і не новина що ричаг по оригіналу йде в зборі,але ж це дорого і тому більшість шукає замінники...самих шарових...
щось ну дуже зрозумів.... це як?
Опубликовано 17 Апрель 2015 - 09:17
і не новина що ричаг по оригіналу йде в зборі,але ж це дорого і тому більшість шукає замінники...самих шарових...
щось ну дуже зрозумів.... це як?
Опубликовано 17 Апрель 2015 - 10:16
що саме не зрозумів?
про який замінник "самої шарової" йде мова, якщо вона суцільно лита разом з ричагом.
Опубликовано 17 Апрель 2015 - 11:42
ventil4401, просто на ОВЦ замінник самої шарової погано ходить, тому реставрують, або купують в зборі з ричагом
Изменено: NRP, 17 Апрель 2015 - 11:42
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
Опубликовано 17 Апрель 2015 - 11:42
про який замінник "самої шарової" йде мова, якщо вона суцільно лита разом з ричагом.
ну в тебе так є
Я говорив про те,що опель пропонує всім по оригіналу міняти цілий ричаг в взборі,але в більшості є можливість міняти саму шарову окремо.
Изменено: ventil4401, 17 Апрель 2015 - 11:43
Опубликовано 17 Апрель 2015 - 11:44
ну в тебе так є
Я говорив про те,що опель пропонує всім по оригіналу міняти цілий ричаг в взборі,але в більшості є можливість міняти саму шарову окремо.
так воно і є, але тут йде мова про специфіку ОВЦ
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 09:27
Питання шарової сьогодні закрилось. Знайшов оригінальний ричаг за 900 грн.
На понеділок заплановано заміну!
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 10:05
і не новина що ричаг по оригіналу йде в зборі,але ж це дорого і тому більшість шукає замінники...самих шарових...
замінники теж йдуть в зборі з ричагом
Знайшов оригінальний ричаг за 900 грн.
б.у.
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 12:15
замінники теж йдуть в зборі з ричагом
б.у.
б/у, стан ідеальний
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 12:19
б/у, стан ідеальний
Кинь свій тел в лічку або набери мене зараз, домовитись треба
0975105661
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 17:13
хочеш відкупити за 1500?
пізно ходиш
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 17:42
це про що?
години
ми вже все давно вияснили
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 17:49
ех...провтикав долю
буває
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 21:18
До речі, мені сказали, що в моєму ричагу вже немає що реставрувати... Таке реально? Я думав, що в якому б стані не була шарова - заповняють полімером і вуаля!
Опубликовано 18 Апрель 2015 - 21:22
До речі, мені сказали, що в моєму ричагу вже немає що реставрувати... Таке реально? Я думав, що в якому б стані не була шарова - заповняють полімером і вуаля!
вони його вже вскрили?
Опубликовано 19 Апрель 2015 - 12:29
вони його вже вскрили?
Ще ні. Ще не міняли. Там реально люфт великий в різні сторони. Тому я вирішив купити цілий ричаг. А той старий я заберу собі. Щось придумаю що з ним робити.
Опубликовано 20 Апрель 2015 - 12:26
вони його вже вскрили?
а чого питаєш?
Опубликовано 20 Апрель 2015 - 13:27
а чого питаєш?
Цікаво як визначили що
До речі, мені сказали, що в моєму ричагу вже немає що реставрувати...
Опубликовано 20 Апрель 2015 - 14:27
сьогодні спитаю. я теж думав, що там просто полімером заповняють... Він просто показав який там люфт великий..
Опубликовано 20 Апрель 2015 - 16:29
tiestovm, може я чогось і не розумію, проте цілі шарові в яких шток ходить тугенько не реставрувати возять а катаються на них )))
до інших реставраторщиків підїжджав ?
при чому ту "шток ходить тугенько"? Я ж написав, що шарова розбита, є досить великий люфт, стучить при поїздці. Крім того сильно скрипить коли тормозити. Я не дуже хочу кататись на ній, бо в один прекрасний момент можна і докататись
Опубликовано 20 Апрель 2015 - 19:30
tiestovm, Віталій, ти мене не вірно зрозумів. Для чого ідуть на реставрацію ? напевне для того аби реставрувати деталі що зносились, а що є ознакою зносу - люфт. бо коли люфта нема то на реставрацію ніхто не їде.
так от палець шарової (та і будь-яка такого роду "кульова" запчастина) знаходиться в ніби пластиковому "кожуху". і при реставрації той "кожух" просто міняють, так от без розборки говорити про те що запчастина не піддається реставрації ..... це не правильно.
і ще одне підкажу .... коли запчастину розбирають то перевіряють сам палець на сферичність ... і якщо палець не є сферичним то його або міняють або обточують на станку з подальшою шліфовкою і поліровкою.
Опубликовано 20 Апрель 2015 - 19:42
Ясно. Сьогодні ричаг замінили. Реально машина їде тихіше. Старий ричаг я забрав. Обов*язково заскочу до реставраторів. Мабуть на "Млин". До речі, якщо когось цікавить ричаг - можем домовитись, бо наразі напряг з часом тим займатись.
Изменено: tiestovm, 20 Апрель 2015 - 19:42
Опубликовано 28 Апрель 2015 - 13:57
А як так розумію - повідомлення видалили?
Опубликовано 03 Июль 2015 - 12:45
Вітаю, шановне панство. Можливо, наступного тиждня потрібно буде оцінити технічний стан автівки, яку запропоновано у славному місті Лева. З цього приводу шукаю дійсно перевірену СТО, бажано із штатом працівників-клубней).
Дякую.
0 пользователей, 13 гостей, 0 скрытых