А ты заслонку переключаешь???У меня кондюк работает, но с каждым годом всё слабее и слабее морозит.
Раньше включал вентилятор на "единичку" и то на стекле появлялся конденсат со стороны улицы, приходилось щетки включать!
А теперь врубаю на "тройку-четверку" и всё-равно жарко.
Кондюк недавно заправляли, давление держит.
Скорее всего это вина забитых радиаторов, как наружного, так и внутреннего.
Вопрос:
Для чистки внутреннего радиатора (снять-поставить панель и т.д.), обязательно ли ехать к кондиционерщикам или это под силу любым другим мастерам?
Реклама
Ремонт кондиціонерів на ЗеленійВідгук
#36
Опубликовано 06 Июнь 2012 - 19:21
#37
Опубликовано 06 Июнь 2012 - 19:42
Промивка зовнішнього радіатора потрібно проводити раз в рік весною, щоб запобігти його зігниванню від солей. Забитий зовнішній радіатор створить надлишковий тиск в системі від якого може вийти з ладу компресор, але він не так явно впливає на продуктивність системи.
#38
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 01:39
Смотрел визуально наружный радиатор...Може помий спочатку радіатор кондиціонера наружний,а потім побачиш.мож і далі буде добре.
Ничего криминального не нашел. Ни кучи мух там нет, ни грязи... Нормальный б/у-шный радиатор.
Больше грешу на внутренний!
У меня же три года небыло салонного фильтра (по умолчанию).
И вся хрень, которая летела с улицы (замахался пыль в салоне вытирать каждый день) оседала на радиаторе (наверное).
В смысле, воздух снаружи или изнутри?А ты заслонку переключаешь???
А зачем её переключать? Она нужна только если на улице воняет дымом или дерьмом! Тогда переключаю, чтоб не нюхать...
Глубокий анализ... Мда...Коли система поступово перестає морозити, то це може мати декілька більш прихованих причин.
Есть более реальные советы?
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#39
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 07:21
просто я теж вважав що у мене погано морозить, поїхав перевірив тиск, сказали що все гуд. помив радіатор зовн. (хоча теж був на око чистий), а потім заіло мене і запхав термометр в дефлектори в салоні і прозрів +7..+9 грд вихід з дефлекторів в сонячний день. ну я і заспокоївся )))).
якщо у тебе салонного фільтра не було, і я так розумію що ти його поставив, то звичайно можна почистити внутр радіатор, а от чи треба для того знімати панель, тут треба курити профільні форуми, на предмет хитрощів, можливо там теж можна вирізати маленьку дирочку в пластіку і нормально витягнути внутр радіатор. тільки ти зважай перед цією процедурою требабуде викачати фреон з маслом і потім знову заправити систему.
#40
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 08:17
Морозит! Но всё познается в сравнении...Юр, а у тебе морозить і тобі здається що погано, чи не морозить взагалі ?
Я хорошо помню как было раньше (иней на стекле, 1 скорость обдува) и как есть сейчас (3-4 скорость обдува и не холодно).
Значит все-таки без кондиционерщиков не обойтись.тільки ти зважай перед цією процедурою требабуде викачати фреон з маслом і потім знову заправити систему.
Вот и определились! Спасибо!
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#41
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 08:27
минулого року перевіряли мені все, приговорили компресор - сказали, шо вклинивший і не крутить
вже майже домовився за покупку нового (ну, б/у) в Києві, а потім подумав дай заїду ше на КліматКомфорт.
приїхав, заправили систему, почекали 10-15хв., тиск не падав, утєчки ніби нема, завів, включив все на максимум, хвилин 2-3 і я офігіваю - в моїй машині нарешті холод!
виходжу питаюсь - каже компресор крутить шо дурний, порадив помити радіатор на мийці і якусь поролонову вставку зробити зверху.
кароч, вже 3 тижні їжджу, холодить як і було.
заправка 250 грн., діагностика безкоштовна.
на днях поїду на чистку системи - 30 грн., взагалі халява...
#43
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 15:53
Так и сделаю...або заїдь на Зелену до фахівців.
Кстати, кто знает, какой ценник (приблизительно) на чистку внутреннего радиатора?
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#45
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 16:12
Кстати, кто знает, какой ценник (приблизительно) на чистку внутреннего радиатора?
сильно підозрюю що "негуманний"
раджу спочатку пошукати на дачияклубі заміну іспарителя. а потіс вже пілготовленим їхати на сервіс.
Military, Лінивий ти Юрка ))))
http://forum.logan.ru/files/info/MR388LOGAN6.pdf
читай, виявляється там все не так складно як у опелів ))).
#46
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 19:24
Полюбому спочатку треба діагностувати систему а потім проводити якісь дії.
#47
Опубликовано 07 Июнь 2012 - 20:41
Есть немного... Каюсь!Military, Лінивий ти Юрка ))))
Спасибо за мануал!http://forum.logan.r...MR388LOGAN6.pdf читай, виявляється там все не так складно як у опелів ))).
Ушел читать...
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#48
Опубликовано 11 Июнь 2012 - 20:56
перед тем как лезть в опель надо закончить мед на гениколога...Maks2002 сказал: http://forum.logan.r...MR388LOGAN6.pdf читай, виявляється там все не так складно як у опелів ))).
#49
Опубликовано 11 Июнь 2012 - 21:09
перед тем как лезть в опель надо закончить мед на гениколога...
ти як не коли правий, тільки по відношенню до Омеги. тут щоб поміняти катушкку запалення чи вдягнути провідок на датчик температури ОЖ треба бути недюжим гінекологом. )))) про те щоб заглушити ЕГР я взагалі мовчу ))))
#54
Опубликовано 17 Июль 2012 - 11:31
Изменено: tiestovm, 17 Июль 2012 - 11:31
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых