. Ему насчитали "офіційний платіж на заміну техпаспорту з вписанням ГБО 396грн + 60грн експертиза"
те же 456 денег.
Опубликовано 10 Июль 2013 - 21:51
запрячь клапан и не парься
+10000000
Опубликовано 10 Июль 2013 - 22:54
дякую всім. завтра іду в даї оформлятись.
у кожного свій підхід. в хованки з державою бавитись не збираюсь, як показує практика рано чи пізно це вилазить боком. тому питання оформлення вирішено остаточно і маю надію завтра втілеться в життя.
Изменено: Maks2002, 10 Июль 2013 - 22:54
Опубликовано 10 Июль 2013 - 23:05
дякую всім. завтра іду в даї оформлятись.
у кожного свій підхід. в хованки з державою бавитись не збираюсь, як показує практика рано чи пізно це вилазить боком. тому питання оформлення вирішено остаточно і маю надію завтра втілеться в життя.
Поддержую, не столь большие деньги.
Опубликовано 11 Июль 2013 - 13:08
Отже вписав я в техпаспорт ГБО. офіційних платежів 454грн (власне сама перереєстрація (щось 388грн) + експерт) і + 100грн експертам на лапу.
як я старався експертів не проходити не вийшло, питав у двох віконечках що експертів не треба і всі хором казали що треба обов’язково.
і того по часу (для м.Львів). приїхав в 9:10 поїхав о 13:00
1. видрукувати заяву (вікна 1-4). 20хв стояв у черзі потім ще 30хв пройшло поки вона надрукувала заяву, і ще 20хв поки поставили візу начальника бо, бачите, у мене машина поставлена на реєстрацію давно (2010р) і тіпа треба обов’язково віза начальника. отже 1г10хв тільки видруковати дві бумажки.
2. ідем у віконечко шефа експертів від дає бланки для експертів. тут швидко, щось 5-10хв разом з чергою.
3. ідем до експертів, заповнюємо той бланк що дали в п.2 заповнивши чекаємо поки його величність експерт подивиться на машину і пофоткає її ))). тут пішли перші 50грн. бо експерт прямо так прямо і заявив "а подякувати, щоб мотор не мити! ". на це крок пішло десь зо 20хв. результат пропечатаний бланк отриманий у п.2
4. ідемо в касу і оплачуємо процедуру перереєстрації і послуги експертів.
5. потім знову у віконечко з п.2 (№15) з заповненим бланком з п.3 і квитанціями з п.4. тут знову все швидко десь 10хв і готовий акт про проходження технічної експертизи
6. знову ідемо до експертів, але тепер вже криміналістів (вікна 25-26). завертаємось у вікно 26 спочатку там власне експерт-криміналіст, його величність я чекав щось 15хв і він оглянув машину. тупо прийшов подивився і пішов.... поставив печатку і сказав іти в 25 вікно. там другий експерт дивлячись в мої документи казав прийти через 40хв .... тут пішла друга 50-ка і вже через 5хв у мене на руках акт що моя машина не числиться в угоні і взагалі чистя як "дєвочка" )))) на цей єтап потрачено десь зо 30хв.
7. нарешті здаємо документи на виготовлення нового техпаспорту (віконечка №5-9). тут проходить десь 15хв поки я можу здати документи, і тут виявляється що у самому першому пункті на заяві мені невірно надрукували ім’я (латинкою) і пропустили літеру в адресі.
7а. знову вертаюсь у те віконечко де друкували мені заяву, вона блять(модери перепрошую) за 2хв передруковує ту заяву і каже мені пензлювати знову у п.6 (вікно 26). прийшовши туда я дізнаюсь що нічого не треба і вертаюсь знову до віконечок де приймають документи. все заняло щось 5-10хв
7.б простоявши перед пустим вікном 10хв (бо типу той мужик що приймає зайнятий) я нарешті здав документи на виготовленя нового ТП. сказали чекати близько 2год поки він виготовиться.
8. десь за 1-1:30год я почувши своє прізвище забрав новий ТП. сталось це за 5хв до обідньої перерви. згрубша мені повезло. бо інакше ще б додалось зо півтори години легко.
отже. висновки. офрмлятись всетаки треба! в наших мрев нічогісенько не змінилось. лєві люди по типу експертів і "жіночок" що друкують/приймають заяви, найбільше затягують час при тому млять тупо дивлячись в екран і ненатискаючи при цьому жодної кнопки на протязі 10-15-20хв (спеціально спостерігав). самі мєнти (з віконечка 15 наприклад, там сидів полковник) працюють оперативно. експерти взагалі св...чі бо вимагають бапки внаглу мотивуючи затягуванням часу чи додатковими перепонами.
як епілог і загальна характеристика роботи МРЕВ у Львові ... оголошення що висіло на віконечках, зміст " Вводиться нове програмне забезпечення, тому оформлення документів триватиме значно довше." от вам і характеристика, - все нове вводиться лише для подовженя і більшої корумпованості процесу. про постійні зміни баз данних мені як людині яка розуміє що таке база даних і для чого вона служить взагалі стає смішно і гірко. як сказав один "хтось" - "сльози мешают говорить" )))
ЗІ: не жалкую що вирішив вписати ГБО в ТП. сумно лише що все у нас робиться через ж..пу.
Опубликовано 11 Июль 2013 - 22:42
"Спасибо", что удалили мой пост, где я писал, какие ошибки делал топикстартер (ТС) в общении с работниками МРЭО и как избежать такого в будущем.
Может, этот пост был не очень приятен для ТС как для лица, что платит взятки, но для других участников обсуждения, без сомнения (особенно для тех, кто хочет пройти перерегистрацию транспортного средства), этот пост был полезен.
Надеюсь, второй раз не удалят, кратко опишу, в дополнении к отчету выше, чего делать нельзя:
1) когда навязывают эксперта - постановление КМУ №1388 нас не обязывает проходить исследование, только осмотр;
2) когда эксперт (если мы для себя выбрали исследование) говорит, что надо мыть двигатель или показать ему номер двигателя - никакой НПА не обязывает нас к этому;
3) если где-то заставляют ждать, занимаясь ничем или чем-то другим - жалуемся устно начальнику МРЭО, в 90% случаев помогает;
4) конечно же проверяем все данные свои в самом начале при составлении заявления.
И не боимся торопить работников МРЭО, ведь они работают на нас, а не мы на них. Закончен "золотой век" номенклатуры.
Опубликовано 11 Июль 2013 - 23:38
FLAGER, я нічого не видаляв (та і не маю такої можливості) і нікого не просив цього робити. твій пост звісно буде корисним.
що, до постанов, скарг, хабарів ... перебувачи в мрев ви відчуваєте всю замкнутість кола, і добиваючись правди можна там застрягти надовго, що мене зовсім не радувало. я вважаю що вийшов з мінімальнимим втратами і компромісом з власною совістю (я про хабарі).
Опубликовано 17 Октябрь 2013 - 16:10
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
Опубликовано 17 Октябрь 2013 - 17:46
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
Опубликовано 17 Октябрь 2013 - 18:25
Я посылаю тебя в раздел Автоправо и ГАИ
http://www.opel-club...втоправо-и-гаи/
Там поищи топик на эту тему.
С самими ГАИ у меня никогда до придирок до ГБО не доходило - я не открываю ни капот, ни багажник без свидетелей и без решения суда. Один раз, еще не будучи подкованным в НПА, открыл капот "беркутовцам", но обошелся без взятки за ГБО - рассказал им сказку, что это все сертифицировано и по закону (тогда метан был, я им талон показывал, о поверке баллона, который надо на метановых задувках всегда иметь). Тупые сельские бычари повелись на уверенный тон и отсутствие страха, отпустили.
Имел в виду багажник открыл, а не капот.
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых