авиакомпания поменяла рейс по своему усмотрению
в умовах візейру є
Якщо новий час рейсу неприйнятний для вас, ви можете вибрати один з наступних варіантів відповідно до Загальних умов перевезення.
1. ПЕРЕБРОНЮВАТИ РЕЙС(-И)
Ми перебронюємо ваші місця на інший рейс, що здійснюється «Wizz Air» за тим самим або – за потреби – за співставним маршрутом протягом 14 днів до або 30 днів після дати відправлення скасованого рейсу за розкладом, за умови наявності вільних місць. Щоб перебронювати свій рейс, будь ласка, зателефонуйте за наступними номерами для отримання допомоги у зв’язку зі зміною розкладу (за місцевими тарифами). Номери контактних телефонів у вашій країні можна знайти, натиснувши на наступне посилання. (Будь ласка, зауважте, що ці номери призначені лише для перебронювання рейсів.)
2. СКАСУВАТИ ВАШ РЕЙС (РЕЙСИ) І ОТРИМАТИ 120% КРЕДИТУ НА БРОНЮВАННЯ
Ми скасуємо ваше бронювання та нарахуємо повну суму, сплачену вами за скасований рейс, плюс 20% тарифу, сплаченого за скасований рейс та зворотній шлях, якщо такий є. Цей "кредит на бронювання" можна використати лише для придбання рейсів, що здійснюються "Візз Ейр Україна" (WU). Будь ласка, зателефонуйте за номерами Wizz Air для отримання допомоги у зв'язку зі зміною розкладу (за місцевим тарифом), щоб подати свій запит на кредит. Контактні телефонні номери у вашій країні можна знайти, натиснувши на наступне посилання. (Будь ласка, вра[CENSORED]те, що ці номери присвячені виключно запитам на кредит.)
3. ВІДМІНИТИ СВІЙ РЕЙСИ (РЕЙСИ) ТА ОТРИМАТИ ВІДШКОДУВАННЯ
Ми скасуємо Ваше бронювання та відшкодуємо Повну вартість перевезення за скасований рейс, а також за зворотну подорож (якщо така є). Будь ласка, зверніть увагу на те, що Ви повинні подати запит про відшкодування безпосередньо компанії «Візз Ейр Україна»; Вам потрібно подати усі документи компанії «Візз Ейр Україна» поштою. Відшкодування може бути виплачене лише особі, яка здійснила оплату (виключення не приймаються), і Ви зобов’язані прислати наступні документи, перелічені за цим посиланням.