Реклама
Поможіть молодому! )))
#1
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 16:32
Потрібна допомога знавців по такому питанні:
Недавно придбав авто Opel Omega B. 1996 р.в., 2.0 бензин, АКП. При покупці поїхали на СТО перевіряти. Ніби, їхали, як нам здавалося на нейтральне СТО. Сказали, що все більш-менш в порядку, крім того, що долили пізніше долили в мотор 2 л. масла. Трохи поїздив, засвітився індикатор мотора. Ще такий нюанс, що мотор був чистенький (помитий) при покупці, зараз появилися жирні плямки. Мені уже моторошно стало. Хочу перевірити, щоби не запустити. А куди звернутися не знаю. Буду вдячний за будь-яку інформацію!
З.І. Цікавить інформація за Львівський Опель-клуб. Як вступити? Умови і т.д.
Наперед вдячний!
#3
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 16:56
Тему створив тут, щоби порекомендували куди у Львові звернутися з такими питаннями.
Изменено: Войтик, 07 Ноябрь 2012 - 16:58
#4
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 17:00
Как я понял загорелся чек, а не лампа давления масла.мытый мотор уже очень подозрительно. сколько ты проехал что индикатор засветился? (когда он светится считай что двигатель уже сухой)
ПС: тему нужно было в ремонте создавать, а в клуб через приемную.
Ну "крім того, що долили пізніше долили в мотор 2 л. масла." вот это уже намек на то что лучше с машиной не связываться. Ты ж не знаешь за какой пробег она его съела. Даже между заменами это уже многовато.
Ну и понятно что помыли не просто так....
Если движок не течет, то его наоборот не моют перед продажей!
Изменено: Maxim Radetsky, 07 Ноябрь 2012 - 17:06
#7
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 17:22
можна скрепкою (якщо є таблиця помилок, в неті найдеш), або поїдь на любий сервіс який має тек або опком, на Віктор-Сервісі на Перфецького (бічна Кульпарківської, біля ДАІ) мають мати, або офіціали, це з того що я знаю.Делай диагностику скрепкой.
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
#11
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 17:29
Это на старые движки. Диагностический разъем не такой.
#14
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 17:51
а от з маслом розбирайся, бо щось багато доливаєш
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
#15
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 18:04
а от з маслом розбирайся, бо щось багато доливаєш
Я їжджу на ній тиждень часу. Залив як поїхав на СТО дивитися що по ходовій треба робити.
#16
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 20:57
#17
Опубликовано 07 Ноябрь 2012 - 21:55
Если ...да.... то ............там нам замену мозг, поддон, ДКВ, ДМРВ, радиатор, компресия от 7,0 до 9,5, и наконец неправильно установленый ремень и вместо ЧУМ стоит С20НЕ
Изменено: Ugeen_K, 07 Ноябрь 2012 - 21:59
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#19
Опубликовано 08 Ноябрь 2012 - 01:33
і якщо не капає масло - значить воно закінчилосьТы часом не у Миши и Дяди Толи на Зеленой покупал, из красного гаража?? Часом не синего цвета с дополнительно подшитыми к седушкам чехлами и приклееными на клей резинками, правый ЭСП работает через раз?? Ибо симптом знакомый..
Если ...да.... то ............там нам замену мозг, поддон, ДКВ, ДМРВ, радиатор, компресия от 7,0 до 9,5, и наконец неправильно установленый ремень и вместо ЧУМ стоит С20НЕ
А може в тебе каталізатор забитий, тому і чек світиться, чи його вже давним-давно нема? Бо в мене на ОВА була така проблема, каталізатор вибили і все стало гуд.
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
#21
Опубликовано 09 Ноябрь 2012 - 09:07
Замыкаешь 5-й и 6-й контакт на диагностическом разъеме.
Включаешь зажигание. Чек будет мигать. Между цифрами будет пауза. 10 миганий это 0. Коды ошибок по 4 цыфры.
Не вводи в оману "новачка" - це для машин з 98 року .
В даному випадку двох значні коди, початок і кінець діагнотики "12" - три рази, рахуються блимання чека при вставленій перемичці в 5 і 6 шостий контакти ОБД роз"єма таблиця розшифровки ТУТ
Всім привіт.
....
Недавно придбав авто Opel Omega B. 1996 р.в., 2.0 бензин, АКП. При покупці поїхали на СТО перевіряти. Ніби, їхали, як нам здавалося на нейтральне СТО. Сказали, що все більш-менш в порядку, крім того, що долили пізніше долили в мотор 2 л. масла. Трохи поїздив, засвітився індикатор мотора. Ще такий нюанс, що мотор був чистенький ...
, кльове СТО, що сказало, що то нормально.
#22
Опубликовано 09 Ноябрь 2012 - 10:03
Ото діагноз! Надіюся в мене не так)) Я машину з Самбора брав. Завтра хочу на діагностику з'їздити, перевірити.Ты часом не у Миши и Дяди Толи на Зеленой покупал, из красного гаража?? Часом не синего цвета с дополнительно подшитыми к седушкам чехлами и приклееными на клей резинками, правый ЭСП работает через раз?? Ибо симптом знакомый..
Если ...да.... то ............там нам замену мозг, поддон, ДКВ, ДМРВ, радиатор, компресия от 7,0 до 9,5, и наконец неправильно установленый ремень и вместо ЧУМ стоит С20НЕ
#25
Опубликовано 10 Ноябрь 2012 - 18:12
#28
Опубликовано 13 Ноябрь 2012 - 21:54
Який в тебе рік? Тут 1996. Я читав що в 96 колодки вже йшли obd2, але сама машина ще не підтримує цього протоколу
Щось не то читав , в ООБ і є ОБД2, при чому з 94 року і до пермоги , а ось з 98 року 2-ох значні коди замінені на 4-ох значні, а в тебе проблема з версією прошивки ОПкому, вже проходили .
#30
Опубликовано 20 Ноябрь 2012 - 18:28
Пробував на багатьох сервісах (і не тільки) підключитися. Не вдалося... Вже мене страшити почали, що мотор зі старішої моделі поставили, комп не підключений до роз'єма, дроти порвані і т.д. Потім мені порекомендували з'їздити на діагностику навпроти іподрома (Сергій і Наталя). Сергій все підключив, пояснив чому попередні не могли законектитися. Проблема була в тому, що відійшов контакт на датчику розп. валу. Він зачистив контакти, залив гумою, перевірив всі решту систем. Взяв 150 грн.
Але тепер інші проблеми. Поцілувала мене в зад сестричка (Opel Astra). Знову автосервіси... Добре що все по страховці. Так що, коли побачите темно-зелену брудну ООБ з розбитим задом і передом, то я! )) Можете фафакати)))
#31
Опубликовано 20 Ноябрь 2012 - 22:52
Сергій все підключив, а Наталя що робила?Відписуюся:
Пробував на багатьох сервісах (і не тільки) підключитися. Не вдалося... Вже мене страшити почали, що мотор зі старішої моделі поставили, комп не підключений до роз'єма, дроти порвані і т.д. Потім мені порекомендували з'їздити на діагностику навпроти іподрома (Сергій і Наталя). Сергій все підключив, пояснив чому попередні не могли законектитися. Проблема була в тому, що відійшов контакт на датчику розп. валу. Він зачистив контакти, залив гумою, перевірив всі решту систем. Взяв 150 грн.
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
#34
Опубликовано 21 Ноябрь 2012 - 11:21
Щось не то читав , в ООБ і є ОБД2, при чому з 94 року і до пермоги , а ось з 98 року 2-ох значні коди замінені на 4-ох значні, а в тебе проблема з версією прошивки ОПкому, вже проходили .
Версія Оп-Кома остання...
#35
Опубликовано 21 Ноябрь 2012 - 13:57
.....
Версія Оп-Кома остання...
А сам ОП-ком, звичайно, оригінальний
Так чого всі попередні не могли підключитися?
Не можу сказати, ну не ектстраСе
ЗІ: Зрозумій правильно, зараз на ринку появився ряд ОП-ком-ів поДЄшовці, що мають тенденцію часткового підключення до нашого спектру машин, тобто трохи -бачуть. трох - НЄ . Це не означає,що твій адаптор фіговй, просто, так - припущення .
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых